Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
381/382 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä enää mitään saunan jälkeen jaksanu tulla koneelle :) luin uusinta potteria ja mies kattos prison breakkia ja poika lastenohjelmia.

mulla on nää menkat ollu nytten ihan kummat, perjantai päivällä ne mukamas alko ja vuosin ihan muutaman tipan, ja sitten lauantaina sama ja sunnuntaina ja tänään en enää oo vuotanut yhtään, ja mikä ihmeellistä noi " menkat" on ollu täysin kivuttomat.. Mietin tässä että joskos kuitenkin testaisin (taas negan), mutta kaippa odottelen siihen asti että jollei mitään oireita (kuvottavuuden ja mikä ihmeellistä sen että en pystynyt syömään makaroonia lisäksi) tule niin että tuleeko seuraavat menkat.

Vierailija
382/382 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu pari päivää kamalassa kuumeessa ja olen nyt saikulla koko loppu viikon. Nämä mun menkatkaan eivät ole alkaneet, ja en usko että ne alkaakaan, ennen kuin tää kuume laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla