Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella olet lopettanut kokonaan asioinnin jossakin kaupassa, ravintolassa, kampaamossa tms.?

Vierailija
09.03.2018 |

Onko jokin yksittäinen umpisurkea asiakaskokemus johtanut siihen vai muut syyt?

Kommentit (4975)

Vierailija
1/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

Vierailija
2/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo: Kampaaja oli ihan tolkuttoman hidas, vaikutti dementoituneelta, kävi röökillä useita kertoja kesken - eikä siis mitenkään värin vaikuttaessa vaan kesken esim. hiusten leikkuun tai föönäyksen. Hiuksista tuli lopulta ihan ok:t, mutta värjäämiseen, leikkaukseen ja fööniin meni 4,5 tuntia...

Ravintola: Jos ruoka on huonoa tai ravintolassa on epäsiistiä, lopetan käymisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono asiakaspalvelu tai huono vastaus asiakaspalautteeseen (esim. somessa). 

Vierailija
4/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessakin kampaamossa olen lopettanut käymisen kun ne kampaajat ei tajua olla HILJAA!

Aina kauhee kysely ; no mitäs millon loma ja mitä suunnitelmia ja ai kauhee kuulin radiosta tänään blaa blaa blaa.

Ja sitten ne kertoo omia juttujaan. Pahin oli sellainen joka puhui omasta kesälomareissustaan koko kampaamokäynnin ajan.

Voisi kai sitä sanoa että hiljaa kiitos mutta en vaan kehtaa.

Haluan mykän kampaajan.

Minulla on kampaajana nykyään Lähi-idästä tullut nainen. Osaa suomeksi kaikki työhön liittyvät asiat mutta ei mitään muuta. Täydellinen tilanne. Toivottavasti ei jatkossa ala hölöttämään jos oppii paremmin suomea.

Vierailija
5/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilassa käyn harvoin, koska se asiakaspalvelu siellä on vähän liikaa. Myyjät hyökkää sun kimppuun ja tulee sovituskoppiinkin mukaan! Kivoja vaatteita vilassa kyllä on, tosi kivoja, muttei siellä saa koskaan olla rauhassa ja tästä syystä en oikeastaan enää asioi Vilassa.

Vierailija
6/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyin itse nolosti eräässä liikkeessä enkä viitsinyt mennä sinne enää takaisin.

Vierailija
7/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usea surkea kokemus. Jouduin hoitamaan jokusen vuoden erään yhdistyksen raha-asioita Danske Bankin kanssa ja asiakaspalvelu oli siellä niin umpisurkeaa ja/tai olematonta että ikinä en enää tuon pankin asiakkaaksi ryhdy vaikka mikä olisi. Verkkopankki oli myös käytettävyydeltään täysin ö-luokkaa. Ihme että on sillä asiakaspalvelulla vielä pystyssä, kaikissa muissa pankeissa asiat ovat hoituneet aina helposti.

Vierailija
8/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa eräs lounas ravintola. Kassahenkilönä toimiva nainen oli niin ilkeän tyly etten koskaan mene uudestaan. Ruuassa ei ollut mitään vikaa

Vierailija
9/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamolta ja taksilta tietää kyllä kylän asiat hetkessä.

Vierailija
10/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiön ruokakauppa, jossa eräs mieskassa antanut väärin takaisin, ja olen vasta kotona huomannut.

-> turha oli valittaa, olisi tilanteessa pitänyt huomata kiireessä ja jono takana.

Vaihdoin kauppaa.

Vierailija
11/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kaupan hälyttimet piippasivat maksetuista ostoksista. Myyjä unohti poistaa hälyttimet. Ei edes anteeksi pyytäneet. En käy siellä enää. Ikinä en ole kaupasta varastanut ja otan aina kuitin ostoksista.

Vierailija
12/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa henkilökunnalta vaikoivaa ja välinpitämätöntä käytöstä. Ei jatkoon.

Vierailija
13/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kampaamoissa olen lopettanut käymästä siitä syystä, etten ole ollut tyytyväinen lopputulokseen.

Vierailija
14/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea asiakaspalvelukokemus on yksi syy.

Toinen yleinen boikotointi jos arvot eivät kohtaa. Esimerkiksi en käy Mäkkärissä, koska en ymmärrä miksi Puolasta rahdataan Suomeen lihaa. 

Vierailija
15/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Vierailija
16/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ruutu+ sovelluksen käytön ikuisiksi ajoiksi, koska sieltä ei ikinä tullut laskuja minulle, mutta perinnästä kyllä tuli ilmoitus että laskut maksamatta. Näin tapahtui kaksi kertaa ja sitten riitti. En ihan tosissaan löytänyt niitä laskuja mistään spostista tai postin tuomina. En koskaan. Siihen sai riittää ja ei enää IKINÄ. 😂

Niin ja tottakai oli h*lvetinmoisella korolla myöhästymismaksut, vaikka alkuperäistä laskua en ollut ikinä nähnytkään.

Vierailija
17/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa monta kertaa johti siihen, että vien rahani muualle. Ikinä se lopputulos (värjäykset) ei ollut ihan sitä mitä halusin, mutta aina annoin uuden mahdollisuuden, kun ei se niin pahalta näyttänyt. Lopulta, kun halusin isomman muutoksen ja se kustiin täydellisesti tuli mitta täyteen.

Eli lantiolle yltävät hiukset olisin halunnut kerrostetuksi pitkäksi polkaksi ja sen oman värin ja värjäyksen rajaa olisi voinut häivyttää ja lähdin sieltä just ja just leukaan yltävän revityn polkan kanssa päätin, että kunhan tämä hirvitys kasvaa menen johonkin muualle. Kampaaja siis päätti omatoimisesti leikata sen kaiken värjätyn pois (olin 1,5 vuotta kasvattanut omaa väriä) ja lopputuloksena oli mun kasvojen muotoon täysin sopimattoman lyhyet hiukset. Vuoden taas kasvatin ja toinen kampaaja sai sen pehkon korjattua.

Vierailija
18/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vältellä Emotionissa käyntiä, koska myyjät kävivät ilmeisesti jonkin koulutuksen, jossa painotettiin, että pitää aina hyökätä asiakkaan kimppuun. Kun myyjiä on yleensä useita paikalla, saa olla koko ajan selittämässä, että katselen vaan. Viime aikoina olen taas uskaltautunut käymään ja ihan kuin pahin palvelualttius olisi jo onneksi hävinnyt. Minä haluan olla rauhassa ja jos se ei onnistu, en mene kauppaan.

Vierailija
19/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kampaajalta, jonka asiakkaana olin 10 vuotta, vuosien aikana myyty "ei oo". Ei oo tiettyjä (silloin muodissa olleita) värijuttuja, en katso kulmakarvojasi, en tee vanhaintanssikampauksia (ellei oo mun vakiasiakas - siis tyttärelleni kysyin aikaa), en sitä enkä tätä....viimeinen niitti oli kun hänellä on tapana puhua omista jutuistaan, yritin kertoa oman elämäni tapahtumasta, kampaaja meni täysin mykäksi, ei vastannut mitään ja hetken hiljaisuuden jälkeen alkoi taas selittää omista kakaroistaan. En maksa palvelusta ollakseni hänelle terapeuttina. Ihan viimeinen niitti oli kun hinta oli kolmannen peräkkäisen kerran taas noussut. Kävin hänellä 6 viikon välein eli 3 kuukaudessa korotti hintaa 3 kertaa.

Vierailija
20/4975 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin eräässä kampaamossa käynnin, koska kampaaja leikkasi kerran hiukseni niin epätasaisesti, että päädyin jo viikon päästä uudelleen kampaajalle. Tosin tällä kertaa eri paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän