Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Miksi naisilla ei saisi olla kriteerejä miehiä kohtaan?Onhan teillä miehilläkin.
Miksi en vastaa.Tässä muutama esimerkki:
- jos mies etsii itseään nuorempaa seuraa -sori, mutta ei minuakaan kiinnosta itseäni vanhempi mies
- pitää olla hoikka, sporttinen yms- ja itse ei ole sporttinen /lihaksikas/timmi- ei pidä vaatia semmoista ,mitä ei itse ole
Aika monessa ilmoituksessa löytyvät ym. asiat, joten....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miestenkin kiinnostus naisia kohtaan on "vahvasti polarisoitunutta"....... samat, tietyt naiset ne miehiäkin kiinnostaa eli nuorimmat ja nätimmät. Niistä aloitetaan, mutta kun ei tärppää, niin pakkohan sitä on tyytyä "huonompaankin", ja lopulta, kun ei tule minkäänlaista vastinetta, niin......Hui kamalaa, vaikka jopa läskiin ja samanikäiseen kuin itse....ja nämäkään eivät vastaa.....mitä,mitä,mitä.....
Kyllä varmaan vetää miehen katkeraksi....
Naisten valinta on paljon vahvemmin polarisoitunutta. Pari vuotta sitten OkCupid julkaisi ihan todellista dataa mitä olivat sivustoltaan keränneet käyttäjien käyttäytymisestä. Sen mukaan naisten mielestä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia ja vähemmän haluttavia kuin mitä todellinen keskiarvo sanoo. Miesten käyttäytymisessä jakauma oli paljon realistisemmin lähellä todellista. Miesten mielestä keskimäärinen nainen oli keskimääräisen näköinen. Naisten mielestä piti olla parhaimman näköisen 20 % joukossa, että mies on edes keskimääräisen näköinen.
Kannatta googlettaa. Siitä oli hyvät taulukot ja käppyräs jossain blogissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miestenkin kiinnostus naisia kohtaan on "vahvasti polarisoitunutta"....... samat, tietyt naiset ne miehiäkin kiinnostaa eli nuorimmat ja nätimmät. Niistä aloitetaan, mutta kun ei tärppää, niin pakkohan sitä on tyytyä "huonompaankin", ja lopulta, kun ei tule minkäänlaista vastinetta, niin......Hui kamalaa, vaikka jopa läskiin ja samanikäiseen kuin itse....ja nämäkään eivät vastaa.....mitä,mitä,mitä.....
Naisten valinta on paljon vahvemmin polarisoitunutta. Pari vuotta sitten OkCupid julkaisi ihan todellista dataa mitä olivat sivustoltaan keränneet käyttäjien käyttäytymisestä. Sen mukaan naisten mielestä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia ja vähemmän haluttavia kuin mitä todellinen keskiarvo sanoo. Miesten käyttäytymisessä jakauma oli paljon realistisemmin lähellä todellista. Miesten mielestä keskimäärinen nainen oli keskimääräisen näköinen. Naisten mielestä piti olla parhaimman näköisen 20 % joukossa, että mies on edes keskimääräisen näköinen.
Muistan tuon jutun. Tutkimuksessa todettiin myös, että naiset kuitenkin viestittelevät noille keskivertoa rumemmaksi arvioimilleen miehille. Vastaavasti miehet laittavat viestiä vain kauneimmille naisille.
Varmaan TOSI pätevä tutkimus ja validi, kun on OKpumpelipomissa ollut
Onko kirjoittajan message tässä nyt se, että naiset on krantumpia, vai mikä?
Entä sitten, jos vaikka ovatkin?Eikö saisi olla?
Mielestäni jokaisella on oikeus olla sellaiset kriteerit, kuin haluaa, vai onko tämä kielletty jollain lailla tai asetuksella?
Tänä päivänä ja meillä tuo parinvalinta on ihan jokaisen oma asia, ja parinvalinta kriteerit myös, joten....
"Vierailija" aloitti spämmäämään OKCupid tutkimusta. Onko tarkoituksena kertoa naisille, että käyttäydytte typerästi, kun haikailette alfa-urosten perään, kun kannattaisi haikailla tavis-miesten perään kun taas miehet saa yrittää kauniita naisia, ja jos ei tärppää, niin onpahan sitten tavis-nainen varalla, kunhan vaan ensin tajuavat tämän asian....
Tämän ketjun alkuperäinen kysymys oli, että onko suomi24.fi deiteillä täysjärkisiä miehiä.
Naisten mielestä (suurimman osan täällä)ei ole ja miesten mielestä on.
Tästä voidaan yhteenvetona todeta, että naisten ei kannata mennä suomi24 deiteillä ja miesten kannattaa!
Joskus pari vuotta sitten minulla oli Suomi24 ilmoitus jossa ilmoitin en halua lapsia.
Joku keskikäinen mies laittoi kommenttia että nyky nuoret naiset eivät halua lapsia ilkeää sävyyn.
Tutustuin viime vuonna S24-sivustolla melko charmikkaaseen vanhempaan yrittäjämieheen, itsekin olen yli 50v. Tapailimme on-off jonkun kerran, ilman mitään fyysistä säpinää. Ja sitten tuli radiohiljaisuus. Pian uusi yhteydenotto samalta mieheltä; ajattelin että on kovasti deittaillut eikä nyt sitten löytänyt parempaa. :-D Me oltiin siinä vaiheessa ihan kavereita ja ajattelin että hauskaa juttuseuraa - mikäs siinä. Ja kemiatkin kohtasivat - vietettiin sitten jo huomattavasti enemmän aikaa yhdessä. Noh...sitten tämä mies oli välillä ihan kamala suustaan, ketjupolttajaksi osoittautui (hain savutonta :-D) ja alkoa näytti sitten menevän tosi paljon. Ilmeisesti oli kaikilla mahdollisilla deittisivustoilla yhtaikaa, muutama kännykin oli, S24 3 eri ilmoa ainakin, kun rupesin tutkimaan vähäsen, siis tietty siinä vaiheessa kun pistin oman ilmon takaisin. Kaveri oli pelkästään yhdeltä tyhjältä profiililta lähettänyt 635 viestiä n 300 naiselle, toiselta jonkun verran vähemmän jne. Siis 30 pvn sisällä! Aikamoinen supersarjadeittaaja siis, copypastena pistää kai samat kysymykset; mitat, halut, kuvat, mitä nyt tuollainen pervo keksiikään? Tylyä ja tosi jääkylmää meininkiä. Tarkistakaa vähäsen minkälaista trafiikkia on jos löydätte tyypin jota lähdette tapaamaan, ko tyyppi ollut sivustolla vuosia, mitkä on viestimäärät 30 pv? Tässä nyt meni muutama kuukausi ihan harakoille, olisi pitänyt uskoa vaistoaan. Jepjep.
Varmaan olen törmännyt tuohon yllämainittuun tyyppiin. Kylmä netin saalistaja ilman todellista päämäärää, kuvittelee että on Jumalan lahja naisille mutta...kaukana siitä. Ehkä ollut kova äijä joskus? 20v sitten?
Ihmettelen muutenkin kaikkia ns tyhjiä profiileja Suomi 24ssa? Kyttäystä, seurantaa, mistä oikeasti on kyse?
Systemaattista potentiaalisten mukakumppaneiden hakua - oikeasti ei hae mitään. Tämä tyyppi on myös tosi pihi ja huomaat pian että maksat ravintolalaskutkin kun häneltä jäi lompakko autoon....siis kännyä ei kehtaa tuoda pöydälle kun piippaa jatkuvasti. Ja siis tosi pihi, naurettavuuteen asti. Varokaa tätä tyyppiä.
Itsellä kokemusta tästä "uusitusta" kaksnelosesta, jota kovasti mainostettu mm.
Viisikymppinen nainen ja asiallisella ilmoituksella olin liikkeellä.Yhtöän asiallista vastausta en saanut. Vastauksia tuli kymmenkunta joista suurin osa oli seksiseuran etsijiä.Loput oli näitä moi, mitä kuuluu-selkeästi "massaviestejä". Muutamalle vastasin, mutta eipä sitten kuulunutkaan mitään.
Ajattelin, että kokeilla uudestaan, ja kerroinkin selkeästi, että tositarkoituksella liikkeellä ja en etsi seksiseuraa.Hupsista-eipä tullut yhtään vastausta.
Ei kiitos.Miehet on vain panoseuraa etsimässä ko.sivustolla.Yäk. Ihan turha miesten valittaa, että ei tule vastauksia. Jos nainen on panoseuraa vailla, niin sen kyllä ilmoituksessa kertoo.Ei ole imartelevaa ja tulee vain paha olo, kun saa törkyviestejä. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm... Todellinen keskiarvo? Kuka sen miehen ulkonäön tason sitten määrittää, jos eivät naiset itse?
Miten edes on mahdollista määritellä ihmisen "todellinen haluttavuus"? Tuohan on naurettavaa! "Naiset, olette väärässä kun luulette että tämä mies ei ole mielestänne haluttava! Tässä tieteelliset todisteet, että tämä mies on haluttava!" Kunnon miesselittämistä.
Minä henkilökohtaisesti pidän naisen näkemystä relevanttina, siis ihan oikean ihmisen oikeana mielipiteenä. Ja jos naisten näkemys on että 80% sivustoa käyttävistä miehistä on ulkonäöllisesti epämiellyttäviä, minä olen sitä mieltä että 80% sivustoa käyttävistä miehistä todellakin on ulkonäöllisesti epämiellyttäviä. Tällä toki ei ole merkitystä niille miehille, jotka ajattelevat naisia kakkosluokan ihmisinä joiden sana ei paina mitään.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen nainen ja asiallisella ilmoituksella olin liikkeellä.Yhtöän asiallista vastausta en saanut. Vastauksia tuli kymmenkunta joista suurin osa oli seksiseuran etsijiä.Loput oli näitä moi, mitä kuuluu-selkeästi "massaviestejä". Muutamalle vastasin, mutta eipä sitten kuulunutkaan mitään.
Ajattelin, että kokeilla uudestaan, ja kerroinkin selkeästi, että tositarkoituksella liikkeellä ja en etsi seksiseuraa.Hupsista-eipä tullut yhtään vastausta.
Ei kiitos.Miehet on vain panoseuraa etsimässä ko.sivustolla.Yäk. Ihan turha miesten valittaa, että ei tule vastauksia. Jos nainen on panoseuraa vailla, niin sen kyllä ilmoituksessa kertoo.Ei ole imartelevaa ja tulee vain paha olo, kun saa törkyviestejä. En suosittele.
Minulla ei ole tuollaisia kokemuksia, päinvastoin. Fiksuja yhteydeonottoja tuli paljon. Muutama massapostattu törkyviesti myös. Otin kyllä itsekin yhteyttä fiksulta vaikuttaviin miehiin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tuollaisia kokemuksia, päinvastoin. Fiksuja yhteydeonottoja tuli paljon. Muutama massapostattu törkyviesti myös. Otin kyllä itsekin yhteyttä fiksulta vaikuttaviin miehiin. Suosittelen.
Ilmeisesti ei kannattanut, koskapa ketään ei silti löytynyt. (Hei haloo, sokea saarakin näkee, että olet mies jolla on tuolla ilmoitus ja toivoisit, että naiset ottaisivat sinuun yhteyttä.)
Vierailija kirjoitti:
Suoli-24 on onnettomien Jämä-miesten viimeinen mahdollisuus saada edes jonkinlainen naiskontakti.Nämä p-vonkaajat kun eivät kykene muunlaiseen kanssakäymiseen....
Kun taas suoli-naiset ovat laadukkaita naisia jotka vain olosuhteiden pakosta ovat siellä. Nämä kultakimpaleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoli-24 on onnettomien Jämä-miesten viimeinen mahdollisuus saada edes jonkinlainen naiskontakti.Nämä p-vonkaajat kun eivät kykene muunlaiseen kanssakäymiseen....
Kun taas suoli-naiset ovat laadukkaita naisia jotka vain olosuhteiden pakosta ovat siellä. Nämä kultakimpaleet.
En ole katsellut suoli24-naisia, mutta sen verran oma järkeni toimisi, että jos olisin mies ja olisin nettideittipalvelussa, jossa ei ole laadukkaita naisia, niin en kai minä sinne jäisi. Siirtyisin sinne, missä haluamani kaltaiset naiset ovat.
Tulet saamaan flirtin herralta, joka "haluaa panna kaikissa asennoissa mahdollisimman monta kertaa". Omalla naamallaan vielä esiintyy.
Sitten sinua lähestyy joukko 20-vuotiaita sällejä, jotka haluavat eroon impeydestään (voi yök, en ole mikään penisvalmentaja vaan haen ihmisseuraa).
Ja outo tyyppi, joka haluaa runkata skypessä.
Ja pari poromiestä Lapista. Heitä ei yhtään haittaa, että välimatkaa on 1000 km.
Useimmilla miehillä ei ole profiilissa kuin ikä. Ei kuvaa, ei persoonaa.
Onneksi ne voi aina blokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei kannattanut, koskapa ketään ei silti löytynyt. (Hei haloo, sokea saarakin näkee, että olet mies jolla on tuolla ilmoitus ja toivoisit, että naiset ottaisivat sinuun yhteyttä.)
Luuletko että olen mies koska kirjoitin lyhyesti?
Kai se nyt on ihan normaalia että naisetkin ottavat yhteyttä miehiin? Ei kai sitä erikseen tarvitse mainostaa? Outo asenne sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tulet saamaan flirtin herralta, joka "haluaa panna kaikissa asennoissa mahdollisimman monta kertaa". Omalla naamallaan vielä esiintyy.
Sitten sinua lähestyy joukko 20-vuotiaita sällejä, jotka haluavat eroon impeydestään (voi yök, en ole mikään penisvalmentaja vaan haen ihmisseuraa).
Ja outo tyyppi, joka haluaa runkata skypessä.
Ja pari poromiestä Lapista. Heitä ei yhtään haittaa, että välimatkaa on 1000 km.
Useimmilla miehillä ei ole profiilissa kuin ikä. Ei kuvaa, ei persoonaa.
Onneksi ne voi aina blokata.
Kait te ymmärrätte, että ihan kuka tahansa voi tsekata sitä miestarjontaa. Jos nyt etsin omasta keskikokoisesta kaupungista vaikka kaikki vähintään amk-koulutetut miehet, niin saan kymmeniä hakutuloksia. Väitätkö nyt ihan oikeasti, että tyypit jotka esiintyvät naamallaan, osaavat kirjoittaa asialliset profiilit ja ovat onnistuneet kouluttautumaankiin yhtäkkiä taantuvat joksikin luolamiehiksi ja pistävät naisille "saisko sulta pillua khöhöhö?" tyylin avauksia.
Enemmän se kertoo naisesta, jos nämä nettideitin laatumiehet eivät kiinnostu sinusta vaan saatte pääsääntöisesti pelkkiä törkyavauksia niitä peräkamarinpojilta. Onhan tässäkin ketjussa moni nainen kertonut, että ei mitään onglemia tavata fiksuja ja mielenkiintoisia miehiä.
Päästään siis lopulta itse sylttytehtaalle jälkiä seuraamalla. Ja voidaan kysellä, että mikä se valittajan oma taso siis olikaan....
Olen ollu Suomi24 treffipalstalla kesällä 2014 ja 2016. Mun kokemuksen mukaan siellä on kirjoilla kumppania etsiviä miehiä, jotka eivät sitten kuitenkaan halua tutustua. Siis olin näinä kesinä lähettänyt useita viestejä mielenkiinoitisille miehillensä ja aluksi he vastasivat, että joo voivat lähteä treffeille, mutta sitten viime hetkillä per uivat
Kaikki tapaamani varatut miehet ovat olleet täysjärkisiä ja moni myös erinomaisia sängyssä.