Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
81/382 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksais pukee vaatteita päälle ja mennä ulos...Illalla mies lupas kattoo mun kanssa tuhkimon, sain sen siltä joululahjaksi:) Mä rakastan disneyn leffoja, vaikka ne onkin monta kertaa nähtyjä, niitä jaksaa aina kattoa uudestaan:)

Huomenna mennään kattomaan meille uutta sohvaa:) Haluan oikeen kunnon löhösohvan jossa voidaan kullan kanssa kelliä kahdestaan.

Vierailija
82/382 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai on minun_ poika oppinut nauramaan:) mäki tuos kattoin poitsun videeopätkää jossa se nauroi, ja oli sulonen:) niinku pieni hevonen hirnahtelis:D

käytiin vähän kävelyllä ja poika istui pulkassa koko matkan, samalla käytiin pikku mäessä koittaas laskemassa mutta ei poika tykänny, meinas vaan ruveta itkemään:(

en kyllä tiedä onko se demissä oleva mixxun vauva-keskustelu totta vai ei, mutta kiva sielä on välillä käydä kirjottaas, jotenki vaikuttaa välillä ihan hönööltä tyypiltä ja välillä taas ihan asiallisesti kirjottaa.

pihallako te vaihdatte ne öljyt:O härre gyyd ku sielä on kylmä! meijänki pitäis taas viedä autoa isoveljelle ensviikon lopulla että se vaihtaa etulaakerin, huutaa jo niin mukavasti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/382 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin autoon pitäis öljyt vaihtaa, ja itse asiassa se öljyn suodatinkin. Just vaihdatettiin syksyllä etuiskarit, ja kyllä on muuten kallista puuhaa.

Onneks ei kovin usein tossa oo isompia vikoja ollut, vaikka käytettynä meille tulikin.

Mietin tässä just, että nyt on enää kolmisen viikkoa laskettuun, ja se menee toivottavasti nopeasti.

Me muuten ostettiin tiistaina uus sohva, kunnon löhöilyversio, aivan ihana sellainen :)

Voisinkin tästä poistua kuumaan suihkuun helpottamaan oloa..

Laukkis ja Öttiäinen 37+1

Vierailija
84/382 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli porukkaa liikenteessä, ei edes anttilaan päästy ku oli piha täynnä autoja ja lähialue kans. mennään koittaa vähän illemmalla jos olis vähän porukka vähentynyt.

tilasin imetystopinkin, ku oli niin halpa, boobin toppi maksoi 19.90e nettiemossa, oli ainut joka oli jäljellä. että nyt on yks ostettu ja omatekosia onkin sitten jo ainakin 3kpl jos ei enemmänkin.

meidänki pitäis saada vuodesohva, että vois nukkua sitte ainakin alkuviikot tuos alalla vauvankans, ettei tänne ylös tarvis yrittää kiivetä.

tuos on nyt yks sohva myytävänä, mutta ei olla vielä hinnasta sovittu:) jos se siis mitoiltaan edes sopii tuohon olkkariin.

Vierailija
85/382 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siitä mixxu jutusta välillä tunne että asia on ihan totta ja välillä taas että ei ole yhtään totta :D

mulla on nyt kp 33 ja meinailen että huomen aamulla testaan, ei oo kyllä olo yhtään mihinkään suuntaa. Vois kai odotellakkin tuon testauksen kanssa. Saa kattoa millainen olo on aamulla.. Jotenkin haluisin testata ihan hirmusti mutta sitten jos (ja todennäköisesti kun) se on nega niin sitten tulee taas niin paha mieli.

Meillä vuosi autosta jäähdyttäjän kenno ja siihen piti ostaa uusi, on ollut tiukempi kuukaus nyt kun muutenkin on mennyt autoon rahaa.

Ollaan puhuttu äitin kanssa ja todennäköisesti jäähään tänne asumaan vielä ainakin puoleksi vuodeksi. Kun mitä ne täällä sen miehen kanssa kahestaan tekisi runsaan kahensadan(olikohan se sen verran, no ainakin kuitenkin) neliön asunnossa kun ihan hyvin me voidaan täällä puol ilmaseks asua. Meillä on kuitenkin n. 60 neliötä käytössä täälä.

Vierailija
86/382 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulta päätti että testataan ja sittenhän testattiinkin, nega. Kulta oli ihana ku se kävi vessassa lukemassa sen ja tuli takas ja sanos että siinä oli yks sellanen viiva, mitä se tarkottaa? mä sanoin että sitä samaa mitä tässä muinakin kuukausina on tullut. Sitten se surustus ja sanos että enmä voinu tietää ku välil on palloja ja välil viivoja :D

Vierailija
87/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, me kuumeillaan ja heinäkuussa jätettiin pillerit pois:) Nyt sitten taas odotellaan että ollaanko vaiko eikö olla:)

Ihan kiva että tehtiin uus, tää meidän kone tuppaa latailla tota monen sadan viestin ketjua aina niin kauan:)

Niin, mortem että oisko mun ananas himot merkki vauvasta..;) Voi olla, toivotaan, mutta tuntuu että joka kuukausi mulla on semmonen " olen varmasti raskaana" -olo kun sitä toivoo niin paljon:) Meni eilinen ainakin niin nopeesti että jos koko viikko on samanlaista menoa, se perjantaikin on täällä hetkessä:)

Vierailija
88/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs meillä on poika 1v 2kk(pian 3kk) ja toinen tulokas syntyy maalis-huhtikuun vaihteessa:)

käytiin hakemassa hellansuojukseen kiinnikkeet, ja maksoi 9e, sellaset pienet rautalevyt:O kyllä lastentarvikeliikkees kiskotaan joistain tuotteista paljon. varsinkin kaikki turvallisuuteen liittyvä maksaa hunajaa meidän lastentarvike liikkeessä.

sitte haettiin kartonkia että saan askarrella tonttuja seinille:) pitää vaan saada jostain malli ku ei ihan vapaalla kädellä osaa piirtää sellasta.

Vierailija
89/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen perhe kertauksena: Minä 21-vuotias(-83), mies 26-vuotias(-79), tytär syntynyt 28.02.2004 ja poika 16.10.2005. Haaveita kolmosesta on. Lapsia haluan 4-6.

Kiva jälki Vaavilla otsassa, kun isosisko vähän puraisi :S

Vierailija
90/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tästä kierrosta ollut vielä mitään tuntemuksia (paitsi sellanene olo mahassa oviksen jälkeen joka päivä että menkat tulis) mikä viittaisi raskauteen :( Mutta toisaalta vielä olen ihan aikaisessa jos nyt olen hedelmöittynyt (kiva sana)

Tänään ja huomenna on oikein lääkäriruljanssi siskon pojalla. Ekana mennään tänään silmä lääkäriin ja huomenna aamulla on lääkäri jossa katsotaan onko kivekset laskeutuneet (ne on ollu laskeutunut ja sitten taas ei oo ollu ni niitä pitää seurata) ja sitten sen jälkeen oli vielä joku lääkäri muutaman tunnin päästä mutten muista mikä se oli, tais olla korvatulehduksen (tai jonkun muun vastaavan) jälkitarkastus. Lupasin mennä siskon kanssa niihin että se pääsee sitten nopeamin takasin töihin kun ei tarvii viedä poikaa siinä välissä hoitoon.

Sillä oli eilen kolme vuotis synttärit ja vien sille tänään " etukäteen" lahjaksi mummin kulta pipon (tätin kultaa ei ollut ja sen teettäminen ois maksanut kympin enemmän, eli siitä tuli samalla tavallaan lahja kans mein äitille) ja sitten sunnuntaina kun on juhlakkeet niin viedään kauko-ohjattava auto.

Vierailija
91/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun_:

Kiva jälki Vaavilla otsassa, kun isosisko vähän puraisi :S

Voi pikkusta..

