Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
201/382 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sitten väärässä:) olikin poika eikä tyttö. kaikki meni sitten hyvin?

voi ku rupes jännittämään itteeki nyt:S

mies haki eileen sairaslomaa ja nyt on sitte 3pv vapaata:) onneks ei oo ku vähän flunssaa, ei oo kuumekkaan noussu onneks ku vähän yli 37 asteen, että pientä lämpöö vaan:) toivottavasti ei tartu poikaan.

Vierailija
202/382 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että laukkasen poikahan oli sitten saman pituinen ku meidän poitsu:) oli kans 47,4cm mutta paino oli meidän pojalla 3530g pipoa en edes muista enää. saas nähdä minkä kokonen tää toinen sitten on:) toivottavasti ei kovin paljoo suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/382 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA LAUKKANENA!!! :)

Kuinka kauan te jotka vielä yritätte lasta, niin olette nyt yrittänyt? Mä oon mennyt jo sekaisin, mutta aika monta kuukautta näyttävästi.. :(

Me tosin oltiin " yritettiin" 4kk, mutta nyt pidetään pari kk taukoa, niin saan ehkä sopivasti koulun käytyä ja mies ton armeijan. Mukavaa olisi jos laskettu aika olisi tammikuussa-helmikuussa ;)

Parin viikon päästä alkaa työssäoppimisjakso ja mä olen menossa ensi- ja turvakotiin. Kuulostaa mielenkiintoisalle paikalle.

Vierailija
204/382 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kaikki meni hyvin:) Noi hyvät uutiset piristää kivasti:)

Mulla pitäis menkat nyt alkaa parin päivän sisään. Tosin, on taas ollut " raskaus oireita" , runsaampi valkovuoto, alavatsa kipuja...En usko kyllä että olisivat oikeita oireita, mutta jännittää taas:) Ei olla kovasti pupuiltu ton miehen " vamman" takia, mutta eikös se yleensä silloin tärppää kun sitä ei yritäkkään;)

Me ollaan nyt tän kuun jälkeen yritetty puol vuotta. Mies on vähän huolissaan, että pystyykö se siitos touhuihin ja on ajatellut menevänsä lääkäriin tarkistamaan tavaransa. Itse olen kuullut että apteekista saa kotitestin joka selvittää miten siittiörikasta miehen " mehut" on. Täytynee sillä varmaan testata, tiedän ettei tota körilästä saa lääkäriin (varsinkaan kun kyse on arasta alueesta) millään.

Minnekkäs mortem on hävinny..? En muista sitä hetkeen täällä nähneeni:( Eikös silläkin ollu jännät paikat edessä testauksen merkeissä..?

Vierailija
205/382 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten taas viikonloppu.

Ja enää muutama viikko jouluun :)

Eilen tosiaan tultiin sieltä Tallinnan matkalta, oli kiva matka ja muutama vauvan vaatekin tarttui mukaan.

Olo alkaa itsellä olla jo melko tukalakin toisinaan, varsinkin kun Öttiäinen ei ole edelleenkään kääntynyt ja rytkyttää päätään kylkiluihin...

Laukkis ja Öttiäinen 33+1

Vierailija
206/382 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, uusia nimiä:) Tervetuoloa vaan:)

Oi, mäkin niin haluisin lähtee tallinnaan:) Mutta ehkäpä me tossa ens vuoden alussa mennään, kun oltiin viime vuonnakin, niin puhuttiin että jos siitä tulis semmonen traditio:)

Mavu tais löytää se tarkoittamani keskustelun demistä:)

Ihanaa että on viikonloppu, heräiltiin vasta hetki sitten:) Kulta menee tänään kaverinsa tupareihin ja minä meen äidin kanssa askartelemaan joulu juttuja:) Täytyy vaan kattoa ettei toi mies itteensä juo kovinkaan huonoon kuntoon, kun siitä pitäis illalla olla mulle jotain hyötyä..;)

Vierailija
207/382 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt sitä ollaan sitten virallisesti rouvashenkilö! :D

Häät sujui mutkitta, vaikka eilen aamulla mennessämme hakemaan kakkuja ilmoittivat leipomosta ettei siellä ollut meidän nimellä mitään tilausta. Onneksi saatiin asia hoitoon ja hääkakkua syödäksemme.

