Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsestäänselvä käytöstapa, joka ei sitä kuitenkaan kaikille ole?

Vierailija
20.01.2011 |

Mitä sinulle itsestäänselviä käytöstapoja sinulla on, joita muut eivät noudata?

Itse olin tänään luennolla, jossa tapahtui seuraavaa:

Eräällä naisella soi puhelin ja alkoi puhua siihen kesken luennon. Omasta mielestään oli varmaan kohtelias kun sentäs ääntänsä hiljensi...

Toisella naisella oli pieni vauva mukana. Vauva alkoi useampaan otteeseen kitisemään ja itkeskelemään ja äitinsä yritti hyssytellä tätä. Aikansa hyssyteltyään sitten poistui salista yhteensä 4 kertaa. Kyllä se tuollainen eestaas ravaaminenkin ja vauvan kitinä luentoa häiritsee.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi miehen sterilisaatiosta huolimatta

ja kun kuukautiset tulivat normaalisti, raskaus huomattiin vasta 14 viikolla. No, onneksi ei olla sossun asiakkaita eikä työttömyyskorvaustakaan ole koskaan nostettu että ei voi pummiksi syytää.

miehesi on steriloitu, hän ei ole lapsesi isä

Vierailija
22/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ei saisi vasemmalla kädellä pidettyä kun on suunniteltu oikeakätisille. Olen vasenkätinen ja avaan ovet vasemmalla kädellä, kuinkahan yleensä voin käyttää ovia lainkaan. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapseni sai alun kierukasta huolimatta. YKSI, ei kaikki. Sossussa en ole käynyt ikinä, toivottavasti ei ole tarvettakaan. Opinnoista ja suunnittelemattomasta raskaudesta huolimatta minulla ja miehelläni oli ja on edelleen varaa elää normaalisti, laskematta joka penniä. Ja ajattele, kaikki lapseni ovat samalle miehelle.

kertoen miten lapsesi sai alkunsa. Se ei mua ollennkaan kiinnosta.

Vierailija
24/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä en nimittäin ole harrastanut kuin mieheni kanssa sen jälkeen kun yhdessä alettiin olemaan.

Sterilisaatiokaan kun ei ole 100 % varma.

Minä tulin raskaaksi miehen sterilisaatiosta huolimatta

ja kun kuukautiset tulivat normaalisti, raskaus huomattiin vasta 14 viikolla. No, onneksi ei olla sossun asiakkaita eikä työttömyyskorvaustakaan ole koskaan nostettu että ei voi pummiksi syytää.

miehesi on steriloitu, hän ei ole lapsesi isä

Vierailija
25/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä en nimittäin ole harrastanut kuin mieheni kanssa sen jälkeen kun yhdessä alettiin olemaan. Sterilisaatiokaan kun ei ole 100 % varma.

varmaan sanoit noin miehellesi

Uskoiko hän sinua?

Vierailija
26/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin oppilaallani (korkeakoulu) on tunnillani puhelin päällä, se soi ja oppilas vastaa siihen ja alkaa puhua (!!!) keskeytän opetuksen ja kuuntelemme kaikki kärsivällisesti että hän saa asiansa hoidettua. Yhden tuollaisen tapauksen jälkeen puhelimet pysyvät kiinni.

Poikkeuksia tietysti aina on, jolloin on pakko pitää puhelinta päällä: sairastapaukset, lasten hoitoon liittyvät hätätilanteet jne. Silloin on korrektia että oppilas (tai minä) sanoo siitä ja menee ulos puhumaan jos puhelin soi.

Sama koskee kokouksia, palavereja yms.

Vierailija
27/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapseni sai alun kierukasta huolimatta. YKSI, ei kaikki. Sossussa en ole käynyt ikinä, toivottavasti ei ole tarvettakaan. Opinnoista ja suunnittelemattomasta raskaudesta huolimatta minulla ja miehelläni oli ja on edelleen varaa elää normaalisti, laskematta joka penniä. Ja ajattele, kaikki lapseni ovat samalle miehelle.

kertoen miten lapsesi sai alkunsa. Se ei mua ollennkaan kiinnosta.

Miksi sitten olet vastannut? =)

Vierailija
28/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan helvetin kyllästynyt sen jatkuvaan länkytykseen joka ketjussa, on aihe mikä vaan. Korjaa lääkityksesi ja etsi jotain mielekästä sisältöä elämällesi niin jos vaikka loppuisi tämä joka aiheen terrorisoiminen.

että mistä päättelit että SYYTTELIN MUITA raskaudestani joka sai alkunsa kierukasta huolimatta? Otin vain kantaa siihen kun sinä väitit käytöstavattomaksi ja sosiaalipummiksi kun lapsemme sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Miten muuten pään paijaaminen liittyy siihen? Näkee että joku on taas päässy osastolta liian aikaisin avohoitoon.

siis en ota kaikkea niin vakavasti mikä täällä tällä palstalla ilmenee, ja en todella kirjoittele yksityiskohtia siitä miten voi voi voi, sainkin raskauden kierukasta huolimatta joten minun täytyy nyt kyllä olla oikeutettu kuormittamaan muita omilla ongelmillani

Vierailija
29/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sterilisaatio voi pettää eli siemenjohdin yhdistyä uudelleen, vaikka se onkin harvinaista. Tätä tapahtuu 0,1 - 0,6%:lla miehistä ja yleensä tämä sterilisaation pettäminen tapahtuu pian toimenpiteen jälkeen, harvoin enää vuosien kuluttua. "

Jos maksat isyystestin niin voin teettää sen mieliksesi :) Ai joo, miehellä on muuten eräs harvinainen perinnöllinen ominaisuus, joka on myös tällä lapsella.

seksiä en nimittäin ole harrastanut kuin mieheni kanssa sen jälkeen kun yhdessä alettiin olemaan. Sterilisaatiokaan kun ei ole 100 % varma.

varmaan sanoit noin miehellesi

Uskoiko hän sinua?

Vierailija
30/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista on se jankkaaja mielestäsi? ;)

ja olen ihan helvetin kyllästynyt sen jatkuvaan länkytykseen joka ketjussa, on aihe mikä vaan. Korjaa lääkityksesi ja etsi jotain mielekästä sisältöä elämällesi niin jos vaikka loppuisi tämä joka aiheen terrorisoiminen.

että mistä päättelit että SYYTTELIN MUITA raskaudestani joka sai alkunsa kierukasta huolimatta? Otin vain kantaa siihen kun sinä väitit käytöstavattomaksi ja sosiaalipummiksi kun lapsemme sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Miten muuten pään paijaaminen liittyy siihen? Näkee että joku on taas päässy osastolta liian aikaisin avohoitoon.

siis en ota kaikkea niin vakavasti mikä täällä tällä palstalla ilmenee, ja en todella kirjoittele yksityiskohtia siitä miten voi voi voi, sainkin raskauden kierukasta huolimatta joten minun täytyy nyt kyllä olla oikeutettu kuormittamaan muita omilla ongelmillani

Vierailija
31/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vahinkoraskauksista syntyneitä lapsia.

noista on se jankkaaja mielestäsi? ;)

Vierailija
32/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet kutsuttuna kylään, isäntäväki haluaa istua olohuoneessa television äärellä koko vierailun ajan. Tai sitten kun menet kylään ystävälle tai kahville ystävän kanssa ja luuri soi -> ystävä lätisee ummet ja lammet 15-20 minsaa toisen ystävän kanssa. Haukotus!

kun olemme lapsettoman pariskunnan luona kylässä ja sieltä tulee jotain lapsille täysin sopimatonta ohjelmaa ja pyynnöistäni huolimatta kanavaa ei voida vaihtaa.

Vierailija
33/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärsyttää suunnattomasti kun monet ihmiset soittavat kysyäkseen löytyykö jotain tuotetta tms. Kun vastaa puhelimeen "Myymälän nimi-osasto-oma nimeni" niin kuuluu vaan esim. "Onks teillä lumilapioita?" Töks. Siis ilman minkäänlaista tervehdystä...argh..kuin soittaisivat johonkin robotti-automaattiin!! Tekisi mieli sanoa, että "hetkinen, otetaanpa uusiksi, eikö äiti opettanut että ensin tervehditään, kiitos hei" ja luuri korvaan.. ;D

joka ajattelee, että "mä olen vain töissä täällä"?

Vierailija
34/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että sulla ei tosiaan ole kaikki kohdillaan. Hei haloo, nyt puhuttiin yhdestä asiasta mikä liittyy elämääni ja sen perusteella sinä lokeroit minut sossupummiksi jonka mielestä "asioita vain tapahtuu", enkä itse edes elätä perhettäni. Et voisi olla enempää väärässä. En muuten tunne yhtään sossupummia joten en osaa sanoa heistä mitään. Sinä ilmeisesti tunnet, kun noin tarkkaan tiedät millaisia sossupummit on. Mitähän se kertoo sinusta, että tunnet sossupummeja?

jankutat koko ajan ja tulet tänne kertomaan yksityiskohtia siitä miten lapsesi saivat alun. Se ei minua ainakaan kiinnosta

Minä tein muksuni silloin kun siihen oli varaa ja sitten laitoin jarrut päälle.

Aika paljon sossu jotuu vähävaraisten äitien elämää kustantamaan.

Millä tavoin se on Sinulta pois, että sosiaalitoimen puolesta kustannetaan vähävaraisten elämää?

Mutta nythän minä sen keksin: Sinä saat tuntea ylemmyyttä. Siksi sinä tykkäät kirjoitella muita vähätteleviä ja tuomitsevia tekstejä. Se, että tuntee ylemmyyttä muihin verrattuna, ei tee sinusta ketään toista ihmistä parempaa. :)

Vierailija
35/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun antaa vähän bensaa ni leimauttaa hetkessä kunnon roviot. Ei paljon tarvitse provosoida.... =)

Onkohan se oikeassakin elämässä yhtä tiukkapipoinen inttäjä vai onko tää vaan sen AV-rooli? Yksi niistä siis...

Vierailija
36/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, poistuvan luulisi sanovan reippaahkolla ja kohteliaalle äänellä: "Anteeks, mä jäisin seuraavalla pois." yai jotain vastaavaa.

Vaan harvoinpa tuota kuulee.

Vierailija
37/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se on Sinulta pois, että sosiaalitoimen puolesta kustannetaan vähävaraisten elämää? Mutta nythän minä sen keksin: Sinä saat tuntea ylemmyyttä. Siksi sinä tykkäät kirjoitella muita vähätteleviä ja tuomitsevia tekstejä. Se, että tuntee ylemmyyttä muihin verrattuna, ei tee sinusta ketään toista ihmistä parempaa. :)

jokaisella on omat valintansa

jotkut valitsevat elämän niin että sossu sitten maksaa, jotkut eivät.

ja tietenkin saan tunte ylemmyyden tunnetta sossun asiakkaisiin, minä heidän tuet omilla rahoillani maksan.

en minä sitä valita, oma valintani tienata omat rahani.

Sinun elämä ei ole mun syy

Vierailija
38/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tänäänkin tervehdin iloisesti naapurin lasta, katsoa möllötti minua kuin ei olisi ennen nähnytkään vaikka päivittäin arkena lapsemme yhdessä leikkivät!

Missähän iässä lasten kuuluu alkaa tervehtiä ? Omani ovat tervehtineet käskemättä varmaan siitä saakka kun oppivat puhumaan.

Samoin kiitos ja anteeksi . En voi käsittää miksei niitä voi opettaa lapsilleen, noilla pienillä sanoilla huomioi jo niin paljon kanssaihmistä!

Vierailija
39/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siellä vastataan " Prisma, hyvää päivää!"

Kyllä ensin pitäisi siellä päässä sanoa kuka on puhelimessa, eikä tervehtiä suoraan.

ja ärsyttää suunnattomasti kun monet ihmiset soittavat kysyäkseen löytyykö jotain tuotetta tms.

Kun vastaa puhelimeen "Myymälän nimi-osasto-oma nimeni" niin kuuluu vaan esim. "Onks teillä lumilapioita?" Töks. Siis ilman minkäänlaista tervehdystä...argh..kuin soittaisivat johonkin robotti-automaattiin!!

Tekisi mieli sanoa, että "hetkinen, otetaanpa uusiksi, eikö äiti opettanut että ensin tervehditään, kiitos hei" ja luuri korvaan.. ;D

Vierailija
40/152 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin se on Sinulta pois, että sosiaalitoimen puolesta kustannetaan vähävaraisten elämää? Mutta nythän minä sen keksin: Sinä saat tuntea ylemmyyttä. Siksi sinä tykkäät kirjoitella muita vähätteleviä ja tuomitsevia tekstejä. Se, että tuntee ylemmyyttä muihin verrattuna, ei tee sinusta ketään toista ihmistä parempaa. :)

jokaisella on omat valintansa

jotkut valitsevat elämän niin että sossu sitten maksaa, jotkut eivät.

ja tietenkin saan tunte ylemmyyden tunnetta sossun asiakkaisiin, minä heidän tuet omilla rahoillani maksan.

en minä sitä valita, oma valintani tienata omat rahani.

Sinun elämä ei ole mun syy

Onneksi olkoon, kirjoitustesi perusteella olet elämän todellinen menestyjä! Ihmisarvohan tosiaan mitataan rahassa ja vain ja ainoastaan rahassa. Amen :D