DeMoms2
Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..
Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)
Kommentit (382)
1. Sinun ja miehesi etunimet (voi laittaa lempinimetkin jos ujostuttaa), syntymävuodet ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
A' 83 ja M' 84, yhdessä 3 kk.
2. Miten tapasit miehesi?
Kaverin kautta. Ystävystyimme ja siitä se lähti.
3. Minkä ikäiset ja mitä sukupuolta lapsenne ovat jos niitä on?
Ei ole vielä mutta yritys on kova.
4. Asuinpaikkanne ja asumismuotonne. Haaveiden asuinpaikka ja asumismuoto.
Tampere, emme asu vielä edes yhdessä. Kumpikin kerrostaloissa tahollamme.
5. Kuinka monta lasta haluaisitte?
3-4.
6. Unelma-ammatti?
Erityisopettaja.
7. Minkätyyppisistä nimistä pidätte?
Suurten ikäluokkien nimistä tyyliin Ritva.
8. Millainen olet/oletat olevasi vanhempana?
Luomuasenteella, aika tiukka.
9. Harrastuksenne?
Lukeminen, irc ja kuntosali.
10. Mistä nickisi tulee?
Nimi jonka bongasin kalenterista joskus. Sen voi lausua aika samalla tavalla kuin oman nimeni.
11. Onko sinulla kuvia netissä? Missä?
Galleriastahan noita löytyy.
12. Onko teillä lemmikkejä?
Koira kuoli kesällä. Uusi(a) tulee jos vauva ei pian ilmoita tulostaan.
13. Mistä haaveilet?
Lapsista, häistä, turvatusta toimeentulosta, Tempur-sängystä :)
Kulta sanoi eilen saunassa että kui sun nännin toi reuna (tarkotti nänninpihaa) on tummempi kun normaalisti? Mä olin siihen että mitä täh onko, se voi johtua vauvasta.
Jos mä olisin ite tuon ekana huomannut niin varmana oisin luullut kuvittelevani mutta kun mies tuon sanoi niin kai se täytyy myöntää että se ei ainakaan ole listassa kuvitellut mahdolliset raskausoireet :)
En millään jaksa odottaa että teen testin mutta en halua myöskään pettyä. Vaikeaa.
Mulla olisi kaapissa yksi testi mutta annoin kaverin tehdä sen kun hällä oli kuukautiset myöhässä (näytti negaa) oikeastaan ihan hyvä vaan kun jos se tuolla kaapissa vielä kummittelisi niin aivan varmana olisin sen jo aikapäiviä sitten tehnyt.
mullaki tais silloon mies huomata et oli tummentunut, ja suurentuneet(nännipiha) ja silloon kyllä tiesin jo että odotin, että mulla se tapahtui vasta joskus yli rv 10. toivotaan, että nyt olis tärpännyt mortem. ilmottele sitte ku oot tehny testin:)
käytiin vähä kaupungilla kiertelemässä, ostettiin sitte hennesistä se 50cm haalari, ku oli sellanen tumma beige/hiekanvärinen haalari, jäis sieltä kyllä vähän muutakin käteen:)
Ompas kevyt olo kun maksettiin yli 1000¿ laskuja:)
Mulla on edellisen raskauden jäljiltä pari pientä luomea nännipihassa, ja ne aiheuttaa sitten sen että aina kun menkat on myöhässä, niin luulen että olen raskaana...
Ah, jos meillä ei nyt tässä kierrossa tärpää niin menkat osuvat jouluaattoon:( Joten nyt täytyy koittaa oikein kunnolla;)
mekin oltiin vähän kaupoilla kiertelemässä tänään. Ostettiin siis se kaukalo ja samalla sellanen sängyn päälle tuleva hoitotaso. Ja saatiin kaukalo alennuksella, kun oli tän vuoden värit tarjouksessa.
Ja kaupan päälle saatiin vielä tuttikin :)
Kissa on selkeästi kovin kiinnostunut vaavin tarvikkeista, usein nukkuu vaunujen alla ja nyt yrittää kiivetä kaukaloon.
Mitähän siitäkin vielä tulee?
Jouluvalot haluisin käydä ostamassa, tulis vähän tunnelmaa :)
Laukkis ja Öttiäinen 32+1
meilläki on sellanen sängynpäälle laitettava hoitotaso, on ollu tosi hyvä, parempi ku sellanen tilaavievä kunnon hoitopöytä, kun on niin pieni kämppä niin ei vie tilaa tuollanen hoitotaso:) ja poka tykkää siinä leikkiä aina ku se on lattialla.
kyllä on ollu ähky olo nyt muutaman päivä, vaikka en oo edes syönyt paljo mitään. tuntuu että maha räjähtää pian.
ajatella... enää vajaa 4kk niin meilläkin on pikkunen vauveli taas:) ja laukkasella vielä vähemmän:)
mutta nyt meen kattomaan elokuvaa:)
Tuolla kasissa polttelee nyt sitten raskaustesti :) En malttais millään odottaa testaamista mutta siitä aamutestaamisesta on tullu mulle jotenkin pakko mielle, haluan varmistaa että se pissa on tarpeeksi vahvaa kun muuten sen laatua rupean hirveästi miettimään.
Viime yönä heräsin ihan hirveän huonoon pahaan oloon kahden aikaan, maha tuntui ihan hirveän kovalta kun painelin sitä ja sitten se sisältä silleen kummasti kupli, menin vessaan ja koitin oksentaa mutta en saanut mitään tulemaan. Pari kertaa jouduin vessassa juoksemaan mutta ei sitä oksennusta sitten kuitenkaan tullu. Ja vasta hiukan neljän jälkeen sain unen päästä taas kiinni.
Kauheeta joulu ja kouluhässäkkää ollut tässä. Jouluhjat olen parin päivän aikana ostanut melkein kaikki ja sen kyllä huomaa, kun on rahat kadonneet :D
Saa nähdä jaksaisko sitä koulutehtäviä huomenna tehdä. Laiskoittais.
Kp olis nyt vissiin 23/29 ja launtaina menkat pitäis alkaa. Mun tekis niin lujaa mieli testata, mutta en edes testiä oo ehtinyt ostaa. No viimeistään lauantaina ostan, jos menkkoja ei oo kuulunut.
Me oltiin kullan kassa lauantaina baarissa kullan veljen ja sen tyttöystävän kanssa. Hyi hitto, että mulla on ollu pitkä krapula, vielä tänä aamuna töihin mennessä oli ihan pöhnä olo:( Tuli taas luvattua että en enää ikinä juo!:) Tuon kullan veljen tyttöystävän kanssa meillä meni vähän liian lujaa...Se oli kuulemma yrittäny " kellistää" mua yöllä kun olin menny sen luokse yöksi...Itte en muista tapauksesta mitään, mutta kullan veli oli kuulemma tullu väliin, onneksi! Niillä on nytten menossa joku kriisi ja mulla on kamala morkkis. Että sitä vielä näin " vanhana ja viisaana" sortuu tommoseen!!
Siis olen aina ajatellu että oon kamalan fiksu alkoholin käyttäjä ja osaan lopettaa ajoissa, mutta nyt keuli tosi pahasti! :(
Toivotaan että te saatte plussat:) Mulla h-hetki on vasta ensi viikolla, joten silloin täytyy olla ahkerana:)
Onko sulla jotain erikoista suunniteltuna viimeiselle raskaus päivällesi:) Mahtaa olla outu fiilis kun sen tietää noin varmasti että millon lapsi syntyy:) Sinulle ja miehellesi tulee varmasti ihana viikonloppu vauvan kanssa!
Onpas taas väsyttänyt ihan kunnolla! Meidän kissa vanhus riehuu kaikki yöt ja nyt kun olen hereillä ja lähdössä töihin, se nukkuu tyytyvääisenä meidän sängyssä..! Rakas mieheni uusi aamulla kissalle :" Iskä ei jaksa enää!" :D
Kaverin lihava beagle tulee pariksi päiväksi levittämään karvoja ja pitämään mua yöt hereillä :) Se on semmonen ihrakasa että herään aina siihen kun se vääntäytyy ylös tuolta sängyn jalkopäästä ja rojahtaa lattialle. Lisäksi se kuorsaa kuin aikuinen mies :D On se kyllä ihanakin. Pakko saada jotain lievitystä edes koirakuumeeseen :)
Ostin ihania puudelikuvioisia kestositeitä. Mun tuurilla olenkin nyt sitten raskaana ja en pääsekään käyttämään niitä tossa parin viikon päästä :) Ei se tosin haittaa yhtään!
Me kutsutaan miehen kanssa toisiamme isiksi ja äidiksi kun jutellaan. Tosin sitten kun olen oikeasti äiti, en halua miehen minua siksi nimittävän vaan käyttävän nimeäni. Enhän sentään ole hänen äitinsä!
Mä olin kans lauantaina baarissa ja mulla ainakin oli mukavaa eikä seuraavana päivänä tuntunut missään :D
Oli kyllä pitkästä aikaa mukava hieman ottaa, kun mun oli niin kovaa tehnyt mieli drinkkejä.
tais vissiin taas lähteä ennenkö kerkesin kirjottaa, tai sitte ehdin painaa stoppia:)
tuli tuosta äidiksi ja isäksi kutsumisesta mieleen, että me puhutaan pojalle aina, että mee kysyyn isältäs yms. niin mentiin sitten pikkuveljen synttäreille niin mies sanoi mun äitipuolelle, että kortti on sitte äitillä (tarkotti mua:D) korjas sen kyllä heti että eiku siis m......lla:) että näin sitä sitten mokailee kun kutsutaan toisiammekin äidiksi ja isäksi:)
mepäs haetaan tänään kääpiökaniini:) mies suostui että otetaan, ja tänään olis tarkosuts mennä kattomaan sopivaa, kun tuossa lähellä on kasvattajakin.
tuo rottavanhuskaan ku ei kauaa enää elä kun on jo yli 3v.
Heti kun olin testin tehnyt huomasin että oli menkatkin alkanut..:/
No mutta kyllä se pikkuinen tulee tänne vielä joskus.. (jos sitten vaikka silloin ennustettuna 10.10.2006)
Mulla alkaa nimenomaan aina drinkeistä tai napsuista semmonen semmonen kännitemmellys, joten yleensä en niitä juo, vaan pysyttelen bissessä:) Mutta tietääpähän paremmin taas ensi kerralla:)
Voi mortem! Mä olin jo ihan varma että saat plussan! Tosi harmi juttu:( Mutta onneksi on vapaa päivä ja sä voit kynhätä koko päivän kullan kainalossa suklaalevy kädessä:) Näin aina mun negatiivisten uutisten tuoma masennus hoituu:) *hali*
1. Sinun ja miehesi etunimet (voi laittaa lempinimetkin jos ujostuttaa), syntymävuodet ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
Tähän en vastaa enempää muutakuin että S ja J
Oltiin juhannuksena samalla leirintä alueella.
lapsia ei ole vielä
tällä hetkellä Mun äidin kodin yläkerta ja miehen äidin luona oleva miehen huone (vaihtelee)
2 on " sovittuna" mutta haluaisin enemmänkin
6. Unelma-ammatti?
Kätilö
sekalaisista
ei mitään hajua
9. Harrastuksenne?
Ei tällä hetkellä oikeen mitään erikoista
10. Mistä nickisi tulee?
Latinasta
On, irc-galleriassa
Koira (ja toinen koira ja kissa)
13. Mistä haaveilet?
(isosta) perheestä
Mulla on nyt kp 44 (tai 43 en muista) ja alan kohta huolestumaan kun nuo menkat ei tule. Pitää varmaan testata uudestaan jos vaikka olisikin raskaana..
Laukkis ja öttiäinen onkin sitten huomenna erikseen :) Onnea sinne synnytykseen paljon :)
jardins:
Voi mortem! Mä olin jo ihan varma että saat plussan! Tosi harmi juttu:( Mutta onneksi on vapaa päivä ja sä voit kynhätä koko päivän kullan kainalossa suklaalevy kädessä:) Näin aina mun negatiivisten uutisten tuoma masennus hoituu:) *hali*
Mekin oltiin aika varmoja että nyt ois tärpänny. Mutta ei niin ei. No jos haetaan jtn positiivista puolta niin voin laivalla sitten ottaa alkomahoolia ;) Viimeksi kun olen juhannuksena pitänyt hauskaa alkoholin kera.
Vastailenpa itsekin tähän Gallupiin.
* Minä (T) s.-85 ja mies (J) s.-81 Yhdessä ollaan oltu lokakuusta 2003 ja naimisissa reilun kuukauden.
* Yllättäen festareilla, joskin juttumme alkoi kehittyä vasta muutama kuukausi festareiden jälkeen, kun tapasimme uudestaan paikallisessa baarissa.
* -
* Vuokralla kt-kaksiossa. Haaveena kenties omakotitalo maalta.
* 2 olisi juuri sopiva määrä.
6. Unelma-ammatti?
*Lastentarhanopettaja, johon valmistunkin tulevaisuudessa.
* Vähän kaikenlaisista, mutta mieluiten kuitenkin suomalaisista.
*Vaikea selittää lyhyesti ja ytimekkäästi :) Rajoja, rakkautta, ymmärrystä, hyväksyntää jne. jne.
9. Harrastuksenne?
* En harrasta juuri mitään sanan varsinaisessa merkityksesä. Käydään lenkkeilemässä miehen kanssa, jos sitä nyt voi harrastukseksi laskea.
10. Mistä nickisi tulee?
* Yhdestä kappaleesta.
Irc-galleriassa. Taitaa jossain aiemmassa visestissä olla nickikin.
* Ei ole.
13. Mistä haaveilet?
* Onnellisesta tulevaisuudesta.
Onneksi olkoon Dagnylle uuden suhteen johdosta! :) Olet suorastaan uhkarohkea, mutta en voi moittia. Toivon parasta suhteellenne ja " lapsentekohommille" :)
On kiva seurailla näitä teidän juttuja. Itsekin toivon, että voisin jo olla samalla tavalla osana näissä jutuissa, mutta olemme kuitenkin miehen kanssa päättäneet odottaa vielä, joten seurailen lähinnä sivusta tätä " vauvahössötystä" :]
jardins:
Kulta käveli just huoneeseen kun olin lukenut tuon kohdan ja kysyi että mitä hymyilet siellä :D Oli jotenkin niin ihanasti tuo kirjotettu..
Kohta saunaan, ihanaa, pääsee rentoutumaan oikein kunnolla.