Miehesi ärsyttävimmät sanonnat?
Aloitan:
-laulajat Kari Lapio ja Antti Ruisku (aina!! Aarghh!! Olen kuolla, kun radiosta tai TV.stä kuuluu noita laulajia, kommentti tulee takuuvarmasti!)
-"hookoo blöö" eli HK:n sininen, en voi enää edes ostaa sitä, ettei mies sanoisi tuota sanaparia, niiin hirveää!
Ja mies ei ole juntti vaan korkeasti koulutettu ja loistava keskustelija. Ainoastaan nuo jutut saavat minut suunniltaan. Tietenkään en ole koskaan siitä hänelle maininnut, se on vaan niin noloa :)
Kommentit (193)
Mun miehellä on näitä useampikin, mutta suurin osa niistä on vitsejä joita se toistaa koko ajan. Voi jee. Siis aivan ihana mies muuten en voi sietää kun ihmiset toistaa samoja juttuja. :D
Mutta kaikista raivostuttavin oli (loppui kun siitä muutaman kuukauden jälkeen pari kertaa aika ilkeästi mainitsin :D) että aina kun mies riisui bokserinsa seksiin ryhtyessä niin sen piti sanoa "It's magic!" ja sitten sellainen yllättynyt ilme. (Mies ei ole suomalainen.) Siis joka ainoa kerta! Tosiaankin useamman kuukauden sitä katselin kun en viitsinyt siitä mainita mutta sitten yks ilta kilahti ihan täysin kun se oli niin raivostuttavaa ja tappoi minun halut täydellisesti. :D
"Tää maksaa neljä juuroo."
Rahayksikkö on euro, ja se sanotaan suomalaisittain euro!
Exäni hoki kesken seksin: ou jeah, ou jeah. En edelleenkään voi käsittää, miksi olin sen kanssa 7 vuotta.
kaikki on "jonnenjoutavaa". Ei se niin ole,vaan jonnInjoutavaa!!
Laulujen sanoista voisi perustaa oman ketjun, ne mies kuulee aina väärin. Ja sitten laulaa pokkana ja kovaa.
Siis joo, kaksivuotiaille niin puhutaankin, mutta nuorinkin menee syksyllä yläasteelle.
Siis näin:
Lapsi: Monelta tulet töistä?
Mies: Isi tulee viideltä.
Mies: Isi haluaa, että tulet kahdeksaan mennessä kotiin.
Lapsi: Saanko mun viikkorahan?
Mies: Tuo isin lompakko takintaskusta.
Rasittavaa, olen kysynyt sata kertaa, että miksi puhuu itsestään kolmannessa persoonassa. Mutta ilmeisesti hänen pyhä isyytensä edellyttää sitä niin kauan, kun lapset ovat alaikäisiä.
Mutta enhän minäkään sano miehelleni itsestäni, että ”Rakkaani, voisitko ojentaa Mirjalle maitotölkin”...
- ei näillä käsillä
"voisitko auttaa tämä pöydän siirtämisessä, että saan imuroitua." "ei näillä käsillä" (käsiä roikotetaan rinnan korkeudella ja näytetään vajaamieliseltä)
"otatko toisen ostoskasseista?" "ei näillä käsillä"
"kannatko vauvan, niin minä otan isomman lapsen?" "ei näillä käsillä."
mies on Etelä-Savosta, itse Pohjois-Savosta. Meilläpäin sana "enää" sanotaan "ennää" mutta mies ja sukunsa sanovat "enee". Mulla niin hermo menee kun enee soi!
Kerron jotain, mihin se ei halua tai jaksa ottaa kantaa. -Sepä se. Tai toinen millä "perustelee" on: -Se on mun henkilökohtainen mielipide.
Jopa meidän 2v. kommentoi joskus sepä se.
vasiten eli tahallaan,varta vasten :) Minua ottaa päähän kaikki,mitä mieheni sanoo.
Siis joo, kaksivuotiaille niin puhutaankin, mutta nuorinkin menee syksyllä yläasteelle.
Siis näin:
Mies: Isi tulee viideltä.Mies: Isi haluaa, että tulet kahdeksaan mennessä kotiin.
Voiko olla mitään hellyyttävämpää kuin noin hellämielinen isi ja mies
Siis näin:
Mies: Isi tulee viideltä.Mies: Isi haluaa, että tulet kahdeksaan mennessä kotiin.
Voiko olla mitään hellyyttävämpää kuin noin hellämielinen isi ja mies
Miksiköhän tää pätkäisee osan viestistä pois?
jatko: Voiko olla mitään hellyyttävämpää kuin noin hellämielinen isi ja mies
Röyhtäili jatkuvasti todella kovaa, ja sanoi aina ylpeänä päälle: "sillä lailla".
Onneksi ei kehdannut piereskellä kuulteni.
"mitä johtaja" aina kun joku kaveri soittaa. Se on järkyttävän noloa. Toivon aina, ettei kukaan muu kuule, paitsi tietysti se siellä puhelimen toisessa päässä, mutta ilmeisesti kavereita ei ärsytä kun kuitenkin vielä soittelevat.
Monenlainen muukin ärsyttää (mm. sana ässehtiä), mutta tuo ylittää kaiken. Varmaan suurin törmäys tulee siitä, että mies Keski-Suomesta ja minä asunut ikäni pääkaupunkiseudulla. Puhutaan eri kieltä :/
Ja siihen, mitä joku kommentoi, ettemme uskalla sanoa miehille noista. Itse ajattelen kyllä niin, että mikäs minä olen kertomaan miehelle miten puhuu. Mieskään ei valita minun puhetyylistäni.
"yes sir" kun vastaa puhelimeen ja "palataan astialle" kun lopettaa puhelun.ja on akateemisesti koulutettu
kun joku sanoo "käyn pissalla", tulee samantien vastaus "mopot käy bensalla." Appiukko tekee niin myös, eli hoetaan samaa vitsiä jo toisessa polvessa. Jotenkin siihen on kyllä jo tottunut. Ei oikeastaan edes ärsytä kauheasti (ei kyllä nauratakaan), mutta kysykää uudestaan kahdenkymmenen vuoden päästä...
Tulipa mieleeni, että oma isä heittää aina jonkun "Mä käyn kusella" tms. -kommenttiin "Mulla oli mopo, joka kävi bensalla". Ei oo tullu viljeltyä vessatiedotuksia muutaman kerran jälkeen.
Ja sitten oma mies sanoo aina kaikkeen "Katotaan".
Minä: "Mennäänkö illalla lenkille?"
Mies: "Katotaan"
Minä: "Käydäänkö huomenna leffassa?"
Mies: "Katotaan"
JNE.
Ja varmasti ikinä ei tule tapahtumaan!
- Jos jollekin sattuu vahinko, niin: "älä pelleile"
- Jos suuttuu ja korottaa ääntään, niin: "no mitä sä nyt möliset siinä?"
- Kertoo jotain mielenkiintoista, niin: "Jaa jaa / Juu juu / älä ny? (ivallisesti)"
- Kysyy mielipidettä jostain vaatekappaleesta tms. niin (ivallisesti): "Tosi ihanat / ihanaa ihanaa"
- Kysyy mielipidettä jostain muusta, niin: "Jos mä nyt ihan rehellisesti sanon, niin ei vois vähempää kiinnostaa"
- Pyytää nätisti tekemään jotain, niin: "E"
- Pitkän kertomuksen jälkeen, niin: "Hä? / Että mitä että? / (naurua ja) sori, mitä?"
Tuli mieleen "viehättävien" laulujen esittäjistä pari entistä työkaveria.
Miellyttäviä, korkeakoulutettuja johtajia sijoitusfirmassa. Kumpikin otti osaston yhteisen Kauppalehden kainaloon lähtiessään wc-käynnille.
En KOSKAAN koskenut kyseisiin lehtiin.