Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ärsyttävimmät sanonnat?

Vierailija
27.03.2012 |

Aloitan:

-laulajat Kari Lapio ja Antti Ruisku (aina!! Aarghh!! Olen kuolla, kun radiosta tai TV.stä kuuluu noita laulajia, kommentti tulee takuuvarmasti!)

-"hookoo blöö" eli HK:n sininen, en voi enää edes ostaa sitä, ettei mies sanoisi tuota sanaparia, niiin hirveää!

Ja mies ei ole juntti vaan korkeasti koulutettu ja loistava keskustelija. Ainoastaan nuo jutut saavat minut suunniltaan. Tietenkään en ole koskaan siitä hänelle maininnut, se on vaan niin noloa :)

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo oikei noni ei siinä palaillaan MORJENSTA!"

Ärsyttää soittaa sille.

Vierailija
82/193 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi punainen vaate (jota olen sietänyt valittamatta vuosia :-)

Keskustelu menee näin. Arvatkaa mikä on se ärsyttävä osio:

- soitellaan tästä vielä huomenna

- ool sprait

En ees tykkää Spritestä. No, pienet on murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on niin hyvä ketju :D

Vierailija
84/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku sanoo "käyn pissalla", tulee samantien vastaus "mopot käy bensalla." Appiukko tekee niin myös, eli hoetaan samaa vitsiä jo toisessa polvessa. Jotenkin siihen on kyllä jo tottunut. Ei oikeastaan edes ärsytä kauheasti (ei kyllä nauratakaan), mutta kysykää uudestaan kahdenkymmenen vuoden päästä...

Vierailija
85/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi jaahas- mies on niin hellyttävä jotenkin. Ihme kyllä, ei tule mieleen yhtään mitään ärsyttävää. Taidan olla itse se hokija ja "vitsailija". Ei kyllä ole koskaan revennyt mulle:)

Vierailija
86/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies haluaa ennakoida, se tekee asiat "etupeltoon" tai menee jonnekin jo "etupeltoon". Se on etukäteen mun mielestä enkä ole ikinä edes kuullut mitään "peltoon" versiota! Ärsyttävää!

Vierailija
87/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä sovitun asian jälkeen tulee lause:

"Siinä on speksi, mikset jo koodaa?"

Jo niin tottunut etten jaksaa edes huomauttaa, mutta silti se ärsyttää.

Vierailija
88/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin tuosta "Ei näillä käsillä!"

Mun mies laulelee kanssa noita härskejä lauluja tai vastapainoisesti "ulisee" jonkun hyvän laulun päälle ärsyttääkseen.

Tuttuja ärsyttäviä lausahduksia ovat myös

"Vittusaatana" sanottuna tietyllä äänenpainolla lasten kuullen, joka kerta saan raivarit.

"Mikäs on päivän epistola?" Kun haluaa tietää mitä meidän perheen ohjelmaan kuuluu tänä päivänä. Ihan sama vaikka olisin koko kuukaden hokenut, kysyy silti joka päivä.

"No perrrrkele" Kun puhuu puhelimessa ystäviensä kanssa ja he kertovat jotain hyvää taikka huonoa.

"Nyt sattu Juhaa leukaan" kun jollekkin lapsistamme sattuu joku haveri.

"TINO!" Kun käsken hänen välillä puuttua lasten juttuihin. Huomiona siis, kukaan lapsistamme ei ole Tino tai Juha. Sen takia ehkä kestän ja jopa naurahtelen noille jutuille joskus :)

Lisänä hän kyttää tyttönimestäni ärsyttävää väännöstä kuin lempinimenäni, siskoni on samalla "lempinimellä" mutta Pikku-liitteellä ja minä Iso-liitteellä.

Miehen ystävä on aina kaikkeen "Mie se on ollu ni kukahan se mahtais olla", en pitänytsitä ennen ärsyttävänä mutta nyt kun lueskelin näitä niin tajusin että onhn se aika rasittavaa :D

Vierailija
89/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojosesta lienee ukkos,ainaki osittain. Tuskin vasiten (tahallaan) puhhuu tuolalailla.Tai jos puhhuu ni tirvase turpaan. Tule laphiin kyllään ni näet ja kuulet. Hieno paikka.

Vierailija
90/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kotio (kotiin)

-viruttaa (huuhdella)

-vasiten (mitähän tuokin edes tarkoittaa???)

jne.

Vierailija
91/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on raivostuttavan yleispätevä vastaus kaikkiin mun ehdotuksiini, ja se tarkoittaa tapauksesta riippuen joko että mies ei kuullut/kuunnellut mitä mä sanoin, että mies ei missään tapauksessa halua tehdä sitä mitä mä ehdotin tai että mies katsoo asian tällä puheella sovituksi.

Vierailija
92/193 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ärsytä niin paljoa kun mielipiteettömyys.

Tai sitten miehelles on herttaisen yhdentekevää tulevien verhojen värin yhteensopivuus alpakkamattosi kanssa?

Paitsi sitten, kun ollaan 50+, ja mies väittää, että vaimo on tehny kodista paikan, jossa ei voi elää, kun "mikään tunnu omalta". No daa, kun miehelle on kaikki ollu "ihan sama" viimeiset 20 vuotta, niin vaimohan se yksin ne päätökset sitten on tehny...

Vierailija
93/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokee puhuessaan "tuota noin, tuota niin, tuota kun" .

Jos kysyn ihan mitä tahansa, saan vastaukseksi vastakysymyksen.

Jos haluaisin yhdessä miettiä koska olis hyvä KOKO PERHEEN ruoka-aika, vastaa yleensä "ei mulla ole nyt nälkä".

Jos sitten sillä on nälkä, kysyy mitä TE OLETTE aatellet syödä tänään.

Sulkee itsensä ihan perheen ulkopuolelle ja ajattelee vain itseään.

Vierailija
94/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millekin ruualle tai juomalle että "maistuu vehkeelle", kun maistui pahalle. Että mä inhosin sitä! Ymmärsi onneksi lopettaa!

Vierailija
95/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millekin ruualle tai juomalle että "maistuu vehkeelle", kun maistui pahalle. Että mä inhosin sitä! Ymmärsi onneksi lopettaa!

Vierailija
96/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo aina kun lähtee vessaan pissalle.

ÄRSYTTÄVÄ!!

Vierailija
97/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paljonkin "puhevikoja", moni varmasti johtui murteesta, mutta..

-vasiten

-puhelimeeseen

-laittaa luurimen kiinni

-puhelua lopettaessa "heitetään pois"

Erostamme on melkein 10 vuotta, joten äkkiseltään ei tule kovin monta niistä mieleen, mutta nämä nousivat heti..

Vierailija
98/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kikkelis kokkelis

-tyrnävän mitalla

-ooo stoks stoks

-EVVK

-mites meillä voidaan

-jajajajjaaa

ja niin edelleen

mies on perusduunari

REPS :D

Vierailija
99/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan astialle

Jälkipala (jälkiruoka)

Vierailija
100/193 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt sattu Juhaa leukaan" kun jollekkin lapsistamme sattuu joku haveri. "TINO!" Kun käsken hänen välillä puuttua lasten juttuihin. Huomiona siis, kukaan lapsistamme ei ole Tino tai Juha. :D

Tuo "nyt kyllä sattu Juhaa leukaan" on lentävä lause muinoisesta Kummelista. Myönnän, joskus tulee käytettyä itsekin. :D