Onko Suomi24 Treffit -palstalla ihan täysijärkisiä miehiä (30-40v)?
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnolliset on varattu jo ennen kahtakymmentäikävuotta. Yli kolmekymppiset ovat aina jo toisen tai jopa kolmannen kierrokset hylkiöitä.
Itse olen suhteeni lopettanut, yksin ollut pitkään, olenko silti hylkiö?
Kyllä.
Tunnen yhden noista miehistä. On kaverini exä. Ovat virallisesti vielä naimisissa, vaikka siis käytännössä eronneet ja ero on kyllä vireillä. Tämä mies silti ruikuttaa exänsä perään jatkuvasti. Lähettelee vuoroin rakkausviestejä ja vuoroin tilittää, millainen nainen nyt on deittipalstalta tarttunut.
Sinänsä ihan ok mies, mutta laastaria se hakee.
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaat miehet etsivät 18-30 -vuotiaita naisia ja 40-vuotiaat miehet etsivät 18-25 -vuotiaita naisia. Näin se vaan menee..[/
No mutta esim. kultaiselle, vetreälle ja varakkaalle 50-70-vuotiaalle miehellle joku hoikka 35-v yh voisi olla se maailman ihanin rakas? Kannattaisiko vähän avartaa katsantoa eikä masentua ja valittaa?
Vierailija kirjoitti:
käy noilla sivuilla ja sillä victoria milan tai joku sellainen.
Aina nauraa, kuinka tyhmiä akat on, varattuja naisia käy panemassa vähän väliä kun tarjoavat itseään, hän käyttää siis nettiä vain ilmaiseen pilluun...joka ei edes itse tajua olevansa pelkkä yleinen mulkku on todellakin miesten alinta pohjasakkaa.
Ja näitä yleisiä mulkkuja, joita myös alfauroksiksi kutsutaan, naiset kuitenkin aina tavoittelevat, kun käyvät jakamassa lettuaan silloinkin, vaikka olisivat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaat miehet etsivät 18-30 -vuotiaita naisia ja 40-vuotiaat miehet etsivät 18-25 -vuotiaita naisia. Näin se vaan menee..[/
No mutta esim. kultaiselle, vetreälle ja varakkaalle 50-70-vuotiaalle miehellle joku hoikka 35-v yh voisi olla se maailman ihanin rakas? Kannattaisiko vähän avartaa katsantoa eikä masentua ja valittaa?
En ole nettideittailua kokeillut, mutta pakko on silti tähän kommentoida.
Olen 36-vuotias yhden pienen lapsen yh. Hoikka ja aika nättikin. Tykkään itseäni vanhemmista miehistä (ei sentään Danny-osastoa), mutta heille olen kelvannut vain seksiin. Ei 50+ miehet -ymmärrettävästi- halua elää pikkulapsiarkea.
Vierailija kirjoitti:
Naisenhaku ilmoitukseni on myös ko palstalla vetämässä. Kovin on hiljaista, ei ilmeisesti kannattaisi kirjoittaa itsestään liian rehelisesti. Jos vetäisin CopyPastella jonkun häntäheikin kirjoituksen ilmoitukseen niin varmaan olisi vilkkaampaa :-) Erikoisinta on että kukaan naisista ei edes vastaa viesteihini, kirjoitin sitten lyhyen tai pitkän viestin. Ja oikeasti olen tavis vaki työssä, eikä ole isompia riippuvuuksia suuntaan tai toiseen, enkä ole pettämässä jne. Taitaa olla niin että tavalinen rehelinen mies jonka ulosanti näppäimistön kautta ei ole parhaasta päästä, ei tule tuolta seuraa löytämään.
Eikös suomi 24:llä ole nykyään ne viestirajoitukset? Jospa naiset ei vaan voi lähettää jotain "kiitos viestistä"-tyyppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunnolliset on varattu jo ennen kahtakymmentäikävuotta. Yli kolmekymppiset ovat aina jo toisen tai jopa kolmannen kierrokset hylkiöitä.
Itse olen suhteeni lopettanut, yksin ollut pitkään, olenko silti hylkiö?
Kyllä.
Vaikka kysyntää olisi, ja entinen haluaisi jatkaa, silti henkilö voi samalla olla hylkiö? Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenhaku ilmoitukseni on myös ko palstalla vetämässä. Kovin on hiljaista, ei ilmeisesti kannattaisi kirjoittaa itsestään liian rehelisesti. Jos vetäisin CopyPastella jonkun häntäheikin kirjoituksen ilmoitukseen niin varmaan olisi vilkkaampaa :-) Erikoisinta on että kukaan naisista ei edes vastaa viesteihini, kirjoitin sitten lyhyen tai pitkän viestin. Ja oikeasti olen tavis vaki työssä, eikä ole isompia riippuvuuksia suuntaan tai toiseen, enkä ole pettämässä jne. Taitaa olla niin että tavalinen rehelinen mies jonka ulosanti näppäimistön kautta ei ole parhaasta päästä, ei tule tuolta seuraa löytämään.
Eikös suomi 24:llä ole nykyään ne viestirajoitukset? Jospa naiset ei vaan voi lähettää jotain "kiitos viestistä"-tyyppistä.
Itsellä sama homma yli 10 naiselle kertonut asiallisesti itsestäni jotain ja samalla kysynyt vaikka että mistäpäin pirkanmaata tai satakuntaa kun ne on aika isoja alueita, niin ainoastaa 1 on vastannut mikä asui jossain hevonkuussessa...
Profiiliinkaan en ole kuvaa laittanut ettei sen takia ainakaan heti ole jäänyt vastaamatta, kysymällä sen olisi saanut heti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36-vuotias yhden pienen lapsen yh. Hoikka ja aika nättikin. Tykkään itseäni vanhemmista miehistä (ei sentään Danny-osastoa), mutta heille olen kelvannut vain seksiin. Ei 50+ miehet -ymmärrettävästi- halua elää pikkulapsiarkea.
akatonko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä sama homma yli 10 naiselle kertonut asiallisesti itsestäni jotain ja samalla kysynyt vaikka että mistäpäin pirkanmaata tai satakuntaa kun ne on aika isoja alueita, niin ainoastaa 1 on vastannut mikä asui jossain hevonkuussessa...
Profiiliinkaan en ole kuvaa laittanut ettei sen takia ainakaan heti ole jäänyt vastaamatta, kysymällä sen olisi saanut heti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käy noilla sivuilla ja sillä victoria milan tai joku sellainen.
Aina nauraa, kuinka tyhmiä akat on, varattuja naisia käy panemassa vähän väliä kun tarjoavat itseään, hän käyttää siis nettiä vain ilmaiseen pilluun...joka ei edes itse tajua olevansa pelkkä yleinen mulkku on todellakin miesten alinta pohjasakkaa.
Ja näitä yleisiä mulkkuja, joita myös alfauroksiksi kutsutaan, naiset kuitenkin aina tavoittelevat, kun käyvät jakamassa lettuaan silloinkin, vaikka olisivat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih,miksen ole sinua tavannut missään:(
Olen itse huomannut sen, että viesteissä kyllä etsitään pidempiaikaista suhdetta, mutta todellisuudessa paljastuu , että seksiä tässä vaan haetaan.
Sitä minä vaan että miksi nettinaiset lähettävät äitinsä treffeille. Pari kertaa on käynyt niin että olen sopinut treffit nelikymppisen naisen kanssa, jolla on ollut profiilissa kolmekymppisen kuva treffipaikalla minua lähestyy reilu viiskymppinen pullukka.... ja miehiä täällä sitten morkataan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on miehiä ihan joka lähtöön. Jo ekojen viestien perusteella pystyy sulkemaan pahimmat hörhöt pois, ja muutenkin kyllä siitä kirjeenvaihdosta nopeasti huomaa, onko aiheellista tavata livenä. Tapasin suomi24:n kautta useita täysjärkisiä 30-40-vuotiaita miehiä. Huipputyyppejä! Moni niistä on jäänyt mun elämään kaverina, yksi jäi kumppaniksi.
Tää on kuin mun näppikseltä (hmm, voiskohan tää tosiaan olla mun näppikseltä). Suomi24:lla pitää olla avoimin mielin, mutta sieltä voi todellakin löytää mahtavia miehiä. Epätoivotut yhteydenotot voi joko estää asetuksilla tai jättää huomiotta. Häiriköt voi blokata. Ja suurin osa on kuitenkin ihan tavallisia miehiä, jotka etsivät ihan tavallista naista. Jostain syystä nämä nettipalstat ovat täynnä tarinoita epäonnistumisista - ehkä epäonnistujat ovat äänekkäämpiä? Minä löysin suomi24:lta rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
vielä perhe vaikka ovat siellä statuksella "eronnut" on n. 30%. Mielenterveysongelmaisia n. 30% käyttäjistä ja loput 30% on sekalaista sakkia joiden joukossa voi olla jokunen pervo. En lähtisi ottamaan riskejä nettideittien kautta.
Olen mies ja kiitos nyt olen myös eronnut, mielenterveysongelmallinen ja pervokin vielä :)
Tai sitten kuulun siihen 10% aivan tavallisia miehiä, joista kukaan ei ole kiinnostunut...Hyvää Joulua Kaikille.
Kohtuullinen määrä narinaa mutta haloo hei... mitä muuta voi odottaa kun on tyrkyllä / etsii seuraa tällä halvimmalla saitilla? Katsokaa EK, tai edes eKontakti/Match, niin porukan henkinen taso nousee. Täällä naisten kommenteista profiileissaan (pelkän seksiseuran hakijat siirtyköön seuraavaan profiiliin etc etc) voi päätellä miesten tason... ;-))