Miksi hiukseni ei harmaannu?
Olen 54v,eikä yhtään harmaita.En ole värjännyt vuosiin hiuksiani.Hiusteni väri on tummanruskea.Mieheni joka vuotta nuorempi on täysin harmaahiuksinen jo.
Milloin te muut olette harmaantuneet?
Kommentit (7)
Äitini 76v. Ei yhtään harmaata hiuksissa, ei ole koskekaan värjännyt, kihartanut , kuivajalla kuivannut, Kesällä hällä aina hellehattu ja talvella talvihattu. Hiukset ovat tumman maantien väriset.
Olen yli 70, ja nyt viimeisen vuoden aikana hiukseni ovat muuttuneet vaaleista ihan harmaiksi. Uskon, että osasyynä on sairastelu, sillä hiuksia myös lähtee ihan tupoittain. Jos haluaa säilyttää oman värinsä, kannattaa syödä kuparia; se säilyttää oman värin. En itse ole kokenut tarpeelliseksi kokeilla.
Maantie ei tunnu harmaantuvan. Näyttää olevan melko väritön vanhuksilla, mutta en sanoisi harmaaksi. Sellainen maantienharmaa, ulkomaalaiset sanoisi varmaan blondi siitäkin sävystä.
Kaikki ihmiset eivät harmmaannu, on harvinaista. Olen tavannut lähemmäs 9Ov rouvan jolla oli täysin oman värinen ruskea väri.
Itselläni on hiukan punapigmenttiä ja ilmeisesti siksi minullakaan ei harmaata. Hiukset hiekanväriset. Ikää 50+.
Geenit. Isoisälläni oli vain joitain yksittäisiä harmaita hiuksia kuollessaan yli 80.vuotiaana.