Stubbin mukaan minun pitää miehenä puuttua naisiin kohdistuvaan väkivaltaan
– Mies, puutu väkivaltaan konkreettisilla teoilla, presidentti sanoi.
Miten tämä onnistuu, jos en vietä aikaani väkivaltaisten ihmisten seurassa enkä tunne miehiä jotka hakkaavat naisia?
Kommentit (119)
Konkreettinen teko on ihan se, ettet hakkaa tai tapa naista.
Puhu naisten kokemaa väkivaltaa vastaan. Älä osallistu seksistiseen läppään vaan tuomitse tuollainen moukkamainen puhe.
Näin aluksi.
Tuskin kukaan tarkoitti että heti menet pelastamaan kaikki naiset (mutta toki autat jos näet).
Pienet teot muuttavat asenteita.
Mitäs stubb on itse tehnyt?
Eikö mm turvakodeista ja naisten linjalta ole poistettu tukia 🤔
Nuo naistensurmaajat on usein paatuneita rikollisia tai huumeidenkäyttäjiä, tuskin niihin kauheasti mitkään pyynnöt tehoaa. Tai ulkomaalaisissa uskontonsa ja kulttuurinsa sokaisemia.
Kiusaaja-stubbi moraaliposeeraa ja larppaa Robin Hoodia.
Vierailija kirjoitti:
Puhu naisten kokemaa väkivaltaa vastaan. Älä osallistu seksistiseen läppään vaan tuomitse tuollainen moukkamainen puhe.
Näin aluksi.
Tuskin kukaan tarkoitti että heti menet pelastamaan kaikki naiset (mutta toki autat jos näet).
Pienet teot muuttavat asenteita.
Tämä. Jännä että tämäkin piti jonkun tulla selittämään.
Kuka on viddu on niin tyhmä että menee lässyttämään kaljoissaan leikkipuistossa keinuvalle miehelle että minun lapsi haluaa keinua siinä, joten mene pois.
Soldier of Odin pitää jalkauttaa kaduille valvomaan järjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on viddu on niin tyhmä että menee lässyttämään kaljoissaan leikkipuistossa keinuvalle miehelle että minun lapsi haluaa keinua siinä, joten mene pois.
Helevettiäkö sinä kaljapäissäs leikkipuistossa keinut?
Minuakin kiinnostaisi tietää. Aika harvoin mies on jossain tilanteessa, jossa todistaisi väkivaltaa, johon voisi itse jotenkin puuttua. Stubbilla jo dementia, kun hourii mitä sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs stubb on itse tehnyt?
Eikö mm turvakodeista ja naisten linjalta ole poistettu tukia 🤔
Ei presidentillä ole valtaa tuollaisiin asioihin, pönttö.
Se ettet esim tällä palstalla lietso miehiä jotka fantasioivat naisten satuttamisesta
Ihan h*lvetin lapsellista jeesustelua. Ne kiltit miehet, jotka kuuntelevat eivät tee naisille mitään muutenkaan. Ja ne muut eivät välitä p*skaakaan ennen tätä tai tämän jälkeen. Antakaa kunnon tuomioita tai oman käden oikeutta näille tekijöille tai lopettakaa vinkuminen. Isät voisivat kyllä perustaa sellaisen vigilante-osaston rankaisuja varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs stubb on itse tehnyt?
Eikö mm turvakodeista ja naisten linjalta ole poistettu tukia 🤔
Eihän presidentti niitä tukia poista. Ei kuulu hänen tehtäviin.
Joo haha, niin kauan, kun naiset palstalla haukkuvat miehiä inceleiksi, ja ties mitä, niin ei todellakaan😁😁
Nuo, naisiin kohdistuvassa väkivallassa, etenkin seksuaalisessa sellaisessa, ma mumiehet ovat vahvasti yliedustettuina. Jos Stubb välittäisi oikeasti, ei päästäisi tuollaisia miehiä maahan. Mutta kun ei välitä ja kaikki on pelkkää teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Soldier of Odin pitää jalkauttaa kaduille valvomaan järjestystä.
Ei ne läskit osaa muuta kuin dokata kelarahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Konkreettinen teko on ihan se, ettet hakkaa tai tapa naista.
Leiffi, tino ja walde ovat upeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs stubb on itse tehnyt?
Eikö mm turvakodeista ja naisten linjalta ole poistettu tukia 🤔
Ei presidentillä ole valtaa tuollaisiin asioihin, pönttö.
Nykyinen on lobbaajien kuningas. Ja populistien.
Ole vaan rauhallinen ja turvallinen oma itses?