Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOIRAT RUOKAKAUPASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JUNTTIUDEN UUSI MUOTO

Vierailija
19.05.2026 |

Mielestäni näillä rakki-ihmisillä on vähän liikaa jo oikeuksia. Karvakasat eivät kuulu RUOKAKAUPPAAN. Näistä elukka ihmisistä on tullut myös hyvin ylimielisiä ja röyhkeitä, tunkevat niiden rakkien kanssa joka paikkaan. 

Kävin Pirkkalan Supermarketissa sunnuntaina, nuori nainen ja mies tulivat kultaisen noutajan kanssa RUOKAKAUPPAAN, nainen nosti tämän isokokoisen koiran sinne koirakärryyn, rakki näytti likaiselta,  läähätti ja kuolaa valui pitkin, elukka seisoi siellä kärryssä niin, että pääsi haistelemaan myytäviä tuotteita, kuolaamaan lattialle, ravisteli itseään siellä kärryssä, hilsettä ja karvaa pöllysi ilmaan - kiva olla RUOKAOSTOKSILLA, eikös vaan. 

Olen todellakin huomannut, että osasta ihmisiä on tullut todella tyhmiä, ylimielisiä, röyhkeitä, juntteja, aivan kuin aivot olisivat kuolleet. Ovatko muut huomanneet saman. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias ei ehkä tullut ajatelleeksi muita kuin trimmattuja pikku chihuahuakoiria.

2/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään

Kreikassa oli kissoja minimarketissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel

Vierailija
4/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pirkkalassa ja todellakin, on niin muotia tulla RUOKAKAUPPAAN näiden paskarakkien kanssa. Olen nähnyt siellä Bulldoggia, räksyttäviä kyllä räksyttäviä villakoiria kaupan sisällä, aivan kuin olisi eläintarhassa eikä ruokakaupassa. Olenkin alkanut vältellä tätä kauppaa, käyn vain pakosta, olen siirtynyt asioimaan muualle. En halua nähdä räksyttäviä, kuolaavia ja haisevia elukoita ruokakaupassa. 

Vierailija
5/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskin hankkia minipossun ja käydä joka päivä sen kanssa eri ruokakaupoissa.

Vierailija
6/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ennen vanhaan ihmisillä oli sentään jonkunlaiset käytöstavat. Koirien kanssa kauppaan, no ei todellakaan, koirat odottivat kotona kun isäntä kävi kaupassa. Nykyään tällainen on ilmeisesti kovin vaikea toteuttaa, täytyyhän se rakki paskattaa ja kusettaa sinne kaupan pihaan ja samalla voi sitten hakea ruokaa sieltä eläinmarketista. Elukka pääsee kivasti lenkille sen 100 metriä päivässä. 

Vierailija
7/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mielensäpahoittajan kitisemistä.Hanki elämä äläkä valita.

Vierailija
8/8 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Pirkkalassa ja todellakin, on niin muotia tulla RUOKAKAUPPAAN näiden paskarakkien kanssa. Olen nähnyt siellä Bulldoggia, räksyttäviä kyllä räksyttäviä villakoiria kaupan sisällä, aivan kuin olisi eläintarhassa eikä ruokakaupassa. Olenkin alkanut vältellä tätä kauppaa, käyn vain pakosta, olen siirtynyt asioimaan muualle. En halua nähdä räksyttäviä, kuolaavia ja haisevia elukoita ruokakaupassa. 

Luulenpa että se on muiden asiakkaiden voitto, että sinäkin menet jonnekin muualle asioimaan. Mikään ei ärsytä työpäivän jälkeen niin paljon, kun käydä kaupassa ja nähdä näitä angstisia hapannaamoja, joiden koko olemus huokuu vihaa ja paheksuntaa muita kohtaan. Ap:lle samat sanat, eiköhän se Kela Gold käy jossain muussakin kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän