Miehesi ärsyttävimmät sanonnat?
Aloitan:
-laulajat Kari Lapio ja Antti Ruisku (aina!! Aarghh!! Olen kuolla, kun radiosta tai TV.stä kuuluu noita laulajia, kommentti tulee takuuvarmasti!)
-"hookoo blöö" eli HK:n sininen, en voi enää edes ostaa sitä, ettei mies sanoisi tuota sanaparia, niiin hirveää!
Ja mies ei ole juntti vaan korkeasti koulutettu ja loistava keskustelija. Ainoastaan nuo jutut saavat minut suunniltaan. Tietenkään en ole koskaan siitä hänelle maininnut, se on vaan niin noloa :)
Kommentit (193)
Minä: maito on loppu.
Mies: syytön mä siihen olen.
Tai minä: ai että kun selkään sattuu.
mies: syytön mä siihen olen.
Jne.jne.jne.Minä: muistitko ottaa avaimet?
Mies: paskooks karhu mettään.Ärsyttävää.
Siitä saakka kun toi mainos on pyörinyt telkussa, se sanoo (liian) moneen asiaan että "Sillä lailla!" Aargh!
Mikään muu ei ärsytä niin paljoa kun mielipiteettömyys.
Monesti mies on valittanut että aina syödään samaa ruokaa, ikinä ei kokeilla mitään uutta jne.
Kun sitten kysyy että mitäs sieltä kaupasta tuodaan ruuaksi niin vastaus on poikkeuksetta se "emmä tiiä, ihan sama päätä sinä". Ja sitten ei kelpaa. Ja jos itse käy kaupassa niin tuo aina niitä tasan samoja elintarvikkeita kuin minäkin.
Auta armias jos molemmilla on vapaapäivä ja mietitään jotain yhteistä tekemistä. Mies ei aivan takuuvarmasti ehdota mitään, ja kaikki mun ehdotukset on "No ei.. vastahan me käytiin siellä.. ei.. se huvita.. ei.. ei tee mieli... ei.." No, sitten kun kysyn ehdotuksia: "Emmä tiiä, ihan sama oikeastaan"
*******!!
Lisää näitä! Ei tunnu oma mies enää yhtään niin ärsyttävältä.
t. totanoinin puoliso
Minä puhun linja-autosta, mies dösästä. Minua vähän ärsyttää mies. En tiennyt, että linja-autosta puhuminen voisi harmittaa.
Kysyy ihmiseltä esim. mitä sinne kuuluu?
tai onko siellä jotain erityistä?
Ja samantien itse vastaa ett ei kai siellä mitään suurempaa/ihmeellistä/erityistä. Ilman että henkilö jolta on kysynyt on ehtinyt saamaan suunvuoroa...
Niin ja lapsille puhuu lässyttämällä. Tulee ihan semmonen olo ett lapset ei muka mitään muuta ymmärtäisi ku lässyn lässyä
..mutta olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka hoki jokaikiseen asiaan "Eihän se väärin oo! :D". Muitakin lemppareita hällä oli, mutta niitä en muista enää. Oli pakko keksiä joku tekosyy lähteä pois, ku ei pää kestäny enää niitä hokemia.
"Voi ie". AAAARRRRGGGGG!!!!
Tai sit se, kun se puristaa mua pakarasta ja sanoo "honk honk".
Minä: Silitänkö paitasi?
Mies: Joo, sitähän sää kysyit.
Minä: Monelta tulet kotiin?
Mies: Viideltä, sitähän sää kysyit.
Eräs mieheni alainen kertoi minulle, että hokee töissäkin samaa.
Menetän kohta hermoni. Mies itse naureskelee hauskalle letkautukselleen kerta toisensa jälkeen. Jumalauta.
ärsyttää vain yksi sana.. Lehtä.. Oota, mä luen nyt tätä lehtä (lehteä). Jostain syystä todella ärsyttävä sana..
-kotio (kotiin)
-viruttaa (huuhdella)
-vasiten (mitähän tuokin edes tarkoittaa???)
jne.
itukka (=itikka)
havakka (=harakka)
pentsiini (=bensiini)
puputin (=jänis)
voipihan tuo olla ja olla olemati
aivan sama
pitäiskö joskus tehdä??? (eikä itse tee asian eteen yhtään mitään)
tikkaa ei ole olemassa, on vain palokärkiä
mutta se ärsyttää, että mies sanoo kaikki sananlaskut väärin. Ja sitten käyttää niitä vääriä sananlaskuja tai muita sanontoja ihan asiaankuulumattomissa jutuissa/paikoissa.
Mun mieheni viljeli joskus tuota "ei se väärin oo", mutta onneksi on mennyt ohi! Lisäksi kaikki kummelihokemat on hyvin kitkeytyneet pois.
-kotio (kotiin) -viruttaa (huuhdella) -vasiten (mitähän tuokin edes tarkoittaa???) jne.
onko mies jostai lounais-lapista?
-kotio (kotiin) -viruttaa (huuhdella) -vasiten (mitähän tuokin edes tarkoittaa???) jne.
onko mies jostai lounais-lapista?
Sen varjolla voi kantaa kaikenlaista paskaromua kotiin eikä ikinä tarvii heittää mitään pois, kun ne on niin legendaarisia, argghhhhh!!!!!
Kohta. Kaikki tapahtuu kohta eli ei koskaan tai ainakin vasta sen jälkeen, kun olen itse hoitanut homman. Saattaa olla, että tulee parin tunnin päästä laittamaan pyykkejä kuivamaan ja ihmettelee miksi ne on jo narulla vaikka hän sanoi tulevansa kohta.
Tuli tosi kotoisa olo. Ja mikä puuki oli ihan mielettömän hauska. Taidan alkaa käyttää sitä ite.
Ekana tulee mieleen "otettaskos pienet kikkelöinnit" YÄK! En ymmärrä, miksi se kysyy niin aika useinkin, kun olen monta kertaa sanonut, etten enää ikinä halua kuulla noita sanoja.
Toinen ärsyttävä on, että se tapaa laulaa Juha Watt Vainion laulua "Pohjolan pidot". Laulun sanat puhukoot puolestaan:
"Pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki
Pimeässä askarrellen paljoa ei hanki
Mutta läpi talven seisoo tanakasti kanki
Ja jumalauta kaikki siellä silloin nai
Olin kerran kutsuttuna juhlissa mä näissä
Sellaista ei nähty edes Onassiksen häissä
Kulli oli käsittelyn jälkeen viikon jäissä
Ja lääkärikin tuumi että sitä puri hai
Siellä juotiin
Siellä nussittiin
Keväällä tyhjät oli pussit niin
Siellä juotiin