Onko normaalia että 3 kk synnytyksestä...
ei ole ollut vielä yhdynnässä?
Alkaa olla epänormaali olo :(
Miestä ei huvita.
Nukummekin eri huoneissa (vauva kuulemma valvottaa vaikka ei heräile öisin kuin 1-2 kertaa, otan rinnalle ja nukahtaa taas)
Mieheni on töissä ja ei saa kuulemma nukuttua jos vauva herää. En vaihda enää vaippojakaan öisin.
En puhu vain vauvoista eikä tämä ole eka vauva.
Pukeudun nätisti, käyn usein suihkussa, olen ihan siistin näköinen, laihtunutkin paljon.
Harmittaa kun mieheni ei halua minua enää :(
Kommentit (3)
Eikä satu minuunkaan, en revennyt eikä leikattu eikä ommeltu. Olen harjoitellut geishakuulillakin ja tehnyt usein pimppijumppaa että en olisi kovin löysä. Mutta ei hän halua :( Tuntuu vähän pahalta. Muuten kaikki on ok!
toisesta ääripäästä...
Mulla synnytyksestä 1kk, mies vongannu seksiä 3vko, ei aluksi yhdyntää mutta muuta kyllä.
Käyn kyllä itse suihkussa joka päivä, pidän siisteydestä huolta, mutta en ehkä ole kauneimmillani joka päivä. Ja melko makkarat on joka paikassa...
Mutta ei kyllä joka päivä jaksa tota vonkaamista.....
No kyllä meillä harrastettiin seksiä jo 3 viikkoa synnytyksen jälkeen ja siitä eteenpäin 2-3 krt viikossa...On 3kk todella pitkä aika mielestäni. Eri asia sitten jos toipuminen kestää eli seksi ei onnistu kivun takia, mutta miehesi tuskin kärsii kivuista ;)