Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
"Vierailija" kirjoittaa kolmannessa persoonassa, jotta kaikki kuulisivat, että nainen kirjoittaa, kun kyseessä on mies.
Pidätkö meitä näin tyhminä.....
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli yksi järkevä mies ja hän on nyt mun! :)
Sama! Kohta 7 vuotta yhdessä.
Olemme molemmat aika estyneitä nörttejä. Tavatessamme olimme päälle parikymppisiä neitsyitä ja meille kummallekin Suomi24 oli viimeinen mahdollisuus löytää parisuhde :D Kyllähän siellä monet varatut miehet yritti ottaa muhun yhteyttä ja pyysivät alastonkuvia ja webcam-seksiä...
Olen seurannut näitä tähän aihepiiriin liittyviä keskusteluja täällä Vauva.fi-palstalla.
Olen huomannut, että miehet eivät taida kestää tätä kritiikkiä, mitä näissä keskusteluissa naiset esittävät. Voisi jopa sanoa, että jotkut tuntuvat olevan vihaisia.
Viha ja se, että näissä kommenteissa on osuttu ns. "arkaan paikkaan" eli totuuteen näkyy siinä, että kirjoittaja käyttää useita defenssimekanismeja, kuten kieltäminen tai kohteen arvon alentaminen.
Tämä kertoo vain siitä, että totuus sattuu ja kirjoittaja pyrkii suojelemaan haavoittunutta minäänsä.
No eipä ollut kolme vuotta sitten kivoja miehiä suomi24 treffeillä, eikä ollut tänäkään vuonna.Yhdestä kerrasta en oppinut. Kokeilin Tinderiä, mutta ei ollut minun juttuni.E-kontaktiin laitoin ilmoituksen, ja siellä en saanut yhtään epäasiallista viestiä. Usean kanssa viestittwlin, pari tapasin treffeillä.Kemia ei kohdannut puolin eikä toisin, mutta Kaikenkaikkiaan e- kontakti oli hyvä kokemus. Harrastuspiireistä se oma kulta sitten löytyi! Suosittelen maksullisia sivustoja, se karsii jonkun verran, eli pahimmat tapaukset.
Tässä lisää keittiöpsykologiaa. Joku voisi ajatella, että nettideiteillä epäonnistuneet, miehiä haukkuvat naiset ovat kokeneet epäonnistumisensa niin syvänä loukkauksena naiseuttaan kohtaan, että eivät näe syitä peilistä.
Minä löysin Suomi24-treffeiltä rakkauden, elämäni miehen. En varmasti olisi löytänyt häntä elävästä elämästä. Hän teki suuren vaikutuksen heti ensimmäisestä viestistään lähtien.
Tottakai törmäsin siellä myös niihin seksinnälkäisiin, varattuihin miehiin. Tai epätoivoisiin reppanoihin, jotka tarjosivat rahaa videopuhelusta. Ei se silti poista sitä tosiasiaa, että juttelin siellä myös todella monen fiksun ja mukavan, normaalin miehen kanssa. Tavallisen miehen, joka vain etsi fiksua ja mukavaa, normaalia naista.
Alan epäillä, että eipä tuo naistarjontakaan ole kovin ihmeellistä siellä. Ehkäpä miehellänikin kävi tuuri, kun löysi minut sieltä :)
Stalkkerin sain perääni sieltä.Miehellä oli ihan asiallinen Ilmo. Tavattiin kerran ja siellä tuli sellainen olo, että kaikki ei ole kohdallaan. Ihan ystävällisesti kiitin seurasta ja sanoin, että en halua tavata.Mies alkoi huoritella ja lähetteli tietenkin suomi24 viestejä ja puhelimeen myös.Onneksi oli prepaid! Myös Suomen kautta häiriköi.Uhkasin poliisilla, ja sitten lopetti.Kaikki viestit tallessa.
Näitähän voi sattua missä vaan, mutta kyllä mulle viestejä laittoi pari miestä, joitten viestit oli järkkyjä, toisen jopa pelottavia. Eipä ne muutkaan mitään ihkuja olleet.Seksiseuran hakijat voi blokata heti alkuun, muutama yksinäisen oloinen reppana ja silleen. Seikkailijoita myös, Säpinää vissiin hakemassa tylsään parisuhteeseen, vaikka muka eronneita tai vapaita.
No voi että, taas se sama mies - "vierailija" muka naisena kirjoittaa. Spämmääjä mikä spämmääjä. Kyllä nyt todellakin taitaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
No voi että, taas se sama mies - "vierailija" muka naisena kirjoittaa. Spämmääjä mikä spämmääjä. Kyllä nyt todellakin taitaa vituttaa.
Iltalääkkeet ja nukkumaan.
Joo, Suosittelen lämpimästi.Äläkä myöskään aamulla unohda ottaa
Joskus tapailin erään suomi24-tyypin kanssa ja luulin että seurustelimme, mutta tyyppi piti edelleen profiilia siellä ja kirjautui säännöllisesti. Sen jälkeen mietin että yök ja poistin profiilin.
Suureen joukkoon mahtuu myös monia "ei hyviä vaihtoehtoja " mutta kyllä sielltä voi myös jonkun huipputyypinkin löytää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tapailin erään suomi24-tyypin kanssa ja luulin että seurustelimme, mutta tyyppi piti edelleen profiilia siellä ja kirjautui säännöllisesti. Sen jälkeen mietin että yök ja poistin profiilin.
Eli sullakin oli siis profiili siellä ja poistit sen vasta sitten? Miksi suutuit sille miehelle jos itsekin olit siellä palvelussa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olit, mutta mies ei olisi saanut olla? :D
Voi voi, kun nyt miehiä ärsyttää suunnattomasti tämä keskustelu.Lähes joka naisen kommenttia on melkein heti joku mies muokkaamassa.Taitaa ottaa nyt sielun päälle ja kovasti.Eikös se näin mene, että:"Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa!"
Nyt siellä jotakuta miestä alkaa tosissaan kehittämään, ja nyt se miettii mielessään, että miten saan tuon ajan hiljaiseksi. Löytyisikö kirjoitusvirheitä? Edes pilkkuvirheitä? Kirjoitustyyli -senhän voi aina haukkua esim. ala-arvoiseksi?Tai itse kirjoittajan, Joo niin mä teen! Haukunko ulkonäön?Ai niin, mutta enhän edes tiedä että miltä "SE" näyttää!Ruma Akka varmasti, tai ainakin läski, pakko olla!Tai entä jos se onkin mies, ja kusettaa?Ei voi olla... Nyt mä tiedän, haukun sen alatason naiseksi joka ei kelpaa kenellekään- tämä on hyvä, sillä tuo varmasti loukkaa eniten!
Ja sitten vahdin koko päivän, että mitä se lehmä kirjoittaa, jotta voin heti antaa nasevan vastineen, tai ainakin alapeukuttaa (Hui, onkohan tuo oikea sana, en voi käyttää puhekieltä, kun olen fiksu suomi24.fi-mies) ainakin sata kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama epäonnistuja täällä spämmää mielipiteillään. Jos ulosanti yleensä ottaen on tuota tasoa, en ihmettele, ettei löytänyt hyvää miestä nettideiteiltäkään.
S24:llä oli paljonkin mielenkiintoisia, mukavia miehiä pari, kolme vuotta sitten. Pitää naisellakin kuitenkin olla jotain annettavaakin, jos meinaa jotain saadakin. Jos joku nainen ajattelee olevansa mieletön saalis vain sillä perusteella, että on nainen, pieleen menee. Tai no, kai sillä voi jotain saada, mutta ei sitä hyvää.
Sehän siinä on koko homman ydin. Naisten kiinnostus miehiä kohtaan on vahvasti polarisoitunut niitä harvoja hyviä miehiä kohtaan. Se tarkoittaa sitä, että näillä miehillä on mahdollisuus päästä tutustumaan monen naisen kanssa. Tässä tilantessa ei riitä enää pelkästään, että olet nainen. Kuten asia olisi niiden lukuisten ei-ihan-niin-haluttujen miesten kanssa treffeille menessä. Samalla tapaa kuin naiset myös miehet alkaa nirsoiksi kun on valinnanvaraa ja mahdollisuus olla nirso. Aletaan vaatimaan enemmän ja mennään treffeille sen lupaavimmalta vaikuttavan kanssa.
Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa.Nainen kun pystyy olemaan yksinkin, itseasiassa kaikkein onnellisimpia ovat juuri yksinäiset naiset.Seuraavaksi onnellisimpia ovat parisuhteessa olevat miehet....ja kaikkein onnettomimpia ovat yksin olevat miehet.Tämä on muuten tutkimustulos, ei mitään mutu-tietoa....ja samansuuntaiset ovat tutkimustulokset yhä uudelleen...
Eli Tästä voimme päätellä, että mies tarvitsee parisuhteen, nainen ei. Miksi nainen siis ryhtyisi parisuhteeseen "huonon" miehen kanssa?
Ja näistä "valintakriteereistä" parisuhteessa - miehillä ne kohdistuvat ulkonäköön ja ikään eli mitä nuorempi ja mitä kauniimpi, sen parempi. Itseasiassa, mitä vanhempi mies on, sitä nuoremman naisen hän haluaa. Naisilla muut kriteerit merkitsevät enemmän, yksi ylivoimaisesti tärkein ulkonäkökriteerit naisilla on (kulttuuri sta riippumatta), ja se on miehen pituus. Ei tarvitse kuin katsoa naisten deitti-ilmoituksia, niin tämä on ykkönen. Muita ovat mm. koulutustaso, varallisuus ja älykkyys.
Miehiä on enemmän kuin naisia. Naisten koulutustaso on korkeampi kuin miesten , ja nämä naiset asuvat yleensä kaupungissa kun taas yleensä yksin jäävät miehet ovat alhaisen koulutustason omaavia, haja-asutusalueella asuvia. Mitä yhteistä näillä kahdella ryhmällä voisi olla? Naiset kun kaipaa muutakin kuin panemista, niin eipä välttämättä juurikaan mitään. Poikkeuksiakin löytyy, mutta silloin mies on sivistynyt itseään muuten kuin ammattiin kouluttautumalla.
Tämä on tilanne nyky-Suomessa -naisten ei ole pakko pariutua, kuten ennen, kun taloudellinen toimeentulo ei ole miehen varassa tai yhteiskunnallinen asema.
Onnea vaan kaikille naisille, jotka mietitte Suomi kaksneljä treffeille menemistä ja hyvän miehen löytämistä sieltä.Onnea nimittäin tulette tarvitsemaan!
Treffeistä en tiedä mutta eilen kävin pitkästä aikaa chattipuolella ja sain samantein viisi privapyyntöä ja jokainen mies kysyi viimeistään kolmantena lauseenaan että mitäs mielessä ja mitkä mitat. En ollut sinkku- tai seksipuolella, mikään ei antanut ymmärtää että olisin muuta kuin juttuseuraa vailla.
Kyllä miestenkin kiinnostus naisia kohtaan on "vahvasti polarisoitunutta"....... samat, tietyt naiset ne miehiäkin kiinnostaa eli nuorimmat ja nätimmät. Niistä aloitetaan, mutta kun ei tärppää, niin pakkohan sitä on tyytyä "huonompaankin", ja lopulta, kun ei tule minkäänlaista vastinetta, niin......Hui kamalaa, vaikka jopa läskiin ja samanikäiseen kuin itse....ja nämäkään eivät vastaa.....mitä,mitä,mitä.....
Kyllä varmaan vetää miehen katkeraksi....
Tämä on spämmi.Miehet suomi24 on fiksuja ja ihania ja komeita.Aion toistaa tätä kauan