Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?

Vierailija
23.03.2012 |

Millaisia tyyppejä / viestejä kannattaa varoa?

Kommentit (359)

Vierailija
261/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet saamaan flirtin herralta, joka "haluaa panna kaikissa asennoissa mahdollisimman monta kertaa". Omalla naamallaan vielä esiintyy.

Sitten sinua lähestyy joukko 20-vuotiaita sällejä, jotka haluavat eroon impeydestään (voi yök, en ole mikään penisvalmentaja vaan haen ihmisseuraa).

Ja outo tyyppi, joka haluaa runkata skypessä.

Ja pari poromiestä Lapista. Heitä ei yhtään haittaa, että välimatkaa on 1000 km.

Useimmilla miehillä ei ole profiilissa kuin ikä. Ei kuvaa, ei persoonaa.

Onneksi ne voi aina blokata.

Kait te ymmärrätte, että ihan kuka tahansa voi tsekata sitä miestarjontaa. Jos nyt etsin omasta keskikokoisesta kaupungista vaikka kaikki vähintään amk-koulutetut miehet, niin saan kymmeniä hakutuloksia. Väitätkö nyt ihan oikeasti, että tyypit jotka esiintyvät naamallaan, osaavat kirjoittaa asialliset profiilit ja ovat onnistuneet kouluttautumaankiin yhtäkkiä taantuvat joksikin luolamiehiksi ja pistävät naisille "saisko sulta pillua khöhöhö?" tyylin avauksia. 

Enemmän se kertoo naisesta, jos nämä nettideitin laatumiehet eivät kiinnostu sinusta vaan saatte pääsääntöisesti pelkkiä törkyavauksia niitä peräkamarinpojilta. Onhan tässäkin ketjussa moni nainen kertonut, että ei mitään onglemia tavata fiksuja ja mielenkiintoisia miehiä. 

Päästään siis lopulta itse sylttytehtaalle jälkiä seuraamalla. Ja voidaan kysellä, että mikä se valittajan oma taso siis olikaan.... 

Jollekin ne ovat törkyavauksia, toisille mahdollisuuksia.

Nämä törkyjutuista valittamiset perustuvat siihen ajatukseen, että naisen strategia on oikea ja miehen tarpeet ja strategiat vääriä. Kumpikin osapuoli kyllä pysyy hengissä saamatta netistä haluamaansa, joten myös mies voi etsiä onneaan omilla kriteereillään. 

Jos miehen fantasia on ehdottaa panemista monissa eri asennoissa heti ensi viestissä, niin onko se oikeasti enemmän väärin kuin se, että nainen odottaa passiivisena prinssin aloitetta ja tarkkaa käsikirjoitusta seuraavaa viestittelyä? 

Minun mielestä netin kautta miesten ja naisten kohtaamiseen länsimaissa on kehittynyt eräänlainen vallankäytön tasapaino, jossa myös mies voi päästellä menemään miltä hänestä tuntuu. Ennen vanhaan kaikki lähestymiset piti tehdä live-elämässä ja jos nainen pillastui ja alkoi läpsiä ja heitellä tavaroita, ihmiset miettivät, että mikähän miehessä on vikana tai nainen näytteli loukkaantunutta jos mies muuten vain sanoi jotain väärin. Nykyään mies voi etsiä onneaan ilman tuollaista julkista nöyryytystä, mutta toki naiset ovat havahtuneet tähän ja osa haluaa nyt kuvitella, että joku harmiton viesti olisi rikos eli vallankäytön tasapaino yritetään taas saada kallistettua naisten hyväksi ja pitää miesmallit yhdessä karsinassa ja beta bucks -miehet toisessa. Tosiasiahan on että osa naisista haluaa panojuttuja ainakin jossain vaiheessa, mutta yleensä vain naisen käsikirjoitus on tässäkin "oikein" tai muuten mies onkin pervo, vaikka molemmat haluavat samaa aktia. 

Vierailija
262/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hei mies 29 Vee.Kyllä , miesten ja naisten preferenssit näköjään ovat erilaiset nettideiteillä: jos nainen on etsimässä seuraa tositarkoituksella ja saa viestejä miehiltä, jotka etsivät pllua.

Naiset saa panoseuraa aina kun haluaa, miksi ne tulisi sitä jonnekin nettideiteillä etsimään, kun tällöin ratkaisee vain miehen ulkonäkö ja seksuaalinen viehätyskyky. En ymmärrä miesten logiikkaa siinä, että jos nainen etsii seuraa tositarkoituksella, niin kysytään että pantaisko.Pitää olla tosi tyhmä, että näin tekee.

Et taida naisia pitää muina, kuin "pllutelineinä", kun sinulla nämä preferenssit ovat se, että miehet hakee vain panoa, ja naiset romantiikkaa, ja voi voi, kun on niiiiiiiiiiiiiiiiin epäreilua, että naiset saa seksiä milloin haluaa, mutta naiset kehtaa nettideiteillä kieltäytyä panoseuraa, kun joku jurpo sitä ehdottaa.Naisten pitäisi suostua aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24-järkkyjä vastauksia miehiltä.Kuva oli, ja asiallinen ilmoitus. Jurpoja, juntteja, möllejä ja näitä seksiseuran hakijoita ikähaarukalla 20-56 vuotta. Eipä enää tehnyt mieleni kenellekään miehelle viestiä laittaa, kun itselle tuli nämä vastaukset. Juu, Nou tänks!

Vierailija
264/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku mies sanoi, että se on naisen vika, jos saa vain seksiseuran hakijoilta ja"onnettomilta peräkamaripojilta"vastauksia...siis mitä ihmettä????Ilmeisesti sitten nämä kunnon miehet, jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä lähestyvät vain nuoria, kauniita ja hoikkia missimalli naisia.Itse olen ihan tavallinen nainen, koulutettu ja töissä ja en hirviöitä näytä.Siitä huolimatta tuli näitä törkyviestejä ko. palstalla.

Ilmeisesti nämä tositarkoituksella olevat fiksut miehet ovat sitten itse jotain adonis-astronautti-filmitähtiä, vai?

Juu, ei pelaa logiikka.Siellä on miehiä suhteessa paljon enemmän kuin naisia, joten....

Vierailija
265/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa suomi24 palstalla vuosi sitten ja viimeksi kesällä.Samat miehet siellä tuntuu pyörivän.Melkein samanlaiset vastaukset sain samoilta miehiltä molemmilla kerroilla, vaikka profiili erilainen, sama sisältö, eli ihminen.

Tuli semmoinen olo, että ihan sama minkälainen ihminen on, sama viesti äkkiä peliin kaikille naisille.Ei iske. Ihan sama kuka olin.

Kyllä tuli myös näiltä panoseuran hakijoilta vastauksia.Jos ei heti, niin kohta. Tyyliin:"Tykkäthän panna?"...No ei iske.

Vierailija
266/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku mies sanoi, että se on naisen vika, jos saa vain seksiseuran hakijoilta ja"onnettomilta peräkamaripojilta"vastauksia...siis mitä ihmettä????Ilmeisesti sitten nämä kunnon miehet, jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä lähestyvät vain nuoria, kauniita ja hoikkia missimalli naisia.Itse olen ihan tavallinen nainen, koulutettu ja töissä ja en hirviöitä näytä.Siitä huolimatta tuli näitä törkyviestejä ko. palstalla.

Ilmeisesti nämä tositarkoituksella olevat fiksut miehet ovat sitten itse jotain adonis-astronautti-filmitähtiä, vai?

Juu, ei pelaa logiikka.Siellä on miehiä suhteessa paljon enemmän kuin naisia, joten....

Sä vain luulet olevasi tavallinen nainen. Todistusaineisto on sitä vastaan...

Vierailija
267/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on enemmän kuin naisia.Ja toi s24 on ilmainen ja helppokäyttöinen.Sinne eksyy ne miehet joilla ei Oo tsänssejä IRL., viimeinen mahku yrittää edes jotain, komeat ja sexyt miehet saa piparia ja tyttöystävän muu tekninen, ei niitten tartte s24llä vonkuu.

Vierailija
268/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele naisena ko. palstaa naisille.Ei hyvä.Kannattaa kokeilla jotain muuta. Jopa Tinderi on parempi

Vierailija
269/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sielläkään ole nuoria miljonäärihughgrantteja :---D

270/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse siellä kuukauden ehkä, eipä siellä kauaa viitsinyt olla kun naisilta ei saanut yhtään vastauksia. Lisäksi hyvin harvalla oli edes kuvia.

Vierailija
271/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni löysin sieltä, joten ainakin yksi oli=)

Tuli kyllä aika monta törppöä vastaan ennenkuin löysin tämän kultakimpaleen..

Ei ollut kuvaa itsestään, tekstistään vain kiinnostuin ja otin yhteyttä.

Ulkonäkö ei ollutkaan mikään kamala pettymys, ihan mukavannäköinen mies vaikka myönnän että esim baarissa olisin kyllä kävellyt ohi...

Joten onneksi löysin netistä =)

Hienoa että kaksi rumaa on löytänyt toisensa netistä jotka eivät tykkää toistensa ulkonäöstä. Mä luulen että avomies etsii netistä vieläkin sitä oikeasti haluttavaa naista mutta niin voit sinäkin tehdä ja etsiä paremman näköistä miestä.

Vierailija
272/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä, 99% naisista mielenterveyspotilaita, aivan hirveätä paskaa, kunnon kaatopaikka mutta kyllä sieltä ruma mies itselleen jonkun psyk tapauksen löytää. Vaihdoin muihin sovelluksiin.

Vierailija
273/359 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 palstalla pääsääntöisesti elämänkouluja ja mätisäkkejä, elikkäs aika huono tarjonta. T: mies

Vierailija
274/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuossa 30-40v kategoriassa.Ei tehnyt mieli lähettää viestiä kenellekään miehelle, kun suunnilleen joka toinen oli hakemassa seksiseuraa, joko salaista tai julkista.Kyllä siellä näytti haulla olevan myös naisia,tosin vähän, jotka etsivät seksiseuraa.Miksi ette, miehet, lähesty näitä naisia,jos kerta panoseuraa haette -silloin on varmaan valmis matkustamaan vähän.

Ystävä oli E-kontaktissa ja sieltä löysi hyvän miehen.

Vierailija
275/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä saa naisia haukkua mätisäkeiksi, ja sitä ei poisteta, mutta, jos miehiä haukkuu jämämiehiksi, niin se poistetaan?Aika sukupuolittunutta tämä valinta, millä nämä viestit poistetaan.....

Vierailija
276/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panoseuraa naisena haluaisin, niin miksi ihmeessä menisin johonkin nettideittisivustolle? Täälläkin monessa keskustelussa (myös mm.tässä)väitetään, että nämä seuranhakumarkkinat ovat sellaiset, että naiset saa seksiseuraa aina kun haluavat, ja ns. "tasokkaita miehiltä", mutta miehet eivät, ja tämä on vääryys, mutta miehet haluavat pariutua vain "laadukkaiden"naisten kanssa eli nuorien, kauniiden ja hoikkien, huolimatta siitä, että mikä oma status on.Ja tavisnaiset ja rumilukset, vanhat ja läskit, kyllä kelpaa paremman puutteessa panoseuraksi.

Jos tämä teoria kerta pitää paikkansa, niin miksi nainen silloin tyytyisi panoseuraa hakiessaan taviksiin, "jurpoihin, juntteihin".? Eli siis näihin, joita naiset sanoo mm. 24olevan?Kyllä silloin seuraa haetaan ihan muualta ja ihan eri kriteereillä.

Olen samaa mieltä kuin joku täällä, että miehet voisi laittaa näitä panoseura-viestejä niille, jotka etsivät sitä panoseuraa, ei muille, koska tulos on vesiperä ja pilaatte kaikkien miesten maineen.

277/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin joku täällä, että miehet voisi laittaa näitä panoseura-viestejä niille, jotka etsivät sitä panoseuraa, ei muille, koska tulos on vesiperä ja pilaatte kaikkien miesten maineen.

Mitäpä luulet kiinnostaako niillä panoseuraviestittäjillä muiden miesten maine kun ei taida pahemmin omakaan kiinnostaa?

Vierailija
278/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siellä yksi täysjärkinen...nykyään mun kanssa:)

Mutta toden totta, aivan alinta kastia sieltä löytyy reilusti. 26 hutia tuli ( treffejä eri miesten kanssa) ennenkuin tärppäsi.

Vierailija
279/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet saamaan flirtin herralta, joka "haluaa panna kaikissa asennoissa mahdollisimman monta kertaa". Omalla naamallaan vielä esiintyy.

Sitten sinua lähestyy joukko 20-vuotiaita sällejä, jotka haluavat eroon impeydestään (voi yök, en ole mikään penisvalmentaja vaan haen ihmisseuraa).

Ja outo tyyppi, joka haluaa runkata skypessä.

Ja pari poromiestä Lapista. Heitä ei yhtään haittaa, että välimatkaa on 1000 km.

Useimmilla miehillä ei ole profiilissa kuin ikä. Ei kuvaa, ei persoonaa.

Onneksi ne voi aina blokata.

Kait te ymmärrätte, että ihan kuka tahansa voi tsekata sitä miestarjontaa. Jos nyt etsin omasta keskikokoisesta kaupungista vaikka kaikki vähintään amk-koulutetut miehet, niin saan kymmeniä hakutuloksia. Väitätkö nyt ihan oikeasti, että tyypit jotka esiintyvät naamallaan, osaavat kirjoittaa asialliset profiilit ja ovat onnistuneet kouluttautumaankiin yhtäkkiä taantuvat joksikin luolamiehiksi ja pistävät naisille "saisko sulta pillua khöhöhö?" tyylin avauksia. 

Enemmän se kertoo naisesta, jos nämä nettideitin laatumiehet eivät kiinnostu sinusta vaan saatte pääsääntöisesti pelkkiä törkyavauksia niitä peräkamarinpojilta. Onhan tässäkin ketjussa moni nainen kertonut, että ei mitään onglemia tavata fiksuja ja mielenkiintoisia miehiä. 

Päästään siis lopulta itse sylttytehtaalle jälkiä seuraamalla. Ja voidaan kysellä, että mikä se valittajan oma taso siis olikaan.... 

Jollekin ne ovat törkyavauksia, toisille mahdollisuuksia.

Nämä törkyjutuista valittamiset perustuvat siihen ajatukseen, että naisen strategia on oikea ja miehen tarpeet ja strategiat vääriä. Kumpikin osapuoli kyllä pysyy hengissä saamatta netistä haluamaansa, joten myös mies voi etsiä onneaan omilla kriteereillään. 

Jos miehen fantasia on ehdottaa panemista monissa eri asennoissa heti ensi viestissä, niin onko se oikeasti enemmän väärin kuin se, että nainen odottaa passiivisena prinssin aloitetta ja tarkkaa käsikirjoitusta seuraavaa viestittelyä? 

Minun mielestä netin kautta miesten ja naisten kohtaamiseen länsimaissa on kehittynyt eräänlainen vallankäytön tasapaino, jossa myös mies voi päästellä menemään miltä hänestä tuntuu. Ennen vanhaan kaikki lähestymiset piti tehdä live-elämässä ja jos nainen pillastui ja alkoi läpsiä ja heitellä tavaroita, ihmiset miettivät, että mikähän miehessä on vikana tai nainen näytteli loukkaantunutta jos mies muuten vain sanoi jotain väärin. Nykyään mies voi etsiä onneaan ilman tuollaista julkista nöyryytystä, mutta toki naiset ovat havahtuneet tähän ja osa haluaa nyt kuvitella, että joku harmiton viesti olisi rikos eli vallankäytön tasapaino yritetään taas saada kallistettua naisten hyväksi ja pitää miesmallit yhdessä karsinassa ja beta bucks -miehet toisessa. Tosiasiahan on että osa naisista haluaa panojuttuja ainakin jossain vaiheessa, mutta yleensä vain naisen käsikirjoitus on tässäkin "oikein" tai muuten mies onkin pervo, vaikka molemmat haluavat samaa aktia. 

Olet väärässä. Minä en halua "samaa" kuin nämä plluhaukkamiehet, silloinkaan kun olen pelkän seksin perässä. Nimittäin miehelle riittää paljon naista useammin se, että on vain joku reikä jonne tehdä tarpeensa. Minun fysiologiani puolestaan on sellainen, että en nauti seksistä ollenkaan jos mies ei saa minua syttymään ajatuksen ja tunteen tasolla. Sitten kun nautin, nautinto onkin taivaallista, mutta saavutan sen vain aika harvan miehen kanssa. En siis tosiaankaan hae pelkkää munaa, vaan siinä kiinniolevalla miehellä ja hänen persoonallaan on iso merkitys.

Siksi ohittaisin tuollaiset heti ensimmäisessä viestissä seksiä ehdottelevat tapaukset, vaikka olisinkin etsimässä pelkkää seksiä. Ei se ehdottelu sentään mikään rikos ole (ylireagointia much?), mutta ei se myöskään herätä kiinnostustani. Siispä ohitan, ja siirryn eteenpäin kunnes löytyy mies, joka on riittävän fiksu ymmärtääkseen tämän tärkeän eron miesten ja naisten seksuaalisuuden välillä. Totta kai siihen on myös poikkeuksia, mutta itse nyt kuitenkin olen aika lailla stereotypian mukainen, ja sen mukaan myös toimin.

Vierailija
280/359 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää henkilön olla todella yksinkertainen tai tyhmä, jos toinen kertoo ilmoituksessa olevansa tositarkoituksella liikkeellä, niin mies laittaa viestiä, että kiinnostaisiko panoseuraa!?!?

Siis luuleeko nämä miehet, että nainen vain "kainoilee", vaikka oikeasti etsii seksiä. Ihan oikeasti? Näille miehille naiset ovat vain panoja ja ilmeisesti netin naamattomassa ja nimettömässä maailmassa ei mitkään käyttäytymissäännöt päde. Toisaalta taas, Jotkut (aika moni)mies luulee myös, että jos nainen on baanalla, pukeutunut nätisti, niin se on panoseuraa hakemassa, ja sille voi käydä kommentoimassa ja ehdottelemaan ihan mitä vaan.

Muistin juuri nyt, että miksi vihaan miehiä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän