Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisia naisia joille ei kelpaa "ruma" mies. Näkevät kemian jo kuvasta tapaamatta. Ja olen ollut ns. ruman naisen kanssa mutta olinkin vain laastari niin juttu kuivui kokoon. Toinen on sitten että jos on vaikka 50 km matkaa ei voi ajatella tapailua.
Ei haluta nähdä edes pientä vaivaa suhteen eteen. Aivan silkkaa itsekkyyttä. Miehenä on sanottava että netti treffit ovat avanneet silmäni ja naisten arvostus on kokenut silmissäni romahduksen. Minusta on väkisinkin tullut kyyninen. Naiset ilmeisesti kuvittelevat että mies haltioitu profiilista.
No ei se niin ole. En käytä niiden silmäilyyn kuin maksimissaan 30s. Sepustukset silmäilen pikaisesti läpi etsiäkseni ehdottomia turn offeja. Lapset on yksi niistä. Sitren ne kuvat. Samalaisia perunaneniä 99%. Milloin rannalla, ravintolassa tai kiemurtelemassa eteisen peilin edessä.
Tällä pika seulonnalla on tarkoitus löytää mahdolliset potentiaaliset kumppanit ja tavata nämä.
Minulle ei kelpaa ruma mies enkä ole pinnallinen. Mielipiteesi ei merkitse.
En näe mitään syytä "nähdä vaivaa" ihmisen eteen jota en ole edes koskaan tavannut. En ole tuntemattomalle velkaa mitään muuta kuin peruskohteliaisuutta. En ole velvollinen lähtemään treffeille kenen kanssa tahansa eikä tämä tee minusta itsekästä.
Millainen pilalle hemmoteltu lapsi edes katsoo oikeudekseen kyynistyä siitä, että nainen ei lähde käskystä treffeille vaan päättää itse, lähteekö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti nettimaailmassa on se ulkonäkö ja ulkoiset seikat, jotka vaikuttavat.Mihin muuhun perustaisit sitten valintasi? Sanot etsiväsi naista, jolle ei ulkonäkö olisi tärkeä, vaan muu asia, sisin ja sielujen kemia, niin voitko nyt itse ihan puhtain sydämin väittää, että itsekin etsit naista puhtaasti sen kuuluisan "sisäisen kauneuden"perusteella?Enpä oikein usko.
Miksi kummassa on valitettavaa että ulkoiset seikat vaikuttavat? Puistattava ajatus, että ulkoinen olemus ei teksi mitään vaikutusta kumppaniin. Kuka sitten enää haluaisi harrastaa seksiä?
Kovin pinnallista että yhdistät seksin ja kemian. Seksiä voi harrastaa kiimassa minkä suohirviön kanssa tahansa. Ei pottunokkainen elovena tyttö sen kummempaa tyydytystä anna. Et ole varmaan koskaan kuullut sisäisestä kauneudesta.
Aika koomista että tuollaista törkyä suoltava puhuu "sisäisestä kauneudesta".
Kemia ON seksuaalista vetovoimaa ja yrität syyttää minua pinnalliseksi kun yhdistän nämä :D
Vierailija kirjoitti:
Tosi karmiva kokemus oli minulla S24.
Näitä p:n vonkaajia riitti, samoin ihme hörhöjä.Mulle riitti pari päivää.Never again
S24:n treffit ovat ykkösvaihtoehto, jos haluaa pikaisen läpileikkauksen suomalaisten miesten ongelmista. Päihteet, tunnevammaisuus, ylipaino, rahavaikeudet - johonkin näistä törmää joka profiilissa. Hyvää ja tasapainoista parisuhdetta etsivien suosittelen blokkaamaan koko saitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisia naisia joille ei kelpaa "ruma" mies. Näkevät kemian jo kuvasta tapaamatta. Ja olen ollut ns. ruman naisen kanssa mutta olinkin vain laastari niin juttu kuivui kokoon. Toinen on sitten että jos on vaikka 50 km matkaa ei voi ajatella tapailua.
Ei haluta nähdä edes pientä vaivaa suhteen eteen. Aivan silkkaa itsekkyyttä. Miehenä on sanottava että netti treffit ovat avanneet silmäni ja naisten arvostus on kokenut silmissäni romahduksen. Minusta on väkisinkin tullut kyyninen. Naiset ilmeisesti kuvittelevat että mies haltioitu profiilista.
No ei se niin ole. En käytä niiden silmäilyyn kuin maksimissaan 30s. Sepustukset silmäilen pikaisesti läpi etsiäkseni ehdottomia turn offeja. Lapset on yksi niistä. Sitren ne kuvat. Samalaisia perunaneniä 99%. Milloin rannalla, ravintolassa tai kiemurtelemassa eteisen peilin edessä.
Tällä pika seulonnalla on tarkoitus löytää mahdolliset potentiaaliset kumppanit ja tavata nämä.
En näe mitään syytä "nähdä vaivaa" ihmisen eteen jota en ole edes koskaan tavannut. En ole tuntemattomalle velkaa mitään muuta kuin peruskohteliaisuutta. En ole velvollinen lähtemään treffeille kenen kanssa tahansa eikä tämä tee minusta itsekästä.
Millainen pilalle hemmoteltu lapsi edes katsoo oikeudekseen kyynistyä siitä, että nainen ei lähde käskystä treffeille vaan päättää itse, lähteekö.
Ei se tee sinusta itsekästä koska olet sitä. Suomalainen nainen on tottunut saamaan kaiken ja olemaan maailman keskipiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tee sinusta itsekästä koska olet sitä. Suomalainen nainen on tottunut saamaan kaiken ja olemaan maailman keskipiste.
Eikö sinua hävetä itkeä siitä, että kaikki eivät halua kanssasi treffeille? Aikuistu. Pettymykset kuuluvat elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi karmiva kokemus oli minulla S24.
Näitä p:n vonkaajia riitti, samoin ihme hörhöjä.Mulle riitti pari päivää.Never again
S24:n treffit ovat ykkösvaihtoehto, jos haluaa pikaisen läpileikkauksen suomalaisten miesten ongelmista. Päihteet, tunnevammaisuus, ylipaino, rahavaikeudet - johonkin näistä törmää joka profiilissa. Hyvää ja tasapainoista parisuhdetta etsivien suosittelen blokkaamaan koko saitin.
Muuten hyvä, mutta tuohon miesten kohdalle tarvii vaihtaa "suomalaisten naisten ongelmista".
Silloin tuo pitäisi 100% paikkaansa.
Kyllä pitää naisia arvostaa en osaa sanoa miksi toiset miehet haukkuu naisia kyllä niiden pitäs itseensä jos minä vaan löydän sellaisen joka haluaa minut en ole mikään nuori mies on vielä joka pystyy hommat hoitaa
Kunpa sais vaihtaa mielipiteitä naisen kanssa joka sano että ihana ihminen en sitten tiiä kannattaako edes yrittää jos minut heti kampataan alku metreillä ainahan voi yrittää
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 02:50"]
Minulle joku reppana ehdotti tapaamista jo parin viestin jälkeen, vaikka emme asu edes samassa maassa. Epätoivoista porukkaa.
Huomaa taas, että naisten suurin ongelma ovat naiset itse. Joskus taannoin suunnittelin lyhyttä reissua virkistysmielessä läheiseen maahan (ja ei: en tarkoita huorissa käyntiä Virossa tai viinan rahtaamista Ruotsin laivalta enkä myöskään pössyttelyreissua Hollantiin). Olin myös kirjoitellut treffipalstalla mainitussa maassa asuvan mimmin kanssa, joten kerroin olevani tulossa silloin-ja-silloin ja että haluaisiko tavata. Tapasimme ja hyvin meni kaikin puolin.Missään vaiheessa en kokenut olevani epätoivoinen reppana, mutta ehkä sitten sellainen olen. => Suuntaan jatkossakin huomioni nimenomaan ulkomaalaisiin naisiin, koskapa kotimaisille olen epätoivoinen reppana.
Kuten on jo käynyt ilmi, suomalaiset naiset hipovat täydellisyyttä ja miehet ovat kaikki surkeita reppanoita.
Minut diskattiin asiattomien viestien takia.en kerennyt laittaa yhtään viestiä.enkä täyttää profiilia.
Voi jo nimestäkin arvata että junttimiesten kokoontumisajot kyllä tuolla.
On siellä juntteja joka lähtöön mutta myös ihan mukavia on tullut vastaan.
N50
Vuosi 2015, silloin vein sieltä hyvän miehen pois. En tiedä mikä on nyt meininki, mutta kuulostaa siltä että hullujen ja varattujen prosentti on lisääntynyt. No silloin lähti kuitenkn yksi vapaa, hyvännäköinen ja mukava mies pois. Yhdessä ollaan vieläkin.
Itse en laittanut profiilikuvaa näkyville, vaan annoin sen vasta sitten kun oli viestejä vaihdettu jonkun aikaa, suosittelen tätä.
Tein kuitenkin muuten kunnon profiilin, oli kaikki muut hakuhaitarit esillä. Silti tuli viestejä varmaan +50 miehiltä seksiseuraan ja kuvien vaihtoon. Itsellä ikää silloin alle 30v, etsin maksimissaan 35-vuotiaita miehiä.
Viestejä vaihdoin jonkun verran, osa miehistä oli ihan sekasin, just näitä, että pistetään kamera päälle ja naidaan näin, nää meni estoon. Osa päättyi siihen että mies halua heti treffeille (eli varmaan naimaan jonnekin piiloon vaimoltaan).
Kävin muutamilla treffeillä, yhen kanssa ei ollut kuin ne yhet treffit, kun ei syttyny ollenkaan. Ei kuitenkaan ollut seksin perässä. Sitten löyty tämä mun mies ja profiili poistui, kummaltakin.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Seikkailin tuolla satunnaisesti joskus 2018 - 2019. Naisena sain viestejä valtavasti.
Ikävä kyllä alkoholisteja löytyi useampi. Ei sitä profiilista huomannut, livenä kyllä. Toiveissani oli mainittu, ettei alko saisi olla suuri osa elämää miehellä.
Suurin osa miehistä etsi plua. Niin ja eka viesti saattoi olla "annatko p*rsettä". Ai joo, ja yhden kanssa keskustelu päättyi, kun kerroin, että jos seksiin päädytään, niin kondomi. Hän ei kuulemma ikinä käytä. Yhhyh.
Sitten jos et innostunut seksistä kuvattoman profiilin kanssa ensitapaamisella, tuli törkeää tekstiä, etten vain olisi antanutkaan ja oon niin hyvä sängyssä, et tiedä mitä menetit, jne.
Muutama sitten ilmeisesti pelkäsi naisia kun kovat oli puheet, mutteivät ikinä uskaltaneet treffeille. Samat puheet jatkuivat.... Eli ihan ajanhukkaa, jos oikeasti hakee seuraa ja suhdetta.
En voi sanoa, että olisi ollut hyvä kokemus. Sanotaanko, että monella oli selkeä syy, miksi olivat yksin. Eivät he sitä kertoneet, mutta tavatessa huomasi.
Ehkä jokin muu deittisovellus olisi parempi?
Itse taivaan kiitos vakisuhteessa, joten ei tarvi enää tuollaisiin mennä.
Epäilemättä siellä jokunen normaalijärkinen ja asiallinenkin mies on, mutten nyt muista niitä. Mutta te normaalit ja kivat, teillä on varmasti vientiä siellä!
Hyvä ap.
Vähän voin komppaa kun tätä saittia kokeilin nyt alkuvuonna-24.
Vaikea sanoa. Miten sen 'täyspäisen miehen/naisen voi löytää' sieltä?
Ehkä. Hyvällä onnella..tai. (jotenkin muuten).
Vaikea sano mitä 'etsivät sieltä' / tosissaan vai
Miksi.. (Ovat nuo yksinäiset#iru#arat ihmiset, miehet/naiset oikeasti siellä)?
-
n.kk aikana kun olin (+)asiakas, maksullinen kk, niin kahden naisen kanssa, pääsin vähän pidempään juttelemaan. Siiryttii siitä sitten "siviilin puolelle".
Toinen ei halunnut tavata, missään muualla kuin omassa kotonaan mua (seksiäkö? oli vailla..). En lähtenyt ottamaan selvää.
Ja toinen ei halunnut edes soittaa puhelimella ikinä mulle (soitin itse useasti, useiden tuntien ajan puhuttiin). Sovittiin tapaaminen sitten hänen luokseen. Asui pirun kaukana. Lopulta löysin itseni hiekkatien varrelta löytyvään lähes, autiotaloon: kantovesi, ulkohuussi. Sähköä tuli sisälle taloon.
Parin päivän aikana. Paljastui millainen "morsian" oli kysessä: 'yli-herkkä'(kovat äänet, keskustelut, yms). Hullua sanoisi joku? Joo. Ja tietenkin, se suvussa oleva (joku.mielenterv.asiat; suvussa, äidillä.jne).
En jäänyt sinne.
Lähdin kotiin ja pidän, tätä kaikkea koettua nyt elämänkokemuksena. (negatiivisena. joo mut..)
Elämä on. Sellaista..
Kovin pinnallista että yhdistät seksin ja kemian. Seksiä voi harrastaa kiimassa minkä suohirviön kanssa tahansa. Ei pottunokkainen elovena tyttö sen kummempaa tyydytystä anna. Et ole varmaan koskaan kuullut sisäisestä kauneudesta.