Vesipiipun poltosta
Mitä sinulla tulee mieleen ko. aiheesta? Oletko itse joskus kokeillut? Olen kuullut, että tällä hetkellä teinien keskuudessa suuressa suosiossa. Kyseessä ei siis kannabiksen polttelu vesipiipulla.
Kommentit (5)
Olen siellä itse polttanut vesipiippua. Monet täällä suomessa taitavat tosiaan luulla (tai ainakin joku aika sitten luulivat, nyt on yleistynyt), että siitä poltetaan aina kanabista. Mutta niinhän se ei tosiaan ole. Monissa kahviloissa ulkomailla on vesipiippua tarjolla.
ja siihen monenlaista makutupakkaa,en ole kyllä vuosiin käyttänyt sitä..
Olen siellä itse polttanut vesipiippua. Monet täällä suomessa taitavat tosiaan luulla (tai ainakin joku aika sitten luulivat, nyt on yleistynyt), että siitä poltetaan aina kanabista. Mutta niinhän se ei tosiaan ole. Monissa kahviloissa ulkomailla on vesipiippua tarjolla.
Omenatupakka oli ainakin yksi mitä poltin. Sitten oli joku makeampi, mutta en jaksa muistaa, mitä se oli. siitä kun on jo aikaa.
valitettavasti tosiaan vesipiippu yhdistetään Suomessa kannabikseen. Joo, kyllähän sillä sitäkin poltetaan, mutta kun ne vesipiiput ovat itsetehtyjä...(tyyliin limupullo, foliota jne.).
Huumemielikuva minullekin tuli ensin mieleen kun kuulin noista vesipiippun poltteluista.Mitä siinä poltettaessa siis hengitetään keuhkoihin? Savua tietenkin, mutta mitä muuta (ellei kyseessä tupakka)?
ihan hauskaa hommaa ja maistuu hyvältä