Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
101/382 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oon kierrelly kaupoissa kattelemassa joululahjoja, paketoinut jo pari (Se on ihanaa:)), laittanu jouluvalot, niin silti, ei ole kunnon fiilistä ilman lunta:( Sais sataa nyt kunnolla sitä lunta maahan:)

Nyt on ihan hullu väsymys huonosti nukutun yön ja rankan duuni päivän jälkeen:( Onneksi tuo mieheke tajus vähän piristää mua;) Myöhästyin bussista kun eräs äiti tuli noin 10min myöhässä hakemaan lapsensa kerhosta. Kulta oli käyny kaupassa, tehny ruokaa, ostanu kukkia ja sitten vielä antoi ruuan jälkeen hartiahieronnan:) Ah:) Nyt on sauna lämpiämässä ja mennään kohta sinne:)

Vierailija
102/382 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika yllättäviä uutisia. Monen mielestä varmaan aivan järkyttäviä ja vastuuttomia mutta... kerronpas nyt teille:

Minä ja uusi poikaystäväni (jonka kanssa olemme seurustelleet nyt 2,5 kk) olemme aivan seurustelun alusta asti päättäneet olla käyttämättä ehkäisyä ja antaa lapsen tulla jos se on tullakseen. Vielä ei siis ole tärpännyt ja nyt on menossa kolmas kierto. Emme siis vielä ole laskeneet päiviä tai mitään mutta ajattelimme että lapsi saa meille tulla jos haluaa.

Tavallaan olen todella onnellinen mutta toisaalta mielessä pyörivät ne vanhat kysymykset: olenko valmis äidiksi, pärjäämmekö ja nyt etenkin se, että kestääkö suhteemme näin tuoreena lapsen. Jossakin sisimmässä kuitenkin on varmuus siitä että näin asioiden pitääkin mennä...

Lisäksi yksi parhaimmista ystävistäni on tulossa isäksi syksyllä ja minua pyydettiin kummiksi :) Voipi olla että tämä kummilapseni saa aika samanikäisen kaverin meidän vauvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mavu: itse asiassa en ole vielä saanut pakkausta. Muutaman väärin käsityksen jälkeen sain paperit vasta menemään. Mutta nyt sen pitäisi olla tulossa jo ihan lähipäivinä.

Mullakin on aivan ihana mies. Tossa yks päivä kysäs, että haluaisinko lähteä sen kanssa Tallinnaan ostamaan esim. vähän vauvan vaatteita. No, haluankohan mä? Tottakai :)

No, nyt voisin lähteä hakemaan aamukahvia..

Laukkis ja Öttiäinen 30+6

Vierailija
104/382 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi mortem ku ei tärpännyt:( no toivottavasti pian tärppää.

aika uhkarohkee veto dagny:) mutta tää mun mielipidekkin voi joistain olla lapsellinen ja typerä, mutta mun mielestä kun sä dagny kuitenkin oot jo ajatellut kauan lapsen hankkimista ja halunnu lasta niin uskon että te pärjäätte mainiosti vaikka uuden miehenkanssa ei ookkaan yhteistä taivalta kauaa, ja kyllä mäkin silloon kun tätä toista rupesin miettimään, mietin jo sitä, että kyllä mä pärjään lapsienkans yksinkin jos niin käy.

että onnea yritykseen:)!!

me ostettiin uus sohva, tai käytetty se on, sellanen vuodesohva ihan siistissä kunnossa, maksoi vaan 20e:D siinä nyt sitte saa nukkua ekat viikot ettei tarvi tänne ylös kantaa vauvelia.

ajateltiin sitte myöhemmin verhoilla se uudestaan ku teakilla(teuvan aikuiskoulutuskeskus) oli vaan 80e työ + kankaat päälle, mutta tulee se silti jotain 200-400e riippuu kui kallista kangasta laittaa.

Vierailija
105/382 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika samoilla linjoilla mavun kanssa, ton Dagnyn jutun kanssa. Kyllä sen itse (vanhana ja viisaana) tietää, että onko oikea aika aloittaa yritys vai ei:) Tervetuola vaan takaisin kuumeilemaan meidän muiden kanssa ja onnea yritykselle!:)

Mua alkaa kanssa noi nega testit nyppimään. Mutta ilo on suuri sitten kun se positiivinen testi sitten yllättää:)

Meillä kävi miehen kanssa vähän hassusti...Onnistuin satuttamaan sitä vähän " arkaan paikkaan" ja tuli kamala veren vuoto! Enpä oo ennen kuullu että noinkin voi tapahtua ihan normaalissa hyväilyssä:( Toivottavasti ei vaan lapsettomuus iske tuon iskun jälkeen;)

Vierailija
106/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti taas käydä kierrätyskeskuksessa penkomassa vaatteita sun muuta, tein super löydön:D nyt vasta löysin lasten lelulaatikon, ja sieltä löysin pojalle tosi hyviä leluja, sellasia " kehittäviä" leluja, yks lelu oli sellanen jossa painellaan nappia niin ylös pompsahtaa eläin luukusta, siinä pitäisi kuulua musiikkiakin, mutta ei toiminut, mutta ei haitta:) ja maksoi vain 1e:O

sitten löytyi paljon kankaita mistä tehdä vaatetta.

kyllä ihminen voikin tulla iloiseksi pienistä asioista:)

Vierailija
107/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis mennä äidin luokse tekemään mummilleni semmonen kännykkä pussi, mutta en oli saanut vielä mitään aikaseksi...Ehkäpä tossa viikonloppuna:)

Milloin meinaatte mennä reissuun LaukkanenA? :) Mun tekis kamala mieli mennä jonnekkin reissuun kanssa:) Ajaa autolla pitkä matka jonnekkin:) Täytynee ehdotella miehelle jos mentäis vaikka sen isää kattomaan Vaasaan:)

Ai niin. Mulla alko eilen illalla menkat, joten mortem, luotan siihen että sinä plussaat tässä kuussa:) Nyt pääsis viikonloppunakin jonnekkin juhlimaan, mutta ei oikeen innosta. Lapsuuden kaverilla on synttärit viikonloppuna ja pyysi meitä käymään, mutta en tiiä...Jotenkin näin väsyneessä olotilassa tuo oma sänky ja kullan kainalo kuulostaa liian houkuttelevalta;)

Vierailija
108/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins: Ensi kuun alussa ollaan lähdössä, itsenäisyyspäivän jälkeen samalla viikolla.

Joo, mua taas ei toi autolla ajaminen innostais niin yhtään. Maha on kuitenkin sen verran iso jo, ettei ole kiva istua.

Tänään kävin äiskäni kanssa ostamassa muutamat äippähousut, ihana tunne kun ei purista mistään :)

Vierailija
109/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullaki on kolmet äippähousut hankittu, yhet kotihousut, ja kahet farkut, koitetaan jos niitä tulis tässä raskaudessa käytettyä.

imetyspaitoja pitäis tehä lisää, sitte olis kaikki tarvittava, vaikka voishan niitä liivin suojuksiaki tehä vielä lisää jos jaksaa.

vauvan vaatteita on jo tarpeeks. niin ja sitte pitäis vielä se ä-pakkauksen reunasuojus tehä kunhan se pakkaus vaan saadaan.

mites Laukkanen teillä? millä mallilla on hankinnat?

mä haluaisin niiin lujaa sen imetyskorun! ootteko kuullu?

laitan linkin niin näette:)

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=625

tuollasen, muttaku tulee niin kalliiks tilata se, ku postikulutki on jo 7e muistaakseni. pitäis kysyä saako niitä mistään lähempää, tai jos tampereelta sais niin issee tai äitipuoli vois hakea sen.

Vierailija
110/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kirjoitan otsikon viimeisenä;)

Niin siis, mä oon kuullu tosta korusta. Siitä oli juttua siinä tarvikeoppaassa:)

Ärsyttää kun ei meinaa mennä toi auto kaupaks! Kaikki teinipojat tarjoo vaan vaihdossa jotain itte tuunamia autojansa jotka on ihan kamalaia! Lehdestäkin luin että simpsonien kuudes kausi on jo suomessa dvd:llä niin se olis ihan pakko saada ja siksi tuo auton myymättömyys haittaa! :)

Mitä sarjoja te tykkäätte kattoo telkkarista:) Mulle uppoo kaikki reality sarjat, niihin jään heti koukkuun:) Mutta Simpsonit menee kyllä ihan yli kaiken;)Se on vaan maailmankaikkeuden PARAS ohjelma!!:) Niitä katellaan joka ilta ennen nukkumaan menoa:)

Vierailija
111/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu: no aika vähän meillä on vielä hankittuna, vaunut (brio kombit), pinnasänky, haalari ja muutamia vaatteita..

Aikahan loppuu kohta kesken.

Aika jännä toi imetyskoru, en ole ennen kuullutkaan :)

Ai mitä katson telkkarista? Helpompi varmaan kysyä et mitä en katso.. Eli siis täydelliset naiset, oc, muodon vuoksi, selviytyjät, idols...

Ollut nyt viime aikoina vähän tylsää, kun oon vaan kotona ollut..

Vierailija
112/382 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse olen " vain" kuumeilija, ollaan päätetty siirtää perheenlisäykset sinne, kun mies valmistuu (ja toivon mukaan pääsee töihin). Olen siis 20 (-85) ja mies 24 (-81). 1.8.2004 kihlauduttiin ja 9.12.2005 on häiden paikka! :)

Minulla on ihan mahdoton vauvakuume taas. Välillä se helpotti, vaikka koko ajan olen kuitenkin haaveillut lapsesta. Nyt taas kuume noussut korkeammaksi :D Ihan hyvä kai, että on tuo mies tuossa hieman jäähdyttelemässä, että " ehtiihän noita vielä vähän myöhemminkin tehdä..." . Kuitenkin kun ajattelen ihan järjellä, niin en tiedä, onko pikku lapsi kovin hyvä tilanteessa, missä molemmat vanhemmista ovat opiskelijoita. Vaikka aina sitä jotenkin toimeen tulisi, en minä sitä epäile, mutta olisi se kuitenkin kiva, että olisi edes toisella työtä, jottei olisi niin " epävarmat" tulot (meinaten tukia yms.).

Vielä kun vuoden pari jaksaisi odotella niin sitten... :)

Olen erittäin pahoillani Dagnyn tilanteen vuoksi! :/ Miten se nyt noinpäin kääntyi? Todella surullista, varsinkin sen jälkeen, kun on ollut ihan oikeita suunnitelmia tulevaisuuden varalle :((( Koita jaksaa kuitenkin. Kun pääset ensimmäisten kuukausien yli, niin alkaa helpottamaan!

Vierailija
113/382 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti töihin:( ja poika on nukkumassa.

onhan se parempi tosiaan jos jompikumpi vanhemmista olisi töissä ennenkuin lapsia ruvetaan tekemään, kun on ne tuet silti hirveen pieniä, toki niilläkin eläisi, mutta aika varpaillaan sais olla. ainakin jos meilläkin nyt mies tippuisi liitonrahoille, niin aika pulassa oltaisiin jos mistään ei saataisi muuta tukea.

mutta nämä taas niitä mielipide juttuja:) toiset pärjää pienemmällä ja toiset ei.

tein tuossa hihattoman imetyspaidan, mutta olikin liian tiukka:( olis ollu hieno, mutta ei voi mitään:(

tein toisen samanlaisen vähän reilumman, niin johan oli sopiva:) vielä pitäis käden ja pään aukot kantata, mutta päätin hakea kanttinauhaa, en viitti ruveta itte taiteilemaan niitä.

Vierailija
114/382 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti töihin:( ja poika on nukkumassa.

onhan se parempi tosiaan jos jompikumpi vanhemmista olisi töissä ennenkuin lapsia ruvetaan tekemään, kun on ne tuet silti hirveen pieniä, toki niilläkin eläisi, mutta aika varpaillaan sais olla. ainakin jos meilläkin nyt mies tippuisi liitonrahoille, niin aika pulassa oltaisiin jos mistään ei saataisi muuta tukea.

mutta nämä taas niitä mielipide juttuja:) toiset pärjää pienemmällä ja toiset ei.

tein tuossa hihattoman imetyspaidan, mutta olikin liian tiukka:( olis ollu hieno, mutta ei voi mitään:(

tein toisen samanlaisen vähän reilumman, niin johan oli sopiva:) vielä pitäis käden ja pään aukot kantata, mutta päätin hakea kanttinauhaa, en viitti ruveta itte taiteilemaan niitä.

Vierailija
115/382 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi dagny kun teille tolleen meni käymään, voimia!

Ja voi harmi jardins kun ne menkat meni alkamaan :( No toivotaan että täältä kuuluisi kohta iloisempia uutisia :)

Sunnuntaina on siskon pojan ja tytön synttäri juhlat, käytiin tänään ostamassa tytölle paljon kaikkea WITCH roinaa kun se niistä niin tykkää. Ja sitten toiselle tytölle ostettiin muutama kumi kun ne sen nykyset oli niin huonoja.

Täytyy varmaan mennä käymään siellä sinooperissa ja tiimarissa pian ennen kuin aika loppuu ja joululahjat jää tekemättä.

Vierailija
116/382 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että meillä oli lasten kanssa kivaa:) Rakennettiin lumi/hiekka ukkoja ja niistä tuli niin hienoja:) Muutenkin tosi kiva että viikonloppu alko:)

Eipä mua se menkkojen alkaminen nyt niin harmita. Nyt on kuumeilut jo pikkaisen laskeneet, kyllä vielä haluan vauvan ja en panisi pahakseni vaikka oltaisiinkin raskaana, mutta ei ole enää semmoinen pakko-olla-raskaana-nyt-heti fiilistä:) Kyllä se tulee sitten kun on tulakseen:)

Vierailija
117/382 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tosiaan maanantaina siellä äitiyspolilla.

Öttiäinen on edelleen perätilassa, eikä sitä saa käännettyä, joten sectiohan se on edessä.

Pelottaa ja jännittää ihan mielettömästi.

Kaiken lisäksi vauva arvioitiin hyvin pieneksi kooltaan (n.2320g) ja sainkin uuden ajan polille ensi maanantaiksi, jolloin päätetään, että leikataanko jo silloin vai odotetaanko, että tulee rv 39 täyteen..

Että sellaista tällä kertaa...

Laukkis ja MiniÖttiäinen 37+5

Vierailija
118/382 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin sato lunta yöllä / aamulla!

Ainiin ne telkkari ohjelmat mitä seuraan: Ihmeiden aika, siskoni on noita, (salkkarit aina kun jaksan tai muistan), täydelliset naiset, mies vailla nimeä, O.C, muodon vuoksi, carnivale, dark angel, CSI, everwood, ilman johtolankaa ja reba. Kamala kun niitä on paljon :|

Vierailija
119/382 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin yöllä kävelylle lumi sateeseen:) Nyt sitten tuo mieheke on tuosta uhrautumisestaan niin väsynyt, että nukkuu vieläkin:)

Tänään joku tyyppi tulee kattomaan meidän autoa, toivottavasti se veis sen mennessään:) Oon tässä jo haaveissani tuhlannu kaikki mun rahat, ja innolla odotan että pääsen oikeasti kauppoihin tuhlaamaan;)

Vierailija
120/382 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo ero nyt sitten lopullinen? Vai onko vielä toivoa yhdessä jatkamisesta?

Tänään lasten serkkujen synttärit. Ostin kummallekin pojalle Marimekon paidat ja yhteiseksi dvd-elokuva(2v ja 4v täyttävät). Omat lapsoset aion pukea H&M:n teräsmieshuppareihin ja -collegehousuihin. Tytölle vaal.punainen ja pojalle kirk.punainen. Saa nähdä, kuinka söpö kaksikko heistä tulee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän