Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla.

Eli käytännössä vaadit maksua pillussa.

Siis pillusta. Joka tapauksessa, nainen joka vaatii mieheltä työssäkäyntiä, että suostuu suhteeseen = maksullinen nainen.

Vierailija
42/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että APllä ei ole kokemusta kuin suomalaisista, ne on kyllä juuri tuollaisia. Ei Euroopassa yleensä mieheltä työntekoa odoteta ja jos on töissä niin nainen ottaa rakastajan joutoajaksi.

Raha on paljon parempi juttu kuin töissä käyminen.

Jos on rahaa eivät kysele itse reilu 5 vuotta Euroopassa reissannut ja Suomen sosiaaliturvasta pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen pitää olla tasapuolinen että se voi toimia kunnolla. Mitään ei oikein voi tehdä yhdessä jos toisella ei ole varaa siihen

Vierailija
44/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen pitää olla tasapuolinen että se voi toimia kunnolla. Mitään ei oikein voi tehdä yhdessä jos toisella ei ole varaa siihen

Jotkut nyt haluavat suhteen pohjautuvan tunteeseen, vaikka sulle raha onkin pääasia.

Vierailija
45/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, on miehellä oikeus vaatia naista olemaan kaunis ja huolehtimaan ulkonäöstään.

Ei, vaan jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, voi mies vaatia naista tekemään töitä. Nyt on vuosi 2015. Herätys.

Se vain on fakta, että naisen kaunis ulkonäkö on merkittävässä osassa siinä, että miten mies kiinnostuu naisesta. Se on tuon asian osalta ihan sama, millaisessa yhteiskunnassa elämme. Luuletko, että miehen ikiaikainen kiinnostus naisen kauniiseen ulkonäköön lopahtaa vain siksi, koska nyt on vuosi 2015? Herätys sinnekkin.

Se ei silti tee noista asioista verrannollisia. Jos mies vaatii naista olemaan kaunis niin nainen voi vaatia miestä olemaan komea. Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, niin mies voi vaatia naista tekemään töitä.

Vierailija
46/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta. Omassa lapsuudessani 60-luvulla ihmiset eivät juuri tehneetkään mitään. Vanhemmat katsoivat iltaisin telkkaria, luettiin kirjoja, tehtiin kotitöitä ja lapset leikkivät pihalla. Lomalla mentiin maalle mummolaan. Maailma on kuitenkin muuttunut ja nykyisin ihmisillä on harrastuksia, halutaan matkustaa, käydä elokuvissa, konserteissa, ravintoloissa jne. Harvaa enää viehättää ajatus yhtä vaatimattomasta elämästä kuin mitä oli suurella osalla suomalaisista vielä 60-luvulla. 

Vierailija
47/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen vaatii miestä tekemään töitä, niin mies voi vaatia naista tekemään töitä.

Nainen ei vaan käytössä voi vaatia miestä menemään töihin, jos mieskään ei vaadita sitä naiselta. Jos on itse työtön eikä vaadi toiselta työssäkäyntiä, silloin se työssäkäyväkään ei voi vaatia työttömältä työssäkäyntiä.

Vierailija
48/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi maksaa munasta, koska sitä on ilmaiseksi pilvinpimein tarjolla. Laiska mies on laiska kaikessa, enkä halua maksajan roolin lisäksi olla vielä piikakin laiskurille. Mitä sellaisesta saisin itse?

Sinä saat asua omassa asunnossasi. Tänne et pääse sotkemaan, niin ei ole mitään siivottavaakaan. Pillua voit käydä jakamassa aina silloin tällöin.

t. Pummi

Vierailija
49/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nyt haluavat suhteen pohjautuvan tunteeseen, vaikka sulle raha onkin pääasia.

Miksi mies ei sitten voi olla iloinen rakkaansa puolesta, kun rakas käy ystävättäriensä kanssa juhlimassa, ulkomailla jne? Miksi mies muuttuu mustasukkaiseksi? 

Vierailija
50/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, vastaa yhteen ainoaan kysymykseen: teetkö vapaaehtoisesti KOTITÖITÄ? Käytkö kaupassa, laitatko ruokaa, tiskaatko, siivoatko? Teetkö joka päivä kotitöitä, vai kuuluisivatko ne parisuhteessa mielestäsi vain naisille (kuten työssäkäynti)? Vai onko ihanneparisuhteesi sellainen, jossa ei koskaan esim. aterioida yhdessä?

Kotityöt kuuluvat tietenkin naiselle. Itse naiset ovat työelämään halunneet, eivät miehet heitä ole sinne pakottaneet.

Vierailija
51/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden hyväksyn jos se johtuu syistä joille itse ei voi mitään. Kuten sairaus. Jos taas työttömyys johtuu pääosin omasta laiskuudesta niin sellaista kumppania en katselisi. Jokainen terve aikuinen haluaa hankkia oman toimeentulonsa eikä elää yhteiskunnan armopalojen varassa. Jos siis ihmiselle on yhtään ylpeyttä jäljellä.

Se että ei koe lainkaan ongelmaiseksi elää yhteiskunnan tuella vaikka lopun ikäänsä kertoo mielen heikkoudesta.

Vierailija
52/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen tulee elättää vaimo ja lapset. Vaimo taas pitää huolen kodista ja lapsista. Ihan sama mitä sanotte, mutta minä uskon näin.

N22

Vierailija
53/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyden hyväksyn jos se johtuu syistä joille itse ei voi mitään. Kuten sairaus. Jos taas työttömyys johtuu pääosin omasta laiskuudesta niin sellaista kumppania en katselisi. Jokainen terve aikuinen haluaa hankkia oman toimeentulonsa eikä elää yhteiskunnan armopalojen varassa. Jos siis ihmiselle on yhtään ylpeyttä jäljellä.

Se että ei koe lainkaan ongelmaiseksi elää yhteiskunnan tuella vaikka lopun ikäänsä kertoo mielen heikkoudesta.

hahhahhaahhaahaa...

mikä vitsi

Vierailija
54/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkka on kohdillaan, niin mikä ettei.

Miehen vuoden työn arvo = talo.

Sen verran jos tulee palkkaa, niin kyllä minut töihin saa.

Vierailija
55/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei sitten voi olla iloinen rakkaansa puolesta, kun rakas käy ystävättäriensä kanssa juhlimassa, ulkomailla jne? Miksi mies muuttuu mustasukkaiseksi? 

Nythän on kyse siitä, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, että saa isomman taloudellisen hyödyn suhteesta.

Naisen pitää toki antaa tehdä mitä haluaa ja käydä missä haluaa, mutta ei se ole mikään tekosyy ahneuksissaan vaatia mieheltä työssäkäyntiä.

Vierailija
56/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis ihmiselle on yhtään ylpeyttä jäljellä.

Mies ei siis ole ylpeä jos ei suostu maksua vastaan jakamaan porvarille persettä?

Vierailija
57/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän on kyse siitä, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, että saa isomman taloudellisen hyödyn suhteesta.

Naisen pitää toki antaa tehdä mitä haluaa ja käydä missä haluaa, mutta ei se ole mikään tekosyy ahneuksissaan vaatia mieheltä työssäkäyntiä.

Minä olen siis kirjoittaja nro 34 enkä missään vaiheessa vaatinut miestä menemään töihin. Ja mieskin suhteen alussa väitti, että tottakai voin tehdä mitä haluan ja käydä missä haluan. Kun sitten tein ja kävin, niin ajan myötä se ollutkaan miehelle enää ok. 

Vierailija
58/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siis kirjoittaja nro 34 enkä missään vaiheessa vaatinut miestä menemään töihin. Ja mieskin suhteen alussa väitti, että tottakai voin tehdä mitä haluan ja käydä missä haluan. Kun sitten tein ja kävin, niin ajan myötä se ollutkaan miehelle enää ok. 

Voi nyyh, tullako nyt pitämään sua kädestä kiinni.

Vierailija
59/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mieskin suhteen alussa väitti, että tottakai voin tehdä mitä haluan ja käydä missä haluan. Kun sitten tein ja kävin, niin ajan myötä se ollutkaan miehelle enää ok. 

Tämä on toki huono juttu. Molemmilla pitää olla täydet oikeudet tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
60/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyyh, tullako nyt pitämään sua kädestä kiinni.

No voi nyyh vaan itsellesi, ei todellakaan tarvitse. Mulla on mies (työssäkäyvä), joka voi pitää kädestäni kiinni. Ja jonka kanssa voin tehdä asioita eikä aina tarvitse lähteä ystävien kanssa. Olen aika varma, että jos löytäisit sen suurten tunteidesi kohteen ja hän jatkaisi elämäänsä ystäviensä kanssa kuten ennenkin, niin jossain vaiheessa sinäkin olisit tyytymätön tilanteeseen ja alkaisit vaatia häntä rajoittamaan menemisiään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän