Lue keskustelun säännöt.
miksei Toy Story 5:n grafiikat ole parantuneet sitten ensimmäisen osan?
Kommentit (4)
Koska se ei olisi samaa sarjaa kuin edelliset leffat.
Harvoin vaihdetaan valaistusta ja värimaailmaa jos se on toiminut edellisissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huonoja ja epäuskottavia elokuvia. Annan 1 tähden.
Kaikki elokuvat on tehty vuoden 1995 tietokoneilla. Siksi mitään kehitystä ei ole tapahtunut.
Miks olis pitänyt?