Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki syyt, jotka estää liikkumasta on tekosyitä.

Vierailija
10.08.2011 |

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehdi, en ole väsynyt enkä masentunut :)

miksi sulle on niin vastenmielistä ajatella, että syy ei olekaan tekosyy vaan ihan oikea pätevä syy?

miten se on sulta pois?

t. suomu

Musta on aika huolestuttavaa, että tässäkin ketjussa tuntuu suurin osa naisista olevan sitä mieltä, että on ok ettei pidä kunnostaan huolta! Sitten päivitellään täällä, kun väsyttää ja on masennusta.

Vai onko tuo provosoiva otsikko kaivanut teidät esiin vastailemaan tähän ja ne, jotka on samaa mieltä mun kanssa, ei vastaile.

Ihan saatte ite tehdä valintanne elämässä. Minä oon tehnyt omani ja uskon, että siitä on pelkästään hyötyä mulle ja mun lapsille. Lapset tykkää myös urheilla ja sitä on ilo seurata.

ap

Vierailija
2/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten ihmeen rapakuntoinen sä ap olet jos pystyt lastenaltaassa sekä vahtimaan sitä täysin uimataidotonta (kuten suuri osa 3-vuotiaista kai on) ja liikkumaan samalla niin, että hengästyt? Jos nyt puhutaan ihan tavallisesta uimahallista, jossa lastenallas pieni ja matala. Joo, ehkä jos ei yhtään liiku niin voi tehdä jotain vesijumppaliikkeitä siinä sen mitä sen lapsen valvonta antaa myöden. Toki ihan toinen juttu on, jos hallissa on vaikka terapia-allas johon lapsen saa kellukkeiden kanssa lillumaan ja itse voi oikeasti tehdä vesijumppaliikkeitä syvemmässä vedessä.

Miten vaikeaksi voi asiat tehdä? Miksei aikuinen voisi uida siinä matalassakin altaassa? Siis olettaen että mukana ei ole sylivauvaa? Meillä on usein lomareissuilla just niin, että lapset on uineet kellukkeiden kanssa MATALASSA lastenaltaassa ja itse olen vesileikkien ohella uinut ympyrää lasten lähellä, ja kappas vaan, tunnin uintilenkki tehty! Terv. ei ap

uimahallissa aikuiset eivät saa uida matalassa lastenaltaassa, saavat vain valvoa lasten uimista.

Ihan selvä provohan tämä on muutenkin.

Sinne vaan mammat uimaan ympyrää matalaan lastenaltaaseen. Lapset voivat touhua katsella vaikka altaan reunalta =)

Minä ottaisin tuossa tapauksessa jonkun ystävän mukaan sinne uimaan. Käytäisiin kaverin kanssa vuorotellen uimassa lenkkiä, niin että toinen seuraa lapsia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä sun kanssa ap! Ihan idiootteja vastauksia olet saanut! Toki olisit voinut hieman toisenlaisen otsikon laittaa ;-) Mutta siis ymmärrän mitä tarkoitat, muut ei taida nyt vaan haluta ymmärtää..

Mutta siis myös minä olen oikeesti uinut ympyrää lastenaltaassa 3v. lapsen uidessa kellukkeilla vieressä. Välillä jumppaan siellä vedessä tai nostelen tyttöä kymmeniä kertoja vedessä...ei ole liikuntaa vai? Tosin keksin 3v:n kanssa paljon muutakin liikuntaa. Esim. pallo mukaan ja potkimaan ja juoksemaan jalkapallokentälle. Tai hippaa...ihan varmasti tulee hiki. Sitten esim. kerran tai kaksi viikossa sinne salille ja lapsi lapsiparkkiin. Tai jos viikonloppuna on isovanhemmat tai ystävät tulossa kylään niin kysyt jo etukäteen, että voitko käydä puoli tuntia juoksemassa vaikka vierailun päätteeksi. Eiköhän kaikki suostu!

Mutta toki jos ei halua harrastaa liikuntaa niin se on jokaisen oma asia. Jos haluaa niin pysyy kyllä (lukuunottamatta näitä sairaita, jotka ei oikeesti pysty).

Vierailija
4/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa aikuiset eivät saa uida matalassa lastenaltaassa, saavat vain valvoa lasten uimista. Ihan selvä provohan tämä on muutenkin. Sinne vaan mammat uimaan ympyrää matalaan lastenaltaaseen. Lapset voivat touhua katsella vaikka altaan reunalta =)

Siis täh? Mikä kaupunki? Ikinä en ole kuullutkaan uimahallista missä aikuiset ei saisi uida lastenaltaassa? Siis oikeastiko siellä saa seistä kököttää mutta jos ottaa muutaman uintikauhaisun niin tulee valvoja kieltämään? Sinä se provoilija taidat olla :D

Vierailija
5/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näähän onkin näitä selityksiä tyyliin "En viitti tehä mittään ku ulkona sataa vettä/lunta/paistaa aurinko ja uimahallin säännötkin kieltää mua uimasta ..." JUST TÄTÄ tarkoitin koko aloituksella.

ap

Vierailija
6/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki halvaantuneet, ms-potilaat ja syöpäsairaat, jätetään ne tekosyyt lähdetään reippaasti sinne lenkille.

Vierailija
7/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sori, en oo vaan tajunnut, että kun kuljen tuolla ulkona ja noin joka neljäs vastaantulija on ylipainoinen, niin ne ihmiset on kaikki ms-potilaita tai justiinsa kuolemassa syöpään.

Oikeasti voitte jo lopettaa ton saivartelun.

Vierailija
8/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jalka on paskana niin kestä kipu jos taju menee niin jatka kun tulet tajuihisi...Näitä viisauksia löytyy vaikka millä mitalla!

Vierailija
9/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juuri on oikea syy. Minulla olisi aikaa ja mahdollisuuksia liikkua jos vaan haluaisin, mutta en halua. Jos se tarkoittaa sitä että elämäni lyhenee muutamalla vuodella niin fine. Mieluummin elän sellaista elämää nyt kuin haluan ja olen onnellinen, kuin liikun hampaat irvessä ja toivon että se pidentää elinikääni jotta minulla olisi lisää elinpäiviä liikkua hampaat irvessä. Olen joskus harrastanut säännöllistä liikuntaa paljon, se ei tehnyt mua onnellisemmaksi eikä parantanut elämänlaatuani, olen tyytyväinen näin.

Vierailija
10/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on niin järkyttävät liitoskivut nyt raskaana, etten vain pysty liikkumaan. ei edes postilaatikolla pysty käymään. onko se tekosyy?

Vierailija
11/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvaantuminen.

Vierailija
12/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut eikä liikunnalla ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa. Vasta kun ruokavaliota muutti radikaalisti, alkoi paino tippumaan ja tuloksia näkymään. Eri asia on tietysti, jos on aikaa treenata rankasti pari tuntia päivässä, mutta ihan tavisäidin liikunnalla harvoin on mitään suuremmin näkyviä tuloksia.

Vierailija
13/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihduttanut eikä liikunnalla ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa. Vasta kun ruokavaliota muutti radikaalisti, alkoi paino tippumaan ja tuloksia näkymään. Eri asia on tietysti, jos on aikaa treenata rankasti pari tuntia päivässä, mutta ihan tavisäidin liikunnalla harvoin on mitään suuremmin näkyviä tuloksia.

saa kropasta kauniin kiinteän ja kaikki muut hyvät vaikutteet päälle. Kuka haluaa olla huonokuntoinen laihaläski?

Vierailija
14/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillä on merkitystä. Ajattelet sitten terveydellisestä tai ulkonäöllisestä näkökulmasta. Jos tarkoitus on pudottaa painoa, niin pelkällä ruokavaliolla laihduttamalla sen kyllä huomaa ihmisestä, jos ei ole harrastanut liikuntaa vaan on vain "kuihduttanut" itseään.

Itse en ymmärrä miten kukaan voi henkisestikään hyvin, jos ei liiku.

ap

Vierailija
15/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia arvojaan niinä ainoina oikeina? Miksei voi vaan elää itse elämäänsä tyytyväisenä, ja antaa toisten tehdä omat valintansa? Miksi pitää vähätellä? Tykkäisitkö itse, ap, jos alkaisin tuputtaa sulle vaikka kasvissyöntiä?

Vierailija
16/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole tuonut mulle mitään hyvää. En ole ulkoilmaihmisiä, lenkkeily ei piristä mua tai saa hyvälle tuulelle.

Vierailija
17/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ole tuonut mulle mitään hyvää. En ole ulkoilmaihmisiä, lenkkeily ei piristä mua tai saa hyvälle tuulelle.

Vierailija
18/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien räpyttelyä?

Vierailija
19/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiliikunta on ainoa ja kun radiosta tulee hyvä biisi niin tanssin.

Olen useita kertoja synnyttänyt ja vanha akka.

Mahaa ei ole, peppu on kiinteä, selluliittia ei ole, eikä alleja. Reidet ja käsivarret kiinteät.

Olen paremmassa kunnossa kuin moni alle 30v.

Vierailija
20/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaista, että tulee oikeasti hiki ja sitä voi tehdä joka päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi