DeMoms2
Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..
Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)
Kommentit (382)
ei sitte päästykkään kattomaan niitä kaneja kun se kasvattaja on kuumeessa:( ja mäku oon tällanen härkäpää ja kaikki pitäs saada KAIKKI MULLE HETI NYT!! tyyppiä, niin vähän kyllä potuttaa.
katoinkin tuossa jo muitakin lähiseudun kasvattajia ja kysyinkin jo yhdestä kanista, saa nähdä onko se vapaana, jos on niin toivottavasti lauantaina pääsee kattomaan ja mahdollisesti hakemaan:) häkki on jo tuossa sisutettu valmiiks:)
mä oon pienenä halunnu tosi paljon koiraa, mutta äitee ei antanu ottaa, niin kävin sitten hakemassa hamsterin kun siihen suostui, ja sitäkautta sitte nää jyrsijät tullu mun suosikkeihin:) mulla on nyt tähän mennes ollu 2kultahamsteria, 2 rottaa, 2 kania ja 2 undulaattia, ja toinen eli muistaakseni 15v. sitten meillä on ollut saluki joskus ku olin vaahtosammuttimen kokonen, ja sitten se belgi joka meillä oli, josta jouduttiin luopumaan kun poika syntyi.
kissaa meillä ei oo ikinä ollu.
Meidän eka lemmikki oli hiiri jonka sisko salakuljetti meille kun olin 9. Me oltiin hinguttu lemmikkejä koko ikämme ja oltiin hevostyttöjä ja ulkoilutettiin naapuruston koiria. Siitä hiirestä se sitten lähti, vaikka äiti suuttui ensin. Koko perheen rakastaman hiiren jälkeen tuli lisää hiiriä, erilaisia lintuja, rottia, hamstereita... ja lopulta äiti otti jopa koirankin (olin jo muuttanut pois) vaikka aina oli naputtanut ettei ole yhtään koiraihminen. Nyt se koira on se äidin kuopus ja koko perheen oma kulta jolla yritetään nyt niitä pentujakin tehdä joista minä saisin yhden :)
Itse otin kotoa muutettuani eläinsuojasta labradorinnoutajan, joka kyllä kuoli vuoden päästä. Siitä vuoden päästä otin kaltoin kohdellun puudelin joka taas kuoli nyt kesällä. Huono onni noiden koirien suhteen on ollut, mutta meillä noi jyrsijät on eläneet hillittömän vanhoiksi. Vanhin rotta oli kuollessaan yli neljä ja puoli.
Kissaa minulla tai perheelläni ei ole koskaan ollut allergian takia. Samasta syystä kaneja ja marsuja on meillä ollut vaan hoidossa. Olen kyllä eläin- ja koiraihminen henkeen ja vereen ja en oikein osaa olla ilman elukkaa. Nyt olen onneni kukkuloilla kun toi kaverin läski koira kuorsaa tossa selän takana ja oksensi yöllä matolle :D
Mulla on ihan sellainen olo, että en oo nyt raskaana. Huomenna käydään varmaan testi ostamassa, vaikka en tiedä onko järkeä testata. Menkat tulee kuitenkin ajallaan ja niistähän näkee oonko raskaana vai en.
Kp on nyt 26/29.
Sain sitten kortin, mutta saa nähdä uskallanko oikein ajaa. Meinasi nimittäis tulla onnettomuuksia ja mäkin pelkäsin lujaa olla ratissa. Oli tuo meidän auto sen verran omituinen.. Jos olisi autokoulun autolla saisin ajaa, niin olisi tuo äskeinen ajo mennyt paremmin.
Nyt meen valmistautumaan ja koirat lenkittämään, kun mennään pitkästä aikaa mammojen ja kuumelijoiden kanssa kahville.
Että tää kone hidastelee :/
Mulla on sellainen olo, etten olis raskaana nyt. Kp olis 26/29 ja tekis mieli testata. Huomenna ehkä käydään ostamassa testi, mutten tiedä onko järkeä testata, kun joka tapauksessa lauantaina näkee alkaako menkat.
Tietenkin se sitten jo lähetti mun viestin :/
7tunnin päästä meille tulee se uusi sohva:) Käytiin eilen vuokraamassa 7 leffaa jotka ajateltiin kattoa viikonlopun aikana:) Sitten illalla on pakko katsoa taas kerran terminaattori, ja kulta lupas kattoa mun kanssa sen tuhkimonkin..!Saas nähdä jaksetaanko kattoa kaikki leffat;) Onneksi vuokra leffoilla on viikon " katseluaika" :)
Onko teillä joku lemppari leffa jonka jaksaa kattoa kerta toisensa jälkeen..? Itse pienenä katsoin leffan Hatari monta kymmentä kertaa ja eilen löydettiin se sieltä vuokraamosta! Saas nähdä sytyttääkö se samalla tavalla kun pienenä;)Itse jaksan kaikki disneyn leffat jaksaa koluta läpi monta kertaa kyllästymättä:)
Ulkona on aivan kamalat ilmat! Ihan kamalaa seistä tuolla lasten kanssa...Vaikka on lämpimästi päällä, tuntuu ettei mikään riitä. Kamalaa kamalaa kamalaa..!!Onneksi viikonloppuna ei tarvitse mennä ulos;)
Jokohan Laukkis on jakautunut..? :)
mulla ei oikeen oo ku jotkut suomalaiset elokuvat mitä pystyy kattoa monta kertaa, ja sitten tietty disneyn jotkut elokuvat kuten nemoa etsimässä ja nasun suuri elokuva:)
meillä oli sitten vähän lämmöt laskenu yönaikana, herättiin niin sisällä oli vajaa 15 astetta lämmintä:S sai laittaa pojallekki villavaatteet päälle ku oli nii vilponen.
oli lämmönjakelus jotein häikkää muta isännöitsijä kävi jo hoitamas asian, että pikkuhiljaa rupee taas lämpö nousemaan, pihalla oli jotain 25 astetta pakkasta eikä kyllä tarvi mennä sinne.
Eipähän tarvitse olla ainoa:)
Huh, meillä oli eilen lasten kanssa pikku joulut ja väkeä oli todella paljon! Meinasi tarjoiltavat loppua kesken kun osalta lapsista oli tullut mummot ja papat, serkut ja sisarukset:) Kaikilla oli kuitenkin kamalan hauskaa, ja me vetäjät oltiin ihan poikki eilisen jälkeen:)
Kohta se on taas h-hetki käsillä ja kamalasti jännittää että josko nyt jo tärppäis:)
Onko kukaan teistä muuten ollut " demi ajoilta" hilmahoratsun kanssa puheissa. On nyt pystyttänyt demiin " noniin raskaudestani" keskusteluja, ja luvalla sanottuna, en usko että sillä on oikeasti lasta, puhuu niin pehmosia aina välillä...Tai jos sillä on niin, voi lapsi parkaa!
tänään hain sen kanin tässä olis sen kuva:)
http://tinypic.com/m9bskz.jpg
toinen korva lurpallaan ja toinen pystyssä:) ja uros kani, tosi kiltti ollut, ei oo oikee yhtään säikky, poikaki hoksas heti että ei oo mikään pehmonalle kun toin sen, se sitä silitti hiljaa ja jutteli sille:) meinaa vaan vissiin tuo heinä ottaa vähän mulla nenään, pitää vissiin vähentää sitä jos auttais, ku nyt sitä on iso kasa tuola häkin nurkas, mun mielestä viimeksiki otti heinä henkeen ku kaneja oli, ja kaverinluona heinäpaalitki otti henkeen.
Olipas se vallan suloinen:)
Meidän sohvan saanti myöhästy hiukan. Kuljetuksesta soittivat että sohva saapuu meille keskiyön paikkeilla=/ Aika hurjat kuljetusajat niillä tyypeillä! :)
mä oon missannu koko keskustelun demissä:( en oo sielä hetkeen käyny. olis kyllä ollu kiva taas pitkästä aikaa keskustella aiheesta joka kiinnostaa, muut aiheet sielä onkin sitte ihan tylsiä.
mä oon tänään ollu ihan perjantais, petyin suuresti ku kuulin että onkin vasta torstai:(
mumma lupas tehdä vauvalle villahaalarin joku 56cm kokonen niin on sitte sopiva heti:) joku sellanen nalle haalari jossa on huppu ja siinä hupussa sitte korvat.
1. Sinun ja miehesi etunimet (voi laittaa lempinimetkin jos ujostuttaa), syntymävuodet ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
-Elisa -83 ja Sampsa -79, seurustelua vapusta 2002 lähtien(kihloissa tammikuusta 2003 alkaen)
2. Miten tapasit miehesi?
-Tutustuttiin viikonloppuiltana kaupungilla talvella 2002, ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä, koska seurusteluni toisen kanssa vähän hankaloitti, auton perusteella miehen olen tiennyt kylläkin jo yläasteelta asti(siis tuntenut auton)
3. Minkä ikäiset ja mitä sukupuolta lapsenne ovat jos niitä on?
-Tyttö kuukautta vaille 2 vuotta ja poika 3 kuukautta
4. Asuinpaikkanne ja asumismuotonne. Haaveiden asuinpaikka ja asumismuoto.
-Savossa ja kerrostalokolmio(vuokra-asunto) melko uudessa talossa, haaveista en muuten tiedä, mutta omistusasunto haaveissa joskus
5. Kuinka monta lasta haluaisitte?
-Miehen mielestä luku jo täynnä, minun mielestäni vielä pari, kolme tai neljä lisää :D
6. Unelma-ammatti?
-Kauneudenhoitoala tai vaatetus
7. Minkätyyppisistä nimistä pidätte?
-" Tavallisista" ja kivoista nimistä, muutama erikoisempikin ihastuttaa, en tykkää vanhahtavista tai ultratrendikkäistä nimistä
8. Millainen olet/oletat olevasi vanhempana?
-Tietyissä rajoissa tiukka, ymmärtäväinen, hellä, luotettava ja " äidillinen"
9. Harrastuksenne?
-Jumppailu nyt tutkinnassa ja uimahalli tyttären kanssa
10. Mistä nickisi tulee?
-Demi-nickistä, jolla ei sen kummempaa perustetta kuin se on Minun :D
11. Onko sinulla kuvia netissä? Missä?
-Ei ole enää, joskus voisi taas jonnekin lisätä
12. Onko teillä lemmikkejä?
-Ei enkä halua vähään aikaan ottaa vastuuta eläimistä
13. Mistä haaveilet?
-Hyvästä ja tasapainoisesta elämästä, omistusasunnosta ja mahdollisesti lisää lapsia
Ja yritystäkin takana ja sitten vielä kolme lastakin 6v,5v ja 3v ja olen 22v ja mies 36v.
Saatiin sitten se sohva...Yhden maissa yöllä kuljetusfirman miehet kantoivat sen sisään. Aloimme kullan kanssa sitä sitten kokoamaan, ja sieltä puuttui yksi jalka! Eilen sitten soitin sinne paikkaan ja he sanoivat, meille sohvan myynyt henkilö ottaa meihin yhteyttä viikon kuluttua! Yksi asia on varma, en enää ikinä ota samasta paikasta sohvaa!! :)
Jee, minun_kin rohkeni laittamaan nimet!:) Hyvä hyvä;) En tiedä miksi mutta mua kamalasti kiinnostaa ihmisten nimet:)
Mulla on nyt kp 20/25-28 ja pari päivää on ollut outoa kuvotusta ja turvotusta. Maha pömpöttää mutta paino on entisellään. Kuvotus on sellaista että koko ajan pitäisi syödä ettei ole paha olo. Toivottavasti tää nyt on sitä... Tuskin maltan odottaa. Aloitin tiistaina jo hillittömät kestovaippojen ja vauvanvaatteiden ostelut nettikirppiksiltä. Oon siis ihan seko mutta vauvakuumemittarin elohopea takoo hulluna ylimmissä lukemissaan ja silloin ihminen on aika syyntakeettomassa tilassa...
pupu on jo kotiutunut ihan hyvin:) ei pelkää yhtään niin paljoa kuin ekana päivänä, se jo tutkii ympäristöä vähän uteliaammin.
mies käsi laittaa sairaalakassinkin jo valmiiksi ettei unohdu:) sanoi vaan että eihän sitä koskaan tiedä vaikka se syntyis ens yönä:O
pitäs vielä penkoa ne pahvilaatikot jossa on 50-60cm vaatteita ja osaa laittaa kaappiin jo odottamaan, joitain vaatteita jo on, mutta lisää pitää vielä ottaa esiin:)
tasan 10vko niin on laskettu aika:) nopeesti menny aika, ja ensviikolla on lääkärineuvola ku viime viikolla unohdin mennä.
Pakkanen laskee niin pääsen minäkin taas kunnolla ulkoilemaan. Astmaiset keuhkot ei tykännyt noin kylmästä kelistä.
Aamulla tuli lähemmäs kymmenen kestovaippa- ja vauvanvaatepakettia. Ihanaa oli niitä availla miehen kanssa.
Pelästyin aamulla kun tuli tippa verta mutta siihen se sitten jäi. On tullut kahdessa aiemmassakin kierrossa noin viikko ennen menkkoja vähän tuhrua. Tässä nyt sitten jännitellään ja odotetaan että pääsee testiä tekemään.
Heips.
Meidän pikku prinsi syntyi torstaina 19.1.2006 klo 08.36. Mittaa miehellä oli 47,5cm/3084g/35cm, eli olikin melko lailla odotettua suurempi :).
Hyvin voidaan ja kotiinkin päästiin jo eilen
Laukkis ja poika 5 vrk
Itte nuorempana halusin gerbiilin, mutta en sitten sitä ikinä saanut. Ostettiin kissa mielummin, samainen kissa on tuo vanha ja maukuva tapaus joka pitää hereillä yöllä:) Nytten olen kamalasti vinkunut ja marissut mieheltä josko otettais toinen kissa, mutta kulta haluaa kissalle " rauhallisen vanhuuden" ilman muita häiriöitä:)
Mennään huomenna porukoiden kanssa syömään:) Tosi kiva mennä niiden kanssa ku nyt ollaan nähty vähemmässä määrin.
Nyt kattoo c.s.i:tä:)