Miten kostan poikaystävälleni sen, mitä hän luulee piilottavansa?
En tiedä, onko tämä oikea paikka tälle, mutta jostain syystä tuntuu, että juuri te tajuatte.
Olen varma, että poikaystäväni pettää minua. Hän väittää muuta, tietenkin, mutta minä näen kaiken. Minulla on intuitio, joka toimii paremmin kuin valheenpaljastin. En tarvitse todisteita, koska tiedän. Sitä paitsi, todisteitakin on jos osaa katsoa.
Esimerkiksi:
Hän käy suihkussa heti tultuaan kotiin. Miksi? Poistaakseen toisten naisten (tai miesten) hajun.
Hänellä on yhtäkkiä uutta energiaa. Kuka tahansa tietää, että seksi tyhjentää chakrat. Hän ei saa sitä minulta joten kuka hänet "lataa"?
Hän unohti kirjoittaa mun toisen nimen syntymäpäiväkorttiin. Vain joku, joka keskittyy toiseen ihmiseen, voi unohtaa minut.
Hän nauroi miespuolisen ystävänsä vitsille vähän liian pitkään. Se oli flirttiä, vaikka hän ei tajua sitä itse.
Hänellä on Spotify-lista, jonka nimi on "Late Night Flow". Siellä on vain naisartisteja. Tarvitseeko sanoa enempää?
Mutta älkää luulko, että olen katkera. Olen valmistautunut.
Minulla on suunnitelma. Tai oikeastaan, useita.
Aion laittaa hänen lempivaatteisiinsa mikromäärän hiusväriä. Sellaista, joka tarttuu kunnolla vasta kolmannella käyttökerralla. Kun hänen kauluspaitansa muuttuu harmaaksi, hän tietää miksi.
Lähetän hänelle nimettömiä viestejä eri numeroista, joissa kerron olevani hänen "uusi salarakas" ja odotan, mitä hän vastaa. Jos hän ei suutu, hän on syyllinen. Jos suuttuu, vielä pahempi.
Mietin jopa palkkaavani näyttelijän esittämään häntä kaukaa, julkisella paikalla, toisen "naisen" kanssa. Kuvaan tilanteen ja näytän sen hänelle. Katson, miten hänen oma valheensa murskaa hänet.
Sanokaa te, onko tämä liikaa? Vai vihdoin tarpeeksi? Olen ollut liian kiltti, liian pitkään. Enkä aio antaa hänen murskata minun täydellistä lojaaliuttani tällaisella halpamaisuudella. Jos hän todella ei petä minua hän ansaitsee silti muistutuksen siitä, että minä olen se, joka näkee kaiken.
Pahinta on se, että hän ei ehkä edes tajua tehneensä väärin. Se kertoo kaiken.
Kommentit (13)
Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Sillä eihän nyt kukaan oikeasti voi olla noin ääliö kuin aloittaja kertoo itsensä olevan.
Tämän on tainnut kirjoitta sama henkilö, kun sen Mustaherukka-Mustikka-jutun, eli chatgpt:tä käyttäen
Jännittävää! Tulet sitten kertomaan tänne kaikki juonenkäänteet.
Että sellaista porvoossa tällä kertaa.
Lacan totesi, että vaikka nainen olisi täysin oikeassa peloistaan miehensä suhteen ja tämä pettäisi häntä, ylenmääräinen mustasukkaisuus on silti sairaalloinen tila itsessään.
Vierailija kirjoitti:
2/5. Tässä on jo vähän yritystä.
Jos olisikin. Ei ole itse kirjoitettu. 0/5
Haluat siis väkisin hänestä pettäjän jollain kierolla konstillasi vaikka hän ei olisikaan, luulet vaan. Olet sairaalloisen mustasukkainen.
Nyt oli niin kieroa meininkiä, että ihan jäin haavi auki..
Sinulla ei ole velvollisuutta pitää häntä poikaystävänäsi. Sinulla on oikeus jättää hänet.
Ota nyt jo ero, hyvä ihminen. Miksi tuhlaat aikaasi. Petti hän tai ei, et ole järin onnellinen.
Joo