Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Infinity höylät?

Vierailija
20.12.2010 |

Mikä koiranhäntä tässä on kainalossa? joku soitti äsken ja yritti ilmaiseksi saada jotain pakettia lähetettyä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näköjään joskus kirjoittanut tähän ketjuun (jotain vuosi ja 8kk sitten..) vierailija nro 39 siis ja nyt tilanne on tämä:

Peruin jäsenyyteni saatuani melkoisen määrän noita teriä(olisko jotain 18kpl), mutta pian kävikin niin, että itse höylä hajosi :( Putosi muistaakseni lattialle. En ole jaksanut selvittää saisiko jostakin uutta tilalle, joten palasin käyttämään vanhaa tuttua gilletteä :) Ja kasa teriä on nyt turhaan kaapissa lojumassa.

Vierailija
42/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri peruin netissä, siellä oli kohta "irtisano jäsenyytesi". Sain sähköpostiin vahvistuksen asiasta ja että asia käsitellään mahd.pian ja ilmoitetaan sitten sähköpostiini kun ovat asian käsitellyt. Automaattinen viesti kun siinä pystyi jotain palautettakin vissiin antaan..ens kerralla osaan jo sanoa ei kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mäkin peruin netissä ja sain tuollaisen "käsittelemme asiaasi" meilin. No sitten soitin vielä ja pääsinkin läpi ja peruin jäsenyyden, mutta sanoivat että peruutus oli mennyt läpi jo tuona päivänä kun sain tuon meilin. Eli sekin näyttää riittävän.

Itse juuri peruin netissä, siellä oli kohta "irtisano jäsenyytesi". Sain sähköpostiin vahvistuksen asiasta ja että asia käsitellään mahd.pian ja ilmoitetaan sitten sähköpostiini kun ovat asian käsitellyt. Automaattinen viesti kun siinä pystyi jotain palautettakin vissiin antaan..ens kerralla osaan jo sanoa ei kiitos :)

Vierailija
44/49 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt että kyseistä höylää tai edes teriä myytäisiin normaaleissa tavarataloissa? Onko tuote pelkkää tilaustavaraa vai oonko ihan sokea niitä etsiessäni kaupoissa?

Vierailija
45/49 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä. Mikähän järki siinäkin olisi, jos kaikki siirtäisivät kyseisen firman tilille omalta tililtään nolla euroa. :D

Itse sain helposti peruttua jäsenyyden, kun laitoin vain sähköpostia sinne suomeksi. Viestiin kirjoitin, että haluan irtisanoa jäsenyyden ja perään oman nimen ja asiakasnumeron. Parin päivän päästä tuli vastaus, että jäsenyys on irtisanottu. Helppoa tähän asti ja sain ainakin ilmaisen höylän! Toivottavasti tuosta ei enää seuraa enää mitään ikäviä yllätyksiä. Oli kyllä viimeinen kerta, kun suostuin mihinkään vastaavaan juttuun.

Vierailija
46/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa osotteessa on suomenkieliset sivut mistä sen saa kivuttomasti peruutettua tai jätettyä paketin väliin. <a href="http://shaveservice.com" alt="http://shaveservice.com">http://shaveservice.com</a&gt;

kiitos linkistä, laitoin sen heti kirjanmerkkeihin vaikkei "ilmanen" höylä oo vielä tullukkaan :)

Vierailija
47/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä!

Olin jo unohtanu koko tilaukseni, kunnes paketti tänään tuli. Oli aika merkillinen koko myyntitilanne ja se puhelun nauhoittaminen oli ihan outoa!

Kun luin tätä ketjua alussa, ajattelin heti voi pirhana, jos ei sinne voi laittaa sähköpostia tai ei pääse soittamalla, menen heti kuluttaja-asiamehen juttusille!

Se myynti oli jotenkin painostavaa ja meillä oli vielä vieraita ja vähän ekavasti meni koko tilanne. Toivon että pääsin eroon kerta heitolla koko puljusta!

Terät voi olla ihan hyviäkin, ei siinä mitään, mutta kaupustelu oli aika päälle käypää ja eroon pitää päästä ellei halua olla mukana.

Menenkin heti tsekkaan sähköpostin, tuliko kielteinen palaute vai sainko peruutuksen menemään läpi.

Taas sitä viisastu! Ei kannata kaikkeen sekaantua....

Vierailija
48/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylä tänään. Soitin heti siihen laskussa olevaan numeroon ja peruutus hoitui tosi nopsaan ja hienosti. Oli vielä ihan ystävällinen asiakaspalvelijakin :)

Vierailija
49/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vielä sen asiakaspalvelun numeron. Sain myös puhelun ja haluan perua heti.