Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki syyt, jotka estää liikkumasta on tekosyitä.

Vierailija
10.08.2011 |

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on aika paljon "lautasella" mutta en koe olevani lainkaan epäonnekas :)

näillä mennään ja pärjätään

ehkä tämä yltiöpositiivinen luonteenlaatuni estää minua tulemasta katkeraksi rusinaksi joka laittelee provosoivia avauksia aihe vapaalle ;)

olet edelleen jämerästi sitä mieltä että lenkkipolulle vaan se muumion näköinen ihottumapotilas sieltä takarivistä känisemästä ja raapimasta

tää on hauskin ketju hetkiin :D

mitäs muuten sanot mun suvulle; äiti kuoli syöpään alle 6-kymppisenä, terminaalivaiheeseen sopiva liikuntavinkkisi?

siskolla oli aivoverenvuoto, olisiko spinning vai ihan zumba ollut sovelias ajanviete sen jälkeen?

toinen sisko on kehitysvammainen, jospa tuuppaisi pyörätuolin kumoon ja käskisi ryömiä?

isällä on alzheimer, liikkuu perhana ihan liikaakin kun välillä saa etsiä minne on eksynyt, ilmoitanko maratonille?

yksi täti on tässä myös syövän terminaalivaiheessa, pyörätuolissa nappailee kipupiikkejä luusyövän kanssa, hitto että näitä tekosyitä tässä suvussa piisaa.....

t. suomuihminen

Vierailija
102/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä parka tiedä, että et sinä voi olla positiivinen ja onnellinen ihminen jos et vähintään tuntia päivässä käy valuttamassa hikeä jonkin liikuntamuodon puitteissa? Sinä olet läski, masentunut ja passivoitunut yksilö. Eikö kukaan ole muistanut kertoa?

ehkä tämä yltiöpositiivinen luonteenlaatuni estää minua tulemasta katkeraksi rusinaksi joka laittelee provosoivia avauksia aihe vapaalle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en liiku yhtään paitsi tunnin viikossa pelaan sählyä löysästi. Jotenkin sitä vaan pysyy kunnossa ja hoikkana kun vain siivoaa, raivaa, sahaa, halkoo, kaataaa, naulaa, kaivaa ja tekee muuta tuollaista toisarvoista hommaa töiden jälkeen.

Vierailija
104/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten ihmeen rapakuntoinen sä ap olet jos pystyt lastenaltaassa sekä vahtimaan sitä täysin uimataidotonta (kuten suuri osa 3-vuotiaista kai on) ja liikkumaan samalla niin, että hengästyt? Jos nyt puhutaan ihan tavallisesta uimahallista, jossa lastenallas pieni ja matala. Joo, ehkä jos ei yhtään liiku niin voi tehdä jotain vesijumppaliikkeitä siinä sen mitä sen lapsen valvonta antaa myöden. Toki ihan toinen juttu on, jos hallissa on vaikka terapia-allas johon lapsen saa kellukkeiden kanssa lillumaan ja itse voi oikeasti tehdä vesijumppaliikkeitä syvemmässä vedessä.

Miten vaikeaksi voi asiat tehdä? Miksei aikuinen voisi uida siinä matalassakin altaassa? Siis olettaen että mukana ei ole sylivauvaa? Meillä on usein lomareissuilla just niin, että lapset on uineet kellukkeiden kanssa MATALASSA lastenaltaassa ja itse olen vesileikkien ohella uinut ympyrää lasten lähellä, ja kappas vaan, tunnin uintilenkki tehty!

Terv. ei ap

Vierailija
105/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla täytyy olla ihottuman lisäksi joku persoonallisuushäiriö, koska peilistä katsoo takaisin hymyilevä, onnellinen, normaalipainoinen akka jolla on harrastuksia niin paljon että ei millään ehtisi nukkua ;)

Etkö sinä parka tiedä, että et sinä voi olla positiivinen ja onnellinen ihminen jos et vähintään tuntia päivässä käy valuttamassa hikeä jonkin liikuntamuodon puitteissa? Sinä olet läski, masentunut ja passivoitunut yksilö. Eikö kukaan ole muistanut kertoa?

Vierailija
106/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en liiku yhtään paitsi tunnin viikossa pelaan sählyä löysästi. Jotenkin sitä vaan pysyy kunnossa ja hoikkana kun vain siivoaa, raivaa, sahaa, halkoo, kaataaa, naulaa, kaivaa ja tekee muuta tuollaista toisarvoista hommaa töiden jälkeen.

Tuohan on hyvää liikuntaa!

Musta on aika huolestuttavaa, että tässäkin ketjussa tuntuu suurin osa naisista olevan sitä mieltä, että on ok ettei pidä kunnostaan huolta! Sitten päivitellään täällä, kun väsyttää ja on masennusta.

Vai onko tuo provosoiva otsikko kaivanut teidät esiin vastailemaan tähän ja ne, jotka on samaa mieltä mun kanssa, ei vastaile.

Ihan saatte ite tehdä valintanne elämässä. Minä oon tehnyt omani ja uskon, että siitä on pelkästään hyötyä mulle ja mun lapsille. Lapset tykkää myös urheilla ja sitä on ilo seurata.

ap

Vierailija
107/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miten ihmeen rapakuntoinen sä ap olet jos pystyt lastenaltaassa sekä vahtimaan sitä täysin uimataidotonta (kuten suuri osa 3-vuotiaista kai on) ja liikkumaan samalla niin, että hengästyt? Jos nyt puhutaan ihan tavallisesta uimahallista, jossa lastenallas pieni ja matala. Joo, ehkä jos ei yhtään liiku niin voi tehdä jotain vesijumppaliikkeitä siinä sen mitä sen lapsen valvonta antaa myöden. Toki ihan toinen juttu on, jos hallissa on vaikka terapia-allas johon lapsen saa kellukkeiden kanssa lillumaan ja itse voi oikeasti tehdä vesijumppaliikkeitä syvemmässä vedessä.

Miten vaikeaksi voi asiat tehdä? Miksei aikuinen voisi uida siinä matalassakin altaassa? Siis olettaen että mukana ei ole sylivauvaa? Meillä on usein lomareissuilla just niin, että lapset on uineet kellukkeiden kanssa MATALASSA lastenaltaassa ja itse olen vesileikkien ohella uinut ympyrää lasten lähellä, ja kappas vaan, tunnin uintilenkki tehty! Terv. ei ap

uimahallissa aikuiset eivät saa uida matalassa lastenaltaassa, saavat vain valvoa lasten uimista.

Ihan selvä provohan tämä on muutenkin.

Sinne vaan mammat uimaan ympyrää matalaan lastenaltaaseen. Lapset voivat touhua katsella vaikka altaan reunalta =)

Vierailija
108/108 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä ja masennusta voi torjua monilla konsteilla, liikunta ei ole se ainoa oikea. Ihmiset nauttivat eri asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän