Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko joskus ihmetelleet läheisenne kumppaninvalintaa?

Vierailija
14.06.2026 |

Oletteko jos ihmettelleet, että mitä teidän läheisenne on nähnyt kumppanissaan ja miksi hän haluaa olla sen kanssa?

Esimerkiksi mun mies serkku on tosi mukava, fiksu, turvallinen ja varakas. Hän valitsi vaimokseen ja lapsensa äidiksi naisen, jolla oli kaksi alakouluikäistä lasta, tupakoi,  ja joka on keskituloinen, mutta silti ei osallistu yhteisiin kuluihin. Lisäksi se nainen käy vieraissa. Mä en ihan rehellisesti ymmärrä, mitä serkkuni on nähnyt siinä naisessa?

Sit mun edesmennyt tätini aikoinaan asui pari vuotta avoliitossa alkoholistimiehen kanssa. Tämä mies oli selvänäkin ihan outo. Miehellä ei ollut edes fyrkkaa, vaan pikemminkin tätini elätti häntä.

No sitten mun naispuolinen serkku on luonteeltaan aika "haastava" ja ihmettelen, miksi hänen aviomiehensä valitsi juuri hänet kumppanikseen. Ilmeisesti muita naisia ei ollut tarjolla.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sokea.

Vierailija
2/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every single time. Mutta olen huomannut sen suvussani perustuvan lähinnä sille kuka antaa pimppiä/munaa, eikä sille kuka on järkevä kumppani, lisä sukuun ja hyvä ihminen. Siksi en ole itse enää tekemisissä suvun kanssa, nauttikoot sukuelimistään kumppaniensa kanssa.

Vierailija
4/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki. Luulen, että moni on ihmetellyt myös omaa kumppaninvalintaani.

Sellaista se on, kun kunnolla rakastuu.

Vierailija
5/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuttavapiirissä miesten valintoja seurannut, miesvaltainen työpaikka, niin tavis miehelle on ollut tarjolla vain se tasan yksi mistä valita. Naisilla taas 30 - 100 mistä mistä valita, se kun nainen valitsee fiksujen miesten joukosta sen kaikkein kusipäisimmän väkivaltaisen tyypin sitä voi ja saa ihmetellä, mutta miesten valinnassa ei ole mitään ihmeteltävää kun ei voi valita.

Vierailija
6/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle

Vierailija
7/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä ihmettelevät, mitä joku mies näkee jossakin naisessa?

Vierailija
8/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini jätti kivan hammaslääkärimiehen ja otti tilalle työttömän juopon. Juoppomies petti kaveriani ja kaverini otti miehen sen jälkeen vielä takaisin ennen kuin mies katosi kuvioista kokonaan. Ei voi ymmärtää.

Vierailija
9/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta olen ajatellut että kaipa he näkevät toisissaan jotain, mitä minä en ulkopuolisena näe. 

Vierailija
10/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuttavapiirissä miesten valintoja seurannut, miesvaltainen työpaikka, niin tavis miehelle on ollut tarjolla vain se tasan yksi mistä valita. Naisilla taas 30 - 100 mistä mistä valita, se kun nainen valitsee fiksujen miesten joukosta sen kaikkein kusipäisimmän väkivaltaisen tyypin sitä voi ja saa ihmetellä, mutta miesten valinnassa ei ole mitään ihmeteltävää kun ei voi valita.

Nainen toimii periaatteella joka edistää hänen geneettistä perimäänsä ja jos se on se alfoin ja aggressiivisin yksilö niin ei siinä itkeminen auta. Kilttimies pitää sinua pumpulisessa häkissä, roikkuu helmoissasi kuin taapero ja lässyyttää samalla kun r aiskaa sinua. Ei sellaista kukaan halua.

Vierailija
11/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehilläkö ei ole valinnanvaraa sinkkunaisissa? 🤣

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Olisi kivaa tietää, millaisen naisen he lopulta valitsivat kaikkien finalistien joukosta...

Vierailija
12/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini jätti kivan hammaslääkärimiehen ja otti tilalle työttömän juopon. Juoppomies petti kaveriani ja kaverini otti miehen sen jälkeen vielä takaisin ennen kuin mies katosi kuvioista kokonaan. Ei voi ymmärtää.

Oliko kaverillasi lapsia tämän hammaslääkärin kanssa?

Vierailija
13/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nainen on j ännä? 🥹 👉👈

Vierailija
14/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaverillasi lapsia tämän hammaslääkärin kanssa?

Ei ollut eikä onneksi saanut niitä tuon juoponkaan kanssa.

Vierailija
15/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on sokea.

Kyllä henkisesti kypsä aikuinen osaa valita kumppaninsa järjellä eikä tunteella.

Vierailija
16/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärimies on voinut olla narsisti ja henkisesti väkivaltainen. 

Vierailija
17/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuremmin. Minun makuni ei ole sama kuin muiden maku. Jos he ovat onnellisia, niin miksi minun tulisi ihmetellä asiaa.

Vierailija
18/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh.... Vakiovastaus. Narsisti...

Jostain syystä exät ovat lähes aina narsisteja. Joskus jopa molemmat osapuolet väittävät samaa toisesta. Välillä oikein naurattaa kuinka molemmat haukkuvat suu vaahdossa toista narsistiksi vaikka oikea syy on heidän erilaiset näkökantansa asioihin.

Vierailija
19/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko usein kuuntelemaan, kuinka ystäväsi valitti tästä juoppomiehestään? Miksi hän edes jätti sen kunnollisen hammaslääkärimiehen?

Vierailija
20/46 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, tosin kaveri puhui hammaslääkärimiehestä hyvää eronkin jälkeen. Eikä siinä, ehkä mies ei ollut hänelle sopiva, mutta noiden kahden miehen välillä oli niin räikeä ero aika lailla kaiken suhteen, että oltiin kaikki ihan hoomoilasena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi