đUkraina on alkanut kerĂ€tĂ€ joukkoja Hersoniin đą maihinnousua varten. Sodan suunta on kÀÀntynyt. Krim on kaatumassa Ukrainan haltuun đšđšđš
Ukraina on alkanut kerÀtÀ joukkoja Hersoniin maihinnousua varten. Sodan suunta on kÀÀntynyt.
Kommentit (41)
KrimillÀ on kÀsketty irrottaa kaikki tarpeeton elektroniikka verkosta. Kun sÀhköÀ ei ole, vettÀ ei tule.
Ei kyllÀ ensi talvi tulee olleen raja
Ukraina jatkaa koko kesÀn ja syksyn venÀjÀn tasottamista
Joka yö ja pÀivÀ
KrimillĂ€ on siviileiltĂ€ kielletty autojen tankkaus đ€Łđ
venÀjÀ kaatuu
venÀjÀn joukot on pÀÀosin enÀÀ paskaa
Putin elÀÀ omaa todellisuuttaan, vÀittÀÀ venÀjÀn etenevÀn ja olevan ylivoimainen vaikka Ukraina valtaa takaisin alueita itselleen tÀllÀkin hetkellÀ. LisÀksi Ukrainalla on jo drooniylivoima.
Ja mitĂ€ nyt VenĂ€jĂ€n ilmapuolustus on pelattu ihan tĂ€ysin kebabkioskille, hĂ€lytysjĂ„rjestelmĂ€t eivĂ€t toimi ja pietarilaisetkin voivat vain katsella ettĂ€ taivas varjele mitĂ€ sieltĂ€ tulee. SieltĂ€ tulee DROONI! TĂ€mĂ€ ei ihan kuulosta voitokkaalta kolmen pĂ€ivĂ€n erikoisoperaatiolta. đ
Ilmoittakaa spĂ€mmi ALARMOO đđ
Ja siellĂ€ Iigor ja Svetlana itkevĂ€t, ettĂ€ miten kesĂ€loma on pilalla kun Krimille lĂ€ksivĂ€t rantalomalle. Pieni viulu sille. đ„Čđ»
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa spĂ€mmi ALARMOO đđ
U mad, iigor boi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa spĂ€mmi ALARMOO đđ
U mad, iigor boi?
ALARMOO VenÀjÀ vallottanu Ukrainassa strategisen kohteen, mitÀs nyt???
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukrainalaislahteet-venalaisjoukot-eâŠ
Videolla hauskoja reaktioita venĂ€lĂ€isiltĂ€ Moskovassa đ€Łđ
"Viides iso drooni iskee"
Vierailija kirjoitti:
Videolla hauskoja reaktioita venĂ€lĂ€isiltĂ€ Moskovassa đ€Łđ
"Viides iso drooni iskee"
Voi voi kun venÀjÀllÀ ihmiset pelkÀÀ
Tuo koko kaupunki palaa. Hienoja panoraakuvia
Vierailija kirjoitti:
KrimillÀ on kÀsketty irrottaa kaikki tarpeeton elektroniikka verkosta. Kun sÀhköÀ ei ole, vettÀ ei tule.
TÀmÀ
PönttökÀÀn ei vedÀ
Vierailija kirjoitti:
KrimillĂ€ on siviileiltĂ€ kielletty autojen tankkaus đ€Łđ
Jos siviileiltÀ on bensa loppuu se tarkoittaa sit ÀettÀ kaikki jÀljellÀ oleva varattu sotimiseen kun ei huolto pelaa. Tilanne oikeasti huononemassa KrimillÀ nyt nopeasti venÀjÀn kannalta.
Ja Ukrainan droonit lentÀvÀt pitkin Pietarin taivasta, kukaan ei tee niille mitÀÀn. VÀestöÀ ei edes varoiteta niistÀ. VenÀjÀ on romahtamassa ihan tÀydellisesti.
Sota loppuu heti kun venÀjÀ poistuu Ukrainasta
ja venÀlÀiset sotarikolliset teloitetaan
Kun on kerta alotettu, niin Ukrainan on lisĂ€ttĂ€vĂ€ nyt höökiĂ€ ja kovaa. Murkulaa r y zzĂ€n niskaan isosti đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa spĂ€mmi ALARMOO đđ
niinhÀn me kaikki muut teemmekin jokaisella sun valhealoituksellesi, varmaan olet huomannutkin, rysssssÀmielisiÀ Suomessa ei suvaita
No heikko venÀjÀ hajoaa pian osiin ja tÀytyy miehittÀÀ Pietaria ja Karjalaa Ukrainan kanssa, kunnes niistÀ saadaan luotua uudet valtiot ja pilkkoa venÀjÀ.
venÀjÀ luhistuu