Miten olla hyvinvoiva ja naisellinen?
Ohjeita ja vinkkejä siihen miten voisin voida paremmin. Pitkään olen vain tehnyt töitä ja huomioinut muut. Nyt tuli sellainen olo, että on minun vuoroni saada elää mukavaa ja naisellista elämää. Ei ketään muuta varten, vain ihan omaksi iloksi. Eikä kauhean kallista muutosta, vaan jotain järkevää pienellä rahalla.
Kommentit (14)
Muumimammakin on nainen, hoivaaja ja toisten auttaja. Mistähän hän tykkää muuten? Ainakin kiva käsilaukku on tarpeen ja voihan se olla vaikka reppu.
Jos tykkää käydä uimassa tai kylpylässä, niin siellä voi hemmottelua itseään jollain ihanalla suihkusaippualla ja voiteella. Onnistuuhan se kotonakin. Mutta siis uinti ja sauna tuovat aina hyvää oloa. Sitten hiusten laitto ja kivat vaatteet päälle ja kaffelle.
Tyyny, hyvä huoneilma makuuhuoneessa
YouTube-jumpat
Kivoja vaatteita kirppikseltä
Essence-meikit (esim. Tokmanni)
Ammattioppilaitoksen kampaamot ja kosmetologit
Normalin hammashoitotuotteet
Uimahallipäivä viikoittain
Klassista musiikkia radiosta tai Spotifysta viikoittain
Kirjastosta hyvinvointiaiheisia kirjoja ja hyvänolon kirjoja
Verkkokirjastossa terveyslehtien lukeminen
Joka päivä liikuntahetki
Kasvisruokapäiviä (jos et vielä ole kasvissyöjä)
Värianalyysi. Sen avulla opin näkemään vaatteiden sopivuuden itselle. Ja ylipäätään erotin kylmät ja lämpimät sävyt toisistaan. Vielä kun oppisi värien yhdistämistä, niin olisin jo mestari.
Vierailija kirjoitti:
Tyyny, hyvä huoneilma makuuhuoneessa
YouTube-jumpat
Kivoja vaatteita kirppikseltä
Essence-meikit (esim. Tokmanni)
Ammattioppilaitoksen kampaamot ja kosmetologit
Normalin hammashoitotuotteet
Uimahallipäivä viikoittain
Klassista musiikkia radiosta tai Spotifysta viikoittain
Kirjastosta hyvinvointiaiheisia kirjoja ja hyvänolon kirjoja
Verkkokirjastossa terveyslehtien lukeminen
Joka päivä liikuntahetki
Kasvisruokapäiviä (jos et vielä ole kasvissyöjä)
YouTubessa ja Instagramissa on tilejä, joissa opetetaan pukeutumaan edullisesti mutta tyylikkäästi ja esimerkiksi kampausten tekoa. Näitä kannattaa seurata ja opetella.
Eroa miehestä, jos sulla on sellainen, ja ala elä vain itsellesi.
Välttelen vapaa-ajalla sellaista miehistä älämölöä eli elokuvat ym, joissa vain hurjastellaan ja tapellaan. Joskus se auttaa rauhoittamaan ja tilalle jotakin mistä itse tykkää. Ehkä jotain naisellista, mitä se kellekin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Eroa miehestä, jos sulla on sellainen, ja ala elä vain itsellesi.
Ei ole tarkoitus erota miehestä. Ihan vain kohentaa muuten omaa oloa
He! Millaisia on Normalin hammashoitotuotteet? Suositukset.
Aloin laulamaan naiskuorossa, se on kivaa.
Voi hyvin ja innostu elämästä. Rahalla et saa hyvinvointia.
Panosta hyvään uneen. Ainakin hyvä tyyny auttaa kummasti. Sänky on jo vähän kalliimpi ostos, mutta sekin voisi olla joskus tarpeen vaihtaa. Pimennysverhot näin valkoisina öinä.