Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei sitten voi olla iloinen rakkaansa puolesta, kun rakas käy ystävättäriensä kanssa juhlimassa, ulkomailla jne? Miksi mies muuttuu mustasukkaiseksi? 

Nythän on kyse siitä, että nainen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, että saa isomman taloudellisen hyödyn suhteesta.

Naisen pitää toki antaa tehdä mitä haluaa ja käydä missä haluaa, mutta ei se ole mikään tekosyy ahneuksissaan vaatia mieheltä työssäkäyntiä

Eli laiska mies haluaa naisen laskevan elintasoaan, koska laiska mies ei tahdo mennä töihin saadakseen omaa rahaa, vaan katsoo oikeudekseen loisia naisen lompakolla.

Vierailija
62/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli laiska mies haluaa naisen laskevan elintasoaan, koska laiska mies ei tahdo mennä töihin saadakseen omaa rahaa, vaan katsoo oikeudekseen loisia naisen lompakolla.

Ei, vaan mies haluaa naisen, joka ei laske miehen arvoa työssä ja rahassa, vaan tunne ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan mies haluaa naisen, joka ei laske miehen arvoa työssä ja rahassa, vaan tunne ratkaisee.

Ja siinä sivussa loisii naisen rahoilla ja vaatii naista laskemaan elintasoaan.

Vierailija
64/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Naisen elintaso ei laske, vaan pysyy entisellään. Toisin sanoen tässä valitetaan siitä, ettei mies suostu menemään töihin ja siten vähentämään naisen kuluja, jotta naiselle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.

2. Mies ei vaan halua naista, jolle raha ja materiaali on tunnetta tärkeämpää. Työssäkäyntivaatimushan on merkki siitä, että naista ajaa suhteeseen tunteen sijaan raha.

Vierailija
65/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan rehellisesti sanoa, että mulle ei riitä rakkaus, jos rakkaan kanssa ei voi tehdä juuri muuta kuin jutella, katsoa telkkaria ja käydä kävelyllä. Menisi se varmaan alkuhuumassa vuoden tai kaksi, mutta ei vuosikymmeniä.  Olen halunnut miehestä rakkauden lisäksi kumppanin ja ystävän, jolla on samanlaisia toiveita ja tavoitteita kuin itsellänikin on. Ja jolla on myös varaa ne omalta osaltaan toteuttaa. 

Vierailija
66/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyden hyväksyn jos se johtuu syistä joille itse ei voi mitään. Kuten sairaus. Jos taas työttömyys johtuu pääosin omasta laiskuudesta niin sellaista kumppania en katselisi. Jokainen terve aikuinen haluaa hankkia oman toimeentulonsa eikä elää yhteiskunnan armopalojen varassa. Jos siis ihmiselle on yhtään ylpeyttä jäljellä.

Se että ei koe lainkaan ongelmaiseksi elää yhteiskunnan tuella vaikka lopun ikäänsä kertoo mielen heikkoudesta.

hahhahhaahhaahaa...

mikä vitsi

Suomessa on aina arvostettu työntekoa. Tämä on enemmistön mielipide. Te pieni vähemmistö yhteiskunnan vihaajia voitte olla olemassa vain enemmistön takia; he kustantavat teidän surkean elämänne. Jos kaikki ajattelisivat kuin te loiset niin hyvinvointivaltio menisi nurin. Millä te sitten eläisitte? Sen lisäksi että olette loisia omasta halustanne niin ette edes ole kiitollisia yhteiskunnalle. Roskasakkia.

Vierailija
67/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ihan rehellisesti sanoa, että mulle ei riitä rakkaus, jos rakkaan kanssa ei voi tehdä juuri muuta kuin jutella, katsoa telkkaria ja käydä kävelyllä. Menisi se varmaan alkuhuumassa vuoden tai kaksi, mutta ei vuosikymmeniä.  Olen halunnut miehestä rakkauden lisäksi kumppanin ja ystävän, jolla on samanlaisia toiveita ja tavoitteita kuin itsellänikin on. Ja jolla on myös varaa ne omalta osaltaan toteuttaa. 

jos miehellesi tapahtuisi töissä jotain outoa minkä vuoksi saisi potkut ja huhujen takia kukaan ei palkkaisi niin olisi entinen mies?

Vierailija
68/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miehellesi tapahtuisi töissä jotain outoa minkä vuoksi saisi potkut ja huhujen takia kukaan ei palkkaisi niin olisi entinen mies?

Noin siinä luultavasti kävisi. Vähemmän rahaa, paskempi mies.

Vierailija
69/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aina arvostettu työntekoa.

Taas jotain arvoja ja moraalia käytetään tekosyynä omalle ahneudelle.

Vierailija
70/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseäni ei sosiaalipummit kiinnosta, jos työkykyinen elää omasta halustaan verorahoilla niin sellainen tyyppi ei kiinnosta.

Tämän saman olen kuullut monen naisen suusta. Miksi et voisi seurustella sossupummin kanssa? Siksikö että sossupummi ei voi parantaa sinun elintasoasi. Rahako vain ratkaisee naisille?

Koska harva mies tai nainen haluaa laiskaa puolisoa, jota joutuisi kaiken lisäksi elättää. Jos tahdot parisuhteen, niin tienaat omat rahasi, etkä loisi naisen lompakolla.

En ole laiska ja harrastan liikuntaakin. Ei naisen tarvitse minua elättää. Saan työmarkkinatukea, toimeentulotukea ja asumistukea. Kyllä hyvin pärjään tonnilla kuussa eikä pienpalkkanen duunari mua leveemmin elä.

Ap

Toimeentulotuki ja asumistuki tipahtavat heti pois kun muutat yhteen jonkun kanssa. Tai ainakin tippuvat reilusti. Et millään pysty kustantamaan työmarkkinatuella (joka on noin 500e) puolta vuokrasta, sähkölaskusta, vakuutuksista yms. 

Eli toisin sanoen loisisit naisen lompakolla.

Ei ole pakko muuttaa virallisesti naisen kanssa yhteen. Voi pitää ns kulissiasuntoa ettei tue tipu. Näin tekevät monet sossupummi tuttuni. Sikäli typerä järjestelmä että tuet tippuu yhteen muuttaessa ja ei ihme kun asunnoista pulaa kun yhteiskunta pakottaa ihmiset asumaan yksinään.

Ap

Tuo saattaisi toimia niin kauan kun ei ole jälkikasvua. Entäs sitten kun tulee jälkikasvua? Nainen maksaa kaikki lapsiin liittyvät kulut vaikka mieskin halunnut lapsia? Ja edelleen asuu toisessa osoitteessa?

Vierailija
71/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen maksaa kaikki lapsiin liittyvät kulut vaikka mieskin halunnut lapsia? Ja edelleen asuu toisessa osoitteessa?

Hakee yhteishuoltajuutta 50/50 jaolla.

Vierailija
72/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos noin kävisi tai mies vaikkapa sairastuisi, niin silloin minä maksaisin myös miehen osuuden. Tässä aloituksessa taas tilanne on siis se, että mies ei alunperinkään ole halunnut käydä töissä eikä siten myöskään tehdä samoja asioita kuin nainen. Minä haluan, että joskus vanhana keinutuolissa voin tuon kultani kanssa muistella yhdessä koettuja asioita eikä niin, että muistelen "voi Jorma, oli se vaan niin ihanaa, kun olin Liisan ja Leilan kanssa Sri Lankassa ja laitoit mulle tekstiviestin.....". 

Vierailija
73/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että joskus vanhana keinutuolissa voin tuon kultani kanssa muistella yhdessä koettuja asioita eikä niin, että muistelen "voi Jorma, oli se vaan niin ihanaa, kun olin Liisan ja Leilan kanssa Sri Lankassa ja laitoit mulle tekstiviestin.....". 

Eli mies ei ole sulle kuin rahantekoväline ja materiaalisten himojen mahdollistaja. Siinä syy, miksi sulle ei rakkaus riitä; et ole kykenevä tuntemaan aitoa rakkautta.

Vierailija
74/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että joskus vanhana keinutuolissa voin tuon kultani kanssa muistella yhdessä koettuja asioita eikä niin, että muistelen "voi Jorma, oli se vaan niin ihanaa, kun olin Liisan ja Leilan kanssa Sri Lankassa ja laitoit mulle tekstiviestin.....". 

Eli mies ei ole sulle kuin rahantekoväline ja materiaalisten himojen mahdollistaja. Siinä syy, miksi sulle ei rakkaus riitä; et ole kykenevä tuntemaan aitoa rakkautta.

Höpölöpö. Tienaan enemmän kuin mieheni eikä elintasoni laskisi, vaikka eroaisin. Minä haluan tehdä asioita yhdessä mieheni kanssa, en ilman miestäni. Jos en rakastaisi miestäni, silloinhan minua ei myöskään kiinnostaisi tehdä mitään hänen kanssaan eikä myöskään saada yhteisiä muistoja. 

Vierailija
75/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen maksaa kaikki lapsiin liittyvät kulut vaikka mieskin halunnut lapsia? Ja edelleen asuu toisessa osoitteessa?

Hakee yhteishuoltajuutta 50/50 jaolla.

Eli toisin sanoen se työttömyysrahalla/tt-tuella elävä ei maksa pesoakaan, vaan vain se työssäkäyvä nainen.

Ei kauhean houkutteleva ajatus.

Vierailija
76/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en rakastaisi miestäni, silloinhan minua ei myöskään kiinnostaisi tehdä mitään hänen kanssaan eikä myöskään saada yhteisiä muistoja. 

Jos rakastaisit miestäsi aidosti, et vaatisi miestä käymään töissä, että suhde jatkuu.

Vierailija
77/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Naisen elintaso ei laske, vaan pysyy entisellään. Toisin sanoen tässä valitetaan siitä, ettei mies suostu menemään töihin ja siten vähentämään naisen kuluja, jotta naiselle jää enemmän rahaa kaikkiin omiin huvituksiin.

2. Mies ei vaan halua naista, jolle raha ja materiaali on tunnetta tärkeämpää. Työssäkäyntivaatimushan on merkki siitä, että naista ajaa suhteeseen tunteen sijaan raha.

Naisen elintaso laskee, koska joutuu maksamaan miehen osuuden vuokrasta, ruoasta, vaatteista ja lasten menoista.

Vierailija
78/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa edelleenkin olla tahallaan työtön siinä missä mieskin. Mikään pakko ei ole töissä käydä.

Vierailija
79/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en rakastaisi miestäni, silloinhan minua ei myöskään kiinnostaisi tehdä mitään hänen kanssaan eikä myöskään saada yhteisiä muistoja. 

Jos rakastaisit miestäsi aidosti, et vaatisi miestä käymään töissä, että suhde jatkuu.

Jos mies rakastaisi naista aidosti, olisi mies valmis vaikka hakemaan kuun taivaalta. Työnteko ja arjen kuluihin osallistuminen on pikku juttu siihen.

Vierailija
80/182 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa edelleenkin olla tahallaan työtön siinä missä mieskin. Mikään pakko ei ole töissä käydä.

Ja näin ollen laskea elintasoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi