Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa joku Ukrainan sota?

Vierailija
23.06.2026 |

Kumpikin maa on hyökännyt Suomeen. Molemmat ovat vieläpä samaa kansaa. Toki jotkut aivopestynä heiluttaa jotain hiton ukrilippuja, sekä vie kaikki rahat ja perseensä ukrsinaan.

Uli, uli hybridikedkuksen trollijuntti. Tuu nyt hokemaan iigoria ja tee itsestäsi täysi pelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iigor ilmiannettu, nyt oli jo tosi väsynyttä sinultakin. Oletko kännissä?

Vierailija
2/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei oikein lähtenyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryssssät on häviämässä, siksikä nämä ulinat vaan jatkuu

Vierailija
4/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krim palaa, sillat palaa, koskahan ap Iigor joutuu eturintamalle 🤭 Putinilla ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin yleiset kutsunnat. Hänelle tärkeämpää on sodan jatkuminen vaikka se veisi kaikki venäläismiehet, sodan loppu olisi Putinin uran loppu.

Vierailija
5/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krim palaa, sillat palaa, koskahan ap Iigor joutuu eturintamalle 🤭 Putinilla ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin yleiset kutsunnat. Hänelle tärkeämpää on sodan jatkuminen vaikka se veisi kaikki venäläismiehet, sodan loppu olisi Putinin uran loppu.

Yksi sukupolvi sotaan menetettyjä venäläismiehiä ei haittaa ketään, ei edes venäläisiä itseään näemmä. Apkin vaan ilakoi sodalla ja on venäläinen itse.

Vierailija
6/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut enää 3 vuoteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sijoitus tulevaisuuteen. Sota Suomessa tulisi maksamaan ehkä kaiken mitä meillä on

Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille

sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle

https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…

Laitoin itse juuri 50e

Hyvä me

toiseksi viimeinen linkki

suora linkki Ukraina Armeijan sivuille

sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle

https://bank.gov.ua/en/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-…

Linkin voi tarkistaa tuolta APU-lehden sivulta

Vierailija
8/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinaa työntyy röyhkeästi heikon venäjän alueelle

Kiinan salainen sotilastukikohta paljastui

Kiina rakentaa Tadžikistanissa sotilastukikohtaa käyttämällä hyväkseen maan turvallisuushuolia ja Venäjän vaikutusvallan laskua.

Kiina on pyrkinyt viime vuosina laajentamaan sotilaallista vaikutusvaltaansa. Tadžikistanissa Pekingin tilannetta helpottaa maan pitkäaikaisen taloudellisen ja sotilaallisen kumppanin Venäjän käymä hyökkäyssota Ukrainassa, joka vie Kremlin resurssit.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4bb92e58-9bc6-46c4-8406-540f2e302281

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksihän just Suomea voisi kiinnostaa joku Ukrainan sota... On kyllä mysteeri, miten rajanaapurin käymä hyökkäyssota liikuttaa suomalaisia. Tosi vaikea käsittää. Mitäs me ap seuraavaksi pohditaan? Teetkö avauksen, jossa kysytään, miksi ne hampaat oikein pitää pestä?

Vierailija
10/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisarvio: Venäjä häviää väistämättä Ukrainassa. Ukraina nousee tuhkasta, kiinalainen johtava sota-asiantuntija arvioi.

Ukrainan sota päättyy väistämättä Venäjän tappioon, myös Pekingin yliopiston professori Feng Yujun arvioi.

Sota on ollut katastrofaalinen niin Ukrainalle kuin Venäjällekin, eikä sille näy loppua kovinkaan nopeasti. Lopulta se kuitenkin päättyy Venäjän tappioon, kiinalainen Venäjä-asiantuntija Feng Yujun arvioi.

Kiinan arvio: 

Useat tekijät tekevät Venäjän lopulta tapahtuvasta tappiosta väistämättömän. Aikanaan se pakotetaan vetäytymään kaikilta miehittämiltään ukrainalaisalueilta, mukaan lukien Krimiltä. Sen vuoksi on Kiinan varauduttava mahdollisesti sotilaallisesti miehittämään Venäjän itäiset osat Kiinan rajan turvaamiseksi. 

 

Lähde:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/598126c1-927e-4876-8fc9-89c6cb95212e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin tavoite on enää pysyä vallassa. Muu jo menetetty. Talous on kuralla, sotilaista parhaat kuolleet. Kokonainen sukupolvi venäläisiä teurastettu. Juuri lapsentekoikäiset 🙈

 

Kiina vie venäjän idän alueet

Iltalehti 2025: Kiina aikoo vallata osan venäjästä 🤣

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3da122b7-e7e7-4cb1-9e57-34bb2c093ae2

Vierailija
12/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ryssssät on häviämässä, siksikä nämä ulinat vaan jatkuu

Eikö se näiden propakanda uutisten mukaan ole ollut jo vuosia häviämässä hehhehee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok vassari

Vierailija
14/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krim palaa, sillat palaa, koskahan ap Iigor joutuu eturintamalle 🤭 Putinilla ei kohta ole muuta vaihtoehtoa kuin yleiset kutsunnat. Hänelle tärkeämpää on sodan jatkuminen vaikka se veisi kaikki venäläismiehet, sodan loppu olisi Putinin uran loppu.

Yksi sukupolvi sotaan menetettyjä venäläismiehiä ei haittaa ketään, ei edes venäläisiä itseään näemmä. Apkin vaan ilakoi sodalla ja on venäläinen itse.

Zelekö jotain välittää kansastaan, sodan myötä äijä senkun itse kavereineen rikastuu. Hei me tienataan tällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ryssssät on häviämässä, siksikä nämä ulinat vaan jatkuu

Eikö se näiden propakanda uutisten mukaan ole ollut jo vuosia häviämässä hehhehee...

on, uutisten mukaan merkit on ollut nähtävissä jo vuosia aiemmin, mutta nyt se alkaa oikeasti konkretisoitua.

Vierailija
16/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

 

-venäjä perääntyy

-Ei hallitse ilmatilaansa

-Öljysatamat on seis 🚨🚨🚨

Vierailija
17/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Ei näitä itätrollien aloituksia oikeastaan tarvitse enää ilmiantaa, laittaa vaan faktat tiskiin, niin itse poistattavat aloituksensa! :) (money for nothing :)))

Vierailija
18/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, mikset halua keskustella, vaikka teit tämän aloituksen?

Vierailija
19/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kakarat. Ketäs ne hyökkääjät Raatteentiellä olikaan. 130 000 Ukrainalaista...

Vierailija
20/22 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ryssssät on häviämässä, siksikä nämä ulinat vaan jatkuu

Eikö se näiden propakanda uutisten mukaan ole ollut jo vuosia häviämässä hehhehee...

Ei, niiden mukaan Venäjän piti suorittaa kolmen päivän erikoisoperaatio ja denatsifioidun Ukrainan kansan piti hurrata tulijoille.

 

Itse asiassa myös Stalin kuvitteli Suomessa käyvän samoin. Hän piti tärkeänä että soittokunta on valmiudessa paraatimarssin päätteeksi. Eipä siellä sitten tarvittu soittokuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan