Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaatii miestä tekemään töitä?

Vierailija
15.11.2015 |

Olen seurustellut useamman naisen kanssa ja suhde on päättänyt nopeasti siihen että nainen alkanut vaatia työntekoa minulta. Itseähän ei työnteko oikeastaan kiinnosta ja vaikka menisin töihin en varmana alkaisi maksamaan naisen huvituksia. Semmoinen periaate että on että nainen saa maksaa itse omat menot. Mistä voisi löytää semmoisen naisen joka ei yritä hyötyä minusta taloudellisesti ja vaadi työntekoa. Onko kunnollisia naisia olemassa vai onko kaikki miehen rahoilla siipeilijöitä?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista kyttäilyä ja senttien laskemista tuommoinen suhde. Tunteita painotat kovasti, mutta kyllä mulla alkais aika äkkiä tunteet hiipua, jos jokainen maitotölkkikin pitäis kirjata ylös että kuka sen nyt maksoi ja menikö varmasti niin ettei toinen nyt vaan hyötynyt kahta senttiä...

E tarvitse. Mulle on ihan sama kumpi sen maidon maksaa. Ihan toinen tyyppi, jolle tämä 50/50 on äärimmäisen tärkeää

Ai. Luulin vastanneeni sille tyypille, joka kovasti painotti sitä, että naiset ei enää tule hyötymään hänestä senttiäkään taloudellisesti vaan pelkillä tunteilla mennään. Siinä on vain se ongelma, että pitää laskea hemmetin tarkkaan joka ostos, jos haluaa olla selvillä siitä, kuka maksoi enemmän. Muutenhan on mahdotonta tietää, hyötyykö se nainen vai ei.

Vierailija
182/182 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Luulin vastanneeni sille tyypille, joka kovasti painotti sitä, että naiset ei enää tule hyötymään hänestä senttiäkään taloudellisesti vaan pelkillä tunteilla mennään.

Kyllä se edelleenkin riittää, ettei nainen vaadi ahneuksissaan multa työssäkäyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän