Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on huulessa haava, joka ei vaan parane - mille lääkärille menisin?

Vierailija
25.04.2012 |

Ihotautilääkärille? (Tuntuu vaan niin nololta, kun ne on kaikki myös sukupuolitautien lääkäreitä - yäök)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mitä yäök, jos ne on sukupuolitautien lääkäreitä myös?

Vierailija
2/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Olen näyttänyt sitä yhdelle lastenlääkärille, kun kävin lapsen kanssa lääkärissä. Tämä lääkäri antoi kahta voidetta, pimafucinia ja fucidinia. Kun laitoin noita, haava parani, mutta viereen tuli toinen haava.

Olen käyttänyt noita voiteita jo 4kk ja aina haava paranee, mutta sitten tulee uusi viereen tilalle.

Terveyskeskuslääkäri sanoi että siitä voitaisiin ottaa näyte, mutta kokeile ensin sibicortia. En ole kokeillut, mutta kohta kokeilen.

Tilaa aika terveyskeskuslääkäriltä. Hän ohjaa sitten eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilkaa, yleensä nuo parantumattomat haavaumat huulissa on hiivan/sienen aiheuttamia. Myydään apteeksita jääkaapista ilman reseptiä.

Vierailija
4/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sienet kutia ja polttele ja kirvele?

Vierailija
5/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sienet kutia ja polttele ja kirvele?

Vierailija
6/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

th:lle

Vierailija
7/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haava on ihan huulen keskellä ja sillä tavalla "korkeimmalla kohdalla", että se juuri ja juuri ei ole suun sisäpuolella. Siis tarkoitan, että varmaan voiteesta aika todennäköisesti menee sit myös suuhun ja tulee syödyksi?

Asun isommassa kaupungissa. Täällä mitään terveyskeskusterveydenhoitajaa on ihan turha tavoitella. Jos meen lääkäriin niin pitää mennä yksityiselle - se toki maksaa heti sen 70 euroa vähintään, joten mielelläni kokeilisin ensin jotain omakonstia, mutta toisaalta tätä on jatkunut jo pari vuotta on-off. Kerran jo kysyin apteekista, että oisko jotain hiivalääkettä, kun joku sanoi että se voisi olla sitä, mutta ei kuulemma ollut sellaista, mitä suun alueelle voisi laittaa. Ne kuulemma värjäävät?

Vierailija
8/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve. tk-lääkäri

Vierailija
10/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimafucinia ja fucidinia saa syödä. Ei haittaa vaikka menee suuhun.

Vierailija
11/11 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa maksaa yksityisestä, voi olla tosiaan syöpääkin.