Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kummallisin asia, mistä sinulle on vittuiltu täällä av:lla

Vierailija
05.06.2011 |

Voit listata monta :D

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluanko lapsia vai en.

Sain kuulla, että en ole kypsä äidiksi, jos mietin asiaa järjellä. Ilmeisesti lapsien pitää vain "antaa tulla" sen jälkeen kun seurustelu on kestänyt kolme kuukautta.

Vierailija
2/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen mustasukkainen.

Mieheni jättää minut hetkenä minä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "helppo nakki" miehille. Oikeesti en ole väkivaltaisen suhteen jälkeen uskaltanut enää koskeakaan mieheen, ja oon ollut yksin pian jo 5 vuotta. Siitä pääseekin vittuilemaan että mitäs menit ja otit "huonon miehen", oma vika. No eipä ollut alunperin "huono mies" vaan fiksu ja rehellinen. En osannut ennakoida sitä et väkivalta tulee suhteeseen vuosien jälkeen, miehen peliriippuvuuden kylkiäisenä. Mun olemattomista ennustajankyvyistä saa kyllä vittuilla vapaasti...

Vierailija
4/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINA VOITIN! Asun USAssa, siis kaikki mita teen tai kirjoitan on yhta puppua. Useimmiten vaan kuvittelen asuvani taalla ja narahdan jo siitakin etta kirjoittelen vaillinaisilla aakkosilla Peraseinajoelta yrittaakseni jotenkin patea.

Jo pelkästään otsikosta "MINA VOITIN" voi jo huomata, että yrität päteä. Ja näistä muiden kokemuksista ja saamasta kohtelusta päätellen, jos tuo on suurin ongelmasi, on sinulla kyllä todella heikko itsetunto.

Nyt on muun tyhmyyden ja tietamattomyyden lisaksi viela huono itsetunto. Miten tasta selviaa?

Vierailija
5/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se ulkomailla tyossa oleva sh, joka valehtelee palkkansa ja riistaa siivoojaansa ja puutarhuriaan :) jos siis edes asun ulkomailla..

vahintaan olen epakelpo koska tuen usa:n kamalaa terveydenhuoltojarjestelmaa, josta av mammat tietavat kaiken

Vierailija
6/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin, että vuosikausia mieheni, kuten varmasti muutkin, on lahjakkaasti unohtanut merkkipäiviä. Ja aina kun hän unohtaa, hän suuttuu minulle. En mökötä, vaadi tai kritisoi. Ennen 30-v päivääni sanoin, että jos kerrankin muistaisit ja ottaisit asiaksi ennen ko.päivää. Eiköhän mies pyydä siirtämään rahaa tililleen päivää ennen. Kun siitä täällä mainitsin, niin olin vinkuja ja prinsessa.

En vain ymmärrä sitä, miksi on liikaa vaadittu, että tasavuosikymmeniä täytettyään puoliso muistaisi edes päivän. Lopulta mies osti mulle suihkugeelin ja muumimukin ja olin iloinen, että hän lopulta muisti. Hänelle ostin 30-v lahjaksi vohveliraudan. Eli materiasta ei ole kysymys.

En vaadi todellakaan liikoja, ostin itselleni eilen euron ruusun alelaarista kun valmistujaisviikonloppu on takana. Ja ai niin, tänään ON syntymäpäiväni :). Kuulemma lahja on kaapissa. Vaikka olisi Pätkis-patukka, olisin iloinen, valehtelematta. Se, että joku muistaa, tuntuu kivalta. Mutta av-raati oli sitä mieltä, että olen lapsellinen ja vingun.

Vierailija
7/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista elämä on turistirysien ulkopuolisessa Bulgariassa, esim. että lasten kannalta turvallinen maa. Joku, jonka kumminkaima on käynyt Sunny Beachilla tietää tietty paremmin.

Uusperheessäni tietenkin lapsi kärsii sisimmässään, ei kerta kaikkiaan voi olla onnellinen ja olen vain sokea, jos en näe sitä...

Vierailija
8/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että istuin lapseni vauva-aikana auton takapenkillä "viihdytysjoukkoina" aina siihen asti kunnes hänet käännettiin kasvot menosuuntaan. Kuulemma vauvan pilallehemmottelua, pitäisi antaa huutaa vaan.

Vierailija
9/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli antanut kiellostani huolimatta suklaajoulukalenterit pienille lapsilleni (alle 2v).

Vierailija
10/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku AV-mamma tietää aina mua paremmin mun miehen TODELLISET mielihalut, unelmat ja ajatukset.

Vierailija
11/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma epäilyttävää, että on niin monta työsuhdetta (vaikka kaikki selkeitä määräaikaisia sijaisuuksia) ja että olisi kannattanut mieluummin olla 10 vuotta putkeen kotona. Silloin olisi paremmat työllistymismahdollisuudet kuin nyt, koska työkokemuksen määrästä voi päätellä, että olen epäluotettava, häilyväinen, enkä osaa mitään. Tämän johtopäätöksen veti ihminen, joka omien sanojensa mukaan palkkaa usein ihmisiä töihin...

Vierailija
12/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsettomuus, siitä mullekin on vittuiltu täällä

-IVF-llä alkunsa saanut lapseni on myös haukuttu friikiksi, jonka ei kuuluisi koskaan olla syntynyt

Vierailija
13/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kumisaappaat ja kurapuku lapsella päiväkodissa -> on noloa kuulemma :D

Vierailija
14/73 |
07.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en edes äänestä heitä. Ainut asia joka liittää minut heihin on kieli.

Vierailija
15/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Anneli -nimessä on liikaa L-kirjainta ja on ällöttävä lässytysnimi.

Silti tyttäreni tuon nimen sai :)

Vierailija
16/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pahoitin mieleni appiukkoni lähettämästä joulukortista. Hän siis lähetti joulukortin ainoastaan pojalleen, ei minulle (siis kortissa luki ainoastaan mieheni nimi). Aloitin asiasta ketjun ja pohdiskelin tätä juttua. Suurin osa av-mammoista oli sitä mieltä, että nipotan turhasta, koska esimerkiksi työkaverit ei tiedä aina puolison nimeä. Edelleen olen sitä mieltä, että appiukko oli tökerö ja että on hieman eri asia muistaa oman lapsensa vaimon nimi, kuin työkaverin puolison tms.

Vierailija
17/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikkoon ja yksi kirjain meni yhdessä sanassa väärin ja sitten koko ketju olikin mun luokittelua wt-kirjoitushäiriöiseksi mammaksi...

Hei sinä joulukortin saaja, meille tulee usein miehen puolelta vanhemmilta sukulaisilta joulukortti, jossa vain mieheni nimi tai joskus lopussa + perh. Eli voi olla ihan vain vanhojen ihmisten tapa, että kortti lähetetään "perheenpään" tai sen oman lähisukulaisen nimellä.

Vierailija
18/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle (kuten niin monelle muullekin) vittuiltiin siitä, että lapseni oppi pois vaipoista 3-vuotiaana. Tarinan uusin käänne on, että nyt vittuilaaan, siitä, että 4-vuotiaani käy vielä potalla, ei pytyllä o_O

Av-mammalle ei MIKÄÄN riitä! :D

Vierailija
19/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kuulemma voinut olla alani tutkintoa, koska en uskonut suuremman sivumäärän tekevän alan oppikirjaa toista pätevämmäksi. Jos olisin suorittanut tutkinnon "oikeasti", tietäisin kuulemma, että 500-sivuinen kirja on aina enemmän oikeassa kuin ohuempi teos, olkoonkin että ko. 500-sivuinen oli kaikkien naurunaihe. Kyse siis tosiaan oli - monesti asiaa alleviivaten - sivujen lukumäärästä.

Vierailija
20/73 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kummiasiasta sovittiin isomman joukon kesken avoimesti, jokaiselle selittäen, että miksi tietyt kummit valittiin ja tiettyjä ei, eikä kenellekään jäänyt aiheesta mitään hampaankoloon. Ilmeisesti kummiuden pitäisi olla joku mystinen salaisuus..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä