Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa Klarnan kanssa vasten tahtoa, haluan eron :(

Vierailija
15.02.2014 |

Onko täällä palstalla olevat ihmetelleet Klarnan tapaa laskuttaa asiakkaitaan??

Minulla on ollut useita osa-maksuja ko. luottofirman kautta. Sanotaanko, että saldo n. 1000€ alunperin. Olen maksanut summasta 80% eli noin 800€. Aloin ihmetellä, kun velka ei lyhene ollenkaan eli tästä 800€.sta velkasaldo on lyhentynyt ainoastaan 300€ ja velkaa vielä 500€ jäljellä, siis SUURIN OSA? ilmeisesti mennyt korkoikin, hallintokuluihin sekä muistutuslaskuihin. Jokaisessa laskussa on maksumuistus summa 5-15€ välillä. vaikka lasku olisi maksettu ajallaan. 

LISÄKSI olen maksanut joka kuukausi enemmän, kuin mitä vaadittu vähimmäismäärä laskussa.

NYT olen aivan hermona, ollut yhteydessä ko. puljuun, vastaukset heiltä olleet ympäripyöreitä, he ovat ainoastaan tilittäneet velkani, mutta eivät maksusuorituksia heille. Asian selvittely on kesken, tähän mennessä he eivät yksinkertaisesti ole osanneet vastata niihin. 

Katsoin ajatuksella laskunipun(joka olisi pitänyt tehdä ajat sitten) ja huomasin aivan sekavia summia, jotka eivät täsmää loppusaldoon eli maksetusta suorituksesta ei ole vähentynyt kuin murto-osa ja kun laskee yhteen korot, kulut, viivästysmaksut summa ei täsmää. Lisäksi Klarna on laskuttanut joitain tuotteita kahteen kertaan. 

Jos en saa lähiaikoina Klarnalta kunnon vastausta em. asioihin, aion viedä laskut kuluttajaneuvojalle ja pyytää heitä selvittämään.Onko teillä muilla kokemuksia ikuisesta maksutaakasata ko, puljun kanssa?

Tiedetään, että olisi kannattanut ostaa luotettavamman luottoyhtiön kautta, kalliiksi tuli tämän firman kanssa leikkiminen. KADUN ja varoitan muita, ostakaa mieluummin vaikka NetAnttilasta, sieltä kautta kun maksaa, laskut saa suoritettua. Ja tietysti, jos mahdollista osa-maksukauppoja kannattaa välttää viimeiseen saakka. 

Klarnan kanssa naimisissa vastoin tahtoa :( 

Ja KOSKAAN IKINÄ en tule heidän kauttaan tekemään mitään osa-maksusopimuksia!!!

Kertokaa kokemuksia, saako sieltä oikeutta, vai onko asiakas aina väärässä?

Kommentit (215)

Vierailija
21/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:05"]

Minä sain viime perjantaina oudon laskutili laskun, jossa laskuttajana ilmeisesti lafka nimeltä bubbleroom.fi.

Nythän tämä asia on siitä mielenkiintoinen, että en ole koskaan ollut kyseisen firman asiakkaana, enkä ole koskaan tilannut netin kautta vaatteita mistään. Tulin tietoiseksi koko lafkasta ensimmäistä kertaa vasta ko. valelaskun kautta. Luonnollisestikaan en aio maksaa koska mitään en ole koskaan tilannutkaan.

Ihmettelen kovasti asiaa. Laitoin sähköpostitse reklamaation heidän asiakaspalveluunsa. Olisiko tässä kyseessä että joku on jostain saanut osoitteeni haltuunsa ja tilannut itsellensä jotain rättejä, joissa laskun maksajaksi olisi merkitty minut!?

Jos reklamationi ei tuota tulosta teen asiasta rikosilmoituksen. Asia on todella kummallinen...

[/quote]

Mulle kävi näin noin kuukausi sitten (tosin ostokset oli tehty toisessa verkkokaupassa, mutta lasku tuli Klarnalta). Soitin Klarnalle ja sieltä kävi ilmi, että identiteettiäni oli käytetty väärin. Joku oli tilannut tavaroita minun nimiini jonnekin ihan muualle Suomeen. Lasku tuli minulle. Osamaksusopimukseen on tarvittu nimeni, osoitteeni ja henkilötunnukseni (en ole koskaan hävittänyt mitään korttejani tms, joten en tiedä mistä hetu:ni on vuotanut). Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja Klarnan lasku on nyt jäädytetty. Asian selvittely on kesken, mutta aikamoinen soppa on kyseessä.

Suosittelen soittamaan Klarnalle ja sieltä kyllä kertovat, minne tavarat on lähetetty. Selviää aika nopeasti, jos tietojasi on käytetty väärin. Sitten vaan rikosilmoitus ja suosittelen myös omaehtoisen luottokiellon tekemistä.

[/quote]

Tätä vähän ajattelinkin... Eli asiasta taitaa tulla hieman harmaita hiuksia, juuri sellaista en olisi nyt kaivannut. Itsekään en ole tosiaan levitellyt yhteystietojani mihinkään, teoriassa on mahdollista että esim. taloyhtiön roskiksesta joku olisi käynyt tonkimassa roskiani ja sieltä löytänyt jonkun vanhan pankkilaskuni tms., joista olisi esim. hetuni saanut. Huh huh.

Se mikä myöskin ihmetyttää on se, että miten ylipäänsä voi olla mahdollista että joku voisi tilata itselleen tavaraa toisen laskuun? Luulisi että firmoillakin olisi intresseissään tarkistaa että toimitusosoite ja laskutusosoite on sama! Muutenhan sellainen järjestely on täyttä villiä länttä...

Itse olen tilannut joskus yli viisi vuotta sitten musavehkeitä thomannilta Saksasta ja maksoin luottokortilla, laskulla en ole koskaan tilannut yhtään mistään yhtään mitään.

Poliisiasiahan tästä sitten täytyy tehdä, voi vittu.

Vierailija
22/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Siis laittaa maksajaksi Matti Mattinen, Matintie 1, 00000 Mattila ja postitusosoite Maija Maijala, Maijatie 1 jne. Eikö tuosta jää heti kiinni, kun asiaa aletaan tutkimaan? Nythän saa heti selville, kuka petoksen on tehnyt ja jää kiinni, helppo poliisinkin on tuo selvittää. Miksi joku siis tekee noin? Tosi urpoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:05"]

Minä sain viime perjantaina oudon laskutili laskun, jossa laskuttajana ilmeisesti lafka nimeltä bubbleroom.fi.

Nythän tämä asia on siitä mielenkiintoinen, että en ole koskaan ollut kyseisen firman asiakkaana, enkä ole koskaan tilannut netin kautta vaatteita mistään. Tulin tietoiseksi koko lafkasta ensimmäistä kertaa vasta ko. valelaskun kautta. Luonnollisestikaan en aio maksaa koska mitään en ole koskaan tilannutkaan.

Ihmettelen kovasti asiaa. Laitoin sähköpostitse reklamaation heidän asiakaspalveluunsa. Olisiko tässä kyseessä että joku on jostain saanut osoitteeni haltuunsa ja tilannut itsellensä jotain rättejä, joissa laskun maksajaksi olisi merkitty minut!?

Jos reklamationi ei tuota tulosta teen asiasta rikosilmoituksen. Asia on todella kummallinen...

[/quote]

Mulle kävi näin noin kuukausi sitten (tosin ostokset oli tehty toisessa verkkokaupassa, mutta lasku tuli Klarnalta). Soitin Klarnalle ja sieltä kävi ilmi, että identiteettiäni oli käytetty väärin. Joku oli tilannut tavaroita minun nimiini jonnekin ihan muualle Suomeen. Lasku tuli minulle. Osamaksusopimukseen on tarvittu nimeni, osoitteeni ja henkilötunnukseni (en ole koskaan hävittänyt mitään korttejani tms, joten en tiedä mistä hetu:ni on vuotanut). Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja Klarnan lasku on nyt jäädytetty. Asian selvittely on kesken, mutta aikamoinen soppa on kyseessä.

Suosittelen soittamaan Klarnalle ja sieltä kyllä kertovat, minne tavarat on lähetetty. Selviää aika nopeasti, jos tietojasi on käytetty väärin. Sitten vaan rikosilmoitus ja suosittelen myös omaehtoisen luottokiellon tekemistä.

[/quote]

Tätä vähän ajattelinkin... Eli asiasta taitaa tulla hieman harmaita hiuksia, juuri sellaista en olisi nyt kaivannut. Itsekään en ole tosiaan levitellyt yhteystietojani mihinkään, teoriassa on mahdollista että esim. taloyhtiön roskiksesta joku olisi käynyt tonkimassa roskiani ja sieltä löytänyt jonkun vanhan pankkilaskuni tms., joista olisi esim. hetuni saanut. Huh huh.

Se mikä myöskin ihmetyttää on se, että miten ylipäänsä voi olla mahdollista että joku voisi tilata itselleen tavaraa toisen laskuun? Luulisi että firmoillakin olisi intresseissään tarkistaa että toimitusosoite ja laskutusosoite on sama! Muutenhan sellainen järjestely on täyttä villiä länttä...

Itse olen tilannut joskus yli viisi vuotta sitten musavehkeitä thomannilta Saksasta ja maksoin luottokortilla, laskulla en ole koskaan tilannut yhtään mistään yhtään mitään.

Poliisiasiahan tästä sitten täytyy tehdä, voi vittu.

[/quote]

On tosiaan kummallista, että voi tilata toisen laskuun jotain. Luulisi, että tällaiseen tarvittaisiin esim pankkitunnistusta - mutta ei. Klarnalta kyllä ihan ystävällisesti antoivat tietoja ja ohjasivat tekemään rikosilmoituksen asiasta. Tiesivät kyllä miten neuvoa, joten tämä väärinkäyttö on tuskin kovin harvinaista.

Minä uskon, että hetu on varastettu ihan jostain muualta kuin roskiksesta (itse olen ollut tosi tarkkana kaikkien roskienkin kanssa ja kaikki hetulliset paperit on silputtu). Onhan monella ihmisellä pääsy esim väestörekisterin tietoihin. Joten ehkä tämä on vain huonoa tuuria.

Mutta kannattaa tosiaan olla yhteydessä Klarnaan ihan puhelimitse (kertoivat minulle mm että mihin kaupunkiin tavarat on toimitettu ja minkälaista s-postiosoitetta ja puhnroa on käytetty.) Poliisi taas opasti tekemään tuon omaehtoisen luottokiellon jatko-ongelmien ehkäisemiseksi (eli että samaan tapaan ei voida ostaa esim hobbyhallista, netanttilasta jne). Minulla ainakin tämä Klarnan juttu on ollut toistaiseksi ainoa. Kop, kop, kop. Tsemppiä sinulle! T. Kohtalotoveri

Vierailija
24/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:17"]Olen joskus jotain joutunut "pakon" edessä Klarnan laskuttamana maksamaan. Maksan aina heti kerralla pois, eikä mitään varsinaisia ongelmia ole ollut. Ainoa ärsytys on ollut se, että niitä laskuja on toisinaan joutunut odottamaan turhankin kauan.

[/quote]mun mielestä se on positiivista maksuaikaa! mutta joo, maksan aina kaiken pois kerralla, koska klarna on kallis osamaksulla.

Vierailija
25/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:18"]

Miten tuo on mahdollista? Siis laittaa maksajaksi Matti Mattinen, Matintie 1, 00000 Mattila ja postitusosoite Maija Maijala, Maijatie 1 jne. Eikö tuosta jää heti kiinni, kun asiaa aletaan tutkimaan? Nythän saa heti selville, kuka petoksen on tehnyt ja jää kiinni, helppo poliisinkin on tuo selvittää. Miksi joku siis tekee noin? Tosi urpoa.

[/quote]

Mulla ainakin oli kyseessäjokin kampanja - osta marraskuussa ja maksa helmikuussa. Tuossa on ihan hyvin aikaa häipyä pois maasta. Tai sitten paketti on noudettu postista, kun siitä on tullut ilmoitus prepaid-liittymään. Joten osoitteessa asuva ihminen voi olla jopa ihan syytön koko hommaan.

Vierailija
26/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:18"]

[/quote]

Mulla ainakin oli kyseessäjokin kampanja - osta marraskuussa ja maksa helmikuussa. Tuossa on ihan hyvin aikaa häipyä pois maasta. Tai sitten paketti on noudettu postista, kun siitä on tullut ilmoitus prepaid-liittymään. Joten osoitteessa asuva ihminen voi olla jopa ihan syytön koko hommaan.

[/quote]

Aivan tuo jälkimmäinen on tosiaan mahdollista. Aikamoinen porsaanreikä ja viattomat kärsii. Että ihmiset on joskus perseestä!

Vierailija
27/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:18"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä ilmiö. Mutta kyllähän Itellallakin pitäisi olla rekistereissään kelle paketti on toimitettu, ja henkilötiedot pitää tarkistaa. Ei voi olla oikeusvaltiossa niin että täysin tietämätön / syytön joutuisi lopulta maksumieheksi. Ilmeisesti kuitenkin tällaisia identiteetti väärinkäytöksiä tapahtuu, ja se on selkeästi paha porsaanreikä joka pitäisi tukkia.

Vierailija
28/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Eihän siinä ole mitään kummallista, että laskutus- ja toimitusosoitteet ovat eri paikoissa. Kaupoista voi esim. tilata lahjan suoraan sukulaisen kotiin tai koulun opettajalla on oikeus ostaa kirja, jonka maksaja on kunta.

Vierailija
29/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:06"]

ilmeisesti mennyt korkoikin, hallintokuluihin sekä muistutuslaskuihin. 

..

onko asiakas aina väärässä?

[/quote]

Ilmeisesti asiakas ei ole viitsinyt tutustua heidän ehtoihinsa saatikka pikvaippailumaailmaan muutenkaan. On tarvinnut vaan saada rahaa.

Asiakas ei ole välttämättä väärässä, mutta kylläkin vastuussa omista päätöksistään ja teoistaan. Ei kukaan sitä pikavippiä pakottanut ottamaan, eikä kukaan muu ole vastuussa siitä että on vajavaisesti asia ymmärretty vaikka netti on pullollaan tarinoita (jos ei niitä virallisia pieniä pränttejä sitten tajua lukiessaan).

Vierailija
30/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:09"]

Hyvänen aika. Eihän siinä ole mitään kummallista, että laskutus- ja toimitusosoitteet ovat eri paikoissa. Kaupoista voi esim. tilata lahjan suoraan sukulaisen kotiin tai koulun opettajalla on oikeus ostaa kirja, jonka maksaja on kunta.

[/quote]

Väärinkäytöksen mahdollisuus moisessa järjestelyssä vain on niin iso, että ainakin minun mielestä firmojen pitäisi olla harvinaisen tarkkana moisessa laskulla tilaamisessa. Nykyisellään sellainen laskutusjärjestely ei ole mitään muuta kuin avoin kutsu petollisille henkilöille tilailla tavaraa toisten nimiin. Minä en ala menettämään luottotietojani sen takia että joku on keksinyt tilailla itselleen kamaa käyttämällä minun henkilötietojani.

Vierailija
31/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:37"]

Onko sinusta ok, että monet vähävaraiset joutuvat maksamaan ostamistaan tuotteita moninkertaisen hinnan sen takia, kun heillä ei ole varaa maksaa käteisellä. Tämä on HUIJAUSTA, boikotoin Klarnaa!!!

[/quote]

Vihdoinkin järkevä päätös. Tai päätöshän perustuu taas jeesusteluun ja ihmettelyyn, mutta lopputulema hyvä eli vaikka ei ole tajuttu että vähävarainen ei voi ostaa kaikkea mitä isovaraiset voi, kannattaa olla ottamatta sitä vippiä.

Onko sinusta oikein että vähävaraiset kuvitellessaan voivansa kuluttaa samalla tavalla ("pakko saada isompi telkkari") kuin isovaraiset - ottavat vippejä joista sitten yhteiskunta joutuu tilille (sossun kautta viimeistään).

On ihan oikein että tyhmistä päätöksistä joutuu kärsimään. Ei se ole varallisuudesta kiinni se homma. Jotkut oppii, jotkut ei.

Kaikki ne joilla ei alunperinkään ollut varaa jotain tuotetta ostaa, olisi pitänyt ymmärtää jättää se tuote ostamatta.

Vierailija
32/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:22"]

[/quote]

Väärinkäytöksen mahdollisuus moisessa järjestelyssä vain on niin iso, että ainakin minun mielestä firmojen pitäisi olla harvinaisen tarkkana moisessa laskulla tilaamisessa. Nykyisellään sellainen laskutusjärjestely ei ole mitään muuta kuin avoin kutsu petollisille henkilöille tilailla tavaraa toisten nimiin. Minä en ala menettämään luottotietojani sen takia että joku on keksinyt tilailla itselleen kamaa käyttämällä minun henkilötietojani.

[/quote]

Jos firmat käyttäisivät esim varmistuksena verkkopankkitunnistusta (niinkuin osa käyttääkin) olisi väärinkäyttö huomattavasti vaikeampaa. Tämä nykyinen systeemi on aivan liian helppo huijauksille ja väärinkäytöille.

Vierailija
33/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väärinkäytöksen mahdollisuus moisessa järjestelyssä vain on niin iso, että ainakin minun mielestä firmojen pitäisi olla harvinaisen tarkkana moisessa laskulla tilaamisessa.

[/quote]

Toki, mutta siitäkin nousisi palstalla haloo, jos mammat ei saisi tilata netistä hautajaiskimppua, joka toimitetaan jonnekin 500 km:n päähän.

Vierailija
34/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:42"]

[/quote]

Väärinkäytöksen mahdollisuus moisessa järjestelyssä vain on niin iso, että ainakin minun mielestä firmojen pitäisi olla harvinaisen tarkkana moisessa laskulla tilaamisessa.

[/quote]

Toki, mutta siitäkin nousisi palstalla haloo, jos mammat ei saisi tilata netistä hautajaiskimppua, joka toimitetaan jonnekin 500 km:n päähän.

[/quote]

Ei puhuttu mitään hautajaiskimpusta tai netistä tilaamisesta sinänsä, vaan siitä että ei sen nyt ihan normaalia pitäisi olla että ilman minkäänlaista ns. vahvaa varmennetta voi tällä hetkellä ilmeisesti tilailla itsellensä tavaraa tuntemattoman henkilön nimiin... En itse osta osamaksulla mitään joten en tiedä miten sellainen toimii, mutta eihän se nyt niin voi mennä että pelkän nettikaavakkeen täyttämisellä saisi ylipäänsä tavaraa kotiinsa? Tuossa tapauksessahan tavaran toimittava firma saa kyllä ihan itse kantaa vastuun siitä että tilauksen tekijä aikoo myös maksaa itse tilauksen, eikä niin että lätkäistään vaan jonkun tuntemattoman nimi ja osoite nettikaavakkeeseen ja sillä muka selvä.

Ei tässä niin voi käydä että asiasta täysin mitään tietämätön ihminen jonka henkilötietoja on petollisesti käytetty, joutuisi maksamaan. Ihmettelen jos yritykset todellakin noin heppoisin perustein lähettävät tavaraa netin kautta, osoite ja nimi kun ei sellaisenaan ole mikään tae tai todiste mistään. Tuollainen porsaanreikä jos todella on olemassa niin se täytyisi heti tukkia. Ei kenelläkään voi olla niin köyhä tilanne että pitäisi jotain rääsyjä ostella osamaksulla. Herran jestas sentään.

Vierailija
35/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhhahah! Tililasku jolla ilmoitetaan tarkka summa "Maksa ehtojen mukaan" tulee joka kuun 20 päivä ja eräpäivä on seuraavan kuun alkupuolella. 

Laskulta näyttäis löytyvän myös edellisellä laskulla ollut velka ja maksetut summat. joten pystyy helposti erottelemaan korot ja muut töhkät tilinhoitomaksut. 

Jos maksat 7 päivää eräpäivän jälkeen laskun, saat 5€ muistutusmaksun. Ja jos maksat ennen kuun 20 päivää, summa vähenee velasta muttei kohdistu laskulle, ja tässä tapauksessa luulet maksanees laskun mutta et ole. Ja saat seuraavalle laskulle muistutusmaksun.

Helppoa kun sen osaa,  Suosittelen jatkossa maksamaan ostokset käteisellä jossei ole ymmärrystä.

Vierailija
36/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnasta pääsee eroon maksamalla kaikki velat. Summa ilmoitetaan laskussa.

Vierailija
37/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 13:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei puhuttu mitään hautajaiskimpusta tai netistä tilaamisesta sinänsä, vaan siitä että ei sen nyt ihan normaalia pitäisi olla että ilman minkäänlaista ns. vahvaa varmennetta voi tällä hetkellä ilmeisesti tilailla itsellensä tavaraa tuntemattoman henkilön nimiin... En itse osta osamaksulla mitään joten en tiedä miten sellainen toimii, mutta eihän se nyt niin voi mennä että pelkän nettikaavakkeen täyttämisellä saisi ylipäänsä tavaraa kotiinsa? Tuossa tapauksessahan tavaran toimittava firma saa kyllä ihan itse kantaa vastuun siitä että tilauksen tekijä aikoo myös maksaa itse tilauksen, eikä niin että lätkäistään vaan jonkun tuntemattoman nimi ja osoite nettikaavakkeeseen ja sillä muka selvä.

Ei tässä niin voi käydä että asiasta täysin mitään tietämätön ihminen jonka henkilötietoja on petollisesti käytetty, joutuisi maksamaan. Ihmettelen jos yritykset todellakin noin heppoisin perustein lähettävät tavaraa netin kautta, osoite ja nimi kun ei sellaisenaan ole mikään tae tai todiste mistään. Tuollainen porsaanreikä jos todella on olemassa niin se täytyisi heti tukkia. Ei kenelläkään voi olla niin köyhä tilanne että pitäisi jotain rääsyjä ostella osamaksulla. Herran jestas sentään.

[/quote]

Helppoa se on. Ihan sentään osoitte ja nimi ei riitä. Lisäksi tarvitaan vielä henkilötunnus kokonaisuudessaan. Mutta ilmeisesti sellaisia on "myynnissä" ja siksi huijaaminen on helppoa.

Vierailija
38/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle tullu laskun mukana tietoa mitä tavaroita on tilattu ja mihin osoitteeseen? Vaikka lasku lähetettäisiin eri osoitteeseen niin siinä kyllä pitäs lukea että mihin tavarat toimittaan ja mitä kaikkea. Siitähän saat huijarin kiinni, siis sinä joka sait bubbleroomilta laskun

Vierailija
39/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 18:07"]

Eikö sulle tullu laskun mukana tietoa mitä tavaroita on tilattu ja mihin osoitteeseen? Vaikka lasku lähetettäisiin eri osoitteeseen niin siinä kyllä pitäs lukea että mihin tavarat toimittaan ja mitä kaikkea. Siitähän saat huijarin kiinni, siis sinä joka sait bubbleroomilta laskun

[/quote]

Ei ollut tuossa "laskussa" muuta kuin kohta: myynti 30.1 ja tilausnumero se ja se. Ei mitään erittelyä tms. Eräpäiväksi merkitty ensi perjantai. Kaiken kaikkiaan koko lasku näyttää muutenkin melko epämääräiseltä. Mutta asia menee kuluttajavirastolle ja poliisille, ja odottelen bubbleroomin vastinetta sähköpostiini myöskin. Mihinkään asiakaspalveluun en ala soittelemaan omalla kustannuksellani koska en mitään ole koskaan tilannutkaan. Harmittaa tietysti tällainen ja lähinnä ihmetyttää mistä minut on keksitty mokomaan "laskuun." Noh, kerta se on ensimmäinenkin.

Vierailija
40/215 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna laskutti kerran korkoja ja hallinto yms kuluja kun olin palauttanut osan ja tietenkin maksoin vein pitämäni ostokset. Soitin heille ja heille ei ollut tullut vielä tietoa palautuksesta. Ja siksi näin. Tiukkana vaadin hyvityslaskua ja sen sainkin. Pitää olla tosi tarkkana itse ja aktiivinen. Koskaan en heiltä osamaksulla osta. Kallis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan