Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa Klarnan kanssa vasten tahtoa, haluan eron :(

Vierailija
15.02.2014 |

Onko täällä palstalla olevat ihmetelleet Klarnan tapaa laskuttaa asiakkaitaan??

Minulla on ollut useita osa-maksuja ko. luottofirman kautta. Sanotaanko, että saldo n. 1000€ alunperin. Olen maksanut summasta 80% eli noin 800€. Aloin ihmetellä, kun velka ei lyhene ollenkaan eli tästä 800€.sta velkasaldo on lyhentynyt ainoastaan 300€ ja velkaa vielä 500€ jäljellä, siis SUURIN OSA? ilmeisesti mennyt korkoikin, hallintokuluihin sekä muistutuslaskuihin. Jokaisessa laskussa on maksumuistus summa 5-15€ välillä. vaikka lasku olisi maksettu ajallaan. 

LISÄKSI olen maksanut joka kuukausi enemmän, kuin mitä vaadittu vähimmäismäärä laskussa.

NYT olen aivan hermona, ollut yhteydessä ko. puljuun, vastaukset heiltä olleet ympäripyöreitä, he ovat ainoastaan tilittäneet velkani, mutta eivät maksusuorituksia heille. Asian selvittely on kesken, tähän mennessä he eivät yksinkertaisesti ole osanneet vastata niihin. 

Katsoin ajatuksella laskunipun(joka olisi pitänyt tehdä ajat sitten) ja huomasin aivan sekavia summia, jotka eivät täsmää loppusaldoon eli maksetusta suorituksesta ei ole vähentynyt kuin murto-osa ja kun laskee yhteen korot, kulut, viivästysmaksut summa ei täsmää. Lisäksi Klarna on laskuttanut joitain tuotteita kahteen kertaan. 

Jos en saa lähiaikoina Klarnalta kunnon vastausta em. asioihin, aion viedä laskut kuluttajaneuvojalle ja pyytää heitä selvittämään.Onko teillä muilla kokemuksia ikuisesta maksutaakasata ko, puljun kanssa?

Tiedetään, että olisi kannattanut ostaa luotettavamman luottoyhtiön kautta, kalliiksi tuli tämän firman kanssa leikkiminen. KADUN ja varoitan muita, ostakaa mieluummin vaikka NetAnttilasta, sieltä kautta kun maksaa, laskut saa suoritettua. Ja tietysti, jos mahdollista osa-maksukauppoja kannattaa välttää viimeiseen saakka. 

Klarnan kanssa naimisissa vastoin tahtoa :( 

Ja KOSKAAN IKINÄ en tule heidän kauttaan tekemään mitään osa-maksusopimuksia!!!

Kertokaa kokemuksia, saako sieltä oikeutta, vai onko asiakas aina väärässä?

Kommentit (215)

Vierailija
1/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärästi muistan että oisko mulla joskus tullut jotain Klarnalta.

Ota yhteyttä sinne neuvontaan.

Ota jostain laina ja maksa kerralla tuo höskä pois ja

äkkiä!

Vierailija
2/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että itsekin joskus vuosia sitten heidän "asiakkaana" sain sekavia laskuja, mutta olin kyllä heti valppaana ja laskin tarkkaan mitä olen oikeasti vielä velkaa ja ilmoitin, että aiheettomia viivästysmaksuja yms. en aio maksaa ja vaadin uuden päivitetyn laskun. Muistaakseni lähettivät kyllä uuden laskun mukisematta, mutta eihän sen ihan noin pitäisi mennä, että asiakas joutuu hikihatussa tekemään laskelmia ja korjaamaan laskuttajan virheitä.

Velkani kuitattua olen kiertänyt kaukaa kaikki verkkokaupat jotka käyttävät Klarnaa laskuttajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen maksanut kyllä summasta suurimman osan ja ollut yhteydessä Klarnaan. Toivon saavani oikeutta ja ainakin kahteen kertaan maksetusta tuotteesta hyvityksen. Tämän tuplasumman olen heille maksanut jo muutama kuukausi sitten. Klarna ei ainakaan oma-alotteisesti ole hyvittänyt yhtään mitään, päinvastoin jotain ihmelisäyksiä laskuihin. 

T.aloittaja

Vierailija
4/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilasin vaatteita eräästä nettikaupasta, maksoin suoraan verkkopankissa. Silti tuli perässä klarnan lasku. Soitin asiakaspalveluun asiasta ja kerrottiin että lasku turha. Sama tutullani. Jokuhan saattaisi erehdyksissä maksaakin

Vierailija
5/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mulla kanssa laskutettu tuotteita monesti ja sekavasti. Kaikkien ostosten kuuluisi tulla samalle laskulle mutta joitain ostoja laskutettu samaan aikaan kahdella eri laskulla. Ja siis ihan usean kuukauden ajan. En jaksanut silloin alkaa asiaa selvittämään kun oli muutenkin niin paljon ressiä että helpommalla pääsi kun maksoi vaan mitä pyysivät. Yhteensä ylimääräistä tuli korkojen yms. Lisäksi noin parisataa euroa. Toivottavasti ap jaksaatapella asian loppuun asti.

Sanomattakin selvää että enää en klarnan kautta tilaa.

Vierailija
6/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuutonen, kuulostaa niin samalle. Itse en myöskään väsymykseni ja elämänkiireiden takia ehtinyt selvitellä asioita, LUOTIN firmaan täysin sokeasti. MUTTA kun laskujen summa ei alkanut vähentyä toivotulla tavalla, aloin epäillä.

Koin syyllisyyttä ja itseni huonoksi maksajaksi. AHNE firma, pahoittelee lukuisissa viestiketjuissa, jos asiakkaat ovat pettyneet laskutukseen. 

Olisi kiva kuulla esimerkkejä, suostuuko Klarna hyvittämään selvät vääryydet? 

Vierailija
7/215 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki sujunut Klarnan kanssa normaalisti mutta sitä ei mielestäni ole tuoneet tarpeeksi selvästi esille, että jos tilaa uusia tuotteita ja vanhaa velkaa on vielä, niin uusista on maksettava ainakin se minimi, ennen kuin yhdistyvät samaksi velaksi.

Vierailija
8/215 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki toiminu hyvin klarnan kanssa. Joskus soitin sinne asiakaspalveluun ja kysyin jotain pikkujuttua,tyyliin onko joku lasku maksamatta kun posti sekoili, ja ne näki sieltä että olin jostain syystä maksanut jonkun laskun mukans liikaa, kun olin palauttanu jotain. Ja rahat palautettiin :)

Vierailija
9/215 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen järkyttynyt Klarnan toiminnasta, eipä Kaisa Klarnasta ole vielä käynyt pahoittelmassa tässä ketjussa, tai pyytämässä ottamaan yhteyttä, koska he niin mielellään selvittävät asian. No ei siellä asiointi kyllä auta, korko kasvaa siitä huolimatta, kerralla se pitäisi saada maksetuksi..:-( Kokemusta on! 

Avoin kysymys Klaranalle, onko teillä periaatteena, parempi lysää lehmä, kun tappaa se? Muistakaa, joskus se maitokin voi loppua!

Vierailija
10/215 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnakokemuksia kaivataan lisää!! 

Vierailija
11/215 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse miettiä enää, miksi köyhät köytyy ja rikkaat rikastuu, katsokaa miten Klarnaa pyöritetään: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/maksupalveluyhtio+klarna+siirtyy+jattirahoittajan+omistukseen/a401823?service=mobile&page=3

Vierailija
12/215 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös monesta paikasta tilannut osamaksulla mutta mikään ei ole ollut yhtä sekava ja kallis kuin klarna!!

Ja silti sorruin uudelleen samaan.

Vierailija
13/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku uskaltaa tilata Klaralaskulle tuotteita? :D

Vierailija
14/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku uskaltaa tilata Klaralaskulle tuotteita? :D

Vierailija
15/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime perjantaina oudon laskutili laskun, jossa laskuttajana ilmeisesti lafka nimeltä bubbleroom.fi.

Nythän tämä asia on siitä mielenkiintoinen, että en ole koskaan ollut kyseisen firman asiakkaana, enkä ole koskaan tilannut netin kautta vaatteita mistään. Tulin tietoiseksi koko lafkasta ensimmäistä kertaa vasta ko. valelaskun kautta. Luonnollisestikaan en aio maksaa koska mitään en ole koskaan tilannutkaan.

Ihmettelen kovasti asiaa. Laitoin sähköpostitse reklamaation heidän asiakaspalveluunsa. Olisiko tässä kyseessä että joku on jostain saanut osoitteeni haltuunsa ja tilannut itsellensä jotain rättejä, joissa laskun maksajaksi olisi merkitty minut!?

Jos reklamationi ei tuota tulosta teen asiasta rikosilmoituksen. Asia on todella kummallinen...

Vierailija
16/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, joku on voinut käyttää tietojasi ostoksiinsa. kysy bubbleroomista, mikä on ollut tilauksen toimitusosoite.

Vierailija
17/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mennyt asiat tähän mennessä ihan hyvin Klarnan kanssa, ja ylimääräiset maksuni on aina hyvitetty laskuissa. Mielestäni lasku on selkeä eli siinä lukee vanha velka, korko, hallinnointikulut ja mahdolliset ostot - sekä ostopaikka. Pidän itse visusti kirjaa siitä, milloin olen ostanut jostain paikasta ja tiedän, laskuttaako Klarna oikein vai ei. Velka ja korot pienenevät koko ajan, mutta ajattelin pitää kuukausilyhennyksen vähintään 50 eurossa. Tarkoitus on päästä kaikista tuollaisista jutuista eroon, esim. Elloksesta ja Jotexista.

Vierailija
18/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Klarnaa, jos en luota yritykseen. Maksan kaiken pois nopeasti. Klarna voi jäädyttää laskun eli yritys ei saa rahoja ennen kuin on hoitanut laskun oikealle tasolle. Kerran kävi näin. Johan tuli firmaan vauhtia, mutta mulla meni kyseinen firma boikottiin.

Vierailija
19/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:05"]Minä sain viime perjantaina oudon laskutili laskun, jossa laskuttajana ilmeisesti lafka nimeltä bubbleroom.fi.

Nythän tämä asia on siitä mielenkiintoinen, että en ole koskaan ollut kyseisen firman asiakkaana, enkä ole koskaan tilannut netin kautta vaatteita mistään. Tulin tietoiseksi koko lafkasta ensimmäistä kertaa vasta ko. valelaskun kautta. Luonnollisestikaan en aio maksaa koska mitään en ole koskaan tilannutkaan.

Ihmettelen kovasti asiaa. Laitoin sähköpostitse reklamaation heidän asiakaspalveluunsa. Olisiko tässä kyseessä että joku on jostain saanut osoitteeni haltuunsa ja tilannut itsellensä jotain rättejä, joissa laskun maksajaksi olisi merkitty minut!?

Jos reklamationi ei tuota tulosta teen asiasta rikosilmoituksen. Asia on todella kummallinen...

[/quote]

No huhhuh! Selvitä, mihin kamat on toimitettu ja tee rikosilmoitus.

Vierailija
20/215 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 10:05"]

Minä sain viime perjantaina oudon laskutili laskun, jossa laskuttajana ilmeisesti lafka nimeltä bubbleroom.fi.

[/quote]

Mulle kävi näin noin kuukausi sitten (tosin ostokset oli tehty toisessa verkkokaupassa, mutta lasku tuli Klarnalta). Soitin Klarnalle ja sieltä kävi ilmi, että identiteettiäni oli käytetty väärin. Joku oli tilannut tavaroita minun nimiini jonnekin ihan muualle Suomeen. Lasku tuli minulle. Osamaksusopimukseen on tarvittu nimeni, osoitteeni ja henkilötunnukseni (en ole koskaan hävittänyt mitään korttejani tms, joten en tiedä mistä hetu:ni on vuotanut). Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja Klarnan lasku on nyt jäädytetty. Asian selvittely on kesken, mutta aikamoinen soppa on kyseessä.

Suosittelen soittamaan Klarnalle ja sieltä kyllä kertovat, minne tavarat on lähetetty. Selviää aika nopeasti, jos tietojasi on käytetty väärin. Sitten vaan rikosilmoitus ja suosittelen myös omaehtoisen luottokiellon tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi