Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa Klarnan kanssa vasten tahtoa, haluan eron :(

Vierailija
15.02.2014 |

Onko täällä palstalla olevat ihmetelleet Klarnan tapaa laskuttaa asiakkaitaan??

Minulla on ollut useita osa-maksuja ko. luottofirman kautta. Sanotaanko, että saldo n. 1000€ alunperin. Olen maksanut summasta 80% eli noin 800€. Aloin ihmetellä, kun velka ei lyhene ollenkaan eli tästä 800€.sta velkasaldo on lyhentynyt ainoastaan 300€ ja velkaa vielä 500€ jäljellä, siis SUURIN OSA? ilmeisesti mennyt korkoikin, hallintokuluihin sekä muistutuslaskuihin. Jokaisessa laskussa on maksumuistus summa 5-15€ välillä. vaikka lasku olisi maksettu ajallaan. 

LISÄKSI olen maksanut joka kuukausi enemmän, kuin mitä vaadittu vähimmäismäärä laskussa.

NYT olen aivan hermona, ollut yhteydessä ko. puljuun, vastaukset heiltä olleet ympäripyöreitä, he ovat ainoastaan tilittäneet velkani, mutta eivät maksusuorituksia heille. Asian selvittely on kesken, tähän mennessä he eivät yksinkertaisesti ole osanneet vastata niihin. 

Katsoin ajatuksella laskunipun(joka olisi pitänyt tehdä ajat sitten) ja huomasin aivan sekavia summia, jotka eivät täsmää loppusaldoon eli maksetusta suorituksesta ei ole vähentynyt kuin murto-osa ja kun laskee yhteen korot, kulut, viivästysmaksut summa ei täsmää. Lisäksi Klarna on laskuttanut joitain tuotteita kahteen kertaan. 

Jos en saa lähiaikoina Klarnalta kunnon vastausta em. asioihin, aion viedä laskut kuluttajaneuvojalle ja pyytää heitä selvittämään.Onko teillä muilla kokemuksia ikuisesta maksutaakasata ko, puljun kanssa?

Tiedetään, että olisi kannattanut ostaa luotettavamman luottoyhtiön kautta, kalliiksi tuli tämän firman kanssa leikkiminen. KADUN ja varoitan muita, ostakaa mieluummin vaikka NetAnttilasta, sieltä kautta kun maksaa, laskut saa suoritettua. Ja tietysti, jos mahdollista osa-maksukauppoja kannattaa välttää viimeiseen saakka. 

Klarnan kanssa naimisissa vastoin tahtoa :( 

Ja KOSKAAN IKINÄ en tule heidän kauttaan tekemään mitään osa-maksusopimuksia!!!

Kertokaa kokemuksia, saako sieltä oikeutta, vai onko asiakas aina väärässä?

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Kaisa!

Vierailija
42/215 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:59"]

Kaikki Klarna Tili maksuvaihtoehdolla tekemäsi tilaukset kootaan yhdelle tililaskulle, jonka lähetämme kerran kuukaudessa.

[guote/]

Tai sitten vaihtoehtoisesti lisäätte tuotteen vanhaan laskuun ja lisäksi laskutatte samaa toisella laskulla. Niinkuin minun tapauksessani.

Noh, niinkun aiemmin jo sanoin, sillon ei ollut voimia asian selvittelyyn ja lasku on nyt maksettu. Mutta ei koskaan enää klarnaa ja sanaa aijon kyllä levittää ihan jokaiselle joka klarnaa edes miettii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:59"]Kaikki Klarna Tili maksuvaihtoehdolla tekemäsi tilaukset kootaan yhdelle tililaskulle, jonka lähetämme kerran kuukaudessa. [/guote]

Tai sitten vaihtoehtoisesti lisäätte tuotteen vanhaan laskuun ja lisäksi laskutatte samaa toisella laskulla. Niinkuin minun tapauksessani.Noh, niinkun aiemmin jo sanoin, sillon ei ollut voimia asian selvittelyyn ja lasku on nyt maksettu. Mutta ei koskaan enää klarnaa ja sanaa aijon kyllä levittää ihan jokaiselle joka klarnaa edes miettii.

Vierailija
44/215 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:59"]Kaikki Klarna Tili maksuvaihtoehdolla tekemäsi tilaukset kootaan yhdelle tililaskulle, jonka lähetämme kerran kuukaudessa. [quote/]

Tai sitten vaihtoehtoisesti lisäätte tuotteen vanhaan laskuun ja lisäksi laskutatte samaa toisella laskulla. Niinkuin minun tapauksessani.Noh, niinkun aiemmin jo sanoin, sillon ei ollut voimia asian selvittelyyn ja lasku on nyt maksettu. Mutta ei koskaan enää klarnaa ja sanaa aijon kyllä levittää ihan jokaiselle joka klarnaa edes miettii.

Vierailija
45/215 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 12:59"]Kaikki Klarna Tili maksuvaihtoehdolla tekemäsi tilaukset kootaan yhdelle tililaskulle, jonka lähetämme kerran kuukaudessa. [quote/]

[/quote]

Hei,

Jos huomaat mahdollisen epäselvyyden laskullasi tai sinulla ilmenee muuten kysyttävää, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tavoitteenamme ei suinkaan ole kuvailemasi tapaus ja siten mielelläni katsoisin asiaa tarkemmin ja puuttuisin mahdollisiin epäkohtiin.

Voin halutessasi myös katsoa tapahtumia laskulla, vaikka laskusi onkin jo maksettu. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus laittaa meille viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin

Kaisa

Klarnan asiakaspalvelu

Vierailija
46/215 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:06"]Onko täällä palstalla olevat ihmetelleet Klarnan tapaa laskuttaa asiakkaitaan??

Minulla on ollut useita osa-maksuja ko. luottofirman kautta. Sanotaanko, että saldo n. 1000€ alunperin. Olen maksanut summasta 80% eli noin 800€. Aloin ihmetellä, kun velka ei lyhene ollenkaan eli tästä 800€.sta velkasaldo on lyhentynyt ainoastaan 300€ ja velkaa vielä 500€ jäljellä, siis SUURIN OSA? ilmeisesti mennyt korkoikin, hallintokuluihin sekä muistutuslaskuihin. Jokaisessa laskussa on maksumuistus summa 5-15€ välillä. vaikka lasku olisi maksettu ajallaan. 

LISÄKSI olen maksanut joka kuukausi enemmän, kuin mitä vaadittu vähimmäismäärä laskussa.

NYT olen aivan hermona, ollut yhteydessä ko. puljuun, vastaukset heiltä olleet ympäripyöreitä, he ovat ainoastaan tilittäneet velkani, mutta eivät maksusuorituksia heille. Asian selvittely on kesken, tähän mennessä he eivät yksinkertaisesti ole osanneet vastata niihin. 

Katsoin ajatuksella laskunipun(joka olisi pitänyt tehdä ajat sitten) ja huomasin aivan sekavia summia, jotka eivät täsmää loppusaldoon eli maksetusta suorituksesta ei ole vähentynyt kuin murto-osa ja kun laskee yhteen korot, kulut, viivästysmaksut summa ei täsmää. Lisäksi Klarna on laskuttanut joitain tuotteita kahteen kertaan. 

Jos en saa lähiaikoina Klarnalta kunnon vastausta em. asioihin, aion viedä laskut kuluttajaneuvojalle ja pyytää heitä selvittämään.Onko teillä muilla kokemuksia ikuisesta maksutaakasata ko, puljun kanssa?

Tiedetään, että olisi kannattanut ostaa luotettavamman luottoyhtiön kautta, kalliiksi tuli tämän firman kanssa leikkiminen. KADUN ja varoitan muita, ostakaa mieluummin vaikka NetAnttilasta, sieltä kautta kun maksaa, laskut saa suoritettua. Ja tietysti, jos mahdollista osa-maksukauppoja kannattaa välttää viimeiseen saakka. 

Klarnan kanssa naimisissa vastoin tahtoa :( 

Ja KOSKAAN IKINÄ en tule heidän kauttaan tekemään mitään osa-maksusopimuksia!!!

Kertokaa kokemuksia, saako sieltä oikeutta, vai onko asiakas aina väärässä?

[/quote]

Älkää olko klarnan kanssa missään tekemisissä.itse ostin eräästä verkkokaupasta telkkarin jonka maksoin samantien.parin viikon päästä sain klarnalta laskun samasta ostoksesta.melkoinen show oli selvittää asia.lienevät nämä verkkokaupat juonessa mukana.jos vaan näen maksuvaihtoehtona klarnan niin unohdan sen kaupan samantien.kaikenlaisia kusettajia piisaa,kannattaa olla varovainen.

Vierailija
47/215 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 13:37"]

Onko sinusta ok, että monet vähävaraiset joutuvat maksamaan ostamistaan tuotteita moninkertaisen hinnan sen takia, kun heillä ei ole varaa maksaa käteisellä. Tämä on HUIJAUSTA, boikotoin Klarnaa!!!

[/quote]

Vihdoinkin järkevä päätös. Tai päätöshän perustuu taas jeesusteluun ja ihmettelyyn, mutta lopputulema hyvä eli vaikka ei ole tajuttu että vähävarainen ei voi ostaa kaikkea mitä isovaraiset voi, kannattaa olla ottamatta sitä vippiä.

Onko sinusta oikein että vähävaraiset kuvitellessaan voivansa kuluttaa samalla tavalla ("pakko saada isompi telkkari") kuin isovaraiset - ottavat vippejä joista sitten yhteiskunta joutuu tilille (sossun kautta viimeistään).

On ihan oikein että tyhmistä päätöksistä joutuu kärsimään. Ei se ole varallisuudesta kiinni se homma. Jotkut oppii, jotkut ei.

Kaikki ne joilla ei alunperinkään ollut varaa jotain tuotetta ostaa, olisi pitänyt ymmärtää jättää se tuote ostamatta.

[/quote]

Väitätkö siis, että KAIKKI jotka ovat täällä valittaneet, ovat tehneet sen syyttä suotta?  Kummasti minulle tulleet laskut viime aikoina ovat olleet ok, kun aiemmin oli joka laskussa ihmeellisiä korkoja ja kuluja. Olin yhteydessä Klarnaan, pitkän litaniat selityksiä ja maksumiehenä toimin minä. Eli joka sentin olen heille maksanut korkoineen ja kuluineen. Jos minulta viedään ylimääräistä sanon siitä kyllä. Joten vastaa sinä vain omasta puolestasi. Ja eipä taida sinullakaan olla pahemmin rahaa, kun olet Klarnan kanssa tekemisissä. 

Vierailija
48/215 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritän verkkokauppaa jossa yhtenä maksuvaihtoehtona on Klarna. Täältä "tiskin takaa" voi vain joskus ihmetellä miten huolettomasti asiakkaat maksavat laskujaan. Joskus on valittu Klarna-lasku ja silti on maksettu sama tilaus tilisiirtona verkkokaupan tilille, jolloin saattaa käydä niin että maksun näkyy minulla kun tuote on lähetetty ja sen mukana on mennyt Klarna-lasku asiakkaalle. Näistä yleensä seuraa puhelu jossa asiakas kertoo jo maksaneensa tuotteet, osa ei muista vaan maksaa myös Klarnalle.

Joskus taas Klarna-lasku on maksettu verkkokaupan tilille vaikka laskussa ihan selvästi lukee että maksun saaja on Klarna.

Lähetän laskuja myös toisesta järjestelmästä ja niistä näkee että asiakkaat maksavat laskuja kahteen kertaan, toisten yritysten laskuja minun kauppani tilille, maksavat eri summan kuin mikä on laskussa jne. 

En väitä että olisi helppoa pysyä kärryillä maksuista jos tilaa useasta paikasta osamaksulla, mutta aina vika ei ole laskuttajassa.

Vierailija
49/215 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 07:53"]

Pyöritän verkkokauppaa jossa yhtenä maksuvaihtoehtona on Klarna. Täältä "tiskin takaa" voi vain joskus ihmetellä miten huolettomasti asiakkaat maksavat laskujaan. Joskus on valittu Klarna-lasku ja silti on maksettu sama tilaus tilisiirtona verkkokaupan tilille, jolloin saattaa käydä niin että maksun näkyy minulla kun tuote on lähetetty ja sen mukana on mennyt Klarna-lasku asiakkaalle. Näistä yleensä seuraa puhelu jossa asiakas kertoo jo maksaneensa tuotteet, osa ei muista vaan maksaa myös Klarnalle.

Joskus taas Klarna-lasku on maksettu verkkokaupan tilille vaikka laskussa ihan selvästi lukee että maksun saaja on Klarna.

Lähetän laskuja myös toisesta järjestelmästä ja niistä näkee että asiakkaat maksavat laskuja kahteen kertaan, toisten yritysten laskuja minun kauppani tilille, maksavat eri summan kuin mikä on laskussa jne. 

En väitä että olisi helppoa pysyä kärryillä maksuista jos tilaa useasta paikasta osamaksulla, mutta aina vika ei ole laskuttajassa.

[/quote]

Kerroit tuossa tosiasioita, pidätkö asiakkaiden maksamat ylimääräiset summat vai pitääkö Klarna ne hyvänään?

Minä olen juuri sekoillut noin, eli laskuja on tullut sekä tilauksen myyjältä, että Klarnalta, minulle ei ainakaan palautettu mtn rahoja. :( Väsyin, en jaksanut käydä tappelemaan kärsin tappiota muutamia kymppejä.

Vierailija
50/215 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 14:28"]

[/quote]

Hei,

Jos huomaat mahdollisen epäselvyyden laskullasi tai sinulla ilmenee muuten kysyttävää, olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme.

Tavoitteenamme ei suinkaan ole kuvailemasi tapaus ja siten mielelläni katsoisin asiaa tarkemmin ja puuttuisin mahdollisiin epäkohtiin.

Voin halutessasi myös katsoa tapahtumia laskulla, vaikka laskusi onkin jo maksettu. Toivottavasti sinulla on mahdollisuus laittaa meille viestiä osoitteeseen palaute@klarna.fi.

Ystävällisin terveisin

Kaisa

Klarnan asiakaspalvelu

[/quote]

Väitätkö Kaisa Klarnasta, että esim. tämänkaltainen vääryys koituu ikinä koskaan asiakkaan eduksi??? Minulle kävin niin, että maksoin muutamia tuotteita kahteen kertaan teidän kautta. Teettekö koskaan reklamaatiota, järjestättekö saunailtoja ylimääräisillä rahoilla? 

Vierailija
51/215 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 08:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 07:53"]

[/quote]

Kerroit tuossa tosiasioita, pidätkö asiakkaiden maksamat ylimääräiset summat vai pitääkö Klarna ne hyvänään?

Minä olen juuri sekoillut noin, eli laskuja on tullut sekä tilauksen myyjältä, että Klarnalta, minulle ei ainakaan palautettu mtn rahoja. :( Väsyin, en jaksanut käydä tappelemaan kärsin tappiota muutamia kymppejä.

[/quote]

Hei, minulle kävi samoin. Kävin sähköpostikeskustelua Klarnan kanssa, sain pitkiä sepustuksia ja selityksiä, en jaksanut enää käydä vääntämään kättä. Kovasti kelpää näiden köyhien luuserien rahat. Mutta otin opiksi, en enää koskaa ota mitään epäluotettavan Klarnan kautta osamaksuun. Varoitan kaikkia. Oikeasti varokaa/välttäkää. 

Kadun syvästi ja maksan siitä vieläkin ;-(

Vierailija
52/215 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ostako velaksi

Vierailija
53/215 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:16"]

Mulla on kaikki toiminu hyvin klarnan kanssa. Joskus soitin sinne asiakaspalveluun ja kysyin jotain pikkujuttua,tyyliin onko joku lasku maksamatta kun posti sekoili, ja ne näki sieltä että olin jostain syystä maksanut jonkun laskun mukans liikaa, kun olin palauttanu jotain. Ja rahat palautettiin :)

[/quote]

Sama mulla, ei mitään valittamista. Kerran en itse löytänyt laskua mistään, muistelin että se oli kyllä tullut. Soitin aspaan, sain laskun tiedot JA lisäaikaa maksulle, kun totesivat itse, että "onhan se voinut hävitä postissakin". Tosin yleensä maksan laskun aina samantien kokonaan, niin mulla ei noita korkoja ole kertynyt.

Vierailija
54/215 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö klarnaa ja sen tapaisia outoja putiikkeja. On muitakin tapoja maksaa "osamaksulla", esim luottokortti ja sen luottoa pala kerrallaan lyhentäen.

Nettiostokset on muutenkin kaikkein turvallisinta tehdä luottokortilla siksikin että jos tuote ei tule perille, voitte kysellä rahojanne takaisin korttiyhtiöltä, eikä tarvitse asioida itse firman kanssa, joka voi siis olla alunperinkin huijarifirma.

Vierailija
55/215 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tämä negatiivinen julkisuus, ihmisten kokemat epäselvyydet ja vääryydet on otettu Klarnassa huomioon. Mutta tuskin niitä sekavuuksia ja ylimääräisiä maksuja oikaistaan enää jälkikäteen. Toivottavasti Klarna tulevaisuudessa parantaa asiakaspalveluaan. Laskujen kirjaukset ovat edelleen vajavaisia. 

Vierailija
56/215 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan Klarna!

Vierailija
57/215 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt monta kertaa Klarnasta eroon ja katsokaas olen maksanut laskuni ja joko yhdessä erässä tai kolmessa erässä. Laskua saa 

lyhentää vaikka kuinka paljon jos varat riittää, mammoilla ei vain ole varaa maksaa.

Vierailija
58/215 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on karhunnut minulta laskuja, jotka olen maksanut jo. Maksoin ne kuitenkin uudestaan, ja parin viikon päästä tuli kirje, että palauttavat rahat tililleni tilitietoja vastaan. Voi elämä, mitä säätöä..! Palauttamisessa kesti melkein kuukausi...

Vierailija
59/215 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan viimein päästy Klarnasta eroon! Sitten vuorossa luottikorttivelkojen hoito...

Vierailija
60/215 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä Klarnavaroitus on paikallaan!!!! Onkohan "Kaisa" lomilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän