Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?

Vierailija
23.03.2012 |

Millaisia tyyppejä / viestejä kannattaa varoa?

Kommentit (359)

Vierailija
1/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä perhe vaikka ovat siellä statuksella "eronnut" on n. 30%. Mielenterveysongelmaisia n. 30% käyttäjistä ja loput 30% on sekalaista sakkia joiden joukossa voi olla jokunen pervo. En lähtisi ottamaan riskejä nettideittien kautta.

Vierailija
2/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni löysin sieltä, joten ainakin yksi oli=)

Tuli kyllä aika monta törppöä vastaan ennenkuin löysin tämän kultakimpaleen..

Ei ollut kuvaa itsestään, tekstistään vain kiinnostuin ja otin yhteyttä.

Ulkonäkö ei ollutkaan mikään kamala pettymys, ihan mukavannäköinen mies vaikka myönnän että esim baarissa olisin kyllä kävellyt ohi...

Joten onneksi löysin netistä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy noilla sivuilla ja sillä victoria milan tai joku sellainen.

Aina nauraa, kuinka tyhmiä akat on, varattuja naisia käy panemassa vähän väliä kun tarjoavat itseään, hän käyttää siis nettiä vain ilmaiseen pilluun...

naureskelee sille että naiset on tyhmiä kun antavat hänelle helposti? Ja mitähän herra itse tekee?

Voi elämä tuota miesten itsekriittisyyttä...

Vierailija
4/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy noilla sivuilla ja sillä victoria milan tai joku sellainen.

Aina nauraa, kuinka tyhmiä akat on, varattuja naisia käy panemassa vähän väliä kun tarjoavat itseään, hän käyttää siis nettiä vain ilmaiseen pilluun...

joka ei edes itse tajua olevansa pelkkä yleinen mulkku on todellakin miesten alinta pohjasakkaa.

Vierailija
5/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu noita varattuja naisia, tyhmiksi lehmiksi, jotka haluaa vaan munaa kun kotona ei saa.

No tiedä sitä, miksi sitten ovat tulla victorian sivuilla.

Mutta tuo mies on aidosti oksettava sovinisti joka panee ihan kaikkia keltä vaan irtoo ja haukkuu sitten tyhmäksi kun antaa niin helpolla.

Yöks, oikein aidosti yöks, mutta jostain kumman syystä naiset siihen aina lankee.

Vierailija
6/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon miehiä jotka kuvittelevat olevansa itse ihan vitun hyvännäkösiä ja sitten ne olettaa/haluaa että myös nainen on missinmitoissaja missin näköinen. Tavallinen tallaaja kelpaa harvalle.

Seksistä, rinnoista ja mieltymyksistä kysytään melkein kolmannessa viestissä ja 50 % haluaa nähdä heti tänään (vaikka työpaikan kahvitauolla) jotta voi siirtyä tarvittaessa eteenpäin - eli kuin housuja sovittaisi.

Meni niiin maku.

Vierailija
7/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia vuosia sitten :)

Aivan ihana mies. Kyllä siellä niitä tavallisiakin ihmisiä on, jotka etsivät sitä oikeaa. Onnea etsintään!

Vierailija
8/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä mieheni ja moni kaverini.

Kyllä siellä paljon sikoja on, mutta myös niitä ihan tavallisia miehiä löytyy kyllä.

Vierailija
9/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on niitä miehiä jotka alkavat toisessa viestissään syyttää sinua siitä että ovat löytäneet naisia niin huonosti. Samat miehet väittävät että naisille tulee kymmeniä viestejä päivässä, tajuamatta että suurin osa niistä viesteistä on asiattomuuksia tai pk-seuraehdotuksia.

Jos olet yksinhuoltaja niin saat vastaasi asenneryöpyn. Yksinhuoltajaisät etsivät "ehdottomasti lapsettomia" jotka eivät omia lapsia haluakaan vaan asettua valmiiseen pakettiin. Exät haukutaan ja treffikumppanin ulkonäölle on tiukat kriteerit, vaikka mies olisi itse se tyypillinen maantienharmaa, pömppövatsainen, alamittainen keski-ikää lähestyvä suomalaismies.

35-vuotiaat miehet etsivät 18-30 -vuotiaita naisia ja 40-vuotiaat miehet etsivät 18-25 -vuotiaita naisia. Näin se vaan menee.

Onnea etsintään, mutta et saa sieltä muuta kuin pahan mielen.

Vierailija
10/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat sen jälkeen mahdollista poikaystävää todennäköisemmin joutua sanomaan kohteliaasti että et ole kiinnostunut, jonka jälkeen sinulla on riesanasi joku näistä

a) takertuja joka yrittää vedota hoivaviettiin ja sääliin

b) vainoava hullun stalkkeri

c) meili täynnä huorittelua ja haukkumista

Vierailija
11/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on niitä miehiä jotka alkavat toisessa viestissään syyttää sinua siitä että ovat löytäneet naisia niin huonosti. Samat miehet väittävät että naisille tulee kymmeniä viestejä päivässä, tajuamatta että suurin osa niistä viesteistä on asiattomuuksia tai pk-seuraehdotuksia.

Jos olet yksinhuoltaja niin saat vastaasi asenneryöpyn. Yksinhuoltajaisät etsivät "ehdottomasti lapsettomia" jotka eivät omia lapsia haluakaan vaan asettua valmiiseen pakettiin. Exät haukutaan ja treffikumppanin ulkonäölle on tiukat kriteerit, vaikka mies olisi itse se tyypillinen maantienharmaa, pömppövatsainen, alamittainen keski-ikää lähestyvä suomalaismies.

35-vuotiaat miehet etsivät 18-30 -vuotiaita naisia ja 40-vuotiaat miehet etsivät 18-25 -vuotiaita naisia. Näin se vaan menee.

Onnea etsintään, mutta et saa sieltä muuta kuin pahan mielen.

Minun kokemukseni ovat pelkästään positiivisia, vaikken sieltä miestä itselleni löytänytkään. Tapasin tavallisia, kunnollisia, mukavia miehiä, joista joku saa aivan varmasti itselleen hyvän miehen. Minulla ei vaan heidän kanssaan kolahtanut kunnolla.

Sain myös pari mukavaa kirjekaveria, joiden kanssa ei koskaan tavattu, mutta joiden kanssa käytiin mielenkiintoisia keskusteluja.

Tietenkin sain myös asiattomia viestejä, mutta ne oli helppo deletoida.

Ei kun kokeilemaan vaan! Mutta koveta itseäsi hieman, ettet pahoita mieltäsi, jos joku lopettaa yhteydenpidon yllättäen, tai ei ota enää yhteyttä ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Se ei ole mitään henkilökohtaista, vaan kuuluu vaan siihen kulttuuriin. Hetki selvitelään synkkaako jonkun kanssa ja jos ei, niin se jää sitten siihen. Molemmin puolin. Sinunkaan ei tarvitse selitellä, että 'olet kyllä ihan kiva, mutta...'

Vierailija
12/359 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ne puumanaiset ja ikärasistit eivät ole löytäneet näille sivustoille.

Kyllä mielestäni molemmista sukupuolista löytyy näitä jotka eivät ihan täysillä kuljeskele. Se heille kuitenkin suotakoon. Pitää vaan etsiä ja löytää se joka vastaa niitä omia laatukriteerejä

Vierailija
13/359 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja miehiä siellä on ja voihan sitä itsekin käyttää vähän arvostelukykyään. Kyllä profiilista jo voi päätellä paljon, kenelle vastaa. Itse olen tälläkin hetkellä kirjeenvaihdossa kolmen kaverin kanssa, jotka kaikki ovat tosi fiksuja, kouluja käyneitä, keskustelutaitoisia ja jopa kirjoitus-. Itse en ainakaan vastaisi sellaiselle, jonka teksti vilisee kirjoitusvirheitä. Jokaisella on tietysti ne omat kriteerinsä, mutta Victoria Milania en tähän juttuun vetäisi, sehän on nimenoman VARATUILLE suunattu deittipalsta.

Vierailija
14/359 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä esimerkki:

36-vuotias mies, etsii "tervettä maalaisjärkeä, ystäviä tai myös parisuhdetta." Kohtaan

"Asiat, joista en innostu" on kirjoittanut:

Ennakkoluuloisuus ja pinnallisuus

Mutta kriteerit naisille:

Ikä 20-40 (saa olla 16 vuotta nuorempi mutta max 4 vuotta vanhempi) ja yllätys yllätys, se siitä ennakkoluuloisuudesta ja pinnallisuudesta, naisella myöskään: Ei saa olla lapsia.

Aika moni muukin nelikymppinen mies karsii tuolla viimeksimainitulla lauseella liudan henkisesti kypsiä naisia pois tuttavuuksistaan.

Vierailija
15/359 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on mm. miehiä jotka etsivät elättäjää itselleen, miehiä jotka ovat olleet sadan naisen kanssa, luonnevikaisia naisia vihaavia miehiä ja varattuja vapaina esiintyviä miehiä.

Yksi oli sitä mieltä että ei saisi mennä edes eka treffeille ellei se johda seurusteluun, muuten se on miehen hyväksikäyttöä ja harhaanjohtamista. Pelottava takertuja. Se ainoa täysijärkinen kenen olen siellä tavannut olikin vielä naimisissa ja halusi vain testata että löytäisikö sieltä naisen kenen kanssa hänellä synkkaa paremmin kuin vaimonsa kanssa.

Se oli ihan mieletön pettymys, hänellä oli vaimonsa kanssa kaikenlisäksi kolme alle 6-vuotiasta lasta vaikka esitti lapsetonta!

En todellakaan tavannut häntä enää uudelleen.

Ja minulla ei ollut kriteereinä miehelle muuta kuin tervejärkisyys ja rehellisyys.

treffailu ilman avioliittoa on pelkkää vedätystä. Hän piti eron jälkeen kuukausien ajan puhelinterroria, suosittelenkin jokaista käyttämään näiden nettitreffi-ihmisten kanssa Prepaid-liittymiä!

Treffailun päättymisestä mies käytti sanaa "ero" ja ilmoitti vielä 4 kk päästä ettei ole päässyt "meidän erosta yli". Piinaa kesti muutaman kuukauden.

Hän pyysi multa jopa takaisin vitosen jonka kustansi siideriin jonka join neljänsillä eli viimeisillä treffeillämme (niillä joiden aikana hän painosti mua kihloihin kanssaan).

Näin siis mun eka ja viimeinen S24 -tuttavuuteni.

Vierailija
16/359 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä perhe vaikka ovat siellä statuksella "eronnut" on n. 30%. Mielenterveysongelmaisia n. 30% käyttäjistä ja loput 30% on sekalaista sakkia joiden joukossa voi olla jokunen pervo. En lähtisi ottamaan riskejä nettideittien kautta.

Samasa suhteessa niitä on ravintolassakin. Sielläkin kuitenkin ottaisit riskin?

Vierailija
17/359 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin kriittisiä naisten kommentteja miehistä, on kysyttävä, että mitä laatua deittien naiset ovat, täydellisiä priimayksilöitäkö millintarkkoine odotuksineen.

Vierailija
18/359 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon kärsiny vuosia masennuksesta, mut vaikken nyt mikään valioyksilö olekkaan niin oon huomannut ettei kahden mielenterveyspotilaan kannata IKINÄ mennä yhteen.

Sitten se ilo alkaakin kun selviää ettei sen seurustelukumppanin ainoa ongelma ole masennus ja syömishäiriö, mutta vetää viinaa niin paljon et sillä vois kaataa yökerhollisen verran porukkaa.

No, itse lähdin selvittämään kuinka suhteessa käy.

Mutta noi miehet siellä S24:llä on aika usein todella kummallisia.

Kaveri oli löytäny itelleen jonkun tosi fiksun oloisen miehen mikä oli kyl ihan miellyttävän olonen ja kävi kyllä kateeks kui paljon parempi se oli jutteleen ihmisten kanssa. Ei siin sit muutamaa kuukautta enempää mennykkään kun kaveri soitti ihan paniikis et kaikki hänen kämpäst oli hävinny, eikä hän saanu poikaystäväänsä yhteyttä.

Oli siin hirvee kädenvääntö et se hyypiö saatiin vedettyy raastupaan, vaikkei sieltä ny pahemmin mitään takasin saatukkaan.

Harmittaa ku siellä liikkuu kaikenlaisii huijareita jotka vaa haluu käyttää naisii hyväksee. Tuntuu vieläki vähä silt ku olis ollu osaks mun syytä ku menin sanoo hälle et kokeile kans sitä treffisivua.

Vierailija
19/359 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sieltä löytyy se koko elämän kirjo, yksinäisiä ja pelureita.

Kaverini oli aika surullinen kun löysi sieltä miesystävänsä profiilin juuri kun heille oli tullut keskenmeno. Mies ei kuulemma ollut poistanut ilmoa vaikka perhettä oli perustamassa.

Tosin vaikka ystäväni haluaa puhua tuostakin miehestä kauniisti, oli miehellä ilmeisesti sekä mielenterveys- ja alkoholiongelma. Ja tätähän et sieltä huomaa, varsinkin kun mies kertoo opiskelevansa yliopistossa ja vaikuttaa alkuun fiksulta ja empaattiselta.

Varovaisuutta, kuten missä tahansa muuallakin tutustuttaessa !

Vierailija
20/359 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan siellä aina joku järkevä olla, mutta sellainen ei ole siellä kauaa. Sieltä löysin narsistiexäni, jonka heitin lopulta pellolle. Siellä hän oli heti eron jälkeen, vaikka oli mukamas niin rakastunut minuun. Siellä hän esiintyi hienona miehenä, lasten yksinhuoltajana, exänsä tyyppi ajoi mielisairaalaan ja minua kovasti yritti, mutta siinä epäonnistui. Kannattaa tosiaan varoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi