G: Kummallisin asia, mistä sinulle on vittuiltu täällä av:lla
Kommentit (73)
Minulla ei kuulemma voinut olla alani tutkintoa, koska en uskonut suuremman sivumäärän tekevän alan oppikirjaa toista pätevämmäksi. Jos olisin suorittanut tutkinnon "oikeasti", tietäisin kuulemma, että 500-sivuinen kirja on aina enemmän oikeassa kuin ohuempi teos, olkoonkin että ko. 500-sivuinen oli kaikkien naurunaihe. Kyse siis tosiaan oli - monesti asiaa alleviivaten - sivujen lukumäärästä.
Mä olen saanut hyvin monisanaista kritiikkiä, kun olen kertonut, etten pidä Paulo Coelhon kirjoista, ja vieläpä osannut perustella mielipiteeni. Sydämeni on siis kiveä, enkä opi koskaan nauttimaan elämän pienistä asioista.
teen tai kirjoitan on yhta puppua. Useimmiten vaan kuvittelen asuvani taalla ja narahdan jo siitakin etta kirjoittelen vaillinaisilla aakkosilla Peraseinajoelta yrittaakseni jotenkin patea.
USAn asioista en tieda mitaan.
kun kerroin joutuneeni somalin raiskaamaksi 17 vuotiaana.
20v yhdessä ja kuulemma elämäni tylsää ja ollaan vaan kaavoihin kangistuneita. Molemmat haluais lähteä mutta ei saada aikaiseksi :D...näin kuulemma...
lapselle ostanut joululahjaksi vain toisen hänen haluamistaan kalliista lahjoista. Olis totta kai pitänyt ostaa ne molemmat!
Lapsistani kasvaa kieroutuneita ja heistä tulee väkivaltaisia alkoholisteja, koska eivät ole nähneet äitinsä sivistyneesti iltaisin istuvan sohvalla viinilasillisen kanssa.
naapurin kekkereissä hän yritti mulle tyrkyttää viiniä kun hänen mielestään raskaanakin ollessa voi ottaa (hänellä oli 3 lasta ja siks tiesi kaikesta kaiken), Minä kieltäydyin siitä yhdestäkin ja olen kuulemma tekopyhä niuho erään palstalaisen mielestä.
on eräänkin kerran v*ttuiltu...
t: Beaver
en ollut aikaisemmin madottanut kissaani axilurilla, vaan muilla merkeillä ja kisulla oli matoja.
vaikka lapsi adoptoitu ja viive ollut useita vuosia ennenkuin edes tapasimme... :)
Ainiin, mä olen myös mamuvaimo, siitähän se ilo irtoaa. Ja miehellä pitkä (YÖÖÖKKK!! ;D) tukka... :D
Mutta useita kertoja kyllä ja ihan vaan katellisuuttaan.
Siitä ainakin kun sanoin, etten koskaan tukista lapsiani enkä usko jäähyyn kasvatusmenetelmänä.
järjestelyjä vuorohoitopaikan kanssa. Mulla oli tuolloin vakipaikka laivalla ja mies oli kans reissutöissä. Sain ihan kauhean ryöpytyksen.
Mainittakoon, että palasin työhöni laivalle joksikin aikaa, että saimme taloudellisen tilanteen vakaammaksi. Lapsilla meni hoidossa ihan hyvin ja täyspäisiä ovat. Sanoin itseni irti v.2006, tein keikkahommia ja kouluttauduin uuteen ammattiin.
- Siitä että minulla on vain yksi lapsi (itsekäs paska)
- Siitä että sain lapseni vasta 30-vuotiaana, olin jo kuulemma ikäloppu
- Siitä että jätin väkivaltaisen miehen (luovutin liian helpolla)
- Monesti siitä kun aikanaan avauduin tuosta edellämainitusta nykyään jo exästä että minä provosoin ja aiheutin käytännössä itse lyönnit. Tyyliin sä ansaitsit ne.
MINA VOITIN! Asun USAssa, siis kaikki mita teen tai kirjoitan on yhta puppua. Useimmiten vaan kuvittelen asuvani taalla ja narahdan jo siitakin etta kirjoittelen vaillinaisilla aakkosilla Peraseinajoelta yrittaakseni jotenkin patea.
Jo pelkästään otsikosta "MINA VOITIN" voi jo huomata, että yrität päteä. Ja näistä muiden kokemuksista ja saamasta kohtelusta päätellen, jos tuo on suurin ongelmasi, on sinulla kyllä todella heikko itsetunto.
mieheni siis sen takia nyt tietenkin käy pettämässä ja mä vaan petän itseäni kun uskon ettei se petä. No edelleenkin olen sitä mieltä että naisella oikeus hallita omaa ruumistaan eikä mun tarvi antaa aina kun mies sattuu haluamaan.Mieheni ei ole eläin joka käy nussimassa kaikkea mikä liikkuu sen takia ettei kykene hillitsemään halujaan.
No siitä että en koe itseäni kovinkaan haluttavaksi kun ylipainoa on 20kg, maha täynnä raskausarpia jne ja kun epäilin että haluaako tuo mieskään enää minua.
Siitä että en tule toimeen tyttölasten kanssa.
(kun siis lapsi on lapsi ja olen vain pinnallinen kun näin sanoin. Puhuin siitä etten osaa leikki tyttöjen kanssa tai puhua heille mitään, varsinkin kun suurin osa tytöistä lähipiirissäni on sellaisia neitiprinsessoja)
Tietenkin siitä että olen saanut lapseni nuorena. Ja siitä että omat vanhempani ovat vanhoja.
Niin ja siitä että menin nuorena naimisiin. Ei kuulemma tule liitto kestämään kun kaikkien kummienserkkujenkaimatkin ovat eronneet kun ovat parikymppisinä naimisiin menneet...
Ja tietenkin siitä että miehelleni ja minulla on tilit erikseen. Rahoja käytetään kyllä kummaltakin, mutta silti.
Tuohon liittyen, siitä että haluan maksaa niistä rahoista mitä tililleni tulee (khh+lapsilisä) omat menoni, siis vaatteet, meikit jne. mitkä nyt on vain minun hyödykkeitäni.
No ei noista jaksa enää välittää.
No siitä että en koe itseäni kovinkaan haluttavaksi kun ylipainoa on 20kg, maha täynnä raskausarpia jne ja kun epäilin että haluaako tuo mieskään enää minua.
Siitä että en tule toimeen tyttölasten kanssa.
(kun siis lapsi on lapsi ja olen vain pinnallinen kun näin sanoin. Puhuin siitä etten osaa leikki tyttöjen kanssa tai puhua heille mitään, varsinkin kun suurin osa tytöistä lähipiirissäni on sellaisia neitiprinsessoja)Tietenkin siitä että olen saanut lapseni nuorena. Ja siitä että omat vanhempani ovat vanhoja.
Niin ja siitä että menin nuorena naimisiin. Ei kuulemma tule liitto kestämään kun kaikkien kummienserkkujenkaimatkin ovat eronneet kun ovat parikymppisinä naimisiin menneet...
Ja tietenkin siitä että miehelleni ja minulla on tilit erikseen. Rahoja käytetään kyllä kummaltakin, mutta silti.
Tuohon liittyen, siitä että haluan maksaa niistä rahoista mitä tililleni tulee (khh+lapsilisä) omat menoni, siis vaatteet, meikit jne. mitkä nyt on vain minun hyödykkeitäni.No ei noista jaksa enää välittää.
Siis KHT eikä khh..
Mutta piti lisätä että siitä sain p**ka ryöpyn niskaani kun sanoin että moikkaan ja kiitän linja-autokuskia. En siis mitenkään jää höpöttelemään, mutta siis perus tervehdykset ja kiitoksen huikkaan kun jään pois kyydistä.
On kuulemma juntti ja typerä tapa.
Pidettiin täydellisenä älykääpiönä kun kysyin jotain vanhempainrahaan liittyvää. En nyt vaan jaksa olla niin kiinnostunut joka pilkusta, että olisin opetellut Kelan vihkoset ulkoa. Ei ois saanu kysyä.
Lapsi käveli kahdeksankuisena, hänen jalkansa siis vääntyvät kun minä olen pakottanut harjoittelemaan ja tulee muitakin vammoja. Lisäksi hän muiden mukaan lukee siis professoriksi viisivuotiaana eikä opi ikinä puhumaan ja kaatuilee takaraivolleen lopun ikänsä.
Koska olen eronnut, lapsistani ei tule mitään koskaan, alkavat ryypätä kolmevuotiaana ja minä olen huora.
Koska olen viihtynyt samassa firmassa koko työelämäni, olen vajaamielinen ja tyhmä.
että lapsillani on eri määrä etunimiä. Kuulemma olen täysi urpo, lapset kärsivät tästä HIRVEÄSTI.
Sitten muita:
-äidilläni on mielisairaus> olen täysin vastuuton kun lisäännyn
-olen imettänyt pitkään> olen pervo
-mulla on pelkkiä tyttöjä> olen kateellinen pojista
-olen laiha, haluan olla laiha ja tykkään liikunnasta> olen anorektikko jota yksikään mies ei halua
-en halua DD-kupin tissejä (saati isompia!)> olen kateellinen, enkä suostu myöntämään sitä
-en halua käydä huoltoasemaravintolassa syömässä verkkareihin pukeutuneena juhlapäivinä> olen snobi
-tykkään saada lahjoja> olen ahne
-miehestänni on vaikea saada tekemään kotitöitä> se on minun syyni, lisäksi olen hirveä nalkuttaja
-mulla on akateeminen koulutus> haluan päteä, en osaa oikeita töitä
-suhtaudun kriittisesti vallitseviin kauneusihanteisiin ja voin aivan hyvin olla ajamatta karvojani tai meikkaamatta> olen suunnilleen häiriintynyt. Lisäksi olen ruma femakko.
-mulla on ohuet hiukset> olen säälittävä ja ruma
-käytän alkoholia sivistyneesti ja kohtuudella> olen juoppo
jne. jne. jne.
Ilkein oli se kommentti, jonka sain kun paljastui, että mieheni oli tapaillut toista naista: Olen niin hirveä ihminen, nipo ja valittaja, että tietenkin mieheni halusi rennompaa ja hauskempaa seuraa kuin minä. Tuosta tulee vieläkin paha mieli, vaikka tapahtuneesta on jo vuosi. Ja kommentoija oli tietysti myös väärässä, minä en ole nipo, vaan nimenomaan rento ja hauska. Mieheni tapaili toista naista ihan muista syistä, jotka eivät liittyneet minuun millään tavalla. Eikä pettäminen muutenkaan ole koskaan sen petetyn syy.