Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään sinulla on ollut nykyinen älypuhelin? Montako vuotta on kestänyt, ennenkuin on mnnyt rikki?

Vierailija

Mulla on nykyinen ollut n.2,5 vuotta. Välillä tökkii ja hidastelee, mutta toivon että vielä ainakin vuoden kestäisi ennenkuin täytyy uutta ruveta ostelemaan.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kohta vuoden ollut käytössä. Aiempi kesti 4 vuotta ennenkuin alkoi hidastella niin pahasti ettei mitkään uudelleenasennukset enää auttaneet.

Vierailija

Ollut 2,5 vuotta käytössä. Toimii ihan ok, mutta olen joulukuun alussa vaihtamassa uuteen malliin, koska vaihdoin syksyllä työpaikkaa.

Vierailija

Kertokaa myös merkki ja malli!
Minulla on ollut iPhone 5 nyt sen kolme vuotta. Toimii kun unelma, vaan kun olen säilyttänyt laukussa avainten seurana niin kuoret ovat ihan naarmuilla ja puhelin epäsiisti. Ihan siitä syystä haluttaisi uutta.

Vierailija

Reilut kolme vuotta on tämä nykyinen ollut. Vuosi sitten vaihdatin akun, kun tuntui että se tyhjenee liian nopeasti. En usko että tuo voi muuten mennä rikki kuin että akku menee loppuun. Ei yksikään aiemmistakaan puhelimistani ole mennyt rikki, olen vain vaihtanut muutaman vuoden jälkeen kun on alkanut tuntua siltä, että haluan uuden.

Nyt kun Nokian puhelimia ei enää tehdä, toivon että tämä viimeinen nokialaiseni kestää pitkään. Ja jos tästä joskus aika jättää, voi olla että kaivan laatikosta jonkun niistä vanhoista ja alan käyttää niitä.

Vierailija

Reilun vuoden ollut käytössä. Näytössä on pari naarmua, ja softa hidastelee välillä. Kyllä tuo vielä ihan hyvin toimii, mutta aion kuitenkin ostaa uuden puhelimen itselleni joululahjaksi. Kaipaan vähän nopeampaa rautaa ja uusimman Android-version, jota ei ole kaiketi tulossa nykyiselle puhelimelleni. Ihan mukavaa myäs, jos varapuhelimena olisi kerrankin älyluuri eikä muinainen Nokia-kapula.

On hauska saada uusia leluja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 v 10 kk ja nyt vaikuttaa, että hajosi :(

Mikä puhelin, paljon maksoi?

Samsung Galaxy S4 ja maksoi noin 300 euroa

Vierailija

Kyllä Apple hakkaa muut valmistajat 100-0 näissä. Minun äidillä on ensimmäinen iphone vielä käytössä, akku on vaihdettu kerran. Muuten toimii erinomaisesti, vaikkei päivityksiä enää tulekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 v 10 kk ja nyt vaikuttaa, että hajosi :(

Mikä puhelin, paljon maksoi?

Samsung Galaxy S4 ja maksoi noin 300 euroa

Siis onko tuo nyt se samsungin lippulaivapuhelin? Miten voi olla että kahden vuoden jälkeen on rikki?

Vierailija

2 vuoden välein saan töistä uuden. Nykyinen Samsung Galaxy s5 ollut 1,5 vuotta. Ikinä ei ole mikään kännykkä ehtinyt hajota.

Vierailija

Kerran vuodessa tai puolessatoisa vaihdan. Ei sillä ole kestämisen kanssa mitään tekemistä. Harrastan elektroniikkaa ja kaipaan vaihtelua. Uudehkoista puhelimista voi saada vaihdossa ihan kivasti  omiaan pois, loppuun käytetystä rämästä ei mitään.

Vierailija

Parhaimmillaan olen tainut omistaa puhelimen alle kuukauden, ennen kuin vaihdoin toiseen. Mainitsen tämän, koska joitakin ihmisiä syystä tai toisesta provosoi se, että vaihtaa puhelinta usein. -14

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat