Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät 

Vierailija
2/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt kun katsellut ihmisiä jotka pyörii jossain ilmastoidussa ostoskeskuksessa ja kaivelee laukuistaan vesipulloja vartin välein :D Metsäretkellä nyt ymmärtäisin.

Vierailija
4/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttua ruuan kanssa. Välipalapatukoita taskut täyteen vaikka lähtisi vain viemän kirjoja kirjastolle. Ja se vesipullo,mieluiten jättikokoinen. Sitten mussutti mussutti ja hörps hörps.

Vierailija
5/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noku niitten on pakko lehdissä maalata tällästä kuvaa kokoajan että aurinko on nyt paha asia ja se tappaa kaikki ketä sinne ulos menee, kesä on aivan kauheaa ja Eurooppa on nyt kokoajan aurinkohyökkäyksen kohteena. Oikeastihan noikin kuolemat on todennäkösesti jotain heikossa kunnossa jo valmiiksi olevia ihmisiä ketkä eivät osaa oikein huolehtia itsestään, ei sillä ettäkö ne olisi jotenkin vähempiarvoisia ja niiden kuuluisi menehtyä sinne aurinkoon, mutta vähän perspektiiviä asioihin, että tottakai joku menehtyy aurinkoon jos se sammuu esim sinne viinapäissään. Siinäkin tullaan aina siihen omavastuuseen että pitiki sinne mennä sammumaan, ja toiseks miksei ollu vettä mukana just. 

Vierailija
6/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ja edelleen ihmiset jotka kieltäytyvät juomasta riittävästi ovat masentuneita ja kärttyisiä.

Vierailija
8/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Eikö perusterve ihminen ja lapsi pärjää tunnin pari tai jopa kolme juomatta. Ennen pärjäsi aivan hyvin. 

En mä ainakaan viitsi kanniskrlla vesipulloa, kun lähden lenkille. Juon lähtiessäni ja tullessani ja hyvin pärjään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät 

No ei tasan tarkkaan ei 80luvulla kuoltu, vaikka kaikki kesäpäivät juostiin ulkona ja korkeintaan  hörpittiin välillä lasilliset mehua/maitoa.

Vierailija
10/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne päiväkodin vesipullot on koko ajan sekaisin, vaikka miten isolla kirjoittaisi niihin nimen. Hoitajat ei osaa lukea eikä välitä, taudit siirtyy kätevästi pullosta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.

Kyllähän se aika paljon sosiaalisia konflikteja aiheuttaa jos ihmiset ovat nälässä, sillä tulee nälkäkiukku. Mutta se on totta, että iso terveyspropagandasta on ihan vaan teollisuuden lobbausta.

Vierailija
12/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Eikö perusterve ihminen ja lapsi pärjää tunnin pari tai jopa kolme juomatta. Ennen pärjäsi aivan hyvin. 

En mä ainakaan viitsi kanniskrlla vesipulloa, kun lähden lenkille. Juon lähtiessäni ja tullessani ja hyvin pärjään. 

Entä jos lapsi ei ole juonut ollenkaan koko aamupäivänä ja on hellettä ulkona? Sama koskee tietysti ihan kaikkia vauvast  vaariin. Parempi vaan pitää vettä mukana. Ja hyvä vaan jos juo. Itse olen tosi huono juomaan, koska inhoan jatkuvaa vessassa käymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne päiväkodin vesipullot on koko ajan sekaisin, vaikka miten isolla kirjoittaisi niihin nimen. Hoitajat ei osaa lukea eikä välitä, taudit siirtyy kätevästi pullosta toiseen.

Kukaan ei pakota laittamaan lasta broilerilaitokseen jos itse välittää lapsestaan. Se että dumppaat lapsen jollekin joka ei välitä on välinpitämättömyyden osoitus sinulta vanhempana.

Vierailija
14/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on peloteltu niin etteivät uskalla  edes roskapussia viedä laittamatta aurinkorasvaa suojakertoimella 50 ja tunkematta juomapulloa taskuun. Koska muuten helle tappaa heti,kun ovesta ulos astuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
16/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne päiväkodin vesipullot on koko ajan sekaisin, vaikka miten isolla kirjoittaisi niihin nimen. Hoitajat ei osaa lukea eikä välitä, taudit siirtyy kätevästi pullosta toiseen.

Kukaan ei pakota laittamaan lasta broilerilaitokseen jos itse välittää lapsestaan. Se että dumppaat lapsen jollekin joka ei välitä on välinpitämättömyyden osoitus sinulta vanhempana.

Töihinkö se lapsi pitäisi ottaa mukaan vai viedä dementoituneelle isovanhemmalle hoitoon?

Vierailija
17/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Sitä nestettä tarvitaan kehon aineenvaihduntaprosesseihin ja solujen nesteytykseen. Lisäksi se puhdistaa kehoa. Virtsan olisi hyvä olla erittäin vaaleaa tai jopa vihertävää. Niin kauan kun se mitä tulee ulos on paksua keltaista, juot ihan liian vähän.

Vierailija
18/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne päiväkodin vesipullot on koko ajan sekaisin, vaikka miten isolla kirjoittaisi niihin nimen. Hoitajat ei osaa lukea eikä välitä, taudit siirtyy kätevästi pullosta toiseen.

Kukaan ei pakota laittamaan lasta broilerilaitokseen jos itse välittää lapsestaan. Se että dumppaat lapsen jollekin joka ei välitä on välinpitämättömyyden osoitus sinulta vanhempana.

Töihinkö se lapsi pitäisi ottaa mukaan vai viedä dementoituneelle isovanhemmalle hoitoon?

Olet töistä pois ja miehesi elättää perheen niinkuin kuuluukin. Olet nainen, vaadi oikeutesi äitinä. Se että olet synnytyskone ja heivaat lapsen jollekin ulkopuoliselle tai sille dementiamummolle on ihan yhtä lailla välinpitämättömyyttä äitinä. Luota mieheesi, että hän tuo rahan taloon ja lakkaa vetämästä niitä housuja jalkaan.

Vierailija
19/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noku niitten on pakko lehdissä maalata tällästä kuvaa kokoajan että aurinko on nyt paha asia ja se tappaa kaikki ketä sinne ulos menee, kesä on aivan kauheaa ja Eurooppa on nyt kokoajan aurinkohyökkäyksen kohteena. Oikeastihan noikin kuolemat on todennäkösesti jotain heikossa kunnossa jo valmiiksi olevia ihmisiä ketkä eivät osaa oikein huolehtia itsestään, ei sillä ettäkö ne olisi jotenkin vähempiarvoisia ja niiden kuuluisi menehtyä sinne aurinkoon, mutta vähän perspektiiviä asioihin, että tottakai joku menehtyy aurinkoon jos se sammuu esim sinne viinapäissään. Siinäkin tullaan aina siihen omavastuuseen että pitiki sinne mennä sammumaan, ja toiseks miksei ollu vettä mukana just. 

Lapset kuolevat kuumaan autoon. Nuoret hukkuvat uidessaan. Vanhukset kuolevat pätsiksi muuttuneeseen kotiinsa. Kaikki okei.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012103692.html

Vierailija
20/140 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen ihmiset kuoli lapsina ja kärsivät 

No ei tasan tarkkaan ei 80luvulla kuoltu, vaikka kaikki kesäpäivät juostiin ulkona ja korkeintaan  hörpittiin välillä lasilliset mehua/maitoa.

Noh, kyllä suomessakin on lapsia kuollut myös ennen helteisiin ja järviin ja ojan pohjiin ja jopa puukkoon, vaikka ennen oli ennen ja nyt on vaan pullamössökansaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi