Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
No siellä on jotain maalaisia jotka etsivät alle 40-vuotiasta lapsetonta naista viihdykkeekseen. Ja yksi Beverly Hills -friikki joka lopettaa kirjoittamisen jos et pidä ko. sarjasta :O
Mulla on päinvastaisia kokemuksia,20-50 vuotiaat miehet viestittelevät huomattavasti vanhemmalle naiselle.
Hei
Kokemukseni Suomi24.fi treffien miehistä ovat järkyttäviä.Itse olen + 40 - vuotias nainen, ja laitoin ilmoitukseen, että etsin oikeasti mukavaa ja luotettavaa miestä, enkä etsi seksiseuraa. Myös Ystäväni +30 -vuotias laittoi ilmoituksen samalle palstalle.Hän etsi sporttista ja keskustelut autoista miestä.
Yllättäen saimme viestejä samoilta miehiltä -kaikki hakivat itseään huomattavasti nuorempaa näistä, joten jos minä Olin miehille nuorempi, niin Ystävälleni he olivat lähes hänen isänsä ikäisiä.
Viestejä tuli myös seksiseuran etsijöiltä, jopa sukuelinten kuvia lähetettiin.Sitten oli näitä varattuja, jotka esittivät olevansa sinkkuna.Oma ryhmänsä olivat pelottavat hörhöt, jotka lähetteluvät tosi pelottavia viestejä.Sitten yksi ryhmä olivat Nämä epätoivoisesti, joille olisi kelvannut mikä vaan.Ystäväni vastasi ystävällisesti yhdelle- tämän jälkeen alkoi aggressiivinen häirintä, joka loppui vasta, kun Ystäväni poisti profiilinsa.Profiilin blokkaaminen ei auttanut, aina lpi uuden.Sitten oma ryhmänsä olivat pleijerit, jotka käyttäytyivät kuin siat vatukossa -etsivät aina vaan parempaa, nuorempaa, kauniimpaa , ja mitä useampi nainen kierroksessa, sitä parempi.
Täällä miehet valittaa, että miksi naiset eivät vastaa viesteihin tai eivät saa viestejä...no tuossa edellä on syy siihen.Eli suomi24.fi treffien miehet ovat meidän kokemuksen mukaan joko hörhöjä,pervoja,åleibeteitä,epätoivoisia ,seksinvonkaajia tai varattuja...ei kiitos, olemme mieluummin yksin, jos mies tarjonta on tätä !Sori kaikki kunnon miehet, teitäkin varmasti on olemassa, mutta meistä ainakin tuli miesvihaajia tämän kokemuksen perusteella...
suomi24 sivulla on ulkolaisia joiden takaa löytyy afrikkalaiset huijarit , lähettävät kuvia jotka kopioitu Kultakuume ohjelmasta. oikeasti ne on
mustia persaukisia miehiä jotka kusettaa hölmöjä seksinpuutteessa olevia
suomalaisämmiä , vakuuttaa pitkään rakkauttaan ja lopulta sieltä tulee
tarjous lunastaa Lontoosta timanttilähetys maksamalla 3500€ rahtikulut
Joka deittipalstalla on varatut äijät, jotka iskevät kiinni vastaeronneisiin ihan vain panomielessä. Vaimo ei muka ymmärrä jne jne., mutta muutaman kerran jälkeen selviää, etteivät ole aikeissakaan erota. Mukava perhe- ja kotielämä halutaan säilyttää ja vähän seikkailla siinä ohessa. Älä siis ikinä hairahdu uskomaan, että nämä ovat muka oikeasti just eroamassa sinun laillasi.
Kaikki friikkimiehet, mitä maa päällään kantaa löytyvät s24ffffffstä.KAIKKi ovat plua vailla vähintään eka treffeillä-koeajolle pitäisi päästä,ja mielellään joka r....useimmat eli suurin osa on jurpoja,joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja tai sosiaalisia taitoja,pervoja paljon,samoin vapaalla jalalla olevia psykopaatteja,yksinkertaisia, hieltä haisevia huonohampaisia juoppoja paljon.Tooosi monella on jonkunlainen päihdeongelma ja jonkun sortin persoonallisuushäiriö.Reppanoita,yksinkertaisia ja syrjäytyneitä...En ihmettele yhtään,kun naiset haksahtaa näihin nettihurmureihin.Oksettava kokemus.....
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaat miehet etsivät 18-30 -vuotiaita naisia ja 40-vuotiaat miehet etsivät 18-25 -vuotiaita naisia. Näin se vaan menee.
Onnea etsintään, mutta et saa sieltä muuta kuin pahan mielen.
Höpöhöpö, 27-40v oli itsellä haarukka. Siinä olen samaa mieltä, että pahan mielen sieltä kyllä saa.
M35
Siellä oli yksi järkevä mies ja hän on nyt mun! :)
Viestittelin kolmen miehen kanssa, joista kaksi tapasin.
Nro 1 näytti melkoisen erilaiselta kuin kuvissaan ja oli kolmekymppinen neitsyt. Kerrottuani, että en tahdo tavata uudestaan, hän jäi vinkumaan minusta pussailu- ja halikaveria. Ei.
Nro 2 oli ihan hauska tyyppi, mutta en voinut kuvitella tuntevani häneen vetoa romanttisessa mielessä. Ehdotin, että voitaisiin olla kavereita, koska tulimme mielestäni oikeasti juttuun ja hänen kanssaan oli ihan kivaa. Häneltä sain vihaisia viestejä pitkään. Olin kuulemma pinnallinen ja paha ihminen, kun ilman mitään "oikeaa syytä" kehtasin sanoa, että en näe, että meillä voisi olla koskaan mitään romanttista. Kaveruuttakaan ei sitten yllättäen syntynyt, koska en voinut niiden raivonpurkausten jälkeen enää pitää häntä täyspäisenä.
Nro 3:n kanssa viestittelen silloin tällöin vieläkin. Hän etsii palvelusta panoseuraa ja teki sen alusta asti hyvin selväksi. Meillä ei ole tarkoituskaan tavata, mutta juttelemme niitä näitä silloin tällöin.
Näiden kokemusten jälkeen poistuin palvelusta enkä suunnittele enää palaavani nettitreffailun pariin.
Näitä pil.... mankujia suurin osa.No sen takiahan miehet parisuhteeseen ryhtyvät, että saisivat .....säännöllisesti -miehet kun ajattelevat suurimman osan hereilläoloajastaan elimellään. Naisillahan on sellainen tilanne, että he saavat seksiä aina, jos vain haluavat ja olivat sitten miten rumia, lihavia tai vanhoja tahansa ja tarjontaa riittää nuorista komeista miehistä alkaen.
Miehethän voivat vain haaveilla Tästä tilanteesta, eli että 50-vuotiaalle miehelle 25-vuotiaat naiset netissä ehdottaisivat seksiä....
Tästä syystä Ihmettelen, että miksi Nämä miehet näillä nettideiteillä kuvittelevat, että nainen haluaisi s...ä jonkun elähtäneen 40-vuotiaan tai vanhemman ruman perusjurpon kanssa, kun jos haluaa niin voi saada tarvittaessa nuoren, komean, lihaksikkaan , kestävän? Joo mä tiedän- kohta tulee vastaus jossa joku tälläinen jurpo, joka on kirjoittanut nettideiteillä sadalle naiselle saadakseen plua, mutta on saanut pakit, haukkuu joko a)oikeinkirjoituksen b)persoonan c)kaikki naiset ja sanoo että et sinä kelpaisi muutenkaan.....
Tämä nyt vain on totuus, jos et sitä kestä, niin voivpi
Ketjun aloittaja: ei Oo täysjärkisiä, ei.Kokemuksesta voin puhua.Just näitä, mitä täällä ovat naiset kuvanneet....
En todellakaan suosittele. Parhaat, hyvät ja edes jonkinlaiset miehet ovat varattuja, ei heitä näillä markkinoilla näy.Jos joku em. miehistä eroaa, niin ei ole kauan vapaana ja ei TAATUSTI eksy ko. palstalle. Miehiä kun on enemmän kuin naisia, joten .....
Ap
Itse vanhempi, mutta samat kokemukset allekirjoitan, kuin muutkin naiset täällä. Paha mieli siellä vaan tulee ja muuttuu miestenvihaajaksi, en suosittele, en todellakaan...asiallisella ilmoituksella olin liikkeellä ja yhteenvetona voin todeta:seksin mankujia suurin osa(vaikka en ollut ko. vaihtoehtoa ruksinut)- kaikkea vakipanosta pervojen kautta kikkelinkuviin tuli.Häiriintyneitä haukkujia-jopa toiselta puolen Suomea (pistää miettimään, että eikö ole muuta elämässä kuin kytätä ko. saittia ja käydä haukkumasana naisten ilmoitukset....), jurpoja, varattuja-joka kävi ilmi jossain vaiheessa, jos keskustelun aloitti..., reppanoita, jotka olivat huoltaja-panoa etsimässä....yhteenkään normaaliin en törmännyt.Todellinen friikkimesta. En suosittele kenellekään naiselle....Kamala paikka, oikein pervomänttijurpojen kokoontumisajot.
Ainakin akateemiset miehet siellä näyttävät olevan aika ongelmaisia tapauksia. Kokemusta minulla on kahdesta, joita kumpaakin tapailin pitkään. Ensimmäinen oli jonkinlainen sarjadeittailija, joka ei ollut kuitenkaan kiinnostunut mistään romanttisesta tai edes seksistä. Toinen oli rahapulassa oleva yh-isä, joka alkoi ehdotella yhteisen auton ostamista ja yhteisiä matkoja minun rahoillani.
En haaskaisi enää aikaani sieltä löytyviin miehiin. Oli kuitenkin hyvä opetus huomata kantapään kautta, ettei korkea koulutus korreloi millään lailla miehen fiksuuden kanssa.
Pakko oli lopettaa ko. saitilla kolmen päivän jälkeen em.samanlaisten kokemusten jälkeen....ihan kamalaa!!!! Jätti minuun sellaisen jäljen, että päätin jäädä yksin loppuelämäksi.Jos vapaana olevat miehet ovat sitä luokkaa kuin tuolla ko. saiteilla, niin hyi hel....tti.Kuvottavaa....tuli sellainen olo, että samat miehet siellä vuosikausia pöivystäneet, ja kun joku uusi nainen sinne ilmestyy, niin äkkiä kaikki hyökkäävät. Ekat kaksi vuorokautta tuli vastauksia putkeen niin 30 kpl, joista parikymmentä näitä pi..mankujia.Tämä ei loppunut edes siihen että laitoin profiiliin, että en ole sek...aa hakemassa.Sitten tuli näitä hörhöjen viestejä.Sitten loput olivat varattuja, "kylmässä suhteessa".Usea mies oli kuin jossain Olhssonin kuvastossa hakemassa esinettä- valokuva joka suunnasta otettuna olisi pitänyt lähettää.Nämä olivat näitä pleijereitä, joilla kierroksessa 100 näistä ja kusettavat kaikkia....lopulta eivät enää muista, että mitä ovat kenenkin kanssa puhuneet.Parin kanssa vitsinä viestittelin, kun halusin nähdä, että miten pahaan hirttosilmukkaan saavat itsensä puhuttua....pahaan
Kusipäitten ja Mul...Jen kavalkadi
Hyi ällö-en suosittele
Ap
Vastaus:ei ole. (perä)-suoli24 llä on kaikki jämämiehet,jotka eivät kelpaa kenellekään, siis ei todellakaan kenellekään.Kaikki hyvät on varattuja.Ja ne hyvät, jotka ovat vapautuneet löytävät uuden niin äkkiä, että ei tartte tuonne mennä.Jos nettideiteillä eksyvät, niin eivät varmasti ko lle.S24 on ääliöjurpojen viimeinen mahdollisuus...Koska ei maksa, on niin simppeli, että ääliökin osaa käyttää
Yksi ja sama epäonnistuja täällä spämmää mielipiteillään. Jos ulosanti yleensä ottaen on tuota tasoa, en ihmettele, ettei löytänyt hyvää miestä nettideiteiltäkään.
S24:llä oli paljonkin mielenkiintoisia, mukavia miehiä pari, kolme vuotta sitten. Pitää naisellakin kuitenkin olla jotain annettavaakin, jos meinaa jotain saadakin. Jos joku nainen ajattelee olevansa mieletön saalis vain sillä perusteella, että on nainen, pieleen menee. Tai no, kai sillä voi jotain saada, mutta ei sitä hyvää.
Voi, voi.Menikö tunteisiin?Taisi osua ja upota, mies suomi24 treffeiltä jolla on varmasti paljon annettavaa, varmasti, varmasti, varmasti..,
Ai kato, se on tuo suomenkielenproffa täälläkin kommentoimassa, kuten muuallakin, missä naiset kertoo kokemuksiaan nettitreffeistä.Wau.Sulla se hyvä ulosanti on. Ei kun kommenttia kehiin.Jospa ihan laskettelu virheet ja kerrot mulle että mikä on substanssi....Eikun sunnuntai, EIgun subjektiivinen ,eikukkkkun