Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
61/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna olsi tosiaan se uuden vuoden aatto, eikä juurikaan ole juhlafliilistä. Olokin alkaa olla jo sen verran kömpelö ja iso, ettei paljoa huvita ulkonakaan olla.

Tänäänkin koko päivä mennyt ihmeellisen jumituksen vallassa, ties mistä taas johtuu.

Pinnasänkyyn metsästin patjaa tänään, ja ei oikein mistään tahdo löytyä..

Omituista.

Pitänee käydä sitten ihan lastentarvike liikkeissä kyselemässä. Ne kuitenkin pyytää sellaisesta ihan ylihintaa :(

Vierailija
62/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Saa olla siellä kunnon kurissa!! Sen jälkeen se ehkä ajattelee kuinka mukavaa mun kanssa on. Otettiin tänään taas yhtään. Ärsyttää moni muukin asia ja päälle vielä se, että minä siivoan koko ajan ja mies toisesta päästä sotkee >:( Oon tänään siitä oiken kunnolla raivonnut. "

voin kokemuksesta sanoa, että mies on muutaman kuukauden kuin enkeli kun armeijasta palaa, mutta sitten taas alkaa sama arki ja sotkeminen, että ota kaikki ilo irti sitten kun miehes kotiutuu;)

teillä on sitten samalla lailla kun meilläkin, minä siivoan ja mies tulee perässä sotkien ja minä sen perässä siivoten, sellasta mukavaa ympyrää täällä pyöritään:D + välillä joudun sivuraiteille kun pojankin sotkuja siivoilen:)

onhan toki niitäkin hyviä päiviä kun mieheen iskee jokin ihme virus ja se siivoaa oma aloitteisesti, kuten silloin jos appivanhemmat ovat tulossa, kuten taas sunnuntaina.

joskus tekis kyllä mieli valittaa miehen vanhemmille kun ei oo kasvattaneet ja pitäneet kuria tuolle miehelle, hänen ei oo nimittäin koskaan tavinnut siivota omaa huonettaan, ruoka on aina ollut valmiina pöydässä yms..

ja joskus tekis mieli heittää mies omaan kämppään opettelamaan elämistä, kun ei oo ikinä asunu yksin, muutti suoraan munkans yhteen kun kotoaan lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jyskissä ja sittarissa oon nähnyt patjoja, ei kyllä kannata ostaa lastentarvikkeesta, maksaa aivan mielettömästi samat patjat mitä muuallakin on halvemmalla.

Vierailija
64/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä päin ollut oikein missään niitä patjoja, sittarissakaan...

Täytyy kysellä nyt vielä.

Kun en todellakaan ollut ostamassa mistään erikoisliikkeestä sellasta.

Meillä taas on niin, että ollaan molemmat melko epäsiistejä ja siivotaan vaan lähinnä silloin kun joku on tulossa kylään :).

Voishan sitä useamminkin, mut mitä turhaan...

Tais mennä taas kerran yöunet tältä yöltä, taas sen verran kipeästi supistelee..

Vierailija
65/382 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään mikään ylisiisti ole, mutta on jonkin verran neuroottisuutta tuossa. Tai sitten ei. Aika normaaliahan se on, että epäsiisteys ärsyttää ja olisi mukavaa katsella puhtaita pintoja.

Koiran karvat kuitenkin inhottaa mua ja niitä joka paikassa. Joten pakko kulkea rätin ja imurin (tai sitten imuroinnin välissä lakaisen) kanssa täällä koko ajan :)

Mäkin oon sanonut miehelle, että olisi hyvä, että se joskus asuisi yksin. Näkisi kuinka siistinä mä tätä kämppää pidän. Mies hermostuksissaan mulle välillä sanoo, että etti uus mies. Varmaan mä toista miestä siihen perään ottaisin sotkemaan paikkoja :D

Sain tehtyä pari koulutehtävää, jee :)

Ensi viikolla olisi vihdoinkin kirjallisetkin :) Pitää vaan niihinkin harjoitella paljon tänä viikonloppuna.

Vierailija
66/382 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" joskus tekis kyllä mieli valittaa miehen vanhemmille kun ei oo kasvattaneet ja pitäneet kuria tuolle miehelle, hänen ei oo nimittäin koskaan tavinnut siivota omaa huonettaan, ruoka on aina ollut valmiina pöydässä yms.. "

Mulla on samanlainen olo, miehen äiti vei miehen puhtaat vaatteetkin narulta kaappiin ja vaihtoi mihen lakanat ja kaikki. Mutta onneksi tuo (nyt jo) osaa noi asiatkin hoitaa.

Löydettiin sitten ihana asunto ja aamulla piti soittaa sinne ja sanoa että halutaan kattomaan, ja sehän oli sitten poistettu sieltä nettisivuilta :( just meiän tuuria..

Mä aion juoda tänään pikkaisen, kun en yhtään usko että olen raskaana kun ei edes suuremmin olla rakasteltu tässä kierrossa. Ja kuukautisetkaan ei ole vielä myöhässä. En kuitenkaan mitään kaatokännejä uskalla ottaa kuitenkaan, sellaisen pienen hiprakan vaan.

Vierailija
67/382 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt kyllä myöntää, että mun mies ei pääse sängystä ylös, jos minä en keitä kahveja ja tuo niitä sänkyyn:) (Olenkin ostanut meihelleni viivi ja wagner mukun josssa lukee, " aamukahvi sänkyyn, taidan todella rakastaa tuota sikaa" :)) Se ei herää omaan herätyskelloonsa joten jos mä olen töissä ja mies nukkuu kotona niin mun on soitettava sille aamulla monta kertaa että saan ukon ylös:)

Me ollaan molemmat TOSI sotkusia, ja ei oikeen välitetä miltä meidän kämppä näytää:)Nyt ollaan tää ja eilinen päivä siivoiltu, että tänne kehtaa kaverit kutsua;) Uuden vuoden lupauksena lupaamme, että pidämme kämppämme siistimpänä:)

Ai niin, tein testin aamulla, ja se näytti negatiivistä. Mutta en jaksa enää masentua moisesta:) Se tärppää sitten kun se tärppää, ja saapahan korkata pari kaljaa illalla:)

Vierailija
68/382 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä se uus vuosi meni:) käytiin räjäyttelees tuola pallokentällä raketteja, ja n. 5 rakettia räjäytettiin ja poika rupes vähän pelkäämään, ja siihen viereen tuli jotain kloppeja kännissä heilumaan rakettejenkans, (laittoi lasten kiipeilytelineeseen raketteja yms) joten lähdettiin aika nopsaa pois siitä, tuli yks raketti vähän liian lähelle meitäkin:(

illalla sitte räjäytettiin loput raketit tuosta pihasta ku oli kaikki autot pois onneks parkkipaikalta.

viimeyönä rupes vetämään ihan sairaan lujaa suonesta, sama kohta pohkeessa mistä aina viime raskaudessaki, pyörin ihan tuskissani sängys ja voivottelin niin mies heräs ja paniikissa kysyi, supistaako?:D sanoin että vetää suonta jalasta, niin tyytyväisenä jatkoi unia:O eikä ees yrittäny auttaa PRKL!!:D en saanu sitte kunnolla enää unta ku sellanen ihme tunne jäi jalkaan että pian olis ruvennu taas vetään suonesta.

on tää niin rasittava vaiva, ja raskautta ennen en edes tiennyt miltä tuntuu ku vetää suonesta:) enkä kyllä tienny närästyksestäkään, mutta nyt tiedän!

kyllä tää nappula on sitte kova pyörimään ja potkimaan ,tuntuu ettei se edes nuku ollenkaan, tai sitte vaan on kova pyörimään unissaan:) toivottavasti ei oo mikään huonosti nukkuva tapaus sitte täälä ulkopuolella:)

Vierailija
69/382 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nyt on uusi vuosi potkastu kunnialla käyntiin:) Me meinattiin joutua raketti onnettomuuteen kun olitiin 12 aikaan partsilla pussailemassa, ja joku ampu raketin (ilmeisesti vahongossa) meitä päin. Meidän partislle jäi semmonen " kipinä" hetkeksi palamaan, mutta onneksi ketään ei sattunut:) Oli kyllä hurja juttu! Sitten jotkut nuoret kundit heitteli jotain paukkuja parvekkeelta ohi kulkevien koirien päälle, joten käytiin sitten ovella soittamassa kelloa ja infoomassa vanhemmille (jotka olivat niin tuhannen päissään, että!) Inhottaa, kun vanhemmat juo ittensä ihan änkyrä kuntoon ja antaa lapsille leluiksi raketteja ja paukkuja ja sitten pennut tekee ilkivaltaa:(

Huomenna pitäisi jaksaa taas töihin, mutta on kyllä niin väsyny olo, että tekis mieli ottaa lomaa:) No hiihtolomalla aijon olla kotona enkä mene töihin vaikka olisi mitkä kriisi tilanteet:) Olen yleensä vaan niin kiltti, suostun joka työvuoroon jota pomo mulle tarjoaa...Täytyis opetella sanomaan ei:)

Vierailija
70/382 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut ihan laittoman hiljaista viime aikoina... Mihin kaikki ovat kadonneet? :)

Itsellä alkaa tuntua jo siltä että sais tää odottelu luvan jo riittääkin, olo on todella karmea ja väsynyt lähes koko ajan, riippumatta siitä kuinka paljon tulee nukuttua ja levättyä muutenkin.

Eilen neuvolassa tätikin oli sitä mieltä, että korkeintaan 2 viikkoa menee vaavin syntymään, on jo laskeutunutkin niin alas.

Olen jo henkisesti varautunut siihen, että ensi maanantain ä-poli reissulta en enää takaisin tule yksin ;)

Laukkis ja Öttiäinen 36+5

Vierailija
71/382 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muutamaan päivään päässyt jostain syystä tänne sivulle ollenkaan :( väitti vaan että tätä ei ois ollukkaan.

nyt on kp 29 / jtn noin 30 ja ei ole mitään oireita mihinkäään suuntaa.

Vierailija
72/382 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ainakaan vielä...Toivotaan parasta;)

Mä käyn täällä yleensä joka päivä, mutta jos mun kirjotus on uusimpana en viitti laittaa uutta vaan odottelen että joku muu kirjoittaa siihen väliin:)

Nukuin tossa eilen 13 tuntia. Silti tuntuu että univelkaa on kamalasti jäljellä:( Onneksi on pitkä viikonloppu niin saa levähtää hetken:)

Laukkasella alkaa tosiaan jakautuminen olla lähellä:) Voi kun muakin jo jännittää :D Lupaat sitten tulla meille informoimaan sinun ja vauvasi kuulumiset, kun se sieltä syntyy:)

Teittekös te muuten mitään uuden vuoden lupauksia..? Teimme miehen kanssa yhden yhteisen lupauksen: koitamme olla molemmat siistimpiä ja tehdä ahkerammin kotitöitä:) Mun veikkaus on että tämä ei kestä kovinkaan pitkään, ollaan molemmat niin laiskoja...

Vierailija
73/382 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tehnyt mitään uudenvuoden lupausta, mutta mies on tehnyt viime vuonna, ja se oli se, että hän lupaa olla lupaamatta enää uuden vuoden lupauksia;) ja hyvin on pitänyt, kerrankin sellanen lupaus minkä se piti:D

onneks huomenna on vapaata! saa taas löhötä sohvalla, ja mennä ulos koko perheen voimin, tänään oltiin jo 11.00 pihalla, ku ajattelin että kuitenkin jää menemättä jos sitä siirtää päikkäreitten jälkeen. ja ku mun on tarkotus mennä tänään vähän shoppailemaan yksin:) että mies ei kuitenkaan jaksa töitten jälkeen enää pojankanssa mennä pihalle.

Vierailija
74/382 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nyt nopeasti kirjoittaa, kun tuo mies haluaa koneelle.

Laitoin ennustaja Ellille viestiä, etä koska meille tulee lapsia. Saatiin tämmöinen vastaus:

" Sinulle syntyy poika 28.4.2007 ja tyttö 25.1.2012."

Enemmänkin saisi kyllä tulla :D

Vierailija
75/382 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin taikauskonen, että saatan jopa uskoakkin tuommoisiin juttuihin;) Välillä erittäni rasittava piirre tuo taikauskoisuus...

Nyt sitten olisi alkanut miniloma:) Ihanaa kun on perjantaikin vapaa:) Meinaan vaan löhötä ja maata möllöttää kotona sängyssä, jotta sitten jaksaa taas töissä:)

Rakas entinen työkaverini laitto mulle tänään viestiä. Se sai miehensä kanssa lapsen tossa 10kk sitten ja nyt aikoo ensi viikonloppuna pitää vapaa illan ja pyysi mua mukaan:) Oon ihan innoissani:) Nyt sitten testaan, että onko kaikki vauvan saaneet semmoisia jotka eivät puhu muutakuin lapsestaan ;D Demissä oli muuten huvittava keskustelu jossa " haukuttiin" meitä demimummoja :) Sitä oli aivan mielettömän hauska lukea:)

Vierailija
76/382 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki lähetin joskus ennenkö tiesin odottavani sille ennustaja-ellille viestiä ja sain vastaukseks hirveen litanjan lapsia, eikä ensimmäinenkään pitäyt paikkansa, siis tämä joka nyt tulee:) että en itse ainakaan siihen uskonut.

" Demissä oli muuten huvittava keskustelu jossa " haukuttiin" meitä demimummoja :) Sitä oli aivan mielettömän hauska lukea:)"

missä moinen keskustelu oli? en oo törmänny ollenkaan, tosin enää harvoin jaksan sielä metsästää niitä vauva-aiheisia keskusteluita.

Vierailija
77/382 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä järki tulee vastaan, mutta se on vaan hauskaa:) Itse haluaisin käydä joskus kunnon ennustajalla, ja katsoa mitä se eukko mulle povaa:)

Se demimummo keskustelu tais täyttyy aika nopeesti:) Löytynee sieltä haulla " demimummot" jos haluatte lukea:) Taisin nähdä han:in siellä, ei sitä oo täällä pitkään aikaan näkynykkään...

Mä en oikeen jaksa uskoo siihen mixxun vauva-keskusteluun. (mortemin ja mavun bongasin sieltä;)) Hetkeä aiemmin sillä oli demissä keskusteluja tyyliin että " Tyttöystäväni haluaa tutkia persettäni" ym... Ovat kuulemma saamassa lasta, seurustelleet 2kk ja asunut 4päivää yhdessä.

Mä käyn kyl aika usein demissä, harmi vaan että siellä ei oo enää oikeestaan kunnon keskusteluja...

Vierailija
78/382 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään enää demissä käy muuta kuin koira-keskustelussa välillä. Täälläkään en käy, kun tätä keskustelua katsomassa. Muuten pyörinkin vaan vauvat.net:issä, siellä homma toimiikin paremmin kuin jossain demissä. Vaikka sielläkin on riidankylväjiä, niin harvemmin siellä kuitenkaan trolleja pyörii.

Vierailija
79/382 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tosiaan, että miehelläkin on vapaapäivä tänään. Ajateltiin lähinnä löhöillä ja katsella videoita ym.

Mä oon ollut viime aikoina niin järjettömän väsynyt, kun en saa välttämättä öisin kunnolla unta, kun supistaa ja sitten niiden välillä Öttiäinen saa kohtaukset ja alkaa taas pyörimään kunnolla...

Oon nyt viime viikolla pessyt vauvan vaatteita ja muutenkin laitellut tarvikkeita valmiiksi. Nyt viikonloppuna pitäisi vielä ainakin kasata se sänky ja laittaa sairaalakassi valmiiksi.

Niin, en mäkään juurikaan enää Demissä pyöri, trollit ovat tainneet vallata sen saitin lähes kokonaan ja älylliset keskustelut poistuneet...

Laukkis

Vierailija
80/382 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osannut nauraa ääneen joulupäivästä lähtien ja on piristävän kuuloista :D Muutenkin hyvin iloinen vauveli. Nyt jo käytössä osa 68 koon vaatteista(62 juuri ja juuri menee päälle vielä) eli suht iso poika. Viime neuvolassa oli 60,5cm pitkä ja n.5500g painoa. Tosin tuosta käynnistä jo aikaa, joten en tiedä, kuinka paljon on kasvanut jo nyt. Tuntuu ainakin, että pituutta tullut lisää ihan huomattavasti.

Esikoinen aloittaa uuden harrastuksen eli tanhut. Itsekin joskus nuorempana olin siellä. Jätetään muskari pois, koska ei mielestäni ole aivan sitä mikä tyttärellemme parhaiten kävisi.

Helmikuun lopussa tyttö täyttää 2 vuotta, joten synttäreitä voisi jo alustavasti alkaa suunnittelemaan :) Meidän pojallahan ikää on viikkoa vaille kolme kuukautta ja tuntuu, ettei ole kauankaan kun raskaana vielä olin :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme