En ole vielä ehtinyt tavata nettimiestä, mutta hän sanoi, että isot rinnat ovat tärkeät
No, mulla ei ole isoja rintoja. Varmaan pitää lopettaa tämä kirjoittelu tähän.
Ollaan vuosikausia jo kirjoiteltu (hän asuu eri maassa) eikä olla ikinä nähty. Hän on nähnyt vain naamakuviani ja muualta vartalosta, muttei erityisesti rintoja.
Miten jätän hänet? Mitä sanon? Enhän mä ikinä hänelle riitä, tai siis eihän mun rinnat ikinä olis tarpeeks isot sille, enkä ikinä kehtais näyttäytyä sit hänelle.
Kommentit (48)
Siis se tykkää mun naamasta ja vartaloa on kehunut. Mulla on muhkea perse ja leveä lantio. Jotenkin se on kai sit kuvitellu, että mulla on isot rinnatkin, mutta ei todellakaan ole. En ikinä kehtais nähdä sitä tämän jälkeen enää.
Ap
Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.
Kerro, että sinua kiinnostavat fiksut miehet.
Karsii joukkoa reippaasti.
Sinun itsesi on arvostettava itseäsi kokonaisena ihmisenä. Sellaisena kuin olet.
Tuollainen mies keksisi seuraavaksi jotain muuta, jolla sinua kontrolloida.
Kirjoita hänelle että sinulla ei ole isoja joten lopetetaan suhde. Sitten estot päälle, etkä ikinä, ikinä enää vastaa mitään.
Ansaitset tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.
En oo enää nuori.
Meillä on ollu tosi hauskaa ja ollaan kirjoiteltu miltei joka päivä. Huumori on hyvää.
Tää jotenkin latistui nyt täysin. Tai hän ei suoraan sanonut, että isot rinnat, vaan se meni silleen, että mä kirjoitin jostain ihan muusta, että xx on tosi tärkeä asia. Sit se yhtäkkiä vastas, että niin on myös ( ) ( ). Satun tietämään, että se on aiemmin käyttänyt tuota rinnoista.
Sit kysyin et mitä tarkoitat tolla, että mikä iso on tärkeää myös? Sit se vastas kaikki. Sit kysyin, että mikä kaikki. Sit se vastas että kaikki. Sit kysyin, että yksilöi, mitä tarkoitat, sit se kirjoitti, että enkö tiedä, mitä isoa kaikki miehet haluaa maailmassa. Sit se vastas itse kysymykseen, että isoa rauhaa.
Se varmaan tajus, että nyt osui. Mä oon aiemmin joitakin vuosia sitten vihjassu, että mun rinnat on normaalit, kun mun mielestä se silloinkin jotenki vihjas, että tykkää isoista rinnoista. Silloin toi jotenkin sit meni läpi tms. mutta nyt toi tuli taas esille. Mulla ei oo ees normaaleja rintoja, mulla on pienin A-kuppi. En siis ikinä voi häntä nähdä. Olisin liian epävarma. Tää oli sit niinku tässä, mutta mitä mä nyt teen.
Vierailija kirjoitti:
Teet, miltä tuntuu. Jos olisin sinä ja nuori, katkaisisin välit. Jos jotain menet selittämään aiheesta, mies osaa kyllä kääntää sen nurinpäin. Tosiasia on, ettei teidän jutusta mitään tuu, ellet ole hänen tyyppiään. Hän pettää ensimmäisen isorintaisen kanssa kuitenkin.
Iso pylly tai rinnat ei niitä erota
Sit se meni offline ton jälkeen, mä oon online yhä, mutta se ei oo tullu online nyt enää, tästä on hieman yli tunti. Mitä teen? Mulla on tosi paska fiilis oikeesti. Se on jopa tunnustanut tunteita mulle useaan otteeseen näiden vuosien aikana ja ollu tosi romanttinen, lähetelly kaikki rakkauslauluja sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tallinnaan tissit suurennuttamaan, mars mars.
No en ikinä ottais mitään syöpää aiheuttavia vierasesineitä mun kehooni.
Jos se tietää osoitteesi ym. niin ole varovainen. Lopetat vaan vastailun hissukseen. Ensin vastailet päivien viiveellä ja vastaat silleen tylsästi ja epäkiinnostavasti. Voit myös alkaa valittaa kaikesta, vaikkapa pahasta suolistosairaudesta joka iski. Et voi jutella livessä koska pitää mennä vessaan. Kerrot yksityiskohtaisesti mitä vessassa tapahtuu. Olettaen että hänellä ei ole tämän alan fetissejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tietää osoitteesi ym. niin ole varovainen. Lopetat vaan vastailun hissukseen. Ensin vastailet päivien viiveellä ja vastaat silleen tylsästi ja epäkiinnostavasti. Voit myös alkaa valittaa kaikesta, vaikkapa pahasta suolistosairaudesta joka iski. Et voi jutella livessä koska pitää mennä vessaan. Kerrot yksityiskohtaisesti mitä vessassa tapahtuu. Olettaen että hänellä ei ole tämän alan fetissejä.
Se tietää mun osoitteen, sillä se on lähetelly mulle lahjoja paketeissa.
Ap
Kerro sinäkin, että sinä itse arvostat miehessä ensisijaisesti kookasta, pitkää penistä. Muunlaisille et näe sijaa elämässäsi.
Mitä mä nyt oikeasti teen. Mua alkoi ahdistaa niin, että pyörryttää.
Ap
Onko amerikkalaisupseeri, joka asuu Afganistanissa ja lastensa koulumaksut ovat nousseet? 🤔
Jos hän on nähnyt ahterisi, niin tuskin rintojesi koko on jäänyt näkemättä?
Pitäisin miestä ääliönä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinäkin, että sinä itse arvostat miehessä ensisijaisesti kookasta, pitkää penistä. Muunlaisille et näe sijaa elämässäsi.
No se on useaan otteeseen sanonu, että sillä on iso.
Eli en voi totakaan sanoa. Ja se on sellainen pitkä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikausia??? Suksi ny vttuun rölli
Kyllä, monta vuotta ollaan kirjoiteltu. Tiedän, että voi kuulostaa uskomattomalta, mutta on totta.
Ap
Ei olla ikinä vaihdettu mitään alastonkuvia siis. Ollaan aina lähetelty kuvia vaatteissa tai just et on joku paljas pinta mulla näkynyt, mutta ei mitään alapää tai rintakuvia ikinä.
Ollaan enemmän panostettu ns. henkiseen yhteyteen ja sellaseen romanttiseen fiilikseen ja niihin kutkuttaviin tunteisiin. Nyt tää jotenkin ihan latisti kaiken.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko amerikkalaisupseeri, joka asuu Afganistanissa ja lastensa koulumaksut ovat nousseet? 🤔
Jos hän on nähnyt ahterisi, niin tuskin rintojesi koko on jäänyt näkemättä?
Pitäisin miestä ääliönä.
On Itä-Euroopasta ja on oikeasti ihan oikea henkilö. Ei ole ikinä pyytänyt multa rahaa. Ja ollaan kirjoiteltu oikeasti vuosikausia, yli 5 vuotta jo.
Ap
Jotenkin täysin latistui tunnelma. Mitä teen?