Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää, miten todellisuudesta vieraantunutta nuoriso on!

Vierailija
24.06.2026 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000012098199.html

Ei mitään tajua rahan arvosta, järkyttävää typerää tuhlailua.

Oon oikeasti sanaton

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa on summa, jolla eläkeläinen ostaa kahden viikon ruuat.

Joku todellisuudestavieraantunut someblondi on sitä mieltä, että pikkusumma ja outoa jos joku ei heitä sitä typeriin ja turhiin bimbohömppäharrastuksiin

Vierailija
2/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että itsellä on varaa pistää tuo summa menemään 15 minuutissa johonkin josta on iloa 15 minuutiksi, ei tarkoita sitä että kaikki ajattelevat samoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat "aikuiset" palstalaisetkin. Ei siis mikään ihme.

Vierailija
4/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tos sillee pointtinsa et jos sul on rahaa ni sun on periaattees ihan hyvä käyttääki sitä. Jenkeissähän esim on vissii sellanen systeemi et sun on pakko rikkaana käyttää sun rahojas tai sua rangaistaa siitä. Mut se idea siinä on just se et mihin sit käyttää sitä rahaa. Et onhan se parempi käyttää sitä sellasii asioihi mitkä luo enemmän arvoo sille rahalle pidemmällä aikavälillä. Toki voihan joku väittää et laskuvarjohyppyki tuo arvoo ihmiselle kokemuksena, ei siinä. Mut sellane tyhmä tuhlaaminen on vähä niin ja näin varsinki jos ihmisellä ei oikeasti ole rahaa kuten suomalaisilla tuppaa olemaan. Et sit siel mennää velaks tehden kaikkea "kivaa". 

Vierailija
5/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kivaa olla iltapaskatoimittaja kun suomalaiset heti suuttuu ja tarttuu syötteihin. Voi kirjoittaa ihan mistä huvittaa ja hömelöt muumit pitävät laaja-alaisena totuutena

Vierailija
6/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Nämä tuhlailijat olivat saaneet runsaasti kritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nuoret ovat todella järkeviä rahankäyttäjiä. Säästävät ja sijoittavat.

Vierailija
8/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppi on somettanut teinistä saakka. Ei ole tainnut oikeata kunnon työtä tehdä ollenkaan.

 

Siis joku "somevaikuttaminen" ei tosiaankaan ole mitään semmoista, mitä laskettaisiin työksi. Sellaisten ihmisten hömppähommaa, jotka laiskuuttaan menee siitä, mistä rima matalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Iltalehden erikoishaastattelussa Porissa asuva Heinosten 3-henkinen perhe.
Kotona asuvan 32 vuotiaan vauvapalsta incelin vanhemmat säälii poikaansa.

Haastattelussa tilanne on kiusallinen. Olisi pitänyt laueta peräsualeen huutaa karjuvalla äänellä perheen isäntä Heikki Heinonen. Hän on Porilaisen incelin Nikon 32v isä. Tähän yhtyy kovaan ääneen myös perheen emäntä Kaisa 50 joka kertoo että mieluummin olisi saanut mennä peräsuoleen vaikka hän ei kuulemma anaaliseksistä pidäkkään.

Samaan aikaan 32v incelipoika hakkaa playstation pelikonsolia ja kiroaa omassa huoneessaan. Haastattelijalta pääsee naurunpurskahdus kun hän huomaa incelpojan huoneenlattialla olevat spermaiset talouspaperitollot. Tunnelma on kireä ja perheen isäntä Heikki huutaa pojalleen että kasva aikuiseksi saakelin vahinkolapsi.

Vierailija
10/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pariskunta ei ole nuoriso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
12/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€ on pikkuraha kenelle tahansa joka käy TÖISSÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten aikuisten tavassa kerryttää varallisuutta on tapahtunut selvä muutos. Sijoittaminen on noussut 25–34-vuotiaiden kotitalouksissa.

Kuulostaa järkevältä. Kun minä olin nuori, vanhempi väki ei osannut todellakaan neuvoa sijoittamaan rahoja.

Vierailija
14/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne suurimmat ongelmat rahan hallinnassa ole nykyisillä keski-ikäisillä päättäjillä sekä näitä edeltäneillä boomereilla, jotka istuttivat Suomen talouden tuhon siemenet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs rotupettturi tuo muija on.

Vierailija
16/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80 euroa on summa, jolla eläkeläinen ostaa kahden viikon ruuat.

Joku todellisuudestavieraantunut someblondi on sitä mieltä, että pikkusumma ja outoa jos joku ei heitä sitä typeriin ja turhiin bimbohömppäharrastuksiin

Onhan tuo pikkusumma, jos olet päivääkään töitä tehnyt.

Vierailija
17/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin

Olen tehnyt töitä koko ikäni ja jään kohta eläkkeelle. En vaan näitä kaikkitietäviä tärkeileviä  tyhjänpäiväisiä todellisuudestavieraantuneita somebimboja ja ns. "vaikuttajia" jaksa oikeasti käsittää. Eikö heillä ole oikeita töitä, joita voisi tehdä ja olla tuottavana osana yhteiskuntaa tyhjänpäiväisen bimbopumpulihömpän sijaan? 

-ap

Vierailija
18/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taisi edustaa juuri sitä "ei tyypillistä" nuorisoa. Tyypillistä nuorisoa lienee ne heidän todennäköisesti saman ikäiset, alle 25 vuotiaat kaverit, joilla ei ole varsinkaan siellä kalliilla lomalla varaa heittää melkein satasta milloin mihinkin päähänpistoaktiviteettiin.

Vierailija
19/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 euroa on summa, jolla eläkeläinen ostaa kahden viikon ruuat.

Joku todellisuudestavieraantunut someblondi on sitä mieltä, että pikkusumma ja outoa jos joku ei heitä sitä typeriin ja turhiin bimbohömppäharrastuksiin

Onhan tuo pikkusumma, jos olet päivääkään töitä tehnyt.

Olen tehnyt aika montakin päivää töitä elämässäni. Kuitenkin nyt olen työkyvytön ja tuo 90 euron summa on aika suuri.

Vierailija
20/36 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Pinja on rikas. Hän omistaa vuonna 2025 päättyneellä tilikaudella 243 000 euron liikevaihtoa tehneen Pinkku Pinsku Oy:n. Osti 18-vuotiaana 200-neliöinen omakotitalon.