Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
1/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös täällä on Demin sivuilta väkeä...? Ainakin mavu taitaa olla?

Piti tulla heti hehkuttamaan kun teimme eilen positiivisen raskaustestin!! :) Aivan mahtava yllätys.

Laskettu aika tuee sinne elokuun tuntumaan joten esikoisen kanssa tulee lähes tasan 3 vuotta ikäeroa.

Meillä oli just kaksi viikkoa sitten häät ja häiden jälkeen olis pitänyt alkaa menkat mutta eipäs ole kuulunut. Sitten alkoi rintoja aristaa, iltaisin viluttaa ja alavatsaan tulee kiristäviä vihlaisuja. Nyt sitten jännitellään... Niin juu ja Demissä pyörin sillä Lostris nimikkeellä.

Vierailija
2/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Kole!

Tänään just tajusin että meillähän on viides yrityskuukausi jo menossa, kierroissa varmaankin samanmoinen. Enpä taida nyt uskaltaa sitten jouluna ja uutena vuotena ottaa enempää alkoholia kun jouluruualla lasin viiniä kun ollaan kullan kanssa sovittu että vain heti menkkojen jälkeen voin juoda (haha, ihan kuin joisin yleensä paljon) enkä sitten enää kun tärppi olisi jo ehkä tapahtunut. Ja seuraavien kuukautisten (ei) pitäisi tulla tammikuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, onnea plussasta Kole :D.

Onhan meitä Demiläisiä täällä jonkin verran, tosin aika hiljaistahan täällä on yleensä.

Mennään tänään katsomaan ukon kanssa Harry Potteria, pakko tulla hehkuttamaan ;)

Laukkis ja Öttiäinen 33+5

Vierailija
4/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kole! mä hetken jo ehdin ihmetellä että kukas sä oot, mutta lopussahan se selvisi:)

käytiin tuossa kaverinluona jolla on se 4v(?) poika ja reilu 6kk ikänen tyttö, ja se tyttö nukkui koko ajan:(

sain kyllä sielä kunnon lenkin kun sai kokoajan kattoa pojan perään ja juosta ettei vaan koske mihinkään mihin ei saisi, kuten kaijuttimet:O ne on sen miehen henki ja elämä, olis varmaan heittäny meijät pihalle jos poika niihin olis koskenu.

kaveri kysyi että paljokos mulla nyt on viikkoja nii en edes muistanu:) taitaa olla 23+ 3 ehkä, pitää vissiin tarkistaa:) se vaan hirvitteli mun mahaa ku on kuulemma jo niin iso vaikka vajaa 4kk on vielä aikaa.

mietittiin sitte että kumpikohan tulee, niin kaveri päätyi tyttöön:) saas nähä oliko oikeessa.

Vierailija
5/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla välillä onnistumisiakin, kun tuntuu että minä ja mortem ollaan joka kuukausi pettyneitä nega tulokseen...Mutta tässä kuussa taas uusi koitos:) Jos menkat alkaa niin ne alkaa just jouluaattona:( Saisivat edes pikkasen myöhästyä että päästään kunnolla joulu saunaan eikä tarttis koko ajan huolehtia ylivuodoista ym... Muutenkin porukoilla on tosi rasittavaa olla menkkojen aikana, niiden koira puppaa kulkemaan nenä kiinni mun perseessä joka kerta!

Nyt ollaan saatu joulukortit kirjotettua, ja huomenna laitan ne postiin:) Itte inhoan niitä kortteja missä ei ole mitään muuta tekstiä kuin se " hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta" joten runoiltiin jokaisen korttiin jotain muutakin tekstiä:)

Lähetään parin päivän päästä sinne reissuun:) Ovat kyllä lupailleet lumimyrskyä, joten saas nähdä, että toteutuuko meidän matka...Onneksi tuon miehekkeen kanssa on onnellinen ihan missä vaan:)

Vierailija
6/382 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai on luvattu myrskyä:O meijä pitäis perjantaina lähteä isoveljen ja sen likkakaverinkans isukkia ja muuta porukkaa kattomaan pirkanmaalle, toivottavasti on hyvä keli ajaa, ku pimeellä joudutaan tulla sitte takas.