Vierailija
92/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti töihin ja poika meni nukkumaan, että saan viettää oikee laatuaikaa:) tuos vähän ompelin, mutta piti välillä tulla kattomaan koneellekkin virtuaali maailmaa:)

poika oppi antamaan pusun suulle:D mies sitä tuossa syötti ja lopuks yleensä jos poika syö kaikki niin sanotaan " kiitos, hienosti söit!" ja pussataan otalle, niin nyt poika pussaski takas ja suulle:) siis miestä, ja mies IHAN tohkeissaan siinä sitte sanoi, mulle, että " mäpäs sain pojalta ihan ensimmäisen pusun huulille:)" yleensä poika vaan kumartaa päätä, että otalle pussataan.

mutta nyt kattomaan josko posti olis tullu, tai luultavasti on tullukki.

Vierailija
93/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis ehkäisy jätetty pois 9/2005, muistaakseni.. Joka tapauksessa nyt on menossa kolmas yrityskierto ja toiveet on korkealla :)

Vierailija
94/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva tää uus, ei mee kone aina niin solmuun kun tätä avaa :).

Tilannehan on meillä se, että meidän ensimmäisen lapsen la on 27.1.06 ja rv:t nyt siis 30+4. Puolisen vuotta saatiin tätä yrittää keskenmenon(11/04) jälkeen , eli aika nopeasti sitten tärppäsi.

Itse olen siis 19 (-86) ja mies 22 (-83), lisäksi perheeseemme kuuluu karvainen katti.

Vierailija
95/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme 3 viikkoa sitten miehen kanssa joten vauvahaaveetkin saavat nyt sitten jäädä. Käyn silti varmaan edelleen lueskelemassa teidän muiden kuulumisia.

Vierailija
96/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani puolestasi Dagny

Vierailija
97/382 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pahoillani sun puolesta dagny.

jippii! nyt on haettu yhteen paikkaan työntekijöitä ja mies ihan itte siitä innostui ja meinaa nyt lähettää sinne paperit:D sinne on 30km, että puolet lyhyempi matka ku nyt. pitää toivoa että se valitaan sinne.

kun miehellä on juuri ne koulutukset mitä siinä tarvitaan, tai siis on käyny oppisopimuksella jatkotutkinnon omasta alastaan, että ainakin on plussaa siitä toivottavasti.

pitäis vissiin näitä papereitaki laittaa taas pitkästä aikaa mappiin ku lojuu jokapuolella kaikenmaailman lappuja ja laskuja:/ muttaku ei yhtään huvittais.

Vierailija
98/382 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani dagny! Voimia sinulle!

Mä näin eilen yöllä kamalia painajaisia ja en sen jälkeen enää " uskaltanut" nukkua, joten yö unet jäivät erittäin vähäisiksi. Nyt tekis mieli jäädä nukkumaan, eikä mennä töihin...Mutta ehkäpä mä tästä selviinnyn:) Eipä tartte illalla montaa kertaa unta käskeä:)

Vierailija
99/382 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on neuvolassa käyty. Verenpaine on onneksi lähtenyt selvään laskuun ja muutenkin kaikki oli ok.

Painon nousu oli onneksi myös vähän tasaantunut, enää n. 0,5 kg/vko.

Mä oon kanssa nyt alkanut näkemään ihan ihme unia viime aikoina. En niitä oikein painajaisiksi sanoisi, mutta sinne päin kuitenkin.

Täällä sataa taas vettä ja lämpötila on plussan puolella. Melko tylsää.

Mutta onneksi enis viikolla alkaa jo joulukuu :).

Laukkis ja Öttiäinen 30+5

Vierailija
100/382 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääläki on lumet sulanu:( ja plussan puolella ollu koko päivän. mutta jos se joulutunnelma tulee sitte ku saa laitettua kaikki joulukoristeet ja valot:)

ihunaa!! ensviikolla on neuvola, ja saan lähettää paperit kelaan, ja sitte vaan odottelemaan sitä ä-pakkausta:D sitä on niiiin mukava penkoa:)

ootko sä Laukkanen saanu jo sen pakkauksen? onko ne millasia niinku näin luonnossa ne vaatteet? ainaki kuvissa ne näyttää söpöiltä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi