G: Kummallisin asia, mistä sinulle on vittuiltu täällä av:lla
Kommentit (73)
hiivatonta pizzapohja ohjetta.
Sain kuulla olevani tampio ja idiootti kun en edes pizzapohjaa osaa tehdä, en käyttää googlea ja sellaisia kun saa ihan pakasteestakin valmiina.
Syy reseptienhän kysymiseen ei tietenkään voi olla siinä, että haluaisi reseptin, jonka joku on käytännössä jo todennut toimivaksi.
Mun olemattomista ennustajankyvyistä saa kyllä vittuilla vapaasti...
Eli vittuillaan jos valitat, että olet väsynyt kun vauva ei ikinä nuku. Vittuillaan jos ylipäätään valitat lapsenhoidon raskaudesta. Vittuillaan jos laittaa lapsensa hoitoon, oli se sitten virikepaikka tai vaikka isovanhemmat, koska pitäisihän se ennen lapsen tekoa nähdä kaikki tulevat vaikeudet ja väsymykset.
Vittuillana jos on valittu huono mies. Tässäkin pitäisi olla ennustajaeukko.
Vittuillaan jos vaikka sairastuu masennukseen koska kyllä sitä etukäteen pitäisi osata välttää.
Jne..jne... AV-mamman mielestä KAIKKI maailman asiat pitäisi osata etukäteen nähdä kristallipallosta.
...kun ovat tehneet paljon töitä lukiossa (suorittaneet paljon kursseja, laskeneet pitkän matematiikan, fysiikan ja kemian tehtäviä) eikä heillä näin ollen ole mitään mahdollisuuksia akateemisissa opinnoissa.
Palsta mamman lapsethan eivät tarvitse laskurutiinia mihinkään, se on vain laskutaidottomia varten.
koska olemme lihavia, lyhyitä, diabeetikkoja, tai sitten muuten vaan sellaisia, jotka vaan ajattelevat että p. säilyy tiukkana -viis muusta, koska ahdasta lantiota ei ole olemassakaan :D
Ja että sektioarpi on kamala, eikä sen vuoksi kannata esittäytyä uimahallissa lainkaan. Ja että karvoitus aikuisella naisella on sairasta ja epänormaalia. :) Imetys on itsekästä jos imettää yli 1-v. lasta. Olen myös huono siitä syystä, että lapseni ovat sama sukupuolta(se on varmaan omaa syytänikin av-mammojen mielestä)
tämän ketjun omituisimman voittaisi varmaan se mamma, jolle sektiolääkäri vittuili! :D
muistatteko?
että olin tyytyväinen meidän pihaterassin kokoon, vaikka se on pienehkö. En kuulemma tykkää viihdyttää vieraita ja ties mitä kaikkea jotopäätöstä yksi urvelo selvitti 50-neliöisine terasseineen. XD
En siis eläissäni ollut käynyt ko. paikassa ja yhtäkkiä olinkin luomakunnan paskin olento, kun halusin käydä siellä ostoksilla.
-ei ole pildekarvoja = syy miehen pedofiiliataipumusten tukeminen, koska vain "Pikkutytöillä" ei ole karvoja ja karvat on JUST se ainoa asia joka tekee naisen. Ja kyse ei missään nimessä voi olla, että itse en tykkää karvoista.
- sanoin, ettei vesirokkoista lasta saisi viedä yleisille paikoille tartuttamaan, niin sain kuulla olevani hysteerinen. Vesirokko on AINA todella harmiton lievä ja tavallinen lastentauti, joka on vaan hyvä tartuttaa kaikille.
Ei voi olla millään totta, että joillekin se voi olla hengenvaarallinen sairastaa, ei koska perus av-mamman oma lapsi sai vain 3 pilkkua ja pikkasen lämpöä. Ja kaikki av-mamman 50 tuttua lääkäriäkin pitää lapsilleen "vesirokkokutsuja"
Koska tervehdin naapureita, olen pinnallinen.
Taidetaan pitää niin kylähulluna, että säästävät.
Bikerin vaimona olen "tyhmä WT-huora" ja perheemme varma sosiaalitapaus, niin ja mieheni paatunut rikollinen, syrjäytynyt alkoholisti ja lapsen tasolle jäänyt juntti.
Lapsemme pitäisi ottaa huostaan ja meille ei missään nimessä voi päästää lapsia leikkimään, koska kotimme on kauhea paheidenpesä :D
Kaiken tämän av-mamma tietää ja siis todellakin tuntee koko biker-kultturin, koska on lukenut niinkin luotettavia lähteitä, kuin keltainen lehdistö.
Suosittelin Kasvun Paikka-ohjelmaa (tulee tänäänkin 23-24. Ei täällä kuulemma mitään kasvatusohjelmia katota kun maalaisjärjellä pärjää.
kuinka mulla on hankala anoppi. kommenttien perusteella vain minussa on vika ja anoppi on itse ihanuus.
kommenttien perusteella aloin oikeesti ymmärtää että vittumaiset ihmiset on oma lajinsa ja niitä valitettavasti riittää...ei pelkoo että kuolisivat sukupuuttoon!!
olevani laiska, tyhmä, piittaamaton jne kun en ollut käynyt lapsen kanssa jossain lapsen sairauteen liittyvissä vertaistukiryhmissä. Tämä siis ennen kuin olimme saaneet koko diagnoosia ja asia oli ihan aluillaan.
Olen kuulemma prinsessa ja kiittämätön kun minulle ei kelpaa mitään. Kukaan ei minua halua vieraaksi koskaan, koska olen prinsessa joka nyrpistelee nokkaansa muiden tarjottaville ja vain hienostelen ja valehtelen etten voi syödä ihan kaikkea mitä eteen tulee. Jep, jep. Ihan itsehän olen silloin lapsena tämän päättänyt!
ja mä kehotin jumppaamaan jalkapohjia nousemalla varpaille ja toistamalla.
Sain kyseiseltä ap:ltä osal´kseni sellaiset haukut ja yhtäkkiä olinkin maailman idiootein ihminen ehdotuksineeni.
Yhä vieläkin olen sitä mieltä että jumppaaminen auttaa raskauden lytistämiin jalkapohjiin...
saada miehelle vapaata töistä kun minun käteni leikattiin. Mammat lynkkas heti kättelyssä, "ai sun ukolles palkallista vapaata kun sut leikataan!!?". En ollut maininnut missään vaiheessa _palkallinen vapaa_ Ja totta kai olisi minun pitänyt pärjätä yhdellä kädellä uhmaikäisen kanssa, etenkin kun toisessakin kädessä oli kipuja.
Asun siis tietenkin lähiössä, poltan tupakkaa, juon jne.
Enhän toki tarvitsisi lääkkeitä jos harrastaisin liikuntaa ja söisin terveellisesti. En tosin ollut kertonut mitään syömis- ja liikkumistottumuksistani, mutta av-mammat näkevät kristallipallostaan kaiken.
en MITENKÄÄN voisi saada kertomallani budjetilla kuvailemani kaltaista taloa tietyllä etäisyydellä keskustasta tai jos saisinkin niin se olisi aivan paska. Ja että 800-neliöinen tontti on postimerkki, ihan naurettava ajatuskin että sellaiselle pitäisi talo tehdä.