Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Infinity höylät?

Vierailija
20.12.2010 |

Mikä koiranhäntä tässä on kainalossa? joku soitti äsken ja yritti ilmaiseksi saada jotain pakettia lähetettyä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan höynäytetty. Sähköpostilla laitoin suomeksi että haluan uusien terien tulevan 2x vuodessa. Saman päivänä jo vastattiin. MInusta hyvät terät. Paremmat kuin gilette.

Vierailija
22/49 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis ilmeisesti aika monet ovat vaan innostunut kun sanovat että ilmaista on...ajattelematta sen enempää. Raivostuttavaa, etät s-postit eivät mene peille. En edes vielä ole rittänyt soittaa, mutta kun nimeenomaan sanovat, että s-postitse voi irtisanoa koko jäsenyyden ja koko osoite ei TOIMI! Onko kukaan miettinyt mitä "asiakaspalvelunumeroon" soittaminen maksaa, puheluhan voi maksaa maltaita, eli tässä voi olla enemmänkin koiria haudattuna... OPikaamme tästä :)

mulla vaan toimi s-posti??? Mitä te horisette???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on oikeen iso häntä. Mä jostain syystä tilasin kyseisen höylän ja sainkin sen. Nyt olen kaksi päivää yrittäny sanoo itteeni irti, mut mailit paukahtaa takasin ja soitot menee "jonoon". Älkää hyvät ihmise tilatko tätä "ilmaista" höylää, näistä ei taida päästä eroon. Vaikka aion kyllä keinot keksiä, toi firma ei mun euroillani rikastu ja se on varma!!!!

Vierailija
24/49 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon nyt koko aamupäivän yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, nauhote sanoo, että ruuhkaa soittakaa myöhemmin uudelleen.

Vierailija
25/49 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon nyt koko aamupäivän yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, nauhote sanoo, että ruuhkaa soittakaa myöhemmin uudelleen.

sama homma. Laitoin s-postia tuohon shaveservice-osoitteeseen mutta mahtaako kukaan siinä suomenkielistä viestiä ymmärtää?

Vierailija
26/49 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alzheimerintautia (ensimmäisessä vaiheessa) sairastava mummi oli sitten ilmeisesti vastannut puhelimeen näiden soittaessa ja tavalliseen tapaansa sanonut vaan "joo joo" ja tottahan tilaus meni päälle. Kun asia selvisi meille muille, oli höyliä tullut jo useampia ja laskut maksamatta, koska mummi oli ne kaappiinsa vaan piilottanut. Nyt yritetty soittaa asiakaspalveluun ja aina vaan sanovat että ruuhkaa, soittakaa myöhemmin uudelleen. Pitäs selvittää, että kun höylät laitettu takas menemään ni tarviiko niitä laskuja nyt maksella sitten... Seuraava homma laittaa mummin puhelimeen kaikki mahdolliset estot, ettei vaan enää kukaan puhelinmyyjä voi soitella. Vielä tälläsiä asioita käynyt mielessä tehdä, kun tauti vasta vähän aika sitten diagnosoitiin...

Vierailija
27/49 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin asiakaspalveluun tänään. Asioiden hoituminen tapahtuu vain sähköpostilla, joka on suomenkielinen tai puhelulla, joka maksaa pvm. Nettisivujen kautta EI irtisanota jäsenyyksiä.

Sain hyvää palvelua, vaikka vähän joutu oottelemaan.

Vierailija
28/49 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaisin nämä, kun käytän höyliä säännöllisesti, muutaman kerran viikossa. Ajattelin että mikäpä siinä, peruutan sitten, jos eivät vedä vertoja kaupan terille.

Skeptisenä testasin terää ja sehän toimii!! Nyt olen kahdesti käyttänyt. On sellainen kumman "vetelä" ja muutenkin hiukan outo malliltaan, kun tähän asti olen lähinnä gilletten (miehille tarkoitetuilla) tottunut ajamaan, mutta yllättävän siisti jälki; ei naarmuja, punaisia näppyjä tai sitä VERENvuotoa, joka seuraa lähes jokaisesta bikinirajan höyläämisestä.

Ottaa tarkasti, eikä tosiaan revi. Sivelee vaan ja epäilinkin jo, että poistaako karvoja ollenkaan, mutta sileää on!

Ajattelin ainakin seuraavan paketin ottaa, ennenkuin sanoudun irti. Tai jos väliksi voi valita esim.6kk, kuten joku sanoi, se sopii hyvin. Riittävät mulla pitkäksi aikaa.

Vierailija
29/49 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi perua ennen kuin se näytepakkaus on tullut, koska saat näytepakkauksen mukana tulevassa kirjeessä asiakasnumerosi, jonka tarvitset perumiseen. Ja puhelinnumerokin löytyy kyseisestä kirjeestä. Itse sain juuri peruttua jäsenyyteni puhelimitse. Helppoa se ei ollut, ensin soittelin muutaman kerran ja aina olin jonossa, laitoin irtisanomislomakkeen niiden nettisivuilla, ei tullut vahvistusta, kokeilin vielä sähköpostia, ja soitin postin laittamisen jälkeen niin sain vihdoin jonkun kiinni, sen jälkeen irtisanominen onnistui helposti, piti sanoa vain jäsennumero, mutta jonkun kiinni saaminen oli hankalaa... Uskoisin että se on nyt onnistunut, koska asiakaspalvelija sanoi että se on nyt tällä selvä, että pakatteja ei lähetetä enään minulle.

Vierailija
30/49 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti myös joku mies (varmaan sama firma, en sen nimeä muista, mutta tuskin nyt kovin moni niitä puhelimitse markkinoi), en halunnut sen höyliä ja se ei millään uskonut etten tarvitse niitä?!?

Miten joku ei tajua, ettei kaikki käytä höyliä enkä halua edes ilmaiseksi jotakin, mitä en tarvitse? Ei kai minulla ole mitään velvollisuutta kaikkea tilata, mitä tarjotaan, ihme myyjiä!

Vierailija
31/49 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, ettei MINUN tarvitse tehdä yhtään MITÄÄN!!! Saan sen höylän ja siinä se! Mitään ei tarvitse tehdä!

En halunut höylää, joten nyt varsinkaan minun ei tarvitse tehdä mitään. =D

Vierailija
32/49 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tämä puhelinnumero, johon soittaessaan voi perua tilauksen.

Vierailija
33/49 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin sähköpostia ja peruin sen, ja seuraavana päivänä tuli vahvistusviesti perumisesta. Ei ongelmia, ainakaan vielä.

Vierailija
34/49 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa osotteessa on suomenkieliset sivut mistä sen saa kivuttomasti peruutettua tai jätettyä paketin väliin. <a href="http://shaveservice.com" alt="http://shaveservice.com">http://shaveservice.com</a&gt;

Höylästä maksoin postikulut, sen jälkeen tuli aika tiuhaan uudet terä/saippuapaketit, oliko niissä 4 vai 5 terää ja olivat 4,90KPL eli setin hinnaksi tuli 24,50.

Ja eivät ole edes niin hyviä, bikinirajaan tulee aina näppyjä, vaikka onhan se kätevää kun se saippua on siinä samassa.

Vierailija
35/49 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

posti toi ekan höylän ja parin viikon päästä toisenkin.....eri asiakasnumeroilla tietenkin!!

Ei kiitos! en odottanut enää kolmatta pakettia. irtisanominen kävi helposti...kunhan googlen avulla ensin löytyi oikeat nettisivut!

Vierailija
36/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pakettia. Saat höylän ilmaiseksi :D

Siinä mukana tulee sitten se puh nro jonne soitat ja annat asiakasnumerosi, joka löytyy myös siitä kirjeestä.

Vierailija
37/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse harvensin uudet terät tulevaksi 6kk välein.

Vierailija
38/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla lailla" myytiin" minullekkin höylä..ja höynään menin...Monen yrityksen jälkeen (puhelutiedoissa 28min kaikkiaan odottelua ja hei!sehän maksaa,koska vastaaja vastaa heti ja jättää jonoon ja puhelu katkeaa n.6min.jälkeen)sain asiakaspalvelun kiinni ja SIELLÄ TOIMITTIIN TODELLA ASIALLISESTI JA PAHOITELTIIN,olin kyllä itsekkin sillä linjalla,että tuskin tämä kyseisen asiakaspalvelijan vika oli...MUTTA ei kiitos enään mihinkään puhelimella myytävään tuotteeseen...ps.ne höylät on kyllä hyviä,ei siinä mitään..

Vierailija
39/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille on varmasti kerrottu että täytyy perua sillä myyjän täytyy nauhoittaa ÄÄNIKUITTI jossa lukee sopimusehdot, osoitetietosi ym. joten jos myyjä on jättänyt jonkin kohdan sanomatta niin tilausta ei hyväksytä. kannattaisikohan teidän ihmisten kuunnella mitä puhelimessa sanotaan niin kaikki sujuisi ok.

Vierailija
40/49 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin heti paketin saatuani 18.1. peruutuksen tuolla ylempänä olevan nettilinkin kautta (viesti nro 11 muistaakseni?)

Sain vastauksen sähköpostiini, että asiani käsitellään kun ehditään. Sitten oli tullut 7.2. sähköpostiin viesti että jäsenyyteni on irtisanottu 18.1. alkaen, eli ihan oikein meni.

En laittanut pakettia takaisin, eikä sitä pyydetty lähettämään.

Jatkossa aion olla pikkusen verran tarkempi mihin lupaudun.