muistin mä oikein, että on rv 23+3, sitä pakkaa unohtamaan nuo viikot kun poika vie niin paljon aikaa ettei kerkee edes ajatella koko raskautta:)

välillä oikeen hätkähdän, että mähän oon raskaana:O :D

sais se pakkaus tulla jo, varmaan ensviikolla tulee niin saa hakea sitte sitä kangasta ja tehä se reunapehmuste siihen:)

Vierailija
7/382 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi huomenna illalla duuni porukan pikku joulut:) Onneksi mennään laivalle sitä seuraavana päivänä, ettei tartte sen kummemmin selitellä että miksi on juomatta:) Ostin tonne juhliin pukin jaettavaksi vaaleanpunaisella karvalla varustetut käsiraudat:) Toivon kovasti että ne osuvat pomolleni;)

Mulla ei ole oikeestaan yhtään joulufiilis:( Ennen olen aina marraskuussa alkanut laittamaan joulua kasaan, mutta nyt ei vaan sytytä...Saas nähdä miltä aatto tuntuu...

Vierailija
8/382 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo mitään suurempaa joulumieltä :( Ehkä osittain se johtuu myös siitä että ei ole ollut rahaa ostella mitään joulu juttuja ja että en sitten oikein jaksanut askarrellakkaan mitään.

Vierailija
9/382 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä menkat ollut muutaman päivän myöhässä.. Kp on 34/29 ja kaksi negaa olen jo testannut (kp 27/29 ja 31/29) ja huomenna taidan testata uudestaan, kun pitäisi viihteelle lähteä luokkakavereiden kanssa. Ja olis se kivaa mennä mukaan ja myös ottaa hieman, kun ei baarissa kivaa muuten ole. Ja luokka nyt hajoaa muutenkin, kun alkaa koulutusohjelmat. :)

Vierailija
10/382 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee plussa huomenna:)

kyllä on oikeesti sairaita ihmisiä:O kun lukee noita demissä olevia vauvainho ja vammaisinho keskusteluja, kyllähän sitä saa olla pitämättä erilaisita ihmisitä, mutta että noin suuressa määrin siitä pitää " raivota"

enhän minäkään erityisemmin vammaisista pidä, mutta en niitä tuomitsekkaan. ja omaan pitämättömyyteeni on se syynä että pelkään niitä, koska lapsena sain " traumoja" kaverin serkusta:/

Vierailija
11/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen tapahtuma edessä. Hirveä stressi päällä kaikesta järjestelystä etukäteen.

Ei olla edes varmoja lapsen nimestä vielä eikä mietintään ole enää juurikaan aikaa. Onneksi sopivat kummit ainakin löytyivät. Pappikin vaikutti todella mukavalle, rento ja hauska.

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ;)

Vierailija
12/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin että kuka on laittanut jo kuuden jälkeen viestiä tänne, mutta sehän olikin minun_ :) Meillä on jo nimet päätettynä vaikka raskaudesta ei ole tietoakaan;) Voihan se olla että nimet muuttuvat jos tulokkaat eivät yhtään näytä siltä miltä nimet kuulostavat:)

MSOL, toivotaan että saat plussan:) Vitsi, että mua jaksaa jännittää aina teidän muidenkin puolesta;)

Illalla olisi sitten ne pikku joulut ja huomenna aamulla me lähdetäänkin jo laivalle:)

Vierailija
13/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu: mäkin kävin tuolla demin sivuilla lukemassa noita juttuja ja kyllä siellä sitten on rajoittunutta porukkaa. Sairasta.

Tokihan kaikilla oma mielipide saa olla, mutta kuitenkin.

Eilen tehtiin joulusiivous kotona, tai siis lähinnä mun äippä siivos, kun se välttämättä halus auttaa ettei mun tarvii :)

No, hyviä viikonloppuja kaikille ja toivottavasti plussia toivovat niitä myös saavat :)

Laukkis ja Öttiäinen 34+0

Vierailija
14/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaukkanenA: Sulla alkaa olla raskaus loppupuolella ;)

Alkoi sitten tänään menkat elikkä kp 1/29-35 ja alkaa nyt neljän yrityskierto (eikö aika menekin nopeasti?)

Onneksi nyt alkaa joululoma. Kauhea stressi nytkin päällä, kun on niin paljon koulutehtäviä ensi viikoksi. Pitäis lukea yksi kirja ja tehdä noin neljä (?) tehtävää ainakin! :O

Vierailija
15/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi ku alkoi ne menkat msol:(

on tosiaan enää vähän aikaa Laukkasella:) voi syntyä jo vaikka 4vko kuluttua:)

ei täs kyllä itelläkään enää kauaa oo:) reilu 3kk. nyt taas tulee välillä hirvee pelko synnytyksestä, toivottavasti menee kaikki hyvin, mieskin tuossa on jo hirvitellyt että ei kyllä millään haluaisi kokee enää synnytystä, mutta kyllä se sinne saa tulla ku on kerran alulle laittanukki:) samatekkun sitä se on murehtinu että keritään sairaalaan ajoissa. kun pitää äiteeki soittaa poikaa kattomaan siksaikaa.

mua ehkä eniten surettaa etukäteen se, että joudun olla erossa pojasta:( ekaa kertaa niin pitkä aika että en oo ite kotona, onhan poika ollu pisimmillään pe-su mummolassa hoidossa, mutta siihen se sitte jääkin.

mutta eikös ne uudelleen synnyttäjät pääse vähän ennemmin kotia ku ensisynnyttäjät, jos kaikki vaan menee hyvin. viimeks olin sen 4pv sairaalassa.

tulipas tekstiä:)

Vierailija
16/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä tännekin, mun viime öisestä unesta.

Näin unta, että olin vessassa ja sain plussan testistä. Sitten kattoin lattialle ja huomasin siellä veriklönttejä. Tarkemmin kattottuna huomasin niiden olevan pienen pieniä vauvanalkuja :(

Vierailija
17/382 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina yleensä sinä yönä ennen kun aamulla testaan ihan outoja unia. Viimeksi näin unta tein raskaustestin ja se oli plussa ja pomppisin ilosta, ja sitä enne näin unta että testasin jo kerran käytetyllä testillä haamun :S Tarkoittaiskohan noi " plussa" unet sitä että en oo raskaana, ja sitten jos näkisinkin unta että testaan negan niin sitten aamulle testaisinkin plussan??:P

Meillä on kanssa nimet osittain päätettynä, etunimi vaihtelee ja toisina niminä on meidän suvun ja miehen suvun nimet.

Vierailija
18/382 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa reissun lähtö lähestymään:)

Harmi kun msol:llä alko menkat:( Mä oisin niin toivonu että joku meistä yrittäjistä oisi saanu jouluksi hyviä uutisia:) Mutta kyllä niitä positiivisiä uutisia on joksus tultava:)

Mutta, myö lähetään nyt:) Heippa! :)

Vierailija
19/382 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerta ei joululahjaksi tullut plussaa, niin ehkä sit synttärilahjaksi. Täytän ensi kuun lopulla huimat 19-vuotta :)

Että pikkuhiljaa pääsen pääsen teiniäiti-ajatuksesta pois (tais siis ettei muutkin ajattelis), koska olisin lähemmäs 20 tai jo sen ikäinen, kun lapseni ehkä saisin :)

Ja ehkä olisi jo ammattikin ja ylioppilaslakki silloin :) Yritän tässä iltaisin tuota lukiota käydä, vaikka meneekin välillä hermot kun ei olisi aikaa tehdä läksyjä. Tänä viikonloppuna pitää lukea yksi kirja ja tehdä muutama tehtävä.. (mm. novellianalyysi, tekstitaito jne.) Että kaikkea mukavaa luvassa.. :/

Vierailija
20/382 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tosiaankaan ole enää paljoa jäljellä ja sekös tässä alkaa pikku hiljaa hirvittää...

Ihanaa kun kohta on jo joulu ja sitten tammikuu ;).

Aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti.

Eilen viimeksi kuulin veikkauksia vauvamme sukupuolesta, pojaksi tällä kertaa veikattiin. Kuulemma ainakin masun muoto on sellainen. Tiedä sitten.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mii^&image_id=24735467

Siinä uusin masukuva :)

Laukkis ja Öttiäinen rv 34+1