G: Kummallisin asia, mistä sinulle on vittuiltu täällä av:lla
Kommentit (73)
Käytiin miehen kanssa Raxissa syömässä. Hyvää krapulamättöä. Tuli kyllä sellasta palautetta että huh huh... Mut hei, mammathan käy ainoastaan hienoimmissa ravintoloissa. Ei kelpaa edes Rosso.
Olet siis ollut krapulassa? Sehän tarkoittaa suomeksi sitä, että olet alkoholisti. Tuliko lakkiaisissa juotua lasillinen kuohuviiniä, jonka jälkeen pahoinpitelit osan juhlavieraista ja sammuit helmat korvissa ojaan. Outoa, jos tuo Rax on ollut pahin asia.
kun sanoin joskus, että eräässä ulkomaassa on tapana ostaa kaveriporukassa juomat vuorotellen eli tarjota kierros mieluummin kuin niin että jokainen maksaa omansa, ja että on mahdollista jäädä 'velkaa' näiden kierrosten takia.
Eikös siihen joku alan ekspertti tullut väittämään, etten ole koskaan kyseisessä maassa käynyt, eikä siellä todellakaan tarjota kierroksia. Oudoimmaksi asian tekee se, että olen asunut ao. maassa vuosia ja tiedän kyllä mistä puhun.
Tietenkin av:lla saa nauttia veetuilua ihan joka aiheesta jos viitsii vaan aloituksen tehdä ;-)
1) Karvat pimpulissa (olen ällöttävä metsäläinen)
2) Epäonnistunut imetys (en vain yrittänyt tarpeeksi)
3) Myös kolmas poika olisi tervetullut, jos hankkisin lisää lapsia (valehtelen enkä tunnusta totuutta)
4) Eka lapseni nukkui omassa sängyssä (olen kylmä äiti), toka lapseni perhepedissä (olen epäreilu äiti)
oon erehtyny joskus kertomaan mitä ruokaa oon laittamassa/laittanut perheelle.
Voi sitä kauhistelun määrää kun oon käyttäny a) ruokakermaa (hyi saatana, joko ei mitään tai sitte luomukuohukermaa), b) maustettuja kermoja (no hyi saatana, lisäaine-e-koodi-säilöntäaineällötyksiä), c) pakastevihanneksia (no kaikkihan ilmeisesti tietää et ne on itse perkeleestä).
Huoh.
Puhuttiin virpomisesta ja kerroin, että äitini kanssa eräänä vuotena (asuin vielä kotona) teimme kivoja pussukoita palkaksi. Pari ensimmäistä tuntia tulikin hienosti pukeutuneita noitia tai eläimiä kauniiden vitsojen kanssa. Ilmeisesti sana alkoi kuitenkin kiertää, kun vielä iltapäivällä saapui ovellemme isompia lapsia, pukeutumatta ja koristelemattomien koivunoksien kanssa. Mainitsin vaan, että vähän alkoi jossain vaiheessa harmittaa tuo 'palkkion ahneus' vaikka toki ymmärrän, että sen palkkion peräänhän lapset virpovat eikä naapurin mummon miellyttämiseksi. Olisi kuitenkin kohteliasta ja mukavaa, että virpojat panostaisivat myös siihen vanhempien ihmisten ilahduttamiseen kauniilla vitsoilla (tai jos ei niin kaunis tule, niin näkyyhän se vaivannäkö ja yrittäminen kuitenkin) ja pukeutumisella.
Keskustelu eteni hämmentävään suuntaan ja lopulta sain mm. kuulla olevani koko pääsiäisen naama norsun veellä yms.
Oikeesti en voi mitenkään näyttää, kuvittelen vaan.
Viestin kirjoittamisen aikaan olin n. 28-vuotias, ja minusta ei ollut erityisen hohdokasta näyttää 23-vuotiaalta.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1409965/tein_ainakin…
Ei ole varmaan kivaa kun joidenkin etunimi mainitaan.
En voi mitenkään kuulemma olla tyytyväinen lapsiini vaan koko ajan toivon, että joku heistä olisi "se poika".
Kolme lastakin olen hankkinut vain saadakseni "sen pojan".
On myös nimitelty perverssiksi, kun olen imettänyt lapsiani pitkään.
en ollut aikaisemmin madottanut kissaani axilurilla, vaan muilla merkeillä ja kisulla oli matoja.
niin sanon kuitenkin omalta kohdalta sen, että lapseni kuulemma pelkäävät minua, koska eivät ole ees uhmaa uskaltaneet potea.
MINA VOITIN! Asun USAssa, siis kaikki mita teen tai kirjoitan on yhta puppua. Useimmiten vaan kuvittelen asuvani taalla ja narahdan jo siitakin etta kirjoittelen vaillinaisilla aakkosilla Peraseinajoelta yrittaakseni jotenkin patea.
Jo pelkästään otsikosta "MINA VOITIN" voi jo huomata, että yrität päteä. Ja näistä muiden kokemuksista ja saamasta kohtelusta päätellen, jos tuo on suurin ongelmasi, on sinulla kyllä todella heikko itsetunto.
en ollut aikaisemmin madottanut kissaani axilurilla, vaan muilla merkeillä ja kisulla oli matoja.
niin sanon kuitenkin omalta kohdalta sen, että lapseni kuulemma pelkäävät minua, koska eivät ole ees uhmaa uskaltaneet potea.
vittuiltiin täällä muuten miltei samasta asiasta.
Kertoi että hänen lapset ovat olleet aina kilttejä ja noudattaneet sääntöjä jne. Että virheistä on opittu ja teineinäkin olivat vastuuntuntoisia. No eiköhän joku tullut kertomaan että kaverini on miehensä kanssa niin pelottavia että lapset eivät uskalla olla lapsia. =D
Eivätkä siis tosiaankaan ole pelottavia.
Minulle siitä että imetys ei onnistunut _lääketieteellisistä syistä_. Olin vain kuulemma laiska ja kärsimätön, vaikka tutkimusten kautta todettiin että minulla ei ole yhtään toimivaa maitorauhasta.
Käytiin miehen kanssa Raxissa syömässä. Hyvää krapulamättöä. Tuli kyllä sellasta palautetta että huh huh... Mut hei, mammathan käy ainoastaan hienoimmissa ravintoloissa. Ei kelpaa edes Rosso.