Siviilivihkiminen oli lyhyt ja ytimekäs, mutta erittäin lämmin tapahtuma.

Olen erittäin tyytyväinen koko juhlaan. Äitini kvartettikavereidensa kanssa lauloi meille lauluja ja olin aivan liikutuksessa. No niin oli kyllä mieheni, anoppini ja äitinikin. Vieraatkin meinasivat vetistellä :D

En oikein osaa järkevästi kertoa mitään juhlista, olen vielä sen verran täpinässä eilisestä. Tänään on vasta ruokakin maistunut, eilettäin jännitti niin kovasti, että vaikka tarjoiluja oli paljon, ei pystynyt syömään yhteensä koko juhlan aikana kuin palan voileipäkakkua ja palan kermakakkua. Nyt vähän harmittaa se :/

Onneksi saatiin kotiin vietäväksi aika paljon ylijääneitä ruokia. Voi sitten täällä äpöstää, kun ei juhalssa oikein pystynyt :)

Vierailija
208/382 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea han_!!!!

mäki haluaisin että me mentäis tuon ukkelinkans naimisiin samalla ku on ne ristiäiset, muttakun ei oikeen mies siitä innostunut:( täytyy koittaa jutella vielä.

tänään käytiin mun mummanluona, sitten kävi mun isä, sitten kävi äitee ja sen uus miesystävä ja sen poika. että on ollu tekemistä kokoajan:)

piti laittaa poika nukkumaan hetkeks ku se oli ihan väsyksis.

suunniteltiin mummankans se 50-60cm villahaalari, siitä nyt tulee sellanen nallehaalari jossa on irrotettava huppu, jossa on korvat:) väri on ruskea (kahta eri väriä) ja lanka tulee olemaan sellasta angoralankaa tai teddylankaa se vissiin on. nyt sitte jännityksellä saa odottaa, että millanen siitä loppujen lopuks tulee:)

Vierailija
209/382 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ton Han_:in häät unohtanu kokonaan, paljon onnea rouva:) Vitsi, en millään malttais odottaa että tuon ukon kanssa pääsen alttarille:) Ollaan jo suunnitelut melkeen puolet häistä, mutta niihin on vaan niin kamalan pitkä aika...

Ne on aivan älyttömän ihania ne nalle haalarit, mitä oon nähny kaupoissa:) Oon jo kuolannu niitten perään ja meinasin jo ostaakkin semmosen kun oli alennuksessa (18¿) mutta sitten en viittiny jos se jää käyttämättä...Toivottavasti niitä löytyy vielä sillon kun meillä on siihen tarvetta.

Mies on siellä tupareissa ja mä oon isän ja äidin luona:) Kamalan otutoa olla kullasta erossa, ollaan taas oltu niin tiiviisti yhdessä niin sitä on unohtanut että ei se maailma lakkaa pyörimästä jos ei olla kokoajan yhdessä:) Mies laittaa viestejä melkeen koko ajan, ja äiti jo siihe hermostu ja sano että " : eihän se ehdi pitämään ollenkaan hauskaa kun se on koko ajan puhelimen kimpussa!" :)

Vierailija
210/382 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin auto myytyä:) Vitsi, että oon onnellinen:) Nyt on rahaa ostaa kunnon joululahjoja:) Kullan kanssa puhuttiin että jos mentäis ens viikon lauantaina päivä ristelylle viroon:) Tulisipa toi kello jo kahteentoista, että pääsis kauppaan:)

Vierailija
211/382 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt kirjoiteltu :)

Kp 30/29 eikä menkkoja oo vielä kuulunut :0 Mittasin äsken lämmöt ja ne oli 36,9. Mutta nuo nyt tässä heittelee aika rajusti. On vaan niin kylmä nyt.

Pitää tästä lähteä joulueläinkulkueeseen koirien kanssa :) Saa nähdä miten koirat reagoi, kun siellä on koiria ja hevosia.

Vierailija
212/382 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi viikko aluillaan ja täällä on taas niin hiljaista :)

Tänään olisi taas kerran neuvola. Alkaa pikkuhiljaa tympiä siellä ravaaminen viikon välein, mutta pakkohan sitä verenpainetta on tarkkailla.

Lääkärissäkin pitäis käydä, hakemassa sairaslomalle jatkoa, äitiysrahakausi alkaa ensi viikolla onneksi.

Viime viikolla oltiin ensimmäistä kertaa synnytysvalmennuksessa, oli aika erikoinen kokemus :)

Tässä just mietiskelin, että kuinkahan paljon vaaville pitäis ostaa vaatteita ja muita tarvikkeita etukäteen. Ei mulla ole mitään tietoa...

Laukkis ja Öttiäinen 33+3

Vierailija
213/382 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies osti vloppuna tietokoneeseen litteen näytön, kyllä tää vaan vie vähän tilaa verrattuna tuohon isoon mötikkään:) siitä nyt vaan pitäis päästä eroon.

tänään pitäis käydä ostamassa loput joululahjat mitä puuttuu.

meillä ainakin oli vähän liikaakin niitä vaatteita silloon pojalle, olis niillä ä-pakkauksen vaatteilla ja muutama siihen lisää pärjänny hyvin, kaikkia vaatteita ei edes tullu käytettyä. nyt en edes ota kaikkia vaatteita esille mitä meillä on, enkä pyydä niitä vaatteita lainaan mitä oli silloon ku poika oli rusinan kokonen:)

viimeviikolla tuli lappu, että pakkaus tulee 2vko sisällä, että sitä tässä nyt odotellaan:)

sain tehtyä ne joulukortitki pojasta, ja nyt pitäis sitte nopeeta lähettää ne ennen 15 päivää.

Vierailija
214/382 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu: saakos kysyä, että minkä kokoinen teidän poju oli syntyessään, jos kerran äitiyspakkauksen vaatteilla olisitte pärjänneet? ;). Tosin eihän ne liian isotkaan vaatteet pientä haittaa...

Neuvolassa kaikki oli hyvin, paineet laskeneet lukemiin 128/86, paino noussut 600 g/vko, SF 31 cm, Hb tosin vaan 109...

Vierailija
215/382 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli 3530g ja 47,5cm että lyhyt ja pullukka:)

olihan ne ä-pakkauksen vaatteet isoja aluks, mutta vauvelit kasvaa niin nopeesti että ei niitä 50cm vaatteita kauaa keritty käytää. tais olla muutama sen kokonen vaate, ja nekin lainavaatteita:) mutta enimmäkseen puettiin liian isoihin vaatteisiin, vähän hihoja käärittiin:) ja puolipotkarit nostettiin kainaloon asti:)

kävin halpa-hallissa ostamassa pojale yöhaalarin, kun ei oo oikeen montaa yöhaalaria oo ja ostin sitte 80cm sen kummemmin sitä kattomatta niin sehän oli pieni:( vastas paremminkin kokoa 70cm.

noh, pitää koittaa jostain muualta löytää halvalla niitä unihaalareita:)

Vierailija
216/382 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä päivä takana! Meidän firman yksi ohjaajisa joutu kolariin ja siltä meni hampaat uusiks:( Minä ja toinen ohjaaja venyttiin sitten tää päivä kun meidän kolmas täti lähti tuuraajaksi...Nyt ollaan sitten kahestaan tää viikko kun tää kolarissa ollut sai viikon sairaslomaa... Ihan kamalia noi kaikki pienetkin onnettomuudet:(

Kaksi viikkoa jouluun;) Tai siis aattoon:) Me ollaan ostettu jo suurin osa lahjoista, pari puuttuu ja sitten se on siinä:) Mennään lauantaina lautalla viroon ja sieltä sitten kattelemaan mitä löytyy:)

Vierailija
217/382 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hips, tämähän näyttää mielenkiintoiselta keskustelu-osiolta. Täytyy myöntää, että en kyllä nyt ihan noita kaikkia viestejä jaksanut lukea, mutta yleisilme oli ihana :)

Meillä on kotona kohta vuoden ikäinen napero, suloinen poika. Uutta olen itse jo hiemaisen aikaa haikaillut, ja nyt sitten puhuttiin taas miehen kanssa, ja ( jihuu ) hänkin on mieltynyt uuden pienen ihmisen tuloon...tai siis, vihreää valoa ollaan näytetty, että nyt vaan odotetaan.

Ollaan oltu ilman mitään ehkäisyä nyt joku 3kk, että eihän tämä ole aika eikä mikään...mutta odottavan aika on pitkä.

Esikoispoikaa tehtiin puoli vuotta, mutta kyllä sitä toivoo että tärppäisi nopeammin.

Itselläni on vielä todella epäsäännölliset kuukautiset, että oikean päivän määrittäminen on melkeinpä mahdotonta...aikamoista hakuammuntaa tämä siis tuntuu olevan :)

Onneksi tuo tekopuolikin on joka suhteessa mukavaa, että eipähän joudu tässä " puutteessa" elämään.

Nyt minä pidän täällä vain teille kaikille muille yrittäjille peukkuja pystyssä, ja jos omat menkat ei ole ensi viikolla alkanut, niin riennän apteekkiin toivoa täynnä :)

Vierailija
218/382 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli lääkärineuvola ja vauveli oli jo kääntynyt pääalaspäin:) toivottavasti sitten kans pysyy niin, sokeriarvot oli vähän koholla, mutta olin kyllä syönyt suklaata aika reippaasti ennen neuvolaan menoa, vaikka aamulla vielä muistutin ittelleni ettei saa syödä mitään karkkia, mutta se sitten unohtui kun näin polly pussin tuossa pöydällä:)

mutta nyt lähden järjestämään vauvan vaatekaappia, jos vaikka saisin sen nyt valmiiksi.

Vierailija
219/382 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minunkin puolesta erittäin suuret onnittelut Laukkaselle! Toivottavasti kaikki lähtee rullaamaan hyvin pikkuperheessä :) Saa muuten minun puolesta kertoa synnytyskokemuksiakin, meinaan, olen pääasiassa kuullut vain kauhujuttuja ja olisi kiva kuulla välillä niistä hyvistakin synnytyksistä.

Vierailija
220/382 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

Minnekkäs mortem on hävinny..? En muista sitä hetkeen täällä nähneeni:( Eikös silläkin ollu jännät paikat edessä testauksen merkeissä..?

Molen kadonnut netittömään elämään arkisin oikeastaan kokonaan.

Kp on nytten 52/n34 ja 3 negaa testattu, ensiviikolla soitan gynelleni ja pyydän sitten testin verestä ja jos sekin on nega niin sitten alan hermostua.. Ei ole ollut yhtään minkäänlaisia oireita että menkat tulisi, ei siis yhtään mitään pientäkään. Kaveri on sitä mieltä että olen raskaana, mulla on kuulemma sellanen veikeä raskaana olevan naisen hymy koko ajan :D:D

ONNEA PALJON LAUKKIKSELLE POJAN JOHDOSTA!!

Nyt taidan taas kadota täältä perjantaiseen asti.

Muistakaa kaikki katsoa huomenna klo 21.00 melkeinpä parhaan tv jakson LOSTIN ensimmäinen jakso.

jos oikein bongasin demistä niin jardins olisikin jo katsonut ekan tuotanto kauden dvd' ltä?? aamuyöllä muuten tulee taas toisen tuakkasrin 12 jakso, pitää muistaa laittaa lataukseen